• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Doğal siklus transfer olanlar

ulusoybasak

Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
6 Ağustos 2025
Mesajlar
117
Emoji Skoru
32
Puanlar
13
Yaş
35
Merhaba kızlar bu ikinci transferim birincisi ilaclıydı 2 tane kondu tutmadı.simdi ikinci transferim doğal siklus deniyo sanırım öyle yapılcak ama 5 gün femara kullandım hic ilacsız degil yani.şimdi gün aşırı kan veriyorum zamanıni yakalamaya çalisiyo doktorum.böyle transfer olanlar var mı aramızda
 
Merhaba kızlar bu ikinci transferim birincisi ilaclıydı 2 tane kondu tutmadı.simdi ikinci transferim doğal siklus deniyo sanırım öyle yapılcak ama 5 gün femara kullandım hic ilacsız degil yani.şimdi gün aşırı kan veriyorum zamanıni yakalamaya çalisiyo doktorum.böyle transfer olanlar var mı aramızda
Canım bende 5 gün letu diye bir ilaç kullandm femara benzeri bişey oda 2 hafta oldu yani kullanalı bugün kontrole gittim cumartesi tekrar çağırdı geçen defa tsh bakmışlardı bu defa sadece yumurtalara baktı doğal ilerlicez dedi bakalım benim ilk transferim nasıl olucak hiç bilmiyorum 🤷🏻‍♀️ pkos yüzünden gebelik oluşmıyordu başka bir sorun yoktu benim senin neydi sıkıntı şuan sürecin nasıl ilerliyor
 
Merhaba bende doğal sikulus oldum ama tamamen hiç ilaç kullandım. 20. Günde yumurtlama oldu 26. Günde transfer oldum. Stres ister istemez yumurtlamayı geciktirdi.
 
Ben de sizin gibi letu kullanarak hazırlandım yarı doğal siklus gibiydi. Transferin beş gün öncesinde de progesteron iğnesine başlamıştık. O tarihe kadar da çok kez tahlil bakilmisti. Bende ise yaramıştı size de bol şans 🙏🏼
 
Ben de sizin gibi letu kullanarak hazırlandım yarı doğal siklus gibiydi. Transferin beş gün öncesinde de progesteron iğnesine başlamıştık. O tarihe kadar da çok kez tahlil bakilmisti. Bende ise yaramıştı size de bol şans 🙏🏼
Yaa çok mutlu oldum mesajınıza umarım bizde sizin gibi güzel sonuçlar alırız benim doktorum geçen defa tsh baktı ama bu defa sadece yumurtalıklara baktı boyutlarına 3 gün sonra için yine çağırdı kontrole redostim diye takviye edici gıda dışında bişey kullanmıyorum şuan sanırım bende yarı doğal olmuş oluyorum ilk denemem yaşım küçük biraz sadece pkos teşhisi var belki ondan doktor doğal gitmek istedi ama bende korkuyorum ya rahim kalınlaşmazsa ya tutunamazsa felan diye sanırım en başta kendimi sakinleştirmeye çalışmam lazım bu süreç çok daha stresliymiş gerçekten 🫠
 
Yaa çok mutlu oldum mesajınıza umarım bizde sizin gibi güzel sonuçlar alırız benim doktorum geçen defa tsh baktı ama bu defa sadece yumurtalıklara baktı boyutlarına 3 gün sonra için yine çağırdı kontrole redostim diye takviye edici gıda dışında bişey kullanmıyorum şuan sanırım bende yarı doğal olmuş oluyorum ilk denemem yaşım küçük biraz sadece pkos teşhisi var belki ondan doktor doğal gitmek istedi ama bende korkuyorum ya rahim kalınlaşmazsa ya tutunamazsa felan diye sanırım en başta kendimi sakinleştirmeye çalışmam lazım bu süreç çok daha stresliymiş gerçekten 🫠
Progesteron seviyesine bakacaktır bundan sonraki süreçte
Sakin kalın su gibi geçsin insallah bebisiniz sağlıkla tutunsun 🙏🏼
 
Bende doğal siklus oldum canım her gün kan vermendeki sebep progesteron ve hormon değerlerin sadece progesteron fitil kullandım bide çatlatma iğnesi vurmuştum ben bende de etkili oldu ilk kez hamile kalmıştım ama kaybettim bebeğimi ilkinde çok fazla ilaç kullandım kimyasal oldu umarım senin için süreç çok güzel ilerler Allahım isteyen herkese nasip etsin inşallah kimsenin kucağını boş koymasın🥹
 
Bende doğal siklus oldum canım her gün kan vermendeki sebep progesteron ve hormon değerlerin sadece progesteron fitil kullandım bide çatlatma iğnesi vurmuştum ben bende de etkili oldu ilk kez hamile kalmıştım ama kaybettim bebeğimi ilkinde çok fazla ilaç kullandım kimyasal oldu umarım senin için süreç çok güzel ilerler Allahım isteyen herkese nasip etsin inşallah kimsenin kucağını boş koymasın🥹
Amin hepimizin inşallah, anlamadığım şey doğal siklus da ilaç minimum kullanılıyor siz neden kimyasal yaşadınız ki yani hani ilaç kullanımı yok ya çok fazla hem öyle olsa bile bence aldığınız ilaçlardan kaynaklı değildir yapay yapanlar bi torba ilaç içiyorlar iğne yapıyorlar oyle olsa onların da düşük vs olur tekrardan denediniz mi o kimyasaldan sonra
 
Merhaba kızlar benim bubşkşnci transferim bende doğal siklusla transfer oldum bu sefer transferden 3 gün önce progestan fitile başladım 18 aralıkta da transfer oldum bakalım inşAllah güzel hayırlı sonuç alırız. Sizin süreç nasıl oldu
 
Merhaba kızlar bu ikinci transferim birincisi ilaclıydı 2 tane kondu tutmadı.simdi ikinci transferim doğal siklus deniyo sanırım öyle yapılcak ama 5 gün femara kullandım hic ilacsız degil yani.şimdi gün aşırı kan veriyorum zamanıni yakalamaya çalisiyo doktorum.böyle transfer olanlar var mı aramızda
Transfer oldun mu
 
Canım bende 5 gün letu diye bir ilaç kullandm femara benzeri bişey oda 2 hafta oldu yani kullanalı bugün kontrole gittim cumartesi tekrar çağırdı geçen defa tsh bakmışlardı bu defa sadece yumurtalara baktı doğal ilerlicez dedi bakalım benim ilk transferim nasıl olucak hiç bilmiyorum 🤷🏻‍♀️ pkos yüzünden gebelik oluşmıyordu başka bir sorun yoktu benim senin neydi sıkıntı şuan sürecin nasıl ilerliyor
Merhaba ben gecen cumartesi 2.transferimi oldum.doğal ilerledik ama transferden 3 gün önce yine iğnelere ve haplara baslattı böyle nasıl doğal oluyo pek anlamadım ama baslangicta sadece femara kullandim şimdi beklemedeyim bakalım hayirlısi iki tane 3.gün embriyosu konuldu benim sıkıntı yok aslında sebepsiz diyolar
 
Merhaba ben gecen cumartesi 2.transferimi oldum.doğal ilerledik ama transferden 3 gün önce yine iğnelere ve haplara baslattı böyle nasıl doğal oluyo pek anlamadım ama baslangicta sadece femara kullandim şimdi beklemedeyim bakalım hayirlısi iki tane 3.gün embriyosu konuldu benim sıkıntı yok aslında sebepsiz diyolar
Bence benim doktorum da vericek iğne gibi geliyor bana bakalım süreçte yazarım yine inşallah pozitif sonuç görürsün sende sağlıkla kavuşursun bebeğine inşallah haber bekliyorum senden 💓
 
Bence benim doktorum da vericek iğne gibi geliyor bana bakalım süreçte yazarım yine inşallah pozitif sonuç görürsün sende sağlıkla kavuşursun bebeğine inşallah haber bekliyorum senden 💓
İnşallah hepimiz sağlıkla kavuşuruz bebeklerimize Allah hepimizin emeğinin karşılığını versin dua edelim birbirimize bu mübarek günde🤲
 
Amin hepimizin inşallah, anlamadığım şey doğal siklus da ilaç minimum kullanılıyor siz neden kimyasal yaşadınız ki yani hani ilaç kullanımı yok ya çok fazla hem öyle olsa bile bence aldığınız ilaçlardan kaynaklı değildir yapay yapanlar bi torba ilaç içiyorlar iğne yapıyorlar oyle olsa onların da düşük vs olur tekrardan denediniz mi o kimyasaldan sonra
Kimyasaldan sonra doğal siklus oldum canım doğal siklusla gebe kaldım
 
Kimyasaldan sonra doğal siklus oldum canım doğal siklusla gebe kaldım
Yaa inşallah bende kalabilirim burada çok araştırdım doğala yakın da olsa minimum ilaç kullananlar da pozitiflik daha çok oluyormuş galiba ama insan yine de bi sorguluyor mesela ben 2 yıldır çatlatma o bu derken bedenimden hiç bir olumlu cevap alamadım hamilelikle ilgili şimdi de diyorum ya olmazsa bu şekilde, ilaç kullansam sanki içim rahat edecek gibi 😂
 
Back
X