Aşağıdaki videoyu izleyerek sitemizi ana ekranınıza web uygulaması olarak nasıl kuracağınızı öğrenebilirsiniz.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda mevcut olmayabilir.
Ayy kayinpederden bahsediyormuş. Kocasi sandim bu adamdan cocuksuz kurtulduysa sevinmesi lazimÇocuk olmamış ki
İnanılmaz hesap kitapçı uyanık bir adam ve kontrol hastalığı var çocuklarına aşırı düşkün her şeylerini yönetmek istiyor
Seviniyorum elbette ama insanın başına böyle bir şey gelmesi çok üzücü. Uzaktan anlamazdım ama hiç kolay bir durum değilmiş gayet yıkıcı bir travma.Ayy kayinpederden bahsediyormuş. Kocasi sandim bu adamdan cocuksuz kurtulduysa sevinmesi lazim
Ben kendim evlilik deneyimine sahip değilim ama mesleğim gereği çok fazla evlilik gördüm.Bakın şimdi siz de farkındasınız ki eski eşinizle evliliğinizde sevilecek veya özlenecek bir şey yok.Bunu değerli,unutulmaz veya adı her neyse o hale getiren sizin zihniniz.Yani unutursunuz da,başkasına inanıp güvenirsiniz de.Her şey sizde bitiyor.Önce bunu bir söylemiş olayım.Merhabalar öncelikle. Uzun zamandır üye olmadan takip ediyordum ben de üye olup derdimi anlatmak istedim. 29 yaşımda ince eleyip sık dokuyarak bir evlilik yaptım, zannettim daha doğrusu. Bir yıl sürdü bu evlilik. Ben öğretmenim ve tayinim kendi memleketime çıkmıştı. Bir arkadaş vesilesiyle de eski eşimle tanıştım ben duygularımı biraz yoğun yaşayan biriyim öncesinde körkütük aşık olmuşluğum vardı ama evliliğimde daha sağlam adımlar atmak istedim eski eşim inanılmaz güvenilir, efendi, dindar bi adamdı etkilendim. Kişilik her şeyden önemlidir dedim ben bu adamla yuva kurarım dedim neyse evlendik. Eşimin kardeşi depresyonda gibiydi asosyaldi çok irdelemedim. Düğünden sonra eşime de ailesine de bir haller oldu öncesinde ailesini farketmiştim her şeye karşı aşırı şüpheci aileci herkesin onları kıskandığını düşünen kimseye güvenmeyen cimri bir aile maalesef eşime güvendim daha doğrusu beni ikna etti biz ayrı bi aile olacağız ben anne kuzusu değilim vs derken eşim bildiğiniz baba kuzusu çıktı.
İnanılmaz hesap kitapçı uyanık bir adam ve kontrol hastalığı var çocuklarına aşırı düşkün her şeylerini yönetmek istiyor tabi beni de yönetmek istedi diğer kardeş de meğer yıllardır şizofreni hastalığıyla mücadele ediyormuş ne yapıp edip sakladılar.
Evlendikten sonra eşim tamamen babasının ağzına baktı bana karşı çok güvensiz davrandı paranoyaları ortaya çıktı o hayran olduğum dindarlık tam bir yobazlıktı. O saygılı efendi eşim düğünüme gelen eski iş arkadaşlarımı kıskandı ki bin km öteden geldiler erkekli kızlı geldiler diye babası düğünde utanmış. Acısını benden çok fena çıkardı hepsinin numarasını sildirdi görüşmemi yasakladı ben neye uğradığımı şaşırdım tepki gösterince de ağlama ve sinir krizi geçirdi duvarları yumrukladı. Sonrasında bu kıskançlık krizi sürekli geçmişimi araştırmasıyla devam etti sen geçmişte kesin aldatıldın acısını benden çıkarıyorsun sen benle niye evlendin vs gibi sorular sorup ağlıyordu. Resmen onu aldatmışım gibi acılar çekmeye başladı. Ailece şüpheci paranoyak dediğim dedik bir aile. Kendimi sürekli eşime açıklama yaparken ispat yaparken buluyordum instagram hesabımda kim var kim yok ezberlemiş sürekli didik didik ediyordu. Çok uzattım sanırım ama ben bu süreçte neye uğradığımı şaşırdım normalde baskın biriyim düzelir diye ya da öncesinde eşimin ilişkisi olmamış kapalı aile yapısı olmuş diye alttan aldım. Babasıyla beni sürekli kontrol etmeye çalıştılar. Her kavgada ben eşimle değil babasıyla konuşuyordum oğulları üzgün oluyormuş da bilmem ne. Her öğlen yemeğe annesinin evine gidip her seferinde beni çekiştirmişler ve nihayet boşattılar.
En son tartışmada eşim beni evde yalnız bırakıp annesinin evinde yattı sabaha kadar ne mesajıma ne aramama döndü ben saatlerce ağladım bi de her tartışmada beni böyle cezalandırırdı. Ertesi gün uyandım o geldi sandım baktım babası.. şaka gibi ama oturdu bana taşlarını döktü yine her şeyi abartıyorsun onun böyle olduğunu biliyorsun vs dedi evladıma zaafım var ben onu asla bırakamam dedi. Sonrasında benim ailem devreye girdi ve anlaşmalı boşandık. Boşanmadan önce ne kadar hassas olduğum konu varsa ordan vurdu beni bi de her şeyin suçlusu ilan etti koşa koşa altınların yarısını alıp boşanmadan hemen bir gün sonra sabahında bütün eşyalarını götürdüler.
maalesef ki inanılmaz acılar çekiyorum hayali kırıklığı yaşıyorum evet kurtuldum ama bu adam benim geleceğe dair umudumu kötürüm bıraktı. Ben bu saatten sonra kime inanırım güvenirim bilmiyorum. Çocuk hayalim güzel bir aile hayalim her şeyi beni kandırarak mahvettiler. Özellikle ikinci evlilik yapanların yorumlarını merak ediyorum ben her şeyin ilkini bu adamla yaşadım bunlar unutulur mu?
Kayınpederin bu kadar her şeyin içinde olması normal mi? Bu kıza ila verip gece oğluyla yer değiştirseler ruhu duymaz. Farkınavarmafan gebe falan bıraksalar anlamaz. İğrençAyy kayinpederden bahsediyormuş. Kocasi sandim bu adamdan cocuksuz kurtulduysa sevinmesi lazim
Çok teşekkür ederim güzel temennileriniz için. Arkadaşlarım da ailem de yanımda ama hayatımda hiç bu kadar destek ihtiyacı hissetmemiştim o sebeple buraya da yazma ihtiyacı duydum sanırım. Dediğiniz gibi yüzlerce insanın başına geliyor ben öncesinde insan nasıl tanımaz ya nasıl anlamaz gibi cümleleri çok kurardım. İnsan olanın başına her şey geliyor. Ama bilişsel olarak da duygusal olarak da bir insanın yapısıyla bu kadar oynanması çok zor bir duygu maalesef.Ben kendim evlilik deneyimine sahip değilim ama mesleğim gereği çok fazla evlilik gördüm.Bakın şimdi siz de farkındasınız ki eski eşinizle evliliğinizde sevilecek veya özlenecek bir şey yok.Bunu değerli,unutulmaz veya adı her neyse o hale getiren sizin zihniniz.Yani unutursunuz da,başkasına inanıp güvenirsiniz de.Her şey sizde bitiyor.Önce bunu bir söylemiş olayım.
Yaşadıklarınız ne kadar zor olursa olsun bunlar herkesin başına gelebilecek şeyler.O kadar çok evlilik aileler ve ailelerine sınır çizemeyen,evlilik sorumluluğu alamayan kişiler yüzünden bitiyor ki inanamazsınız.Hatta arttırıyorum,bizim bir müvekkil evlendikten sonra bir türlü cinsel ilişki gerçekleşmeyince şüphelenip durumun üzerine düşüyor ve eşinin gay olduğunu öğreniyor.Adam "Evleneyim de aslında nasıl olduğumu kimse anlamasın,ailem utanmasın." diye evlenmiş.
Şu an bulunduğunuz durumun iyi yanlarına odaklanın.Çocuk yok,mesleğiniz var,anladığım kadarıyla aileniz de arkanızda.Zamanla bu evlilikte yaşadıklarınız kötü bir rüya gibi gelecek.Zamanın akışına güvenin.İsterseniz uzman desteği de alabilirsiniz.Kolaylıklar dilerim.
Bu adamdan iyi ki çocuk olmamış, şükür namazı kılın,sadaka verin.Aşık olmak güzeldir ama birini tanımak için akıllı ve gözlemci olmak araştırmak gerekir.İlişkilerde yoğun duygular insanı cehenneme atar,sizde öyle olmuş.Bu kötü deneyimden ders çıkarın.Gezin, hayatı kendiniz için yaşayın çocuk için, evlenmek için evlenmeyin.Mutlu olmaya bakın....Merhabalar öncelikle. Uzun zamandır üye olmadan takip ediyordum ben de üye olup derdimi anlatmak istedim. 29 yaşımda ince eleyip sık dokuyarak bir evlilik yaptım, zannettim daha doğrusu. Bir yıl sürdü bu evlilik. Ben öğretmenim ve tayinim kendi memleketime çıkmıştı. Bir arkadaş vesilesiyle de eski eşimle tanıştım ben duygularımı biraz yoğun yaşayan biriyim öncesinde körkütük aşık olmuşluğum vardı ama evliliğimde daha sağlam adımlar atmak istedim eski eşim inanılmaz güvenilir, efendi, dindar bi adamdı etkilendim. Kişilik her şeyden önemlidir dedim ben bu adamla yuva kurarım dedim neyse evlendik. Eşimin kardeşi depresyonda gibiydi asosyaldi çok irdelemedim. Düğünden sonra eşime de ailesine de bir haller oldu öncesinde ailesini farketmiştim her şeye karşı aşırı şüpheci aileci herkesin onları kıskandığını düşünen kimseye güvenmeyen cimri bir aile maalesef eşime güvendim daha doğrusu beni ikna etti biz ayrı bi aile olacağız ben anne kuzusu değilim vs derken eşim bildiğiniz baba kuzusu çıktı.
İnanılmaz hesap kitapçı uyanık bir adam ve kontrol hastalığı var çocuklarına aşırı düşkün her şeylerini yönetmek istiyor tabi beni de yönetmek istedi diğer kardeş de meğer yıllardır şizofreni hastalığıyla mücadele ediyormuş ne yapıp edip sakladılar.
Evlendikten sonra eşim tamamen babasının ağzına baktı bana karşı çok güvensiz davrandı paranoyaları ortaya çıktı o hayran olduğum dindarlık tam bir yobazlıktı. O saygılı efendi eşim düğünüme gelen eski iş arkadaşlarımı kıskandı ki bin km öteden geldiler erkekli kızlı geldiler diye babası düğünde utanmış. Acısını benden çok fena çıkardı hepsinin numarasını sildirdi görüşmemi yasakladı ben neye uğradığımı şaşırdım tepki gösterince de ağlama ve sinir krizi geçirdi duvarları yumrukladı. Sonrasında bu kıskançlık krizi sürekli geçmişimi araştırmasıyla devam etti sen geçmişte kesin aldatıldın acısını benden çıkarıyorsun sen benle niye evlendin vs gibi sorular sorup ağlıyordu. Resmen onu aldatmışım gibi acılar çekmeye başladı. Ailece şüpheci paranoyak dediğim dedik bir aile. Kendimi sürekli eşime açıklama yaparken ispat yaparken buluyordum instagram hesabımda kim var kim yok ezberlemiş sürekli didik didik ediyordu. Çok uzattım sanırım ama ben bu süreçte neye uğradığımı şaşırdım normalde baskın biriyim düzelir diye ya da öncesinde eşimin ilişkisi olmamış kapalı aile yapısı olmuş diye alttan aldım. Babasıyla beni sürekli kontrol etmeye çalıştılar. Her kavgada ben eşimle değil babasıyla konuşuyordum oğulları üzgün oluyormuş da bilmem ne. Her öğlen yemeğe annesinin evine gidip her seferinde beni çekiştirmişler ve nihayet boşattılar.
En son tartışmada eşim beni evde yalnız bırakıp annesinin evinde yattı sabaha kadar ne mesajıma ne aramama döndü ben saatlerce ağladım bi de her tartışmada beni böyle cezalandırırdı. Ertesi gün uyandım o geldi sandım baktım babası.. şaka gibi ama oturdu bana taşlarını döktü yine her şeyi abartıyorsun onun böyle olduğunu biliyorsun vs dedi evladıma zaafım var ben onu asla bırakamam dedi. Sonrasında benim ailem devreye girdi ve anlaşmalı boşandık. Boşanmadan önce ne kadar hassas olduğum konu varsa ordan vurdu beni bi de her şeyin suçlusu ilan etti koşa koşa altınların yarısını alıp boşanmadan hemen bir gün sonra sabahında bütün eşyalarını götürdüler.
maalesef ki inanılmaz acılar çekiyorum hayali kırıklığı yaşıyorum evet kurtuldum ama bu adam benim geleceğe dair umudumu kötürüm bıraktı. Ben bu saatten sonra kime inanırım güvenirim bilmiyorum. Çocuk hayalim güzel bir aile hayalim her şeyi beni kandırarak mahvettiler. Özellikle ikinci evlilik yapanların yorumlarını merak ediyorum ben her şeyin ilkini bu adamla yaşadım bunlar unutulur mu?
Ne cocuk hayali bir kere şizofren genetiktir yatın kalkın sükredinki böyle bir aileyle kan bağı olan bir cocugunuz yok.Ucuz kurtulmussunuz neye uzuluyorsunuzMerhabalar öncelikle. Uzun zamandır üye olmadan takip ediyordum ben de üye olup derdimi anlatmak istedim. 29 yaşımda ince eleyip sık dokuyarak bir evlilik yaptım, zannettim daha doğrusu. Bir yıl sürdü bu evlilik. Ben öğretmenim ve tayinim kendi memleketime çıkmıştı. Bir arkadaş vesilesiyle de eski eşimle tanıştım ben duygularımı biraz yoğun yaşayan biriyim öncesinde körkütük aşık olmuşluğum vardı ama evliliğimde daha sağlam adımlar atmak istedim eski eşim inanılmaz güvenilir, efendi, dindar bi adamdı etkilendim. Kişilik her şeyden önemlidir dedim ben bu adamla yuva kurarım dedim neyse evlendik. Eşimin kardeşi depresyonda gibiydi asosyaldi çok irdelemedim. Düğünden sonra eşime de ailesine de bir haller oldu öncesinde ailesini farketmiştim her şeye karşı aşırı şüpheci aileci herkesin onları kıskandığını düşünen kimseye güvenmeyen cimri bir aile maalesef eşime güvendim daha doğrusu beni ikna etti biz ayrı bi aile olacağız ben anne kuzusu değilim vs derken eşim bildiğiniz baba kuzusu çıktı.
İnanılmaz hesap kitapçı uyanık bir adam ve kontrol hastalığı var çocuklarına aşırı düşkün her şeylerini yönetmek istiyor tabi beni de yönetmek istedi diğer kardeş de meğer yıllardır şizofreni hastalığıyla mücadele ediyormuş ne yapıp edip sakladılar.
Evlendikten sonra eşim tamamen babasının ağzına baktı bana karşı çok güvensiz davrandı paranoyaları ortaya çıktı o hayran olduğum dindarlık tam bir yobazlıktı. O saygılı efendi eşim düğünüme gelen eski iş arkadaşlarımı kıskandı ki bin km öteden geldiler erkekli kızlı geldiler diye babası düğünde utanmış. Acısını benden çok fena çıkardı hepsinin numarasını sildirdi görüşmemi yasakladı ben neye uğradığımı şaşırdım tepki gösterince de ağlama ve sinir krizi geçirdi duvarları yumrukladı. Sonrasında bu kıskançlık krizi sürekli geçmişimi araştırmasıyla devam etti sen geçmişte kesin aldatıldın acısını benden çıkarıyorsun sen benle niye evlendin vs gibi sorular sorup ağlıyordu. Resmen onu aldatmışım gibi acılar çekmeye başladı. Ailece şüpheci paranoyak dediğim dedik bir aile. Kendimi sürekli eşime açıklama yaparken ispat yaparken buluyordum instagram hesabımda kim var kim yok ezberlemiş sürekli didik didik ediyordu. Çok uzattım sanırım ama ben bu süreçte neye uğradığımı şaşırdım normalde baskın biriyim düzelir diye ya da öncesinde eşimin ilişkisi olmamış kapalı aile yapısı olmuş diye alttan aldım. Babasıyla beni sürekli kontrol etmeye çalıştılar. Her kavgada ben eşimle değil babasıyla konuşuyordum oğulları üzgün oluyormuş da bilmem ne. Her öğlen yemeğe annesinin evine gidip her seferinde beni çekiştirmişler ve nihayet boşattılar.
En son tartışmada eşim beni evde yalnız bırakıp annesinin evinde yattı sabaha kadar ne mesajıma ne aramama döndü ben saatlerce ağladım bi de her tartışmada beni böyle cezalandırırdı. Ertesi gün uyandım o geldi sandım baktım babası.. şaka gibi ama oturdu bana taşlarını döktü yine her şeyi abartıyorsun onun böyle olduğunu biliyorsun vs dedi evladıma zaafım var ben onu asla bırakamam dedi. Sonrasında benim ailem devreye girdi ve anlaşmalı boşandık. Boşanmadan önce ne kadar hassas olduğum konu varsa ordan vurdu beni bi de her şeyin suçlusu ilan etti koşa koşa altınların yarısını alıp boşanmadan hemen bir gün sonra sabahında bütün eşyalarını götürdüler.
maalesef ki inanılmaz acılar çekiyorum hayali kırıklığı yaşıyorum evet kurtuldum ama bu adam benim geleceğe dair umudumu kötürüm bıraktı. Ben bu saatten sonra kime inanırım güvenirim bilmiyorum. Çocuk hayalim güzel bir aile hayalim her şeyi beni kandırarak mahvettiler. Özellikle ikinci evlilik yapanların yorumlarını merak ediyorum ben her şeyin ilkini bu adamla yaşadım bunlar unutulur mu?