Dogru mu yaptik

redvelvetcake

Ne mutlu Türk'üm diyene!
Pro Üye
3 Temmuz 2010
9.401
8.328
Hayatımızın yüzde doksanı başkalarına ayıp olmasın diyerek yasamakla geciyor ama bari başkalarına ayıp olmasın diye ölmeyelim ya. Cok iyi yapmışsınız hem sonucta onlar sizin yalan söylediğinizi bilmiyor ki boşuna gerilmeyin
 

redvelvetcake

Ne mutlu Türk'üm diyene!
Pro Üye
3 Temmuz 2010
9.401
8.328
Ya hanımlar içimi rahatlattiniz gerçekten. Evet bir arkadasin dedigi gibi ayip olması can sağlığından önemli değil. Annemle babam da bana kızdı biraz gidecektik ayip oldu diye. Neyse kizsinlar yapacak bir şey yok
Ya Allah korusun saka degil ki bu hastalık şüphesi bile insanı ne kadar korkutuyor
 

Mrsduygusl

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
18 Temmuz 2017
1.348
1.863
Keşke gitmeseydik demektense hiç gitmemek daha iyi siz doğru olanı yaptınız. Kimseninde size gönül koymaya hakkı yok canınızı sokakta bulmadınız.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 153 gün geçti.

yesilpaket

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
18 Nisan 2019
181
105
43
Hanımlar iyi günler
Kardeşimin 2 gun once oksuruk ve halsizligi vardi test yaptirdik ve cok sukur negatif. Ama olaylardan bundan sonra gelisti.
Annemin bir arkadaşının kızının dun kınası bugun de nikahi varmis. Kardeşimin hastalığı öncesi, kina yerine gider takiyi verir 10 dk durur kalkarız diyoduk
Ama bu test yaptırma stresi, sonuc bekleme stresi sonucu dedim ki anne gitmeye hic gerek yok. Testi yeni yaptirdik bekliyoruz deriz, evin kapısından ben uzaktan takiyi veririm dedim. Yani gitmemek için yalan soyleyelim dedim. Neyse annemi zorla ikna ettim. Dun kinaya gitmedik. Bugun de annem evin kapısından uzaktan takiyi vermiş ve söylemiş bekliyoruz muhtemelen hasta o yuzden riske atmayalım demis vs. Beni aradi, ayip oldu herkes gidiyor bari bugün nikaha gitseydik falan diye.
Benim babamın tansiyonu şekeri var, aile apartmanı ve yaşlı insanlar var. Bu riske giremezdim acikcasi ama annem ayip oldu vs diyince de kotu hissettim. Gitse miydi ya da sonuc negatif cikti diyip nikaha gitsin mi? Ben bu riske değmez diye düşünüyorum. Annem de onlar da seninkine gelmez falan diyor. Ya riske girmek istemeyen tabiki düğünüm ne zaman olur olmaz bilmem ama istemeyen gelmez tabiki.
Dogru mu yaptik yalan söyleyip gitmeyerek bilmiyorum. Etrafımda bu hastalıktan vefat eden cok insan oldu. Genc yaşlı hic farketmeden. Bana bir akil verin lütfen, uzgunum
bence iyi yapmışsın böyle şeyler anlık oluyor hasta olduktan sonra pişman olmaktansa en baştan önlem almak en iyisi
 

lila6

13.07.2020
Kayıtlı Üye
16 Nisan 2020
2.465
5.189
Test negatif diye hasta kesinlikle değil diyemeyiz ki. O yüzden doğru yapmışsınız.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 290 gün geçti.



Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 50 Kg. ile 68 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 165 cm. Başlangıç Kilom :82.6 Kg. Şimdiki Kilom :72.80 Kg.

BirGonca06

Atatürk'ün Kadın Askeri 💜
Doğa Severler Kulübü
Kayıtlı Üye
25 Aralık 2020
728
999
Hanımlar iyi günler
Kardeşimin 2 gun once oksuruk ve halsizligi vardi test yaptirdik ve cok sukur negatif. Ama olaylardan bundan sonra gelisti.
Annemin bir arkadaşının kızının dun kınası bugun de nikahi varmis. Kardeşimin hastalığı öncesi, kina yerine gider takiyi verir 10 dk durur kalkarız diyoduk
Ama bu test yaptırma stresi, sonuc bekleme stresi sonucu dedim ki anne gitmeye hic gerek yok. Testi yeni yaptirdik bekliyoruz deriz, evin kapısından ben uzaktan takiyi veririm dedim. Yani gitmemek için yalan soyleyelim dedim. Neyse annemi zorla ikna ettim. Dun kinaya gitmedik. Bugun de annem evin kapısından uzaktan takiyi vermiş ve söylemiş bekliyoruz muhtemelen hasta o yuzden riske atmayalım demis vs. Beni aradi, ayip oldu herkes gidiyor bari bugün nikaha gitseydik falan diye.
Benim babamın tansiyonu şekeri var, aile apartmanı ve yaşlı insanlar var. Bu riske giremezdim acikcasi ama annem ayip oldu vs diyince de kotu hissettim. Gitse miydi ya da sonuc negatif cikti diyip nikaha gitsin mi? Ben bu riske değmez diye düşünüyorum. Annem de onlar da seninkine gelmez falan diyor. Ya riske girmek istemeyen tabiki düğünüm ne zaman olur olmaz bilmem ama istemeyen gelmez tabiki.
Dogru mu yaptik yalan söyleyip gitmeyerek bilmiyorum. Etrafımda bu hastalıktan vefat eden cok insan oldu. Genc yaşlı hic farketmeden. Bana bir akil verin lütfen, uzgunum
Hiç ayıp etmediniz. Bu dönemde insanları davet edenler asıl ayıp edenler. Sonucu bekliyorduk sizleri riske atmamak için gelmedik dersiniz yine. Hediyenizi de vermişsiniz zaten. İnsanların da kendinizin de hayatlarınızla kumar oynamaktan kendinizi men ederek olması gerekeni yapmışsınız. Yüreğiniz ferah olsun Hoppa
 


Vücut Kitle İndeksim (VKI) tavsiye edilen VKI değer aralığının üstünde.
Boyuma göre tavsiye edilen VKI aralığında olmam için ağırlığımın 50 Kg. ile 68 Kg. arasında olması gerekir.
Boyum : 165 cm. Başlangıç Kilom :93 Kg. Şimdiki Kilom :80.8 Kg.

damdan

Guru
Kayıtlı Üye
22 Mart 2012
26.116
59.157
şöyle düşünün

siz kınaya ya da nikaha gittiniz oradan birisi hastalandı

sonra da "barbekusosların X hastaydı hatta test bile yaptırmışlardı negatif diye geldiler ama onlardan bulaştı" diye konuştular

ya da negatif yalancı negatif, anneniz taşıyıcı ve gerçekten bulaştı

oradaki vicdan azabı, ayıp vs daha etkili

takısını dahi vermiş daha ötesi yok ki

bu dönem olağan dönem değil ki o bizimkine gelmedi biz onunkine gitmeyelim olsun

aksine "riskimiz var diye gelmediler beni ve çevremi düşündüler, söylemese nereden bilecektik" diye düşünürdüm

yine "bu ortamda bile takımı eksik etmemişlerdi, gelmeseler kimse garipsemezdi ama onlar takımı da getirdi" diye düşünür annenizi takdir ederdim
 

shibalba

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
2 Mayıs 2016
681
585
Hanımlar iyi günler
Kardeşimin 2 gun once oksuruk ve halsizligi vardi test yaptirdik ve cok sukur negatif. Ama olaylardan bundan sonra gelisti.
Annemin bir arkadaşının kızının dun kınası bugun de nikahi varmis. Kardeşimin hastalığı öncesi, kina yerine gider takiyi verir 10 dk durur kalkarız diyoduk
Ama bu test yaptırma stresi, sonuc bekleme stresi sonucu dedim ki anne gitmeye hic gerek yok. Testi yeni yaptirdik bekliyoruz deriz, evin kapısından ben uzaktan takiyi veririm dedim. Yani gitmemek için yalan soyleyelim dedim. Neyse annemi zorla ikna ettim. Dun kinaya gitmedik. Bugun de annem evin kapısından uzaktan takiyi vermiş ve söylemiş bekliyoruz muhtemelen hasta o yuzden riske atmayalım demis vs. Beni aradi, ayip oldu herkes gidiyor bari bugün nikaha gitseydik falan diye.
Benim babamın tansiyonu şekeri var, aile apartmanı ve yaşlı insanlar var. Bu riske giremezdim acikcasi ama annem ayip oldu vs diyince de kotu hissettim. Gitse miydi ya da sonuc negatif cikti diyip nikaha gitsin mi? Ben bu riske değmez diye düşünüyorum. Annem de onlar da seninkine gelmez falan diyor. Ya riske girmek istemeyen tabiki düğünüm ne zaman olur olmaz bilmem ama istemeyen gelmez tabiki.
Dogru mu yaptik yalan söyleyip gitmeyerek bilmiyorum. Etrafımda bu hastalıktan vefat eden cok insan oldu. Genc yaşlı hic farketmeden. Bana bir akil verin lütfen, uzgunum
Tabiki doğru yapmışsınız. Vicdanlı olmak, sorumluluk sahibi olmak bunu gerektirir
 

lily86

Guru
Pro Üye
Doğa Severler Kulübü
3 Ağustos 2011
14.076
10.952
Negatif ciksa bile tedbiren gitmemeniz doğru olan
Yalan söylemek belki yanlış ama insanlar hayirdan anlamayip bazen bile bile riske girme pahasına da olsa gidip gelmeyi normal görebiliyor bu dönemde
Gitmeyerek iyi yapmissiniz
Sizinkine de gönül koyup gelmezlerse de gelmesinler onlarin ayibi yani normal bir süreçten geçmiyoruz vaka sayilari artmış insanlar umursamıyor
Siz uzmeyin kendinizi lütfen hem takisini vermissiniz zaten
 

winnithepuu

Üye
Kayıtlı Üye
15 Kasım 2020
122
115
33
Hanımlar iyi günler
Kardeşimin 2 gun once oksuruk ve halsizligi vardi test yaptirdik ve cok sukur negatif. Ama olaylardan bundan sonra gelisti.
Annemin bir arkadaşının kızının dun kınası bugun de nikahi varmis. Kardeşimin hastalığı öncesi, kina yerine gider takiyi verir 10 dk durur kalkarız diyoduk
Ama bu test yaptırma stresi, sonuc bekleme stresi sonucu dedim ki anne gitmeye hic gerek yok. Testi yeni yaptirdik bekliyoruz deriz, evin kapısından ben uzaktan takiyi veririm dedim. Yani gitmemek için yalan soyleyelim dedim. Neyse annemi zorla ikna ettim. Dun kinaya gitmedik. Bugun de annem evin kapısından uzaktan takiyi vermiş ve söylemiş bekliyoruz muhtemelen hasta o yuzden riske atmayalım demis vs. Beni aradi, ayip oldu herkes gidiyor bari bugün nikaha gitseydik falan diye.
Benim babamın tansiyonu şekeri var, aile apartmanı ve yaşlı insanlar var. Bu riske giremezdim acikcasi ama annem ayip oldu vs diyince de kotu hissettim. Gitse miydi ya da sonuc negatif cikti diyip nikaha gitsin mi? Ben bu riske değmez diye düşünüyorum. Annem de onlar da seninkine gelmez falan diyor. Ya riske girmek istemeyen tabiki düğünüm ne zaman olur olmaz bilmem ama istemeyen gelmez tabiki.
Dogru mu yaptik yalan söyleyip gitmeyerek bilmiyorum. Etrafımda bu hastalıktan vefat eden cok insan oldu. Genc yaşlı hic farketmeden. Bana bir akil verin lütfen, uzgunum
Valla hastalık var o bir kesin de herkes pazarına marketine gidiyor.Toplu taşımalara da gayet biniyor.E test için hastaneye gitmek bile komple risk.Ama kınaya,nikaha gitmeye gelince aman kapıdan verip sallayalım gitsin.Ben bu dönem evleniyorum kına,nikah yapana şaşırıyorum demiş bir arkadaş.Neden şaşırıyorsun? Bir gün tarih mi veriliyor şu gün bitecek bu illet diye? Ben de semt pazarına,banka şubelerine,toplu taşımalara,marketlere gidenlere şaşırıyorum.Şimdi çıkıp beni linçleyecekler aynı şey değil diye.Aynı şey.Çünkü virüs denilen şey,markette bulaşmıyor,metroda bulaşmıyor,işe gidince lokantada yemek yerken bulaşmıyor ama her nasıl oluyorsa nikahta bulaşıyor.Tuhaf:)
 

damdan

Guru
Kayıtlı Üye
22 Mart 2012
26.116
59.157
Valla hastalık var o bir kesin de herkes pazarına marketine gidiyor.Toplu taşımalara da gayet biniyor.E test için hastaneye gitmek bile komple risk.Ama kınaya,nikaha gitmeye gelince aman kapıdan verip sallayalım gitsin.Ben bu dönem evleniyorum kına,nikah yapana şaşırıyorum demiş bir arkadaş.Neden şaşırıyorsun? Bir gün tarih mi veriliyor şu gün bitecek bu illet diye? Ben de semt pazarına,banka şubelerine,toplu taşımalara,marketlere gidenlere şaşırıyorum.Şimdi çıkıp beni linçleyecekler aynı şey değil diye.Aynı şey.Çünkü virüs denilen şey,markette bulaşmıyor,metroda bulaşmıyor,işe gidince lokantada yemek yerken bulaşmıyor ama her nasıl oluyorsa nikahta bulaşıyor.Tuhaf:)

arkadaşım bu saydığın yerlerde ve nikah düğün her yerde bulaşıyor

örneğin bankaya gitmiyorum

işimi online çözmeye çalışıyorum

banka şubesi karşımda iken telefon ile bağlanmaya çalışarak 15 dakikamı harcayıp o şubeye gitmemeye uğraşıyorum

ama zorunda kalırsam giderim

işe zorunlu olduğum için gidiyorum

dün metroya da bindim mesela

zira bir arabamız var ve eşim de bir başka yerde olması gerekiyordu eve gelmek için bindim o metroya

marketi online halletmeye çalışıyorum ama bazen gidiliyor zira yaşamak için o markettekilere ihtiyacımız var

semt pazarına kalabalığa girmek istemiyoruz ama hem taze hem daha makul fiyata

ona göre daha kalabalık olan yakın pazara değil daha uzak daha ferah ve daha pahalı uzak pazara gidiyoruz

ama herhangi bir kişini düğününe nikahına gitmem

zira ben olmasam da o kişiler evlenebilir

başka davetliler olmasa da nikah akti gerçekleşebilir

amaç evlilik ise iki kişi bir memur iki şahit yeterlidir

amaç eş dost ile bir arada olmak ise de o zaman sonu belli olmasa da beklenmelidir

maalesef geldiğimiz süreçte fayda maliyet analizini fayda virüs analizine çevirdik

zorunlu ise evet zorunlu değilse hayır diyoruz

hatta ben çocuğumu okula da gönderiyordum kapatmasalar da gönderecektim

ama bensiz olabilecek bir nikah merasimine gitmeyi bu bir yıllık süreçte hiç düşünmedim

olay orada burada bulaşmasından öte zorunlu olmayanlardan kaçınma, zorunlu olanlara mecburen katlanma, tedbir ile yaşamaya devam etme olarak değerlendirilmeli bence