• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Doğal siklus transfer olanlar

Hayırlısı olsun insallah.benim 3.gün olduğu icin ihtimalim düşük ne yazzık ki ama yinede bi umut işte hayılısı olsun hakkımızda
Yanlış düşünüyorsun o kadar çokki 3. Gün embriyosuyla gebe kalan. İnşaAllah güzel düşünelim Allah hayırlı olanı versin
 
Yanlış düşünüyorsun o kadar çokki 3. Gün embriyosuyla gebe kalan. İnşaAllah güzel düşünelim Allah hayırlı olanı versin
Haklısın farkındayım ama napıyim bu 2.transferim ilki de 3.gündü olmadı.bide burda genelde 5.günün iyi olduğunu tutğunu görüyorum ister istemez moralim bozuluyo ama tabi Allahtan umit kesilmez
 
Haklısın farkındayım ama napıyim bu 2.transferim ilki de 3.gündü olmadı.bide burda genelde 5.günün iyi olduğunu tutğunu görüyorum ister istemez moralim bozuluyo ama tabi Allahtan umit kesilmez
Benimde bunşkşnci transferim ilk transferimde 5. Gündü
 
Tutcak olunca 3 e 5 bakmıyo işte doğru belkide hayırlısı böyledir bilemeyiz umut etmeye çabalamaya devam
Merhaba sonucunuz ne oldu. Insallah pozitifi görmüş ve bebisinizi bekliyorsunuzdur. Bende yarı doğal sıklus transfer surecindeyim. Femara ve gonalf verdi yumurtlama bekliyoruz
 
Merhaba sonucunuz ne oldu. Insallah pozitifi görmüş ve bebisinizi bekliyorsunuzdur. Bende yarı doğal sıklus transfer surecindeyim. Femara ve gonalf verdi yumurtlama bekliyoruz
Merhaba maalesef benim boş gebelik oldu düşük yaptım.İnşallah siz pozitifi görür bebeğinize kavuşursunuz🤲
 
Merhaba kızlar bu ikinci transferim birincisi ilaclıydı 2 tane kondu tutmadı.simdi ikinci transferim doğal siklus deniyo sanırım öyle yapılcak ama 5 gün femara kullandım hic ilacsız degil yani.şimdi gün aşırı kan veriyorum zamanıni yakalamaya çalisiyo doktorum.böyle transfer olanlar var mı aramızda
Ben oldum tuttu çok şükür 🥰
 
Back
X