- Katılım
- 6 Ağustos 2025
- Mesajlar
- 117
- Emoji Skoru
- 32
- Puanlar
- 13
- Yaş
- 35
- Konu Sahibi ulusoybasak
- #1
Merhaba kızlar bu ikinci transferim birincisi ilaclıydı 2 tane kondu tutmadı.simdi ikinci transferim doğal siklus deniyo sanırım öyle yapılcak ama 5 gün femara kullandım hic ilacsız degil yani.şimdi gün aşırı kan veriyorum zamanıni yakalamaya çalisiyo doktorum.böyle transfer olanlar var mı aramızda