Dedikodu yu kim yapar?

DUYGUCIKMAZI

maskeli balo ve shte yüzü
Kayıtlı Üye
5 Ağustos 2008
9.240
20
arkadaşlar dedikodu yu en çok kim yapar ...........
neden yapar ...........
herkes yaparmı..........eli boş, çekemiyen ,kıskanan ,çalışan ,genç, yaşlı.erkek ,kadın,
alışkanlıkmıdır..
ya dedikodu yalana ve iftiraya dönerse.........:uhm::uhm:
 

cloudy

en iyi koca ölü kocadır:)
Kayıtlı Üye
13 Aralık 2008
3.569
5
dedikodunun genelinde şöyle bir savunma vardır
''aman ne var canım yalan mı doğruları söylüyoruz''
zaten dedikodu denen şey bir başkası hakkında onun haberi olmadan konuşmak çekiştirmek değil midir şakkıdı
doğru olmayanı söylersen iftira olur doğru olansa dedikodudur
bana birazda laf taşımak gibi geliyo dedikoduculuk
bir başkasının hayatı beni zerre kadar ilgilendirmiyor bana ne yararı nede zararı var
başkalarının acılarıyla beslenen insanlar dedikodu yapar bence
ha bu arada erkekler hep kadınların daha çok dedikodu yaptığını söylerler ama :jeyyar:
asıl dedikoduyu erkekler yapıyor
yani sezen ne demiş masum değiliz hiç birimiz..!!! kaydirigubbakcemile3
 

asibuz

Ne Mutlu TÜRKÜM Diyene!!!
Kayıtlı Üye
15 Ağustos 2008
386
4
Dedikodu denen şey diğer kişiden habersiz konuşmaksa her saniye zaten dedikodu yapılıyor.Eninde sonunda birilerinin sözü lafı oluyor özellikle akadaşlar arasında aaa şu şunu almış gördünmü çok hoş yok o saç ona yakışmamış bu sizce dedikoduya mı giriyor.
Bana kalırsa insanların görüş paylaşımları biribirleri arasında yapılsaydı mesela birine direk saçın çok kötü olmuş biiyormusun geçen gün berbat ağzın kokuyordu yada arkadaşım o etekte giyilirmi dersen çevrende kimse kalmaz o yüzden insanlar abartmadığı müddetçe dedikodu yapıyor yapmalıda ağzı olan konuşuyor sonuçta.
ıftriraya girmediği ve zarar verici olmadığı müddetçe çok büyük sorun yok benim dedikodumu da yapabilirler...
 

bekolim

baslangıc: 78.7 guncel kılom:70.4
Kayıtlı Üye
5 Aralık 2007
5.220
960
Erkekler mi cok yapar kadinlar mi bilmem ama dedikodu yapmiyorum diyen yalan soyler
herkes dedikodu yapar yani...:ecrin_bebek:
 

melekberke

Serseri aşığım.....
Kayıtlı Üye
15 Ağustos 2008
1.303
9
Bence toplum olarak hepimiz yapıyoruz... O veya bu şekilde....
Çalışanmı, çalışmayan mı kompleksli mi, erkek mi, kadın mı.... hangisinin yüzdesi fazla bilemem ama bi şekilde dedikodunun içinde buluyoruz kendimizi... Sen söylemesen bile bulunduğun ortamda duyar ortak olursun...
Tabi niyet çok önemli.. ıftira şekline dönüşebilecek olanlardan, başkalarının acılarının üzerinden dedikodu yapanlar..
Allh herkesin kalbine göre versin.....
 
E

EU3

Ziyaretçi
bence dedikodu şöyle olursa dedikodudur

ayy x kişisine gidip y varya seni hakkında bunu bunu dediiiii deyip
sonra y ye gidip x senin için böyle böyle diye bana anlattı tarzında olursa dedikodudur

yoksa 2 kişi oturup birini çekiştiriyorlarsa bu stres atma yöntemidir :icecream:
 

CatladaPatla

Annesinin minik Tostosuuu
Kayıtlı Üye
25 Eylül 2007
1.228
0
Sahsen bizzat ben kendim arkadaslarimla oturup
Dedikodu yapmaya bayilirim...delikafadulden

Kim nerde ne zaman ne yapmis...niye yapmis...
Yaparken ne düsünmüs olabilir...alkisalkisalkis

Hangi dügünde kimin üstünde ne vardi nasildi...
Kimin neresi belliydi...-tatlicadiarzu-

Ama harbidende gercekleri, görüp bildiklerimiz söylüyoruz....
Sallamiyoruz yani...:nazar:

Dedikoduyu hic sevmem veya yapmam diyende, yüzde bir milyon
yalan söylüyordur....şakkıdı
 

Sileli

Hadi Hayırlısı......
Kayıtlı Üye
27 Mart 2009
841
0
34
Çoğumuz yapıyoruz :1closedeyes:

Ama ben özellıkle hakkında yalan bişey söylememeye ve kötülememeye calışıyorum.buyuk konuma ve kınamaya hiç girmiyorum bile...:sm_confused:
 

okypete

Nirvana
Kayıtlı Üye
28 Mart 2008
85.096
40.977
bir başkasının söylediğini gidip ,bir başkasına anlatmak dedikodudur. çubuğunda dediği gibi.
mesela,benim biriyle sorunum var ve kankime o sorunu anlatıyorum.
bana yapılan hatayı. .....
bu bence dedikodu olmaz ,bir çeşit dert yanmak olur...
 
Son düzenleyen: Moderatör:

qadife

Rabbim Sana Emanetiz...
Kayıtlı Üye
21 Ocak 2008
6.943
2
yaa sonucta gercekleri söylüyorsa o neden dedikodu olsun
ama birinden birine laf tasıma gibi yada iftira atmak yalan söylemek gibiyse işte bu tehlikeli !
 

PasakliMinikTanrica

her şey güzel olacak...
Kayıtlı Üye
3 Aralık 2008
12.618
9
37
herkes yapar yapmıyorum diyende yalan süler :nazar:
ucundan kıyısından herkes dedikodu yapar bence
birinin hakkında bişiler söyleniyosa ve tanıdığı birisiyse merak eder yorum yapmasa bile dinler...
 

irna

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
16 Haziran 2007
6.730
4
tamam kadınlarda yapar dedikoduyu ama erkekler bence solladlar kadınları.
hem kadı dedikodusu,vıdı vdı boş,ortamdan uzaklaştıklarında belkide unutuyorlar bile.
amaaa
erkeğin dedikodusu allah muhafaza yaptıkları kişiyi dar ağacına kötürür,
hatırlarmısınız ( vurun kahpeye ) filmini...:uhm:eek:rda bile erkekler ne hale getirdiler sucsuz kadını.:eek:klava:
 

zemus

Guru
Kayıtlı Üye
8 Kasım 2008
3.735
20
dedikoduyu yapmayan yoktur sanırım ama herşey dozunda..
bazıları okadar abartırki hatta yanınada az kendi katıp abarttıkça abartır ..dedikodusu yapılan kişiyi çevre kötü bir insan imajı verdirir .. zaten bu insanlar ruh hastasıdır kanımca..
bir insanın hakıında o yokken konuşurken sizin anlatıklarınızdan .. eğer yanında söğlenince kırılıcak şekilde anlatırsanız işte o kötü niyet art niyettir masum bir dedikodu değildir..
birde fitne vardır iftira işte bunu yapan ve yapana destek verenden Rabbim korusun..
dilin kemiği yoktur insanlar ağzından çıkana dikkat etmek zorunda laf bi çıktımı bidaha geri alınmaz..
 

*KurabiYe*

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
10 Nisan 2007
2.616
12
Dedikoduyu tabikide herkes yapar
Ama yapılmış doğruyu konuşunca dedikodu olur
Yok eğer olmayan olayları sözleri olmuş gibi konuşmak dedikodudan çok iftira atmak olur..
 

Lady34

♥Kocasının Bebek'i♥
Kayıtlı Üye
6 Haziran 2008
13.457
5
kim dedikodu yapmıyo ki :sm_confused:
ben laf götürmeyi asılsız laf yetiştirmeyi arabozmayi oluşturacak dedikodulardan nefret ederim ve o kişilerle işim olmaz
dedikodu yaparken kınamadan ara bozmadan dedikodu yapmaktan keyif alıyorum gamyoncuiremsu başka işim gücüm yok çünkü -tatlicadiarzu-
 
X