Derdim EŞİM!!!

Lavinia11

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
7 Mart 2021
14
23
24
Herkese Merhaba,
Ben nerden başlayacağımı bilmiyorum açıkçası. Yanlışlarım olursa kusura bakmayın. Öncelikle ben 24 yaşında 7 yıldır evli ve yurt dışında yaşayan biriyim. Yani Türkiye den buraya gelin geldim. Konu şu EŞIM. Ben eşimle görücü usulü tanışıp Bir yıl içinde evlendim. Kendisiyle pek vakit geçirmedim çünkü ben Türkiyede o yurtdisindaydi. Neyse biz evlendik 10 gün beraber kaldık ve o yurt dışına geri döndü bende 1 sene boyunca vize mi bekledim bu arada eşim hiç gelmedi Türkiye ye çünkü okulu vardı. 1 sene sonra bende geldim eşimin yanına. İlk baştaki sorunumuz horlamasiydi ve ben gerçekten çok rahatsız oluyorum uyuyamıyorum yada gece uyanıyorum sonra tekrar uykuya dalamiyorum. Baktım bu böyle olmuyor eşime dedim çok horluyorsun bir doktora git yada çaresine bak diye. Doktora gitti ve doktor kilo vermen lazım demiş. (kendisi maalesef çok kilolu 1.70 boy 95 kilo) Ama eşimde hiç öyle bir çaba yok bende anladım artık bir şey yapmayacağını ayrı uyumaya başladım. Tabi onun umrunda değil 7 yıldır evliyim ve 7 yıldır ayrı yatıyoruz. Ben temiz titiz düzenli biriyim, eşimde benim tam tersim o kadar pis dağınık. Tabi aileden gelen bir şey. Çok afedersiniz ben evlendim evleneli eşim benim yanımda hep gaz çıkarıyor bunu defalarca söyledim rahatsız oluyorum yapma etme diye ama beni takan kim ki sonra burnuyla oynuyor. Peceteye çıkartıyor öylece sehpanın üzerine bırakıyor ve hep ben topluyorum . Ayaklarında hep yaralar var aynı şekilde o yaranın kabuklarını koparıp Peceteye bırakıyor yine sehpanın üstüne. Artık bu bir değil iki değil sürekli olunca midem bulanmaya başladı tiksinmeye başladım eşimden. İnanın defalarca söyledim kavga ettim ama adamın hiç umrunda değil ya. Zaten aynı yatakta bile uyumuyorum onunla. Ya bide eşim ne kadar banyo yaparsa yapsın çok iğrenç bir kokusu var yanında bile oturamıyorum :KK43: eşimden o kadar soğudum o kadar tiksindim ki bunu kimseye anlatamıyorum buraya yazıp içimi dökmek istedim. Bu arada eşim 34 yaşında.ama çocuktan beter. Eşime dedim ki sevgisiz evlilik yürür ama saygısız evlilik yürümez diye. Ben sana saygı göstermek zorunda değilim ben sana sevgi göstereceğim sen bana saygı göstereceksin diye. Bu lafına o kadar sinir oluyorum ki. Ne demek bu ya neymiş ben ondan küçükmüşum. O yüzdenmis. Kafa yapımız hiç ama hiç uyuşmuyor benim a dediğime doğru olsa bile b der o kadar ki inat biri. Şimdi diyeceksiniz evlenmeden önce anlamadın mı diye. Biz nisanliyken gezmedik vakit geçirmedik ailem izin vermiyordu. Zaten öyle sık sık gelip gitmedi bir telefonda gorusebiliyorduk. 17 yaşında zaten neyi nekadar anlayabilirdim ki. Ailem sagolsun okutmadilar hemen evlendirip kurtulmak istedi :KK43: şu an çok sinirliyim doğru düzgün yazamadım bile kusura bakmayın. Yorumlarınızı bekliyorum. Benim gibi eşiyle böyle şeyler yaşayan var mı? Varsa nasıl aştınız bu sorunları?
 

MevsimBahar

Bizden hüznü gideren Allah'a şükürler olsun 💚
Pro Üye
Doğa Severler Kulübü
8 Mart 2020
2.625
6.608
Herkese Merhaba,
Ben nerden başlayacağımı bilmiyorum açıkçası. Yanlışlarım olursa kusura bakmayın. Öncelikle ben 24 yaşında 7 yıldır evli ve yurt dışında yaşayan biriyim. Yani Türkiye den buraya gelin geldim. Konu şu EŞIM. Ben eşimle görücü usulü tanışıp Bir yıl içinde evlendim. Kendisiyle pek vakit geçirmedim çünkü ben Türkiyede o yurtdisindaydi. Neyse biz evlendik 10 gün beraber kaldık ve o yurt dışına geri döndü bende 1 sene boyunca vize mi bekledim bu arada eşim hiç gelmedi Türkiye ye çünkü okulu vardı. 1 sene sonra bende geldim eşimin yanına. İlk baştaki sorunumuz horlamasiydi ve ben gerçekten çok rahatsız oluyorum uyuyamıyorum yada gece uyanıyorum sonra tekrar uykuya dalamiyorum. Baktım bu böyle olmuyor eşime dedim çok horluyorsun bir doktora git yada çaresine bak diye. Doktora gitti ve doktor kilo vermen lazım demiş. (kendisi maalesef çok kilolu 1.70 boy 95 kilo) Ama eşimde hiç öyle bir çaba yok bende anladım artık bir şey yapmayacağını ayrı uyumaya başladım. Tabi onun umrunda değil 7 yıldır evliyim ve 7 yıldır ayrı yatıyoruz. Ben temiz titiz düzenli biriyim, eşimde benim tam tersim o kadar pis dağınık. Tabi aileden gelen bir şey. Çok afedersiniz ben evlendim evleneli eşim benim yanımda hep gaz çıkarıyor bunu defalarca söyledim rahatsız oluyorum yapma etme diye ama beni takan kim ki sonra burnuyla oynuyor. Peceteye çıkartıyor öylece sehpanın üzerine bırakıyor ve hep ben topluyorum . Ayaklarında hep yaralar var aynı şekilde o yaranın kabuklarını koparıp Peceteye bırakıyor yine sehpanın üstüne. Artık bu bir değil iki değil sürekli olunca midem bulanmaya başladı tiksinmeye başladım eşimden. İnanın defalarca söyledim kavga ettim ama adamın hiç umrunda değil ya. Zaten aynı yatakta bile uyumuyorum onunla. Ya bide eşim ne kadar banyo yaparsa yapsın çok iğrenç bir kokusu var yanında bile oturamıyorum :KK43: eşimden o kadar soğudum o kadar tiksindim ki bunu kimseye anlatamıyorum buraya yazıp içimi dökmek istedim. Bu arada eşim 34 yaşında.ama çocuktan beter. Eşime dedim ki sevgisiz evlilik yürür ama saygısız evlilik yürümez diye. Ben sana saygı göstermek zorunda değilim ben sana sevgi göstereceğim sen bana saygı göstereceksin diye. Bu lafına o kadar sinir oluyorum ki. Ne demek bu ya neymiş ben ondan küçükmüşum. O yüzdenmis. Kafa yapımız hiç ama hiç uyuşmuyor benim a dediğime doğru olsa bile b der o kadar ki inat biri. Şimdi diyeceksiniz evlenmeden önce anlamadın mı diye. Biz nisanliyken gezmedik vakit geçirmedik ailem izin vermiyordu. Zaten öyle sık sık gelip gitmedi bir telefonda gorusebiliyorduk. 17 yaşında zaten neyi nekadar anlayabilirdim ki. Ailem sagolsun okutmadilar hemen evlendirip kurtulmak istedi :KK43: şu an çok sinirliyim doğru düzgün yazamadım bile kusura bakmayın. Yorumlarınızı bekliyorum. Benim gibi eşiyle böyle şeyler yaşayan var mı? Varsa nasıl aştınız bu sorunları?
Ayyy çıldırdım okurken ... Boz ayı resmen , hiç mi demiyor eşim soğur tiksinir vs ... Salak herif
 
Son düzenleme:

Findikkurdu85

Guru
Pro Üye
Anneler Kulübü
Doğa Severler Kulübü
8 Ağustos 2010
2.141
1.732
Ah be güzelim yasin hala küçük çocuk var mi?
Okurken benim bile midem bulandı o peceteleri rulo yapip neyse rabbim yardımcın olsun.
Ne düşünüyorsun peki adamin sana saygısı yok.
 


Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 41 Kg. ile 55 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 148 cm. Başlangıç Kilom :55 Kg. Şimdiki Kilom :56 Kg.