Allah bağışlasın… hiç pişman olmadım demeniz ne güzel bilmediğim bir duygu gerçekten yani kendimi bi yandan yargılıyorum şunları sorguladığım için… ama bugün acaba demeyip direkt karar verirsem hata yapmaktan korkuyordum kendim için değil bana gelecek o evlat için tam anlamıyla verimli olamazsam bunu yapmamın ne anlamı kalır ki.. o kadar fazla ki etrafımda gerçekten pişman oldum diyen kendi arkadaşlarımdan bile var o çocuklara o kadar üzülüyorum ki isteyerek yaptılar onlar da sonuçta çocuklarını