- Katılım
- 24 Ocak 2011
- Mesajlar
- 21.765
- Emoji Skoru
- 35.594
- Puanlar
- 798
- Konu Sahibi blackolive
- #21
Ya zaten inşa hasta olmazsa ne işi var orada ? Hastayım ki geldim. Sende orada oturma nedenin sağlıklı insanlara bakmak değil herhalde.
Saygısız, terbiyesiz.
Müdür ısrar etmişse onunda bir bildiği vardır. Keşke etseydiniz.
Saygısız, terbiyesiz.
Müdür ısrar etmişse onunda bir bildiği vardır. Keşke etseydiniz.