dondurulmuş (frozen) embriyo hakkında kızlar

geranimo85

canım oğullarıııııımmm
Kayıtlı Üye
4 Temmuz 2009
643
3
arkadaslar bi cevaba ihtiyacım var neden normal embriyo transferlerinde 12. gün test günüyken dondurulmuşlarda neden 15 gün bekliyoruz hemde bana Allahımın izniyle blast transferi olucak 10 gün yapsam çıkarmı die düşünüyorum 9 eylülde transferim var bide ben normal transferim olucağı zaman transferden sonra günde 2 kere 2 progesteron iğne verdiler ama dondurulmuşta sadece estraderm bant ve sadece günde 2 tane 1 kere progesteron iğne verdiler he tabii bunları doktoruma sorucam ama burda yaşanmışlarla bi cevap almam beni daha çok tatmim etçek kızlar
 

ARTVINLI9876

Evlatlarim sana emanet allahim
Kayıtlı Üye
31 Aralık 2008
4.212
2.339
canım tedavin hayırlı olsun rabbim gönlüne göre versin.bende 2 kez dondurulmuş transferi oldum.benim test günüm 12.gündü iki tedavimdede.ama dr.göre değişiyor galiba 15.gün yaptıran arkadaşlarda vardı.ben ilk tedavimde hiç iğne kullanmadım.ama dondurulmuşlarla olan tedavilerimde iğne kullandım test gününe kadar hergün 1 kere.bence buda dr.tedavi şekline göre değişiyor.ama sana tavsiyem erken test yapma çıkmaya biliyor gereksiz üzülürsün.birde çok dikkatli ol bol bol dinlen.
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1835 gün geçti.

geranimo85

canım oğullarıııııımmm
Kayıtlı Üye
4 Temmuz 2009
643
3
ya canım yattığım yerden kalkmaya hiç niyetim yok ama test günüm bayrama denk geldiği için testi yaptırmakta sıkıntı yaşayabilirim die korkuyorum 10. gün baya bi sonuç alan arkadas gördüm aslında hiç erken yaptırmaya niyetim yoktu ama bayram olunca malum bant kullandınmı canım sen
 

melisesra

maşallah benim oğluma
Kayıtlı Üye
27 Şubat 2008
13.756
13
38
merhaba canım nasılsın
banada doktorum estrafem ve progynex ıgne verdı transferım olmadan once estrafemı 6.haftamda bıraktım progynex i hala oluyorum gebelık olustuysa ılk 3 daha devam edıyorsun
benım test gunum 13.gundu ama ben dayanamayıp 7.gun ıdrar testi yapmıstım ve cıkmıstı ama herkesde cıkmıyor benımkıde blasttı
 

geranimo85

canım oğullarıııııımmm
Kayıtlı Üye
4 Temmuz 2009
643
3
biliyorum nazcım seni takip ediyodum sende ohss dolayısıyla dondurulmuşlarla olmuştun 9 eylülde yapılacak transferim umarım sorunsuz çözülür embriyolarım sen naptın kese filan görmeye gittinmi umarın herşey yolundadır bantlarım 4 e yükseldi gün aşırı değiştiriyorum transferden sonrada sanırım 2 tane olarak bi süre kullanıcakmışım
 

geranimo85

canım oğullarıııııımmm
Kayıtlı Üye
4 Temmuz 2009
643
3
amin canım inşallah senle aynı şeyleri yaşadık sonundada kocaman mutluluk yaaşarız inşallah Allahım tamamına erdirsin canım inşallah kucağına almayı nasip etsin Allahım güzeller güzeli minnoşunu
 

melisesra

maşallah benim oğluma
Kayıtlı Üye
27 Şubat 2008
13.756
13
38
saol canım ALLAH RAZI OLSUN AMıNNN
ALLAHIM IHSALLAH SANADA NASIP EDICEK YETERKI POZITIF OL HIC STRES YAPMA OLURMU
 

cemre18

Herşey çocuklarım için
Kayıtlı Üye
14 Aralık 2008
874
15
ben de dondurulmuşlarla devam edeceğim inşallah olur tutma oranı acaba yüksek mi ben umutluyum inşallah herkesin dileği yerine gelir
 

geranimo85

canım oğullarıııııımmm
Kayıtlı Üye
4 Temmuz 2009
643
3
ya aklımda hiç olmicakmış gibi bi şüphe yok kendimi çok olucakmış gibi hazırladım bu kadar pozitif olmakta iyi değil gibime gelio sonunda daha fazla üzülebilirim ama işte hakim olamıyorum canım kendime Allahım benim ve tüm isteyenlerin ümidini kırmasın inşallah canım cemrecim seninde hayırlısı olsun benim tedavi olduğum hastane bide dondurulmuşlar ile şans %10 daha da artıo dio ama bişi diemicem yine Allahtan hayırlısı
 

cingis.pembesi

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
27 Mart 2009
260
2
Nette okuduğuma göre 5 günlük yumurtalar yani blastokist yumurtalar artık yumurta içerisinde kendini besleyecek sıvıyı üretiyormuş. Belki drunda bu yüzden verdiği ilaçlar ve kullanım tekniklerinde değişiklik yapmıştır. Genelde drlar ilkinde başarısızlıkla sonuçlanan tüp bebek tedavilerinde ikinci tedeavite yöntem ilaç ve uygulama şekli değiştirip başarı sağlamayı planlıyorlar. Muhtemelen ilaç değişikliğinde bundan kaynaklanıyordur. Umarım çok iyi sonuçlar alırsınız, Allah yardımcınız olsun
 

gelincik238

Şükürler Olsun Mevlaya...
Kayıtlı Üye
18 Şubat 2009
1.771
17
arkadaşlar benimde bu ay dondurulmuş embriyo transferim var. ohss den dolayı ertelenmişti. adetinizin kaçıncı günü transferiniz yapılacak yada yapıldı.adet tarihim 5 eylül ayın kaçına yapılır sizce.
 

xemrevin

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
22 Haziran 2009
144
0
35
gelincik238
canım ben 1 haziran adetimdi 19 haziranda dondurulmuş transferim yapıldı.zaten dr lar transferden en geç bigün önce arayıp seni çağırırlar merak etme.ben şuanda ikizlerime hamişim çok şükür.:emir_bebek::emir_bebek::nazar::nazar:
 

gelincik238

Şükürler Olsun Mevlaya...
Kayıtlı Üye
18 Şubat 2009
1.771
17
gelincik238
canım ben 1 haziran adetimdi 19 haziranda dondurulmuş transferim yapıldı.zaten dr lar transferden en geç bigün önce arayıp seni çağırırlar merak etme.ben şuanda ikizlerime hamişim çok şükür.:emir_bebek::emir_bebek::nazar::nazar:

Canım rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin ikizlerini. inşallah bizlerde senin gibi pozitifi görenlerden oluruz...
 

surayn

Guru
Kayıtlı Üye
31 Ağustos 2009
301
0
arkadaşlar benimde bu ay dondurulmuş embriyo transferim var. ohss den dolayı ertelenmişti. adetinizin kaçıncı günü transferiniz yapılacak yada yapıldı.adet tarihim 5 eylül ayın kaçına yapılır sizce.

gelincik mrbb arkadaşım benimde ekimde dondurulmuşlarımı kullanıcaz inşallah hepimiz çok güzel sonuçlar alıcaz sadece moralimizi yüksek tutalımyerimseniben