• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Dondurmalı kakao

acemiperi

Şükür Rabbime
Kayıtlı Üye
Katılım
8 Mayıs 2008
Mesajlar
8.605
Emoji Skoru
524
Puanlar
363
yaz aylarında serin bir içecek tarifi

Önce markete gidip vanilyalı dondurma alıyoruz

Yarım kg süt
2 yemek kaşığı şeker
1 yemek kaşığı kakao
300 gr vanilyalı dondurma
Yarım paket krem şanti
yarım çay bardağı süt

Yarım kg süt, 2 yemek kaşığı şeker ve 1 yemek kaşığı kakaoyu ocağa alıp kaynayıncaya kadar karıştırın.
İyice soğutup biraz dolapta tutun.
300 gr vanilyalı dondurmayı küçük parçalar halinde kesip servis yapacağınız kuplara paylaştırın.
Yarım paket krem şantiyi yarım çay bardağı sütle hazırlayın ve dondurmaların üzerine paylaştırın.
Üzerine iyice soğumuş sütlü kakaodan dökün ve kamışla servis yapın.
 
kakaosuzda olurmu???ben sevmemde :) ama yazin iyi gidecegi kessin tskler canima.s.
 
Canımm bu kaÇ kıŞılık oluyoo
 
ben bunu yaptıımm :))
benım kup bardaklarına gore 4 kısılık cıktı
ama kamışla içmek zor oldu
belkıde aşırı sıcak yaz gunlerınde dondurma daha kolay erıyecegı ıcın ıcılebılır ama
biz kaşık kaşık yedik :))
 
ben bunu yaptıımm :))
benım kup bardaklarına gore 4 kısılık cıktı
ama kamışla içmek zor oldu
belkıde aşırı sıcak yaz gunlerınde dondurma daha kolay erıyecegı ıcın ıcılebılır ama
biz kaşık kaşık yedik :))

afiyet olsun

tarifi ben verdim ama hala yapamadım malesef :(
 
önümüzdeki hafta benimde misafirlerim gelecek tariflere göz atıyorum menü hazırlamaya çalışıyorum
 
Back
X