Batgirlfirarda

Kurt kışı unutur da yediği ayazı unutmazmış...
Pro Üye
Katılım
17 Mart 2010
Mesajlar
30.498
Emoji Skoru
77.762
Puanlar
1.123
Selam herkese

Günü kendim ve ailem için daha farklı değerlenirdiğim,kafama takılan yapmayı ertelediğim işleri azar azar yaparak geçirmek hedefim.

Eşlik etmek isteyen varsa buyursun gelsin

Bugün neler yaptım?
Çiçeğimi suladım.
Oğlumla elmalı kurabiye yaptım.
Oğlumla evde tenis oynadık.Çok eğlendik.
İsim şehir oynadık.
90 sayfa kitap okudum.
Yürüyüşe çıktım 9806 adım attım.
Tenis raketlerini yapıştırdım.
 
Son düzenleme:
Yattim
 
Haftanın yorgunluğu çıkmış olmalı
Yarında yatacağım ama sence haftanın yorgunluğunu mu çıkarıyorum yoksa iyice b.kunu çıkarıyorsun yeter ha! Mı durumum ?
 
Yarında yatacağım ama sence haftanın yorgunluğunu mu çıkarıyorum yoksa iyice b.kunu çıkarıyorsun yeter ha! Mı durumum ?
Durumunuzu bilmediğim için yorum yapmam pek mümkün değil

Dinlenmek güzeldir

Ben de dün epey uyudum Gece gündüz demeden hemde.
 
Yeni kitaba başladım
70 sayfa okudum sabah
 
Neler yaptım?

Çiçeğimi suladım.
200 sayfa kitap okudum.
Açık havada 10.204 adım attım.
Çocuğu sınava götürdüm.
Yarinki sınav için birlikte ders çalıştık.
 
`