Erkeklere evlendikten bir süre sonra ne oluyo çözemedim. Burda o kadar çok kadın bu dertten şikayetçi ki. Kişilikleri boyle duyarsız, soğuk desen değil çünkü eşleri dışındaki insanlara iyi davranıyorlar. Neden eşlerine karşı bu kadar bencil ve kaba oluyorlar
. Allah sabır versin çok üzüldüm gerçekten