• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

çok şey için kızgın kırgınım..hayal kırıklığına uğradım..Anne atılır mı hiç? Çok seviyorum ama bunlara artık dayanamiyorum

Mayd89

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
tek ayak cezası
Kayıtlı Üye
Katılım
19 Temmuz 2024
Mesajlar
62
Emoji Skoru
91
Puanlar
8
Yaş
36
Öncelikle herkese İyi Bayramlar, İyi Geceler.
Buraya yazma amacım aslında sizleri hiç tanimasamda içimdekileri paylaşmak, fikir edinmek, belki yanlış kararlar vermemek, üstümdeki ağırlığın üzüntünün birazda olsa hafiflemesi.
Arkadaşlar ben 37 yaşında, bekar bir kadınım.
Basimda babam artık yok, Rahmetli oldu.Anam var onunla yaşamaktayım.
Ben çalışan biriydim iki yıl önce kanser oldum ilk evre tedavi gördüm bitti şükür. Bu süreçte tabii ki çalışmadım hic. Şu an iş arıyorum.
Simdi şöyle bir sorunlar silsilesi var hayatımda...
Oturduğum ev benim,çalışırken aldım on yıl kredi odedim bitti. Ama oturduğum ev dubleks, kardeşim evi yeni aldığımda yeni evlenmisti, annemlerin bana olan ricasıyla alt kata taşındılar beraber oturmaya başladık...hani bilirsiniz yeni evliler kızım, kendilerini toparlasinlar biraz çıkarlar derler hep..öyle oldu..ama; babam 6 yıl önce vefat etti..kardesimde hala oturuyor.5 kuruş kira vs vermek yok..faturaları ortak ödüyoruz..cikmayada niyetleri yok 3.cocugu yaptılar..Annemde emekli, boyna yagdiriyor kendilerine sağolsun..Biliyor musunuz? Ben bunların bu genişliginden rahatlığından umursamazligi dan bütün gün çalışıp eve gelip bide üstüne ev işlerini yapmaktan, anne babanın sürekli erkek diye kardeşimi pohpohlayip ayirmasindan, içime Ata ata kanser oldum..gençliğimden beri yemin olsun size hep çalıştım eve maaslarimi verdim. Sürekli çalıştım anam,babam gün yüzü görmedi dedim hiç hep garibandik ,kıtalarda surunduk dedim bütçemin yettiğince ev aldım borclandim on yıl tek başıma odedim. Kimsede kızım al şunu bu ay ki taksiti de biz odeyelim demedi..ne yaptıysam gorevimmis gibi oldu hep..Erkek kardeşim ,az önce bahsettiğim bizimle oturan; çalıştı bir kaç yıl babam araba aldı birde ona yedi içti gezdi, eve 5 kuruş vermedi.evlendi yetmedi, ailem sürekli biseyine destek oluyor, yetmedi benim evimde bir kaç aylığına diye girdi, hiç utanmadan 11 yıldır oturuyor, altına sıfır araba aldı, 3.cocugu yaptı iyi sendikalı bir firmada çalışıyor durumuda iyi.sadece faturayı ortak ödüyor benimle.Allah daha çok versin gözüm yok. Benim kızdığım kirildigim nedir söyleyeyim .. ben hiç evlenmemisim ömrümü vermişim,herşeyi ben yapmışım ama; Annemin, hala onları savunması, hala sürekli beni hiç düşünmeyip maaşlarını oğluna torunlarina yagdirmasi, birde bana açık açık sende başının çaresine bak. evlenseydin kocan bakardı..bende gençliğimden beri birşey görmedim daha..kardeşinin de 3 çocuğu var ona günah deyip durması..benim için yaptığı bir tane birikim,altın, vs hicbirsey yok hayatlarinda..bencilliği had safhada...babaminda öyleydi, anneminde öyle hepsi öyle arkadaşlar..benim yaptıklarına gelincede, yapmasaydin zorlami yaptırdık..ev almasaydin salak olmasaydın dedi bana dün tartıştık..😔 beni enayi gibi görüyorlar..o kadar kalbim kırıldı ki..sadece oğlu ve kendi varmış gibi davranıyor sürekli..sürekli hakkım yeniliyor..bende sabah namazını ağlayarak kılıp dua ettim Allah'a..ağlayarak uyuyamadım bütün gece zaten .bana kanserken bile acimadilar, umrunda değil çünkü.. bugün yinede elini optum bayramlastik gündüz..az öncede gebe bir tartıştık ..ben evi satıyorum hadi bakalım herkes kiraya çıkıyor herkes başının çaresine bakacak, kim kimle yaşamak istiyorsa, degerliyse onunla yaşasın benim çevremde olmayın mümkün olduğunca,hakkimida helal etmiyorum dedim çıktım evden bı iki saat hava almaya..Evi kesinlikle satmaya karar verdim, ama ben hayatımda hiç tek yaşamadım, kadın olduğum için korkuyorum..nasıl bir ev tutarım nerde yasarim..işte bulmam lazım önce tabii..Anneme çok kırgınım, hem evlat ayrımı yaptığı için,hem nankörlük için,,anne olamayıp beni sadece doğurduğu, beni hiçbir zaman, kız evladım var varını yoğunu verdi demediği ve bu sekil dusunmedikleri için..çok şey için kızgın kırgınım..hayal kırıklığına uğradım..Anne atılır mı hiç? Çok seviyorum ama bunlara artık dayanamiyorum ..tekrar hasta olmak istemiyorum..Güçlü olup her anlamda ama, bir Tokat gibi yüzlerine bunu vurmak istiyorum..
Sizce ben haksız mıyım? Tavsiyeniz nedir bu arkadaşınıza gerçekten şuan bile ağlıyorum sinirden,çaresizlikten...
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Öncelikle herkese İyi Bayramlar, İyi Geceler.
Buraya yazma amacım aslında sizleri hiç tanimasamda içimdekileri paylaşmak, fikir edinmek, belki yanlış kararlar vermemek, üstümdeki ağırlığın üzüntünün birazda olsa hafiflemesi.
Arkadaşlar ben 37 yaşında, bekar bir kadınım.
Basimda babam artık yok, Rahmetli oldu.Anam var onunla yaşamaktayım.
Ben çalışan biriydim iki yıl önce kanser oldum ilk evre tedavi gördüm bitti şükür. Bu süreçte tabii ki çalışmadım hic. Şu an iş arıyorum.
Simdi şöyle bir sorunlar silsilesi var hayatımda...
Oturduğum ev benim,çalışırken aldım on yıl kredi odedim bitti. Ama oturduğum ev dubleks, kardeşim evi yeni aldığımda yeni evlenmisti, annemlerin bana olan ricasıyla alt kata taşındılar beraber oturmaya başladık...hani bilirsiniz yeni evliler kızım, kendilerini toparlasinlar biraz çıkarlar derler hep..öyle oldu..ama; babam 6 yıl önce vefat etti..kardesimde hala oturuyor.5 kuruş kira vs vermek yok..faturaları ortak ödüyoruz..cikmayada niyetleri yok 3.cocugu yaptılar..Annemde emekli, boyna yagdiriyor kendilerine sağolsun..Biliyor musunuz? Ben bunların bu genişliginden rahatlığından umursamazligi dan bütün gün çalışıp eve gelip bide üstüne ev işlerini yapmaktan, anne babanın sürekli erkek diye kardeşimi pohpohlayip ayirmasindan, içime Ata ata kanser oldum..gençliğimden beri yemin olsun size hep çalıştım eve maaslarimi verdim. Sürekli çalıştım anam,babam gün yüzü görmedi dedim hiç hep garibandik ,kıtalarda surunduk dedim bütçemin yettiğince ev aldım borclandim on yıl tek başıma odedim. Kimsede kızım al şunu bu ay ki taksitide biz odeyelim demedi..ne yaptıysam gorevimmis gibi oldu hep..Erkek kardeşim ,az önce bahsettiğim bizimle oturan; çalıştı bir kaç yıl babam araba aldı birde ona yedi içti gezdi, eve 5 kuruş vermedi.evlendi yetmedi, ailem sürekli biseyine destek oluyor, yetmedi benim evimde bir kaç aylığına diye girdi, hiç utanmadan 11 yıldır oturuyor, altına sıfır araba aldı, 3.cocugu yaptı iyi sendikalı bir firmada çalışıyor durumuda iyi.sadece faturayı ortak ödüyor benimle.Allah daha çok versin gözüm yok. Benim kızdığım kirildigim nedir söyleyeyim ..Annemin ben hiç evlenmemisim ömrümü vermişim,herşeyi ben yapmışım, hala onları savunması, hala sürekli beni hiç düşünmeyip maaşlarını yagdirmasi, birde bana açık açık sende başının çaresine bak.evlenseudin kocam bakardı..ben gençliğimde birşey görmedim daha..kardeşini de 3 çocuğu var ona günah deyip durması..bencilliği hadsafhada...bağlamında öyleydi,annemide öyle hepsi öyle arkadaşlar..benim yaptıklarına gelincede, yapmasaydin zorlami yaptırdık..ev almasaydin salak olmasaydın dedi bana dün tartıştık..😔 beni enayi gibi görüyorlar..o kadar kalbim kırıldı ki..sadece oğlu ve kendi varmış gibi davranıyor sürekli..sürekli hakkım yeniliyor..bende sabah namazını ağlayarak kılıp dua ettim Allah'a..ağlayarak uyuyamadım bütün gece zaten .bana kanserken bile acimadilar, umrunda değil çünkü.. bugün yinede elini optum bayramlasti gündüz..az öncede ben evi satıyorum hadi bakalım herkes kiraya çıkıyor herkes başının çaresine bakacak, kim kimle yaşamak zorunda istiyorsa degerliyse onunla yaşasın benim çevremde olmayın mümkün olduğunca,hakkimide helal etmiyorum dedim çıktım evden bı iki saat hava almaya..Evi kesinlikle satmaya karar verdim, ama ben hayatımda hiç tek yaşamadım, kadın olduğum için korkuyorum..nasıl bir ev tutarım nerde yasarim..işte bulmam lazım önce tabii..Anneme çok kırgınım, hem evlat ayrımı yaptığı için,hem nankörlük için,,anne olamayıp beni sadece doğurduğu, beni hiçbir zaman kız evladım var varını yoğunu verdi denediği dusunmedikleri için..çok şey için kızgın kırgınım..hayal kırıklığına uğradım..Anne atılır mı hiç? Çok seviyorum ama bunlara artık dayanamiyorum ..tekrar hasta olmak istemiyorum..Güçlü olup her anlamda ama, bir Tokat gibi yüzlerine bunu vurmak istiyorum..
Sizce ben haksız mıyım? Tavsiyeniz nedir bu arkadaşınıza gerçekten şuan bile ağlıyorum sinirden,çaresizlikten...
Çok üzüldüm yazdıklarınıza. Kocaman sarılasım var size.Umarım tedaviniz iyi geçmiştir. Çok çok geçmiş olsun. O kadının da adı anne sadece. İyiyseniz bakıma vs muhtaç değilseniz bir iş bulun tekrardan bunları da atın evinizden.
 
Çok üzüldüm yazdıklarınıza. Kocaman sarılasım var size.Umarım tedaviniz iyi geçmiştir. Çok çok geçmiş olsun. O kadının da adı anne sadece. İyiyseniz bakıma vs muhtaç değilseniz bir iş bulun tekrardan bunları da atın evinizden.
Teşekkür ederim..kendimi çok yalnız,kimsesiz,çaresiz hissediyorum..gerçekten..onlar bizi bizim sevip saydigimiz kadar sevmiyorlar maalesef..Allah annenize babanıza of bile demeyin demiş ya hani..hep dememeye çalıştım, gördüklerimi duyduklarimi hissettiklerimi içime attım..ama nolursa olsun artık görmezden gelemiyorum çok canım yanıyor..anneme böyle davranmak bana vicdan azabida cektiriyor, tartışmak üzmek istemiyorum asla onu..ama; bana yapılınca aynilari artık kan beynime sıçrıyor..elimde olmuyor..😞
 
sosyal medyada ergen ergen yeni yetme influencerlar hayatını paylaşıyor 1+0 evimde benimle birgün tarzı izleyün o videoları, yaşları daha 18 19 bazılarının siz 37 yaşındasınız ben bile özeniyorum valla takdir ediyorum bir çocuğunu ben o yaşlarda akşam hava kararmadan evde olması gereken kız çocuğuydum içimde uhdedir hep yalnız yaşayamamak. korkacak ne var mesela neyden korkuyorsunuz ki? Hastalık olabilir diycem ama iyileşmişsiniz çok şükür bir an önce evi satın aileye sınırı çizin. dubleksi satıp hatta iki küçük daire alın birini kiraya verin gelir olur birinde de oturun bak yakın yaşlardayız ben de yıllarca çalıştım ama bir ev sahibi olamadım elinizdeki güzel şeylere odaklanıp mutlu olmaya odaklanın.
 
Geçmiş olsun öncelikle, çok şükür ki atlatmışsınız zaten. 🙏 Bence harika bir karar. Çok minicik bir detay ama, kira olarak 5 kuruş ödemediklerini sadece faturalara ortak olduklarını söylemişsiniz. Bu bile karşınızdaki insanların nasıl olduğunu gösteriyor, kardeş bile olsa. Kiraya zaten denk gelmez de belli ki en azından faturaların tamamını ödeyelim demek de zor gelmiş. Durumları iyi olmasa gene anlayabilirim, ama aksine iyi olduğunu söylemişsiniz.
Bunca yıldan sonra tek yaşamak, düzeninizin değişmesi elbette ki zor gelir. Okuduğumuz, duyduğumuz haberleri düşününce tedirginliğinizde de çok haklısınız. Yaşadığınız şehri bilmiyorum ama elbette daha güvenli semtler vardır. Bunun dışında belki güvenlikli, bütçenize uygun bir site tercih etmek mantıklı olur.
Kararınızdan dolayı tebrik ediyorum sizi. Bence kendiniz için en doğrusunu yapıyorsunuz, bırakın şimdi onlar düşün ne yapacaklarını. Umarım öfkeniz dinince fikrinizden vazgeçmezsiniz. Hayatınızın yeni sayfası size sağlık, huzur ve mutluluk getirsin. ❤️🌸
 
Teşekkür ederim..kendimi çok yalnız,kimsesiz,çaresiz hissediyorum..gerçekten..onlar bizi bizim sevip saydigimiz kadar sevmiyorlar maalesef..Allah annenize babanıza of bile demeyin demiş ya hani..hep dememeye çalıştım, gördüklerimi duyduklarimi hissettiklerimi içime attım..ama nolursa olsun artık görmezden gelemiyorum çok canım yanıyor..anneme böyle davranmak bana vicdan azabida cektiriyor, tartışmak üzmek istemiyorum asla onu..ama; bana yapılınca aynilari artık kan beynime sıçrıyor..elimde olmuyor..😞
Selvi boylum al yazmalım filmini izlemişsinizdir. Ana teması nedir: sevgi emektir. Anneniz size sevgi ve emeği esirgemiş hep. Hatta zamanla o evin annesi siz olmuşsunuz istemeden. Henüz geç değilken silkinin lütfen. Sosyalleşin. Dışarda sizi sevecek insanlar mutlaka vardır. Bazen de huzurlu bir yalnızlık , kullanıldığımız kuru kalabalıktan bin kat hayırlıdır. Hayatınızı daha fazla harcamalarına izin vermeyin. O çocuklar sizin değil. Bakmakla , barınmalarını sağlamakla asla yükümlü değilsiniz. Alma verme dengeniz bozulmuş, veren taraf hep siz olmuşsunuz. Bir psikolog yardımı ile güçlü hale gelebilirsiniz.
 
Bak tatlım yeni ve tek hayatın da belki zorluklarla karşılaşacaksın
Ama yaşadığın hiçbir zorluk şuanki hayatından zor olmayacak
Keşke daha önce başlayacak birçok cümlen olacak
Seni dibe çekmelerine izin verme
Hayatında başarılar...
Üzmek istemem ama kimsesi yok zaten ev bizimdir diye bakıyorlar olaya heralde
 
Evi satın. Mumkunse daha az fiyata bir ev alin, aradaki farkla is bulana kadar idare edersiniz. Ya da guzel bir fark kalırsa faize koyarsiniz en azindan faiz geliriniz olur.

Tek yasamaya gelince, 21 yasimda Istanbul'da yalniz yasamaya basladim. Mis gibi yasaniyor :)

Evi guvenilir muhitte alirsiniz. E zaten ev islerini siz yapiyormussunuz, evi cekip cevirirsiniz hatta tek basiniza oldugunuz icin is yukunuz de hafifler.

Herkes baksin basinin caresine.
 
Öncelikle çok geçmiş olsun
Hepsini okuyamadım
Fakat şunu söyleyeyim ki bu tarz yğzsüz gevşek rahat imsanlara ayıp olur diye hiç düşünmeyeceksin. Zaten bunları önemseseler o kadar rahat olmazlar.
Açık açık karşına alıp konuşacaksın. Ben 11 yıldır bu şekilde yaşoyorum ve bundan da artık son derece rahatsızım, lütfen kendinize ev bakın diyeceksin. Annen de ık bık ederse dersin ben de senin evladınım 5tane fazladan horontanın her şeyine ortak olmak zorunda değilim. Çok söylenirsr yere göğe sığdıramadığı oğluyla beraber çıksın o evden
Sen kimsenim bedava hizmetçisi de finansörü de değilsin
Yazık günah
Ne örfen ne dinen ne ahlaken hiçbir platformda yeri olmayan bir durumun içindesin
 
Teşekkür ederim..kendimi çok yalnız,kimsesiz,çaresiz hissediyorum..gerçekten..onlar bizi bizim sevip saydigimiz kadar sevmiyorlar maalesef..Allah annenize babanıza of bile demeyin demiş ya hani..hep dememeye çalıştım, gördüklerimi duyduklarimi hissettiklerimi içime attım..ama nolursa olsun artık görmezden gelemiyorum çok canım yanıyor..anneme böyle davranmak bana vicdan azabida cektiriyor, tartışmak üzmek istemiyorum asla onu..ama; bana yapılınca aynilari artık kan beynime sıçrıyor..elimde olmuyor..😞
Ama burada senin amacın anneni izmek vb değil ki
Ama annen yıllarca senin üzülmene yıpranmana hatta derdinden hasta olmana höz yummuş hala da sama karşı eminim ki ajitasyonla istediğini yaptırıyor.
Maalesef senin kadar onlar seni düşünmemiş ve durum buraya kadar gelmiş
Abin annen ve diğerleri evden çıkmalarını istediğinde elbette ki bunu güle oynaya karşılamayacal sana tavır alacak küsecek kızacak vs. Bunlara hazırlıklı olmalı ve geri adım atmamalısın. Gerekirse sen de ajitasyon yaparsın
 
Öncelikle herkese İyi Bayramlar, İyi Geceler.
Buraya yazma amacım aslında sizleri hiç tanimasamda içimdekileri paylaşmak, fikir edinmek, belki yanlış kararlar vermemek, üstümdeki ağırlığın üzüntünün birazda olsa hafiflemesi.
Arkadaşlar ben 37 yaşında, bekar bir kadınım.
Basimda babam artık yok, Rahmetli oldu.Anam var onunla yaşamaktayım.
Ben çalışan biriydim iki yıl önce kanser oldum ilk evre tedavi gördüm bitti şükür. Bu süreçte tabii ki çalışmadım hic. Şu an iş arıyorum.
Simdi şöyle bir sorunlar silsilesi var hayatımda...
Oturduğum ev benim,çalışırken aldım on yıl kredi odedim bitti. Ama oturduğum ev dubleks, kardeşim evi yeni aldığımda yeni evlenmisti, annemlerin bana olan ricasıyla alt kata taşındılar beraber oturmaya başladık...hani bilirsiniz yeni evliler kızım, kendilerini toparlasinlar biraz çıkarlar derler hep..öyle oldu..ama; babam 6 yıl önce vefat etti..kardesimde hala oturuyor.5 kuruş kira vs vermek yok..faturaları ortak ödüyoruz..cikmayada niyetleri yok 3.cocugu yaptılar..Annemde emekli, boyna yagdiriyor kendilerine sağolsun..Biliyor musunuz? Ben bunların bu genişliginden rahatlığından umursamazligi dan bütün gün çalışıp eve gelip bide üstüne ev işlerini yapmaktan, anne babanın sürekli erkek diye kardeşimi pohpohlayip ayirmasindan, içime Ata ata kanser oldum..gençliğimden beri yemin olsun size hep çalıştım eve maaslarimi verdim. Sürekli çalıştım anam,babam gün yüzü görmedi dedim hiç hep garibandik ,kıtalarda surunduk dedim bütçemin yettiğince ev aldım borclandim on yıl tek başıma odedim. Kimsede kızım al şunu bu ay ki taksiti de biz odeyelim demedi..ne yaptıysam gorevimmis gibi oldu hep..Erkek kardeşim ,az önce bahsettiğim bizimle oturan; çalıştı bir kaç yıl babam araba aldı birde ona yedi içti gezdi, eve 5 kuruş vermedi.evlendi yetmedi, ailem sürekli biseyine destek oluyor, yetmedi benim evimde bir kaç aylığına diye girdi, hiç utanmadan 11 yıldır oturuyor, altına sıfır araba aldı, 3.cocugu yaptı iyi sendikalı bir firmada çalışıyor durumuda iyi.sadece faturayı ortak ödüyor benimle.Allah daha çok versin gözüm yok. Benim kızdığım kirildigim nedir söyleyeyim .. ben hiç evlenmemisim ömrümü vermişim,herşeyi ben yapmışım ama; Annemin, hala onları savunması, hala sürekli beni hiç düşünmeyip maaşlarını oğluna torunlarina yagdirmasi, birde bana açık açık sende başının çaresine bak. evlenseydin kocan bakardı..bende gençliğimden beri birşey görmedim daha..kardeşinin de 3 çocuğu var ona günah deyip durması..benim için yaptığı bir tane birikim,altın, vs hicbirsey yok hayatlarinda..bencilliği had safhada...babaminda öyleydi, anneminde öyle hepsi öyle arkadaşlar..benim yaptıklarına gelincede, yapmasaydin zorlami yaptırdık..ev almasaydin salak olmasaydın dedi bana dün tartıştık..😔 beni enayi gibi görüyorlar..o kadar kalbim kırıldı ki..sadece oğlu ve kendi varmış gibi davranıyor sürekli..sürekli hakkım yeniliyor..bende sabah namazını ağlayarak kılıp dua ettim Allah'a..ağlayarak uyuyamadım bütün gece zaten .bana kanserken bile acimadilar, umrunda değil çünkü.. bugün yinede elini optum bayramlastik gündüz..az öncede gebe bir tartıştık ..ben evi satıyorum hadi bakalım herkes kiraya çıkıyor herkes başının çaresine bakacak, kim kimle yaşamak istiyorsa, degerliyse onunla yaşasın benim çevremde olmayın mümkün olduğunca,hakkimida helal etmiyorum dedim çıktım evden bı iki saat hava almaya..Evi kesinlikle satmaya karar verdim, ama ben hayatımda hiç tek yaşamadım, kadın olduğum için korkuyorum..nasıl bir ev tutarım nerde yasarim..işte bulmam lazım önce tabii..Anneme çok kırgınım, hem evlat ayrımı yaptığı için,hem nankörlük için,,anne olamayıp beni sadece doğurduğu, beni hiçbir zaman, kız evladım var varını yoğunu verdi demediği ve bu sekil dusunmedikleri için..çok şey için kızgın kırgınım..hayal kırıklığına uğradım..Anne atılır mı hiç? Çok seviyorum ama bunlara artık dayanamiyorum ..tekrar hasta olmak istemiyorum..Güçlü olup her anlamda ama, bir Tokat gibi yüzlerine bunu vurmak istiyorum..
Sizce ben haksız mıyım? Tavsiyeniz nedir bu arkadaşınıza gerçekten şuan bile ağlıyorum sinirden,çaresizlikten...
Şunu okurken keşke size kocaman sarılabilseydim.. o kadar üzüldüm ki yazdıklarınıza o hayal kırıklığınızı içimde hissettim resmen. Siz çok güçlüsünüz sıfır destekle neler yapmışsınız. Hiç korkmayın yaparsınız da o evi satıp yine ev alın bence kardeş sizin üstünüzden bi gitsin. Böyle anneye de yazıklar olsun. Sizin hiçbir hatanız yok sadece çok iyi niyetli davranmışsınız kıyamam. Bu arada sitede güvenlikli bi yerde otursanız hiçbir şey olmaz Allahın izniyle. Benim bütün akrabalarım böyle 1+1de yaşıyor. O kadar da mutlular ki. Kendi düzenini kurup şu stresten kurtulunca çok mutlu olacaksınız inşallah.
 
Ama burada senin amacın anneni izmek vb değil ki
Ama annen yıllarca senin üzülmene yıpranmana hatta derdinden hasta olmana höz yummuş hala da sama karşı eminim ki ajitasyonla istediğini yaptırıyor.
Maalesef senin kadar onlar seni düşünmemiş ve durum buraya kadar gelmiş
Abin annen ve diğerleri evden çıkmalarını istediğinde elbette ki bunu güle oynaya karşılamayacal sana tavır alacak küsecek kızacak vs. Bunlara hazırlıklı olmalı ve geri adım atmamalısın. Gerekirse sen de ajitasyon yaparsın
Zaten şimdiden hakaretler,hakkını helal etmemeler keşke olmasaydın gibi sözler söyledi..onları dışarı atiyormusum hainmisim ben.saman altından su yürütmüşum.fesatlaniyormusum kardeşimi kiskaniyormusum. Benim evimemi kalmışlar...sabah devaminida dinlerim muhtemelen .😔 Bütün rahatlari bozulacak çünkü böyle olunca..bu hayatta ailemde olsa kimseye iyilik yapmaya almışsın..herkes kendini düşünüyormuş meğer ben hariç😞 bunu yüreğim kabullenmek istemesede, siz güzel insanların yorumlarını okuyunca, ne kadar değersizlestiğimi gördüm😔
 
sosyal medyada ergen ergen yeni yetme influencerlar hayatını paylaşıyor 1+0 evimde benimle birgün tarzı izleyün o videoları, yaşları daha 18 19 bazılarının siz 37 yaşındasınız ben bile özeniyorum valla takdir ediyorum bir çocuğunu ben o yaşlarda akşam hava kararmadan evde olması gereken kız çocuğuydum içimde uhdedir hep yalnız yaşayamamak. korkacak ne var mesela neyden korkuyorsunuz ki? Hastalık olabilir diycem ama iyileşmişsiniz çok şükür bir an önce evi satın aileye sınırı çizin. dubleksi satıp hatta iki küçük daire alın birini kiraya verin gelir olur birinde de oturun bak yakın yaşlardayız ben de yıllarca çalıştım ama bir ev sahibi olamadım elinizdeki güzel şeylere odaklanıp mutlu olmaya odaklanın.
Doğru söylüyorsunuz aslında..Allah yanimda olur ve beni korur umarım.iki daire alanilsem dediğiniz gibi ufak keşke ❤️ en azından barinirim ve ufakta olsa gelirim olur belkide.
 
Ev dubleks demişsin daha küçük bir ev alıp idare edebilirsin sonuçta dubleks bir evle 1+1 evin fiyatı bir olmaz en azından bir süre bu para seni idare eder belli ki huzurun yok en azından öyle yada böyle yeni bir başlangıç yaparsın annende tercihini yapar kiminle kalmak istiyorsa kalır gerçi o tercih annene kalmayabilir abin evden gitmek zorunda kaldığında tek başlarına bir hayat kurmak isteyeceklerdir biraz cesaret gerek gücünü topla ve harekete geç bir daha hiç bişeyi içine atma yeni bir hayat seni bekliyor
 
Geçmiş olsun öncelikle, çok şükür ki atlatmışsınız zaten. 🙏 Bence harika bir karar. Çok minicik bir detay ama, kira olarak 5 kuruş ödemediklerini sadece faturalara ortak olduklarını söylemişsiniz. Bu bile karşınızdaki insanların nasıl olduğunu gösteriyor, kardeş bile olsa. Kiraya zaten denk gelmez de belli ki en azından faturaların tamamını ödeyelim demek de zor gelmiş. Durumları iyi olmasa gene anlayabilirim, ama aksine iyi olduğunu söylemişsiniz.
Bunca yıldan sonra tek yaşamak, düzeninizin değişmesi elbette ki zor gelir. Okuduğumuz, duyduğumuz haberleri düşününce tedirginliğinizde de çok haklısınız. Yaşadığınız şehri bilmiyorum ama elbette daha güvenli semtler vardır. Bunun dışında belki güvenlikli, bütçenize uygun bir site tercih etmek mantıklı olur.
Kararınızdan dolayı tebrik ediyorum sizi. Bence kendiniz için en doğrusunu yapıyorsunuz, bırakın şimdi onlar düşün ne yapacaklarını. Umarım öfkeniz dinince fikrinizden vazgeçmezsiniz. Hayatınızın yeni sayfası size sağlık, huzur ve mutluluk getirsin. ❤️🌸
Teşekkür ederim. Sizler beni bunları yazıp arkamda bir arkadaş,abla kardeş gibi guclendiriyorsunuz.kendime inandiriyorsunuz 🥹 belkide başarabilirim ve hayatım artık mutlu güzel olur gerçektende. İnşaallah.
 
Tek başına ev alıp, 10 yıl kredi ödeyen, kocaman hastalık atlatan cesur bir kadın var karşıda.
Korku asıl o evde.
Hiç konuşmaya tenezzül etme kimseyle.
Direkt sat. Kutu gibi bir ev alıp otur.
Mmm mis gibi 💃🦋
Eşekten düşmüş karpuza dönsün herkes 🙈
 
Sat evini tekrar ev al annenin maaşını da böldür daha 37 yaşındasın genceciksin belki hayatına bakarsan biri girer twkrar okul vs okuyup qtanırsın belli mi olur
 
Doğru söylüyorsunuz aslında..Allah yanimda olur ve beni korur umarım.iki daire alanilsem dediğiniz gibi ufak keşke ❤️ en azından barinirim ve ufakta olsa gelirim olur belkide.
Tatlım sürekli bir korumadır gidiyor neyden korkuyorsun bu kadar. Lütfen hadi bi silkelen kendine gel güçlü ol yahu yıllarca çalışmış çabalamış kendi ayakları üzerinde duran bir kadınsın sen! Aileni de bu kadsr kafana takma valla değmez. Bak benim ailemle hiç bir sorunum yok hiç sorun yaşamadım hele annem dünya iyisi falan ama hep içimden geçiririm keşke dünyaya sadece birey olarak gelseydik aile kavramı diye bir şey olmasaydı. İnançlı birisin belli ama ben yazdığın gibi şeylere inanmıyorum anneye öf bile denmez , cennet annelerin ayağı altındadır gibi sözlere itibar etmiyorum herkes üreyebiliyor hiç de kutsal değil anneler bana göre ne anneler var görüyoruz yahu. Sözün özü bu hayatta bencil olacaksın kendini düşüneceksin en çok kendini seveceksin
 
Anneniz çok ileri gitmiş. Söylediğiniz her sözü hak ediyor. Erkek kardesiniz ebeveyni siz değilsiniz, aldığınız eve kira vermeden yaşayamaz. Birikim yaptınız diye niye enayi olasınız, asıl onlar parazit. Kanser tedavisi gormussunuz, kendinizi hirpalamayin. Bu tür stresler ve üzüntüler sizi olumsuz etkiler. Anne için bile olsa değmez, size bir şey olsa çok üzülüp pişman olsalar bile sağlığınızı kimse geri getiremez. Genç yaşta mal sahibi olacak kadar tutarlı bir kadinsiniz, zor bir hastaligi yendiniz. Yalnız kalmak başta zordur ama bu tantanayi her gün çekmekten iyidir.
 
Dubleks evi satar 1+1 site içi daire alır üstüne araba alırsın.yalnız yaşamak korkunç birşey değil aksine bence müthiş birşey.anne atılmaz tabi ki ama birtek sizin anneniz değil oğulcuğuna bırakın o halleder.artık toplum olarak kötü de olsa atadır fikrini bırakmamız lazım bence.sizi Allah yarattı ve ailenize emanet etti.onlar ihanet etmişler ama siz kendinize etmeyin.satmaişi ciddiye binince önce duygu sömürüsü sonra nankör olacaksınız.kanser atlatmanıza bakmadan sizi yıpratacaklar göreceksiniz.Dik durun🙏
 
Back
X