- Katılım
- 5 Temmuz 2020
- Mesajlar
- 303
- Emoji Skoru
- 595
- Puanlar
- 103
Fatura paylaşımı beni çok şaşırttı. Anladığım kadarıyla siz zaten bir süredir çalışmıyorsunuz ve ayrıca ağır bir hastalık süreci de geçirmişsiniz. Böyle bir durumda kira verecek imkanları olmasa bile en azından sizin temel ihtiyaçlarınızı gözetmeleri, size destek olmaları, el üstünde tutmaları gerekirdi. İnsanlar birbirlerini nasıl bu kadar kolay cepte görebiliyor, gerçekten anlamak zor.
Tek başına ev alan bir kadın bir evi de gayet rahat şekilde çekip çevirir. Bu konuda bence kendinizden şüphe etmeyin. Asıl mesele ev değil, sonrasında hakkınızı istediğiniz için ortaya çıkacak öfkeyi ve psikolojik yıpranmayı kaldırıp kaldıramayacağınız.
Belki kardeşinizle (annenizin aracılığı olmadan) doğrudan açık bir şekilde konuşup durumunuzu anlatabilirsiniz. Geçmişteki katkılarınızı onu önemsediğiniz için yaptığınızı ama bundan sonra kendi düzeninizi kurabilmeniz için gelire ihtiyacınız olduğunu, bu nedenle evde kalmaya devam edeceklerse kira vermeleri gerektiğini, aksi halde evi satmayı düşünmek zorunda kalacağınızı net bir dille ifade edebilirsiniz. Bu haliyle bile kararınızı duymak onlara çok zor gelir çünkü senelerce alıştırmışsınız, kendi kendinizin hakkına girmişsiniz.
Tabii bu tavsiyeyi beraber yaşayabildiğinizi varsayarak söylüyorum, eğer başka türlü huzursuzluklar da varsa bir şey diyemem.
Tek başına ev alan bir kadın bir evi de gayet rahat şekilde çekip çevirir. Bu konuda bence kendinizden şüphe etmeyin. Asıl mesele ev değil, sonrasında hakkınızı istediğiniz için ortaya çıkacak öfkeyi ve psikolojik yıpranmayı kaldırıp kaldıramayacağınız.
Belki kardeşinizle (annenizin aracılığı olmadan) doğrudan açık bir şekilde konuşup durumunuzu anlatabilirsiniz. Geçmişteki katkılarınızı onu önemsediğiniz için yaptığınızı ama bundan sonra kendi düzeninizi kurabilmeniz için gelire ihtiyacınız olduğunu, bu nedenle evde kalmaya devam edeceklerse kira vermeleri gerektiğini, aksi halde evi satmayı düşünmek zorunda kalacağınızı net bir dille ifade edebilirsiniz. Bu haliyle bile kararınızı duymak onlara çok zor gelir çünkü senelerce alıştırmışsınız, kendi kendinizin hakkına girmişsiniz.
Tabii bu tavsiyeyi beraber yaşayabildiğinizi varsayarak söylüyorum, eğer başka türlü huzursuzluklar da varsa bir şey diyemem.