Dr. Hasan Hüseyin Ceylan'a ameliyat olan var mı arkadaşlar ?

RABARBA

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
15 Eylül 2009
2.374
13
Dr. Hasan Hüseyin Ceylan'a ameliyat olan var mı arkadaşlar ? Bilgiye ihtiyacım var..
 

yasmin...

yasminay
Kayıtlı Üye
15 Nisan 2008
3
0
Selam canım, forumdan okuduğum kadarıyla, dr hasan hüseyin ceylana ameliyat olmuşsun estetik. bakırköy yaşar hastanesinde yapıyor sanırım. eşim olucak benimde estetik burun ameliyatı. hasan beye olan birini bulamadım başka. senin düşüncelerin çok önemli memnun kaldınmı dr.dan nası oldun şuan sen tavsiye edermisin cnm acil cevap bekliyorum şimdiden tşk.bilmiyorumkismile
 

oykudnz

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
3 Eylül 2010
1
0
Selam canım, forumdan okuduğum kadarıyla, dr hasan hüseyin ceylana ameliyat olmuşsun estetik. bakırköy yaşar hastanesinde yapıyor sanırım. eşim olucak benimde estetik burun ameliyatı. hasan beye olan birini bulamadım başka. senin düşüncelerin çok önemli memnun kaldınmı dr.dan nası oldun şuan sen tavsiye edermisin cnm acil cevap bekliyorum şimdiden tşk.bilmiyorumkismile
merhaba yasmin hanım acaba hasan beye amelıyat oldunuz mu bende olacagım bılgıye ıhtıyacım var tsekuurler
 

RABARBA

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
15 Eylül 2009
2.374
13
Topiğe uzun zamandır bakamamıştım. Ameliyat oldunuz mu arkadaşlar Hasan Bey'e ?
 

uykusuz

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
12 Mart 2011
1
0
arkadaşlar merhabalar. ben de hasan hüseyin ceylana burun ameliyatı olmak için muayene oldum,kendisine rinoplasti ameliyatı olanlar yazabilir mi acaba; memnunlar mı ameliyat ve sonrası nasıl geçti??
 

kokos

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
22 Mart 2011
1
0
Merhabalar, forumda ki yazılanları okuduğumda dr.hasan hüseyin bey hakkında bilgi edinmek
isteyen bir çok kişiyi gördüm.
Ben 23 nisan 2007 yılında kendisine Bakırköy Özel Yaşar hastanesinde ameliyat oldum.
burnumda et ve çok hafif kemik çıkıntısı varmış ki bu kemiği kendisi farkedip "çok küçük bir burnun var, bir daha kimse ellemesin diye onuda törpüledim. çünkü zamanla ortaya çıkardı" dedi, bir de inanılmaz derecede sinüzitten dolayı sıkıntı yaşıyordum, ameliyat esnasında sinüzitimi de temizlemiş "hasta olmayasın, rahat edesin diye onlarada dokundum" dedi. ben sadece burnumda et var diye gittim, ama kendisi bana rahatsızlık verebilecek herşeyi temizlemiş.
Hasan Hüseyin bey, para düşkünü bir doktor değil. 2007 yılında 2.000 tl fiyat vermişti bir hastane inanın abartmıyorum. ama Hasan bey neredeyse 4/1 kadar ücret aldı.
İşini çok kaliteli ve inanılmaz titiz yapıyor. kendisi sadece KBB doktoru değil "baş boyun
cerrahisi ve estetik" de alanı. bu sebeple ne ameliyatı olursa olsun ameliyat olduğunuzu kendiniz
bile farkedemezsiniz, inanılmaz titiz ve düzgün yapıyor.
işinin yanı sıra inanılmaz bir baba şevkati gösteriyor. Ben hala kendisiyle görüşüyorum. düşünün ki 4 yıl olmuş ameliyat olalı ama o kadar mükemmel bir insan ki onu ziyaret etmek bir keyif meselesi haline geliyor.
Ne rahatsızlığınız olursa olsun kendisine sonsuz güvenebilirsiniz. ben onun sayesinde inanılmaz
rahat uyku uyumaya, biraz daha rahat grip atlatmaya ve daha güzel bi hayat yaşamaya başladım.
daha bilgi almak isterseniz yardımcı olabilirim. anlattıklarıma sonsuz güvenebilirsiniz. şimdiden
hepinize çokk geçmiş olsun...
 

face2face

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
3 Mart 2012
4
0
selam öncelikle geçmiş olsun ameliyat oldunuz mu ? bende hasan beye olmayı düşünüyorum olduysanız sonuçla ilgili yorumlarınızı yazarsanız sevinirim teşekkürler
 

yasemen26

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
10 Ocak 2010
169
2
arkadaşlar merhabalar... hasan hüseyin ceylan ile ilgili bilgi istemişsiniz. öncelikle şunu söylemeliyim. ben 2007 yılında sinüzit ameliyatı ve burun estetiği oldum hasan hüseyin ceylan'a. bakırköy yaşar hastanesinde yapmıştı ameliyatımı. tek kelimeyle harika bir doktor, kendinizi rahatlıkla emanet edebilirsiniz. hem tecrübeli hem de titiz bir doktor. estetik görüntü hakkında da seçimi ona bırakabilirsiniz ama ne istediğinizi söylemenizde de yarar var. içiniz çok rahat olsun.
 

tatatataaa

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
12 Ağustos 2013
472
117
Hasan beye yakın tarihte başka ameliyat olan yok mu ?
 

Hamilelik günlüğü : Doğumdan bu güne 1976 gün geçti.

fischer

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
22 Kasım 2013
80
2
31
kızlar benim de sinüzit problemim var burun kemiğim çok acıyor kemerli bir burnum var :KK43: peki sonrasında revizyon olmak falan gerekiyor mu? ben tek seferde halletirmek istiyorum fiyat olarak da çok uygunmuşş