• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Gebeliğe Hazırlık Çatlatma iğnesi sonrası belirtiler ve hamile kalanlar

Gebe kalmayı planladığımızda yapmamız gereken hazırlıklar.

Quercy

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
2 Nisan 2026
Mesajlar
97
Emoji Skoru
9
Puanlar
1
Yaş
25
Merhabalarrrr 27 mart çatlatma iğnesi oldum yumurtam 28mm di pcos var ama ağır değil hafif yumurtam kendiliğinden büyümüş sadece çatlamaya çok yakınken bi anlık ağrıyla gittim hastaneye doktor sorun yok çatlamak üzere ama kiste dönmemesi için çatlatma iğnesi yapalım dedi ve o akşam saat 19:00 da çatlatma iğnesi yaptım koldan
O gün ertesi gün ilişki oldu öncesinde de ilişki olmuştu. 15 gün sonra da testini yap hayırlısı olsun dedi doktor ama şuan tek belirtilerim 2 gündür az şekilde gelen beyaz akıntı ve göğüs ağrım bu durumu yaşayıp hamile kalanlar var mı?
 
Merhabalarrrr 27 mart çatlatma iğnesi oldum yumurtam 28mm di pcos var ama ağır değil hafif yumurtam kendiliğinden büyümüş sadece çatlamaya çok yakınken bi anlık ağrıyla gittim hastaneye doktor sorun yok çatlamak üzere ama kiste dönmemesi için çatlatma iğnesi yapalım dedi ve o akşam saat 19:00 da çatlatma iğnesi yaptım koldan
O gün ertesi gün ilişki oldu öncesinde de ilişki olmuştu. 15 gün sonra da testini yap hayırlısı olsun dedi doktor ama şuan tek belirtilerim 2 gündür az şekilde gelen beyaz akıntı ve göğüs ağrım bu durumu yaşayıp hamile kalanlar var mı?
Bende 26 Mart iğne oldum bekliyorum bi belirtim yok
 
Bende 26 Mart iğne oldum bekliyorum bi 9dpo benim de bütün belirtilerim gitti bi anda ne olcak bilmiyorum 15 dpo kadar test yapmıcam
Benim de bütün belirtilerim gitti 9 dpo dayım 15 dpo da test yapacağım hayırlısı olsun inşallah
 
Merhabalarrrr 27 mart çatlatma iğnesi oldum yumurtam 28mm di pcos var ama ağır değil hafif yumurtam kendiliğinden büyümüş sadece çatlamaya çok yakınken bi anlık ağrıyla gittim hastaneye doktor sorun yok çatlamak üzere ama kiste dönmemesi için çatlatma iğnesi yapalım dedi ve o akşam saat 19:00 da çatlatma iğnesi yaptım koldan
O gün ertesi gün ilişki oldu öncesinde de ilişki olmuştu. 15 gün sonra da testini yap hayırlısı olsun dedi doktor ama şuan tek belirtilerim 2 gündür az şekilde gelen beyaz akıntı ve göğüs ağrım bu durumu yaşayıp hamile kalanlar var mı?
28mm boyutu büyük değil mi çatlatmak icin 19-20mm civarında iğne yapıyorlar bende 27 martta yaptırdım çatlatma iğnesini benimde yumurta 23mm idi hemen asılamayo yapalım cok büyümüs demisler
 
Benim de bütün belirtilerim gitti 9 dpo dayım 15 dpo da test yapacağım hayırlısı olsun inşallah
Ben Dpo 7 deyim. 2 gündür ishalim var ilk gün ateş mide bulantısı oldu bugünde ishal devam ediyor enfeksiyon falan kaptıysam eğer korkuyorum bi gebelik durumu varsa ona engel olur diye
 
28mm boyutu büyük değil mi çatlatmak icin 19-20mm civarında iğne yapıyorlar bende 27 martta yaptırdım çatlatma iğnesini benimde yumurta 23mm idi hemen asılamayo yapalım cok büyümüs demisler
Bana da büyümüş dedi ama alttan muayene etti şuan çatlama yumurtlama sıvısını görüyorum destekleyici olarak vuralım iğneyi dedi. Kiste dönecek gibiyse yapmayalım dedim yok çatlayacak dedi o yüzden vuruldum
 
Bana da büyümüş dedi ama alttan muayene etti şuan çatlama yumurtlama sıvısını görüyorum destekleyici olarak vuralım iğneyi dedi. Kiste dönecek gibiyse yapmayalım dedim yok çatlayacak dedi o yüzden vuruldum
İnşallah tutmustur 🤲🏻🤲🏻
 
inşallah. belirtiniz var mı peki?
İşk 9dpo ya kadar aşırı hassas göğüs ağrım vardı birden azaldı yerine regl ağrıları başladı yarın regl günüm bakalım testi de o zaman yapacağım. Dün çok kasık ağrım oldu hatta regl oldum sandım ama olmamışım. İnşallah hamileyimdir yarın test yapıcam pazartesi kan vericem. Sizin kaçıncı gün belirtiler var mı
 
İşk 9dpo ya kadar aşırı hassas göğüs ağrım vardı birden azaldı yerine regl ağrıları başladı yarın regl günüm bakalım testi de o zaman yapacağım. Dün çok kasık ağrım oldu hatta regl oldum sandım ama olmamışım. İnşallah hamileyimdir yarın test yapıcam pazartesi kan vericem. Sizin kaçıncı gün belirtiler var mı
benim 12.gün test yaptım negatif gögüslerimde hiç belirti yok yalnız sağ kasıkta gidip gelen hafif batmalar var. umudum yok bu saatten sonra
 
benim 12.gün test yaptım negatif gögüslerimde hiç belirti yok yalnız sağ kasıkta gidip gelen hafif batmalar var. umudum yok bu saatten sonra
12. Gün ben de test yaptım negatifti moralini bozma iğne etkisi yeni gitmiş olabilir. Regl günün ne zaman 18dpo da pozitife dönenleri gördüm
 
12. Gün ben de test yaptım negatifti moralini bozma iğne etkisi yeni gitmiş olabilir. Regl günün ne zaman 18dpo da pozitife dönenleri gördüm
iğnem gonapeptyl di yani hcg içerenlerden değil, reglime daha 3 gün var bakalım inşallah vardır :(
 
Back
X