• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

çok şey için kızgın kırgınım..hayal kırıklığına uğradım..Anne atılır mı hiç? Çok seviyorum ama bunlara artık dayanamiyorum

Fatura paylaşımı beni çok şaşırttı. Anladığım kadarıyla siz zaten bir süredir çalışmıyorsunuz ve ayrıca ağır bir hastalık süreci de geçirmişsiniz. Böyle bir durumda kira verecek imkanları olmasa bile en azından sizin temel ihtiyaçlarınızı gözetmeleri, size destek olmaları, el üstünde tutmaları gerekirdi. İnsanlar birbirlerini nasıl bu kadar kolay cepte görebiliyor, gerçekten anlamak zor.

Tek başına ev alan bir kadın bir evi de gayet rahat şekilde çekip çevirir. Bu konuda bence kendinizden şüphe etmeyin. Asıl mesele ev değil, sonrasında hakkınızı istediğiniz için ortaya çıkacak öfkeyi ve psikolojik yıpranmayı kaldırıp kaldıramayacağınız.

Belki kardeşinizle (annenizin aracılığı olmadan) doğrudan açık bir şekilde konuşup durumunuzu anlatabilirsiniz. Geçmişteki katkılarınızı onu önemsediğiniz için yaptığınızı ama bundan sonra kendi düzeninizi kurabilmeniz için gelire ihtiyacınız olduğunu, bu nedenle evde kalmaya devam edeceklerse kira vermeleri gerektiğini, aksi halde evi satmayı düşünmek zorunda kalacağınızı net bir dille ifade edebilirsiniz. Bu haliyle bile kararınızı duymak onlara çok zor gelir çünkü senelerce alıştırmışsınız, kendi kendinizin hakkına girmişsiniz.

Tabii bu tavsiyeyi beraber yaşayabildiğinizi varsayarak söylüyorum, eğer başka türlü huzursuzluklar da varsa bir şey diyemem.
 
Öncelikle herkese İyi Bayramlar, İyi Geceler.
Buraya yazma amacım aslında sizleri hiç tanimasamda içimdekileri paylaşmak, fikir edinmek, belki yanlış kararlar vermemek, üstümdeki ağırlığın üzüntünün birazda olsa hafiflemesi.
Arkadaşlar ben 37 yaşında, bekar bir kadınım.
Basimda babam artık yok, Rahmetli oldu.Anam var onunla yaşamaktayım.
Ben çalışan biriydim iki yıl önce kanser oldum ilk evre tedavi gördüm bitti şükür. Bu süreçte tabii ki çalışmadım hic. Şu an iş arıyorum.
Simdi şöyle bir sorunlar silsilesi var hayatımda...
Oturduğum ev benim,çalışırken aldım on yıl kredi odedim bitti. Ama oturduğum ev dubleks, kardeşim evi yeni aldığımda yeni evlenmisti, annemlerin bana olan ricasıyla alt kata taşındılar beraber oturmaya başladık...hani bilirsiniz yeni evliler kızım, kendilerini toparlasinlar biraz çıkarlar derler hep..öyle oldu..ama; babam 6 yıl önce vefat etti..kardesimde hala oturuyor.5 kuruş kira vs vermek yok..faturaları ortak ödüyoruz..cikmayada niyetleri yok 3.cocugu yaptılar..Annemde emekli, boyna yagdiriyor kendilerine sağolsun..Biliyor musunuz? Ben bunların bu genişliginden rahatlığından umursamazligi dan bütün gün çalışıp eve gelip bide üstüne ev işlerini yapmaktan, anne babanın sürekli erkek diye kardeşimi pohpohlayip ayirmasindan, içime Ata ata kanser oldum..gençliğimden beri yemin olsun size hep çalıştım eve maaslarimi verdim. Sürekli çalıştım anam,babam gün yüzü görmedi dedim hiç hep garibandik ,kıtalarda surunduk dedim bütçemin yettiğince ev aldım borclandim on yıl tek başıma odedim. Kimsede kızım al şunu bu ay ki taksiti de biz odeyelim demedi..ne yaptıysam gorevimmis gibi oldu hep..Erkek kardeşim ,az önce bahsettiğim bizimle oturan; çalıştı bir kaç yıl babam araba aldı birde ona yedi içti gezdi, eve 5 kuruş vermedi.evlendi yetmedi, ailem sürekli biseyine destek oluyor, yetmedi benim evimde bir kaç aylığına diye girdi, hiç utanmadan 11 yıldır oturuyor, altına sıfır araba aldı, 3.cocugu yaptı iyi sendikalı bir firmada çalışıyor durumuda iyi.sadece faturayı ortak ödüyor benimle.Allah daha çok versin gözüm yok. Benim kızdığım kirildigim nedir söyleyeyim .. ben hiç evlenmemisim ömrümü vermişim,herşeyi ben yapmışım ama; Annemin, hala onları savunması, hala sürekli beni hiç düşünmeyip maaşlarını oğluna torunlarina yagdirmasi, birde bana açık açık sende başının çaresine bak. evlenseydin kocan bakardı..bende gençliğimden beri birşey görmedim daha..kardeşinin de 3 çocuğu var ona günah deyip durması..benim için yaptığı bir tane birikim,altın, vs hicbirsey yok hayatlarinda..bencilliği had safhada...babaminda öyleydi, anneminde öyle hepsi öyle arkadaşlar..benim yaptıklarına gelincede, yapmasaydin zorlami yaptırdık..ev almasaydin salak olmasaydın dedi bana dün tartıştık..😔 beni enayi gibi görüyorlar..o kadar kalbim kırıldı ki..sadece oğlu ve kendi varmış gibi davranıyor sürekli..sürekli hakkım yeniliyor..bende sabah namazını ağlayarak kılıp dua ettim Allah'a..ağlayarak uyuyamadım bütün gece zaten .bana kanserken bile acimadilar, umrunda değil çünkü.. bugün yinede elini optum bayramlastik gündüz..az öncede gebe bir tartıştık ..ben evi satıyorum hadi bakalım herkes kiraya çıkıyor herkes başının çaresine bakacak, kim kimle yaşamak istiyorsa, degerliyse onunla yaşasın benim çevremde olmayın mümkün olduğunca,hakkimida helal etmiyorum dedim çıktım evden bı iki saat hava almaya..Evi kesinlikle satmaya karar verdim, ama ben hayatımda hiç tek yaşamadım, kadın olduğum için korkuyorum..nasıl bir ev tutarım nerde yasarim..işte bulmam lazım önce tabii..Anneme çok kırgınım, hem evlat ayrımı yaptığı için,hem nankörlük için,,anne olamayıp beni sadece doğurduğu, beni hiçbir zaman, kız evladım var varını yoğunu verdi demediği ve bu sekil dusunmedikleri için..çok şey için kızgın kırgınım..hayal kırıklığına uğradım..Anne atılır mı hiç? Çok seviyorum ama bunlara artık dayanamiyorum ..tekrar hasta olmak istemiyorum..Güçlü olup her anlamda ama, bir Tokat gibi yüzlerine bunu vurmak istiyorum..
Sizce ben haksız mıyım? Tavsiyeniz nedir bu arkadaşınıza gerçekten şuan bile ağlıyorum sinirden,çaresizlikten...
Evi kesinlikle ama sakın ucuza satma ..zarar etme hırs yapıp .. evi satmadan önce kardeşini çıkar gerekirse polis çağır ..kendine baştan hayat kur
 
Merhaba kardeşim, baştan sona tüm mesajları okudum. Öncelikle bence sana biçilen yeni hayat sayfasına ramak kalmış. Bir sayfa kapanacak ki digeri açılacak. Ama bu sancılı bir süreç. Hiçkimse 11 yıldır veya 36 yıldır kendisine sunulanlari kaybetmeyi göze alamaz. Tahmin edemeyeceginiz ölçüde sizi zorlayabilirler. Her olayda, her reaksiyonda nasıl davranmanız gerektiğini burda sorarak ona göre davranamazsınız. Sizin genel olarak yapınızı tanımak ve insan ilişkilerindeki dinamiği değiştirmeye ihtiyacınız var ki günün birinde kayinvalidenizi sizin evinizden çıkarmaya çalışmayın diye. Bence size tavsiye ne yapacaksanız yapın ama önce Kim Kimdir, Ilişkilerde Ustalık isimli 2 semineri alın derim. Çünkü nasıl sınır koyulur, nasıl taviz geri çekilir, nasıl sıfırdan başlanılır bunu öğrenmeniz gerek. Düşe kalka, deneye yanıla çok yıpranırsınız. Ama sizden önce milyonlarca insan bu yoldan geçti ve ortak elde edilen bir deneyim var. Aynı burdaki gibi düşünün. Bir suru insan tarafsızca size destek oluyor çünkü hayatlarında buna benzer görmüş oldugu deneyimlerden elde ettigi dersler var. Seminer bunların toplamını sistematik halde size veriyor. Bambaşka bir ilişki dinamiğine geçebilirsiniz. Güzel haberlerinizi beklerim
 
Ne munasebet onlar gitmiyor diye size ait mülkü gözden çıkarıyorsunuz. Cikartin evden ufak bi tadilatla evi ayirin alt kati kiraya verin.
 
Öncelikle herkese İyi Bayramlar, İyi Geceler.
Buraya yazma amacım aslında sizleri hiç tanimasamda içimdekileri paylaşmak, fikir edinmek, belki yanlış kararlar vermemek, üstümdeki ağırlığın üzüntünün birazda olsa hafiflemesi.
Arkadaşlar ben 37 yaşında, bekar bir kadınım.
Basimda babam artık yok, Rahmetli oldu.Anam var onunla yaşamaktayım.
Ben çalışan biriydim iki yıl önce kanser oldum ilk evre tedavi gördüm bitti şükür. Bu süreçte tabii ki çalışmadım hic. Şu an iş arıyorum.
Simdi şöyle bir sorunlar silsilesi var hayatımda...
Oturduğum ev benim,çalışırken aldım on yıl kredi odedim bitti. Ama oturduğum ev dubleks, kardeşim evi yeni aldığımda yeni evlenmisti, annemlerin bana olan ricasıyla alt kata taşındılar beraber oturmaya başladık...hani bilirsiniz yeni evliler kızım, kendilerini toparlasinlar biraz çıkarlar derler hep..öyle oldu..ama; babam 6 yıl önce vefat etti..kardesimde hala oturuyor.5 kuruş kira vs vermek yok..faturaları ortak ödüyoruz..cikmayada niyetleri yok 3.cocugu yaptılar..Annemde emekli, boyna yagdiriyor kendilerine sağolsun..Biliyor musunuz? Ben bunların bu genişliginden rahatlığından umursamazligi dan bütün gün çalışıp eve gelip bide üstüne ev işlerini yapmaktan, anne babanın sürekli erkek diye kardeşimi pohpohlayip ayirmasindan, içime Ata ata kanser oldum..gençliğimden beri yemin olsun size hep çalıştım eve maaslarimi verdim. Sürekli çalıştım anam,babam gün yüzü görmedi dedim hiç hep garibandik ,kıtalarda surunduk dedim bütçemin yettiğince ev aldım borclandim on yıl tek başıma odedim. Kimsede kızım al şunu bu ay ki taksiti de biz odeyelim demedi..ne yaptıysam gorevimmis gibi oldu hep..Erkek kardeşim ,az önce bahsettiğim bizimle oturan; çalıştı bir kaç yıl babam araba aldı birde ona yedi içti gezdi, eve 5 kuruş vermedi.evlendi yetmedi, ailem sürekli biseyine destek oluyor, yetmedi benim evimde bir kaç aylığına diye girdi, hiç utanmadan 11 yıldır oturuyor, altına sıfır araba aldı, 3.cocugu yaptı iyi sendikalı bir firmada çalışıyor durumuda iyi.sadece faturayı ortak ödüyor benimle.Allah daha çok versin gözüm yok. Benim kızdığım kirildigim nedir söyleyeyim .. ben hiç evlenmemisim ömrümü vermişim,herşeyi ben yapmışım ama; Annemin, hala onları savunması, hala sürekli beni hiç düşünmeyip maaşlarını oğluna torunlarina yagdirmasi, birde bana açık açık sende başının çaresine bak. evlenseydin kocan bakardı..bende gençliğimden beri birşey görmedim daha..kardeşinin de 3 çocuğu var ona günah deyip durması..benim için yaptığı bir tane birikim,altın, vs hicbirsey yok hayatlarinda..bencilliği had safhada...babaminda öyleydi, anneminde öyle hepsi öyle arkadaşlar..benim yaptıklarına gelincede, yapmasaydin zorlami yaptırdık..ev almasaydin salak olmasaydın dedi bana dün tartıştık..😔 beni enayi gibi görüyorlar..o kadar kalbim kırıldı ki..sadece oğlu ve kendi varmış gibi davranıyor sürekli..sürekli hakkım yeniliyor..bende sabah namazını ağlayarak kılıp dua ettim Allah'a..ağlayarak uyuyamadım bütün gece zaten .bana kanserken bile acimadilar, umrunda değil çünkü.. bugün yinede elini optum bayramlastik gündüz..az öncede gebe bir tartıştık ..ben evi satıyorum hadi bakalım herkes kiraya çıkıyor herkes başının çaresine bakacak, kim kimle yaşamak istiyorsa, degerliyse onunla yaşasın benim çevremde olmayın mümkün olduğunca,hakkimida helal etmiyorum dedim çıktım evden bı iki saat hava almaya..Evi kesinlikle satmaya karar verdim, ama ben hayatımda hiç tek yaşamadım, kadın olduğum için korkuyorum..nasıl bir ev tutarım nerde yasarim..işte bulmam lazım önce tabii..Anneme çok kırgınım, hem evlat ayrımı yaptığı için,hem nankörlük için,,anne olamayıp beni sadece doğurduğu, beni hiçbir zaman, kız evladım var varını yoğunu verdi demediği ve bu sekil dusunmedikleri için..çok şey için kızgın kırgınım..hayal kırıklığına uğradım..Anne atılır mı hiç? Çok seviyorum ama bunlara artık dayanamiyorum ..tekrar hasta olmak istemiyorum..Güçlü olup her anlamda ama, bir Tokat gibi yüzlerine bunu vurmak istiyorum..
Sizce ben haksız mıyım? Tavsiyeniz nedir bu arkadaşınıza gerçekten şuan bile ağlıyorum sinirden,çaresizlikten...
gecmis olsun oncelikle. daha mesajin baslarini okurken dusundum evinizi satin ama keske soylemeseydiniz. soylemeden satsaydiniz aniden. asadaki kisilerinde kira sozlesmesi biseyi yok yeni sahibi cikartir evden kendisi ugrassin. sizde korkmayin cok buyuk ev almayin kucuk bir ev alin daha rahat olur. insallah is bulursunuz arkadaslariniz olur belkide seveceginiz degerinizi bilen birisi cikar karsiniza evlenirsiniz kendi hayatiniza bakarisiniz. ailenizlede gereken zamanlarda gorusursunuz. kendinizi cok kullandirmissiniz. sizin niyetiniz iyi aileyiz birlik beraberlik olsun dusunmussunuz ama digerleri sizi aile olarak gormemis kullanmis malesef. uzuldum, allah yardimciniz olsun
 
@brezeeydn üyelik isminizi değiştirmişsiniz, ne anlama geliyor bu?
Konulari birleştirilmis. Bu onceki konusu. Ilgincc.

Biz iki kardeşiz, ben ablayim, erkek kardeşim var evli. Oturduğumuz ev dublex.Evi yarıya böldük üst katada ayrı kapı açtık, onlar alt katta biz üst katta oturuyoruz çift banyo tuvalet vs var diye, Evi krediyle aldık peşinat parasını yarı yarıya verdik.yanliz o dönem kardeşimin puanı daha yüksek olduğundan kredi ona daha yüksek mebla çıktığı için krediyi o çekti ve TAPU onun üzerine oldu. Kredi bitincede yarı yarıya tapuyu bolusecegiz diye anlaştık. Şimdi evin borcunun bitmesine 6 ay kaldı. Tapuyu bolusmede sorun yok, kardesimde öyle bir insan değil sıkıntı çıkartmaz.Yanliz, dün bize geldi, abla ben tapuyu bolusunce alt katı kiraya vericem dedi. Bende açıkçası çok sinirlendim baya tartıştık. Çünkü doğalgaz elektrik ve su altkata bağlı. Ve sartel atıyor vs oluyor, elalem işlemi uğraşacağım ben sürekli bu ne saçmalık veremezsin dedim bende. Baya bı tartıştık. Bu seferde ben para yatırdım bu eve niye mağdur olayım, o zaman siz kiraya çıkın evi bize bırakın, para olunca sizede ev alırız diyor. Şaka gibii değil mi? Bu arada krediyide ortak ödüyoruz tamamen.onu dediğinde kıyamet iyice koptu, delirtti beni . En sonda evi satalım o zaman diyor. İyi güzelde evi sarsak o parayla artık iki ev alamayiz diyorum.ben üste koyar alırım sen kendini dudun diyor yahu.babamiz rahmetli oldu. Ben hiç evlenmedim annemle yaşıyorum calisiyorum ve ev alabildim kendime sadece kardesimde araba var, bu ev var, birikim yapiyorlarda sanirim. ve gelinle aramız hiçbir zaman iyi değil çünkü bunlarda nankörlük diz boyu.surekli benciller. Aldığımızda beri sürekli ev muhabbeti bitmedi..inanın ortak hicbirseye girilmezmis. Kardesimde soğudum artık.kimse kimseyi düşünüp acımıyor bunuda anladım. Sizden istediğim ne yapabilirim en mantıklı? Ne önerirsiniz bu durumda? Ev konusunda..
 
Eski konunuza gore evi yari yariya almissiniz. Tapu kardesinizin ustune. Krediyi yari yariya oduyorsunuz. Alt kati kiraya vermek istiyor. Gerekirse evi satalim parayi bölüselim diyor.

Bu konuda yazdiginiz seyle cok farkli. Hangisine inanmaliyiz?
 
Merhaba, herkese.
Arkadaşlar bizim ortak aldığımiz bir dubleks evimiz var kardeşimle. Borcumuz bitti şükür. Tapu tek tapu, ortak ödediğimiz için bolusmek ve tapuyu ortak tapu yaptırmak istiyoruz.
1. Si= dubleks tek tapu ortak tapuya cevirilebilir mi ?
2.si = Orta tapuya çevirmek için neler yapmamız gerekir bilgisi olan var mı?
Ben araştırdım pek bilgi bulamadim.
Deneyimleyenlerden veya bilgisi olanlardan bilgi rica ediyorum.
Teşekkürler.

Ne bu şimdi ya? Burda insanlar size üzüldü, zaman ayırdı. Yaptığınız çok çirkin.
 
Eski konunuza gore evi yari yariya almissiniz. Tapu kardesinizin ustune. Krediyi yari yariya oduyorsunuz. Alt kati kiraya vermek istiyor. Gerekirse evi satalim parayi bölüselim diyor.

Bu konuda yazdiginiz seyle cok farkli. Hangisine inanmaliyiz?L

ev satılırsa ne olur ne biter fikir arayışında ama böyle olmamalıydı . Hastalık falan saçma girmiş yani anneyide atacak kardesıne vicdanını bastırıyor . Diğer konuda annesini asla bırakmazdı onlara öyle diyordu

Herhalde evlen git dedi anne de arkasında durmadı annenin maaşına guvenide kalmadı
 
Ben sizin son konunuzu okuyunca aklima hemen onceki konunuz geldi akladim ayni kisi oldugunuzu. Ama belki ifsa olmanak adina degistirdiniz bende bazen oyle uapabiliyorum simdi her iki konuya yorum yaparak madde madde yazayim zor durumdaysaniz gercekten ona gore yol alin derim.
Eger kanser ilk evre bile olduysaniz gecmiste sskniz varsa malulen emekli olabilirsiniz (1850 gun yeterli) ben o sekilde olmustum.
Ev sizin adinaysa hepsini kapinin onune koyun anneniz dahi evi satmayin kendiniz oturun cikmazlarsa ben iki saatlige disari cikiyorum evini bosaltin yoksa polis cagiracagim diye uyarib
Evi satarsaniz ortada kalirsiniz hayatla alakali anladigim kadariyla hicbir bilginiz yok bana kalsa tek basima krallar gibi yasarim ama sizden o vibe alamadim.o yuzden bildiginiz evde kalin baska ev alirim girisimine kapilmayin dolandiririlar sizi.
Annenizin gozyaslarina beddualarina aldanmayin cok uzulurseniz tekrar kanser olursunuz bakaniniz olmaz kendi basinizin caresine bakin mutlu olun
Daha ,37 yasindasiniz ben halam 46 yasinda evlendi resmen ayaklari yerden kesildi mutluluktan. Kendi hayatiniza bakin evlenirsiniz belki.
Kurslara gidin ucretsiz etkinliklere katilin. Parttime ise girin.
Babanizin yarı maasinida aliyorsaniz gecinirsiniz.
Ama onlarla ayni evde olmaz
Ammaa diger konu gibi kardesinizin ustuneyse gecmis olsun. Annenize zateb bakmazlar . O yuzden sizin ikinizin bir olmasi eve cikmasi lazim
 
Pek çok konuda yalan söyleyen, çoklu üyelik alana rastladık da şu konuda insan neden yalan söyler? Burda insanlar ah vah edince eline ne geçecek? Bir de uzun uzun yazmış. Tek taksidi bile kardeşi vermemiş, 11 yıldır beleşe oturuyolarmış falan. Uydur uydur ipe diz.

Neyse üyelikler birleştirildikten sonra ortaya çıkana göre:
-evin kredisini kardeşi tek başına çekmiş
-krediyi 10 yıl boyunca beraber ortak ödemişler
-krediyi kardeşi çektiği için ev kardeşinin üstüne
-kardeşi ordan taşınıp bulunduğu katı kirayı vermek istiyor ancak konu sahibi yabancı birini kiracı istemiyor. O yüzden evi satıp bölüşmek istiyor kardeşi.

Yani evin satılmasının konu sahibinin uzun burda uzun uzun anlattığı konularla alakası yok. Evin nasıl kullanılması gerektiği konusunda anlaşamıyolar olay bu.
 
Son düzenleme:
Pek çok konuda yalan söyleyen, çoklu üyelik alana rastladık da şu konuda insan neden yalan söyler? Burda insanlar ah vah edince eline ne geçecek? Bir de uzun uzun yazmış. Tek taksidi bile kardeşi vermemiş, 11 yıldır beleşe oturuyolarmış falan. Uydur uydur ipe diz.

Neyse üyelikler birleştirildikten sonra ortaya çıkana göre:
-evin kredisini kardeşi tek başına çekmiş
-krediyi 10 yıl boyunca beraber ortak ödemişler
-krediyi kardeşi çektiği için ev kardeşinin üstüne
-kardeşi ordan taşınıp bulunduğu katı kirayı vermek istiyor ancak konu sahibi yabancı birini kiracı istemiyor. O yüzden evi satıp bölüşmek istiyor kardeşi.

Yani evin satılmasının konu sahibinin uzun burda uzun uzun anlattığı konularla alakası yok. Evin nasıl kullanılması gerektiği konusunda anlaşamıyolar olay bu.
O zaman bütün konu baştan sona yalan mı? Ben şimdi "kanser atlattım" demesi de şüpheli dicem ama konu sahibi hemen atlar buraya vicdansız, merhametsiz, sınanırsın bilmem ne diye. Gerçekten herkes üzüldü yani fedakarlık yaptı ama ailesi tarafından ezildi kullanıldı hayatını yaşayamadı diye. İstediğini elde etmiştir umarım ne diyelim.
 
Kimseye inanamayacak mıyız biz ya😢 sinirim bozuldu yemin ederim😭

Pek çok konuda yalan söyleyen, çoklu üyelik alana rastladık da şu konuda insan neden yalan söyler? Burda insanlar ah vah edince eline ne geçecek? Bir de uzun uzun yazmış. Tek taksidi bile kardeşi vermemiş, 11 yıldır beleşe oturuyolarmış falan. Uydur uydur ipe diz.

Neyse üyelikler birleştirildikten sonra ortaya çıkana göre:
-evin kredisini kardeşi tek başına çekmiş
-krediyi 10 yıl boyunca beraber ortak ödemişler
-krediyi kardeşi çektiği için ev kardeşinin üstüne
-kardeşi ordan taşınıp bulunduğu katı kirayı vermek istiyor ancak konu sahibi yabancı birini kiracı istemiyor. O yüzden evi satıp bölüşmek istiyor kardeşi.

Yani evin satılmasının konu sahibinin uzun burda uzun uzun anlattığı konularla alakası yok. Evin nasıl kullanılması gerektiği konusunda anlaşamıyolar olay bu.

O zaman bütün konu baştan sona yalan mı? Ben şimdi "kanser atlattım" demesi de şüpheli dicem ama konu sahibi hemen atlar buraya vicdansız, merhametsiz, sınanırsın bilmem ne diye. Gerçekten herkes üzüldü yani fedakarlık yaptı ama ailesi tarafından ezildi kullanıldı hayatını yaşayamadı diye. İstediğini elde etmiştir umarım ne diyelim.

Valla bu sefer yalan soylemenin sebebini ben de anlamadim. Troll konu degil, linclenecek detayları saklamak değil, onceki konulara gore yorum gelmesin diye baska biri gibi davranmak degil.

Yani konuyu bu sekilde yapınca yapilacak butun yonlendirmeler yanlis olacak. Hepimiz evi sat dedik ama daha tapu kendi ustune degilken zaten evi satamaz, o yuzden butun konu gecersiz oluyor.

Cok ilginc gercekten. Amac kardese sovdurmek herhalde. Adam eve belese çöken biri degil, yari parasini verdigi evde kendi oturmak yerine kiraya vermek veya satmak isteyen biri. Konudakinin tam aksi yani.

Umarim konu sahibi gelir de varsa bir aciklamasini yapar.
 
evinizi satın 2 adet 1+1 ev alın...kira geliriniz olsun...hiç kimseye de acımayın...onları değiştiremezsiniz siz değişin..ve size tavsiyem asla ama asla vicdan yapmayın...
 
konulara gelip feyk feyk diyenleri anlamazdım meğer haklılarmış. bu ne saçmalıktır ya. ben senin kardeşine sövsem nolacak sövmesem nolacak. telefonu çevirince ben yok olucam senin ekranında.
 
Back
X