cicekcicek Annecik Kayıtlı Üye Katılım 2 Mayıs 2008 Mesajlar 7.252 Emoji Skoru 1 Puanlar 156 Yaş 42 Yer İstanbul 12 Şubat 2009 Konu Sahibi Konu Sahibi cicekcicek #1 MMMMMMMMMMM BURMASI DİLLERE DESTAN ÖZELLİKLE NİŞANTAŞI SİRKECİ PANGALTI ŞUBELERİ SÜPER BAŞKA YERDE BAKLAVA YEMEM. HAMİLELİĞİM BOYUNCA YEDİĞİM TEK ŞEY:lepi:
MMMMMMMMMMM BURMASI DİLLERE DESTAN ÖZELLİKLE NİŞANTAŞI SİRKECİ PANGALTI ŞUBELERİ SÜPER BAŞKA YERDE BAKLAVA YEMEM. HAMİLELİĞİM BOYUNCA YEDİĞİM TEK ŞEY:lepi:
poseidon80 İRFAN/ASlanın annesi Kayıtlı Üye Katılım 6 Kasım 2008 Mesajlar 3.466 Emoji Skoru 8 Puanlar 116 24 Temmuz 2009 Konu Sahibi Konu Sahibi cicekcicek #2 kesinlikle bende başka yerde yemem ısrarla tavsiye ediyorumm:))
cicekcicek Annecik Kayıtlı Üye Katılım 2 Mayıs 2008 Mesajlar 7.252 Emoji Skoru 1 Puanlar 156 Yaş 42 Yer İstanbul 24 Temmuz 2009 Konu Sahibi Konu Sahibi cicekcicek #3 afiyet olsun denizcim bende seni yerim balım:)
poseidon80 İRFAN/ASlanın annesi Kayıtlı Üye Katılım 6 Kasım 2008 Mesajlar 3.466 Emoji Skoru 8 Puanlar 116 25 Temmuz 2009 Konu Sahibi Konu Sahibi cicekcicek #4 bide aydına şube açsalar çok güzel olacak.... sürekli müşterisi olurum..
cicekcicek Annecik Kayıtlı Üye Katılım 2 Mayıs 2008 Mesajlar 7.252 Emoji Skoru 1 Puanlar 156 Yaş 42 Yer İstanbul 25 Temmuz 2009 Konu Sahibi Konu Sahibi cicekcicek #5 açabilirlerrr inşallah:)