cildiricam

minasuhayal

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
1 Eylül 2015
Mesajlar
24
Emoji Skoru
1
Puanlar
1
Yaş
35
Oncelikle Merhaba yeni üye oldum arkadaslar lütfen yardım edin 16 benim rgl donemimdi 22 de bittim 29.da erkek arkadaşımla Korunmasız ilişkiye girdik galiba yumurtlama donemimdi ella yı 48 saat sonra ictim felaket bi ağrım var ve fazlasiyla sarı akintim var gebe kalirmiyim netten arastirdim 12 saat snra içen arkadaşlar bile hamile kalmis benim 48 saat lütfen yardımcı olun
 
Nur topu gibi Çocuğunuz olacak.
Kız olursa siz, erkek olursa sevgiliniz koyar artık.
Allah tamamını erdirsin.
 
Neden boyle yaparsiniz anlamam ki ilişkiye girmeden once birsey düşünmüyorsunuz sonra buram agriyor hamile kalirmiyim hap aldim hamile kalirmiyim veya hamile kalmam mumkun degildi ama hamile kaldim insan bin düşünür bir yapar bundan sonra daha tedbirli olun
 
Gebelik olsa bile birkaç gün içinde belli olmaz. Adetiniz gecikirse kan testi yaptırın.
 
affedersin özel olacak ama içine mi şey yaptı yoksa Dışarıya mı
 
Korunmasiz iliskiye girmeyin hemen sagliginiz icin hem de istenmeyen gebelikler yasanmamasi ic8n.
 
şu forum da yüzlerce şu sorunun neredeyse birebir aynısı var bi o kadar da internette farklı sitelerde. Hala nasıl farklı bir cevap bekleyerek buraya konu açılıyor anlamıyorum. Fal mı bakalım istiyorsun. kim nerden bilebilir böyle bir şeyi? İlişkiye girdiysen en kesin korunma yöntemini kullansan bile hamilelik ihtimalin vardır. Ki senin ihtimalin şu anda yüzde 50 bence
 
Ilk defa başıma böyle bişey geldi ella ictim yan etkileri çok olan bi ilacmis
 
üzerinden 48 saat geçmiş ve bizim ekrandan bakıp hamile olup olmadığını tahmin etmemizi istiyorsun
 
Hamile kalma ihtimalin %50 maalesef. Bir süre bekleyip tahlil yaptır.
 
Yani kusura bakmayın ama sorunuz o kadar saçma ki söylemeden geçemedim.Tamam endişenizi anlıyorum ama burda ki insanlar nerden bilebilir hamile kalıp kalmadığınızı Allah aşkına ya? İlacı ben içerim kalırım,siz içersiniz kalmazsınız ya da tam tersi.Bunu kim nasıl bilebilir?
 
`