• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Düğünüme az kaldı ve kafam karışık

Angiesscream

Guru
Kayıtlı Üye
Katılım
27 Şubat 2016
Mesajlar
14
Emoji Skoru
8
Puanlar
286
Yaş
30
Merhabalar yaklaşık 2 yıla yaklaşan bir ilişkim var 1 yıldır nişanlıyız. İlk baştan beri ciddi düşünerek görüşüyor gibi olduk. İki ay sevgili olduğumuzda evlenmek istediğimize emin olmustuk. Yaklaşık 1 yıl aramızda hiç tartisma vs olmadı hatta ben sürekli hiç kavga etmiyoruz farkında mısın diye espri yapıyordum. Evlenmeye karar verdik aileler tanıştı ne olduysa o zamandan sonra bizim aramizda hep tartışmalar başladı. Nişanlımi seviyorum o da beni seviyor biliyorum ama eften puften her şeye günde birkaç kez tartışıyoruz. O aşırı rahat biri ben daha planlı programlı bir insanım. 28 yaşındayım ve 7 yıldır çalıştığım için ailemden ayrı hayatını idame ettiriyorum. Yalnız yaşıyorum. Nişanlım 31 yaşında hiç ailesinden ayrı yaşamamış. Yani yediği yemeğin tabağını bile masada bırakıp kalkıyor ikimizde çalışıyoruz şunu yaparız bunu yaparız diyor ama her şey niyette. Şu an evlilik sürecinde inanılmaz yoruldum. Evimizi temizliyorum, sen çok takıyorsun. Düğünde çalacak şarkıları seçeyim diyorum ne olacak düşünme stres yapma abartma diyor. Ayakkabı seçiyorum ne farkeder kafana takma birini al yapıyor. Yani ben heves ediyorum aslında ama onun için hiçbir şeye uğraşmaya gerek yok gibi o otursun bilgisayar oyunu oynasın yeter düğündur evdir bir şekilde olur kafasinda. Bu sorunumu ona açtığımda ben senin yorulmani istemiyorum evlenmek önemli olan başka şeyler değil diyor. Ama bence mesele bunlar değil. Uzun süredir maddi manevi bir sürü zorluk atlatiyoruz ama karsimdaki 31 yaşındaki erkeğe oyun oynamayi bırak da valizleri toplayalım demek zorunda kalıyorum. Lafa gelince seni düşünüyorum dese de bana öyle gelmiyor. Bugun yine tartıştık, kına gecesi için ailesi pahalı bir müzisyen ayarlamış bende bunun içime sinmedigini söyledim. Çünkü ailesi ıvır zıvır istemediğim bir sürü masrafa giriyorlar ve sanırım düğün sonrası borçları ödeyemeyince altınları istemenin yolunu yapıyorlar gibi. Kına mekanini kendi ailem tuttu onlar da müzik olayını biz ayarlariz demişlerdi. Ama işte öğrendim ki mekanın ücretiyle aynı. Bende bugün gidip bir organizasyon şirketiyle görüştüm daha düşük bir fiyat teklifi aldım. Kayınvalidemi aradım onları iptal edelim ben daha uygununu buldum dedim. Buraya kadar sorun yok. Nişanlımla konuştum bana rahata erdin mi şeklinde bir tepki verdi. Neden bu şekilde yaklasiyorsun yapınca da sen haklısın doğru ben hiç haklı olamam dedi. Soğuk yaptı, iyi kapatıyorum deyince de tamam dedi kapattık. Ben yine iletişim kurmaya meyilli bir insanım tekrar yazdım kirildigimi söyledim. Her şeye takildigimi, sürekli kafama bir şeyleri takip laf dinlemedigimi söyledi. Artık basit konular gibi gelse de çok bunaldigimi hissediyorum. Haftaici çalışıp haftasonu evimizi kurmaya çalışıyorum. Örneğin o an perdeleri ascak oluyorum bana takma uğraşma haftaici annem gelir siler takar diyor. Odayı süpürecek oluyorum uğraşma su an ona vakit yok sonra yapılır diyor. Düğün salonuna gidip müzikleri konuşalım soralım diyorum abartiyorsun çalarlar onlar düşünme diyor. En son yine İmam nikahı konusunda bile tartıştık. Nikah ve düğüne iki hafta kaldı bende İmam nikahını ne zaman yapacağız dedim iki üç sefer daha sormuştum. Ona da aynısını söyledi. Neymiş bu kadar sorunun içinde en az düşündüğü şey İmam nikahiymis 10 dakikalık işmiş. Bende ona İmam nikahınin benim için en az düşünülecek değil en önemli şeylerden biri olduğunu söyledim. Hallederiz şimdi o kadar şeyin içinde kafanı ona yorma dedi yine. Kendimi çok bunalmış ve kaçmak istiyor halde buluyorum. Sürekli yanlış mı yapıyorum diye sorguluyorum. Ne düşünsem burnumdan geliyor gibi. Kendi evini nişanlım yorulma etme hallederiz demesin diye acele acele kaçak gocek topladım. Bir de bana sürekli titizlik hastasi gibi muamele yaptığını hissediyorum. İnsanların ayakkabıyla girdiği eve halı koymadan yerleri silmek istemem bile onun için aşırı geliyor. İnşaat tozunda gezilen kir içindeki terlikleri yıkayacagim diye bana takıntılıymis gibi guluyor. Bilmiyorum kafam çok karışık. Yanlış bir tercih yapmaktan korkuyorum. Bunlar 1 yıldır sürekli oluyor ve ben bu kişiyle bir çocuk sahibi olunca nasıl yaşayacağım kestiremiyorum. Herkes düğün stresidir diyor ama nisandan önce başladı bu durumlar. Ne yapsam elim kolum bağlanacak gibi hissediyorum, yardım etmediği gibi tüm yorgunlugum da önemsiz.
 
Merhabalar yaklaşık 2 yıla yaklaşan bir ilişkim var 1 yıldır nişanlıyız. İlk baştan beri ciddi düşünerek görüşüyor gibi olduk. İki ay sevgili olduğumuzda evlenmek istediğimize emin olmustuk. Yaklaşık 1 yıl aramızda hiç tartisma vs olmadı hatta ben sürekli hiç kavga etmiyoruz farkında mısın diye espri yapıyordum. Evlenmeye karar verdik aileler tanıştı ne olduysa o zamandan sonra bizim aramizda hep tartışmalar başladı. Nişanlımi seviyorum o da beni seviyor biliyorum ama eften puften her şeye günde birkaç kez tartışıyoruz. O aşırı rahat biri ben daha planlı programlı bir insanım. 28 yaşındayım ve 7 yıldır çalıştığım için ailemden ayrı hayatını idame ettiriyorum. Yalnız yaşıyorum. Nişanlım 31 yaşında hiç ailesinden ayrı yaşamamış. Yani yediği yemeğin tabağını bile masada bırakıp kalkıyor ikimizde çalışıyoruz şunu yaparız bunu yaparız diyor ama her şey niyette. Şu an evlilik sürecinde inanılmaz yoruldum. Evimizi temizliyorum, sen çok takıyorsun. Düğünde çalacak şarkıları seçeyim diyorum ne olacak düşünme stres yapma abartma diyor. Ayakkabı seçiyorum ne farkeder kafana takma birini al yapıyor. Yani ben heves ediyorum aslında ama onun için hiçbir şeye uğraşmaya gerek yok gibi o otursun bilgisayar oyunu oynasın yeter düğündur evdir bir şekilde olur kafasinda. Bu sorunumu ona açtığımda ben senin yorulmani istemiyorum evlenmek önemli olan başka şeyler değil diyor. Ama bence mesele bunlar değil. Uzun süredir maddi manevi bir sürü zorluk atlatiyoruz ama karsimdaki 31 yaşındaki erkeğe oyun oynamayi bırak da valizleri toplayalım demek zorunda kalıyorum. Lafa gelince seni düşünüyorum dese de bana öyle gelmiyor. Bugun yine tartıştık, kına gecesi için ailesi pahalı bir müzisyen ayarlamış bende bunun içime sinmedigini söyledim. Çünkü ailesi ıvır zıvır istemediğim bir sürü masrafa giriyorlar ve sanırım düğün sonrası borçları ödeyemeyince altınları istemenin yolunu yapıyorlar gibi. Kına mekanini kendi ailem tuttu onlar da müzik olayını biz ayarlariz demişlerdi. Ama işte öğrendim ki mekanın ücretiyle aynı. Bende bugün gidip bir organizasyon şirketiyle görüştüm daha düşük bir fiyat teklifi aldım. Kayınvalidemi aradım onları iptal edelim ben daha uygununu buldum dedim. Buraya kadar sorun yok. Nişanlımla konuştum bana rahata erdin mi şeklinde bir tepki verdi. Neden bu şekilde yaklasiyorsun yapınca da sen haklısın doğru ben hiç haklı olamam dedi. Soğuk yaptı, iyi kapatıyorum deyince de tamam dedi kapattık. Ben yine iletişim kurmaya meyilli bir insanım tekrar yazdım kirildigimi söyledim. Her şeye takildigimi, sürekli kafama bir şeyleri takip laf dinlemedigimi söyledi. Artık basit konular gibi gelse de çok bunaldigimi hissediyorum. Haftaici çalışıp haftasonu evimizi kurmaya çalışıyorum. Örneğin o an perdeleri ascak oluyorum bana takma uğraşma haftaici annem gelir siler takar diyor. Odayı süpürecek oluyorum uğraşma su an ona vakit yok sonra yapılır diyor. Düğün salonuna gidip müzikleri konuşalım soralım diyorum abartiyorsun çalarlar onlar düşünme diyor. En son yine İmam nikahı konusunda bile tartıştık. Nikah ve düğüne iki hafta kaldı bende İmam nikahını ne zaman yapacağız dedim iki üç sefer daha sormuştum. Ona da aynısını söyledi. Neymiş bu kadar sorunun içinde en az düşündüğü şey İmam nikahiymis 10 dakikalık işmiş. Bende ona İmam nikahınin benim için en az düşünülecek değil en önemli şeylerden biri olduğunu söyledim. Hallederiz şimdi o kadar şeyin içinde kafanı ona yorma dedi yine. Kendimi çok bunalmış ve kaçmak istiyor halde buluyorum. Sürekli yanlış mı yapıyorum diye sorguluyorum. Ne düşünsem burnumdan geliyor gibi. Kendi evini nişanlım yorulma etme hallederiz demesin diye acele acele kaçak gocek topladım. Bir de bana sürekli titizlik hastasi gibi muamele yaptığını hissediyorum. İnsanların ayakkabıyla girdiği eve halı koymadan yerleri silmek istemem bile onun için aşırı geliyor. İnşaat tozunda gezilen kir içindeki terlikleri yıkayacagim diye bana takıntılıymis gibi guluyor. Bilmiyorum kafam çok karışık. Yanlış bir tercih yapmaktan korkuyorum. Bunlar 1 yıldır sürekli oluyor ve ben bu kişiyle bir çocuk sahibi olunca nasıl yaşayacağım kestiremiyorum. Herkes düğün stresidir diyor ama nisandan önce başladı bu durumlar. Ne yapsam elim kolum bağlanacak gibi hissediyorum, yardım etmediği gibi tüm yorgunlugum da önemsiz.
Evleneceğiniz adam bu, nikahtan sonra da iyi yönde değişmeyecek. Bugün iş bozulmasın, düğün iptal olmasın diye sessiz kaldığı yanlarını da nikahtan sonra göreceksiniz.

Bir ömür bu adamın arkasını toplamak istiyor musunuz gerçekten?
 
Çok üşengeç, sorumsuz birisi. Her şeye de "boş ver takma uğraşma yorma kendini " diyor. Eğer evlenirseniz hem çocuk gibi olan bu herifle hem de ailesiyle uğraşacaksınız. Yemek hazırlayıp onu çağırdığınızda pcde saatlerce oyun oynuyor olacak. Dışarı çıkmak için plan yaptığınızda "biraz daha bekle 10-15 dakikaya oyun bitiyor" diyecek ama oyun oynamaya saatlerce devam edecek.
 
Merhabalar yaklaşık 2 yıla yaklaşan bir ilişkim var 1 yıldır nişanlıyız. İlk baştan beri ciddi düşünerek görüşüyor gibi olduk. İki ay sevgili olduğumuzda evlenmek istediğimize emin olmustuk. Yaklaşık 1 yıl aramızda hiç tartisma vs olmadı hatta ben sürekli hiç kavga etmiyoruz farkında mısın diye espri yapıyordum. Evlenmeye karar verdik aileler tanıştı ne olduysa o zamandan sonra bizim aramizda hep tartışmalar başladı. Nişanlımi seviyorum o da beni seviyor biliyorum ama eften puften her şeye günde birkaç kez tartışıyoruz. O aşırı rahat biri ben daha planlı programlı bir insanım. 28 yaşındayım ve 7 yıldır çalıştığım için ailemden ayrı hayatını idame ettiriyorum. Yalnız yaşıyorum. Nişanlım 31 yaşında hiç ailesinden ayrı yaşamamış. Yani yediği yemeğin tabağını bile masada bırakıp kalkıyor ikimizde çalışıyoruz şunu yaparız bunu yaparız diyor ama her şey niyette. Şu an evlilik sürecinde inanılmaz yoruldum. Evimizi temizliyorum, sen çok takıyorsun. Düğünde çalacak şarkıları seçeyim diyorum ne olacak düşünme stres yapma abartma diyor. Ayakkabı seçiyorum ne farkeder kafana takma birini al yapıyor. Yani ben heves ediyorum aslında ama onun için hiçbir şeye uğraşmaya gerek yok gibi o otursun bilgisayar oyunu oynasın yeter düğündur evdir bir şekilde olur kafasinda. Bu sorunumu ona açtığımda ben senin yorulmani istemiyorum evlenmek önemli olan başka şeyler değil diyor. Ama bence mesele bunlar değil. Uzun süredir maddi manevi bir sürü zorluk atlatiyoruz ama karsimdaki 31 yaşındaki erkeğe oyun oynamayi bırak da valizleri toplayalım demek zorunda kalıyorum. Lafa gelince seni düşünüyorum dese de bana öyle gelmiyor. Bugun yine tartıştık, kına gecesi için ailesi pahalı bir müzisyen ayarlamış bende bunun içime sinmedigini söyledim. Çünkü ailesi ıvır zıvır istemediğim bir sürü masrafa giriyorlar ve sanırım düğün sonrası borçları ödeyemeyince altınları istemenin yolunu yapıyorlar gibi. Kına mekanini kendi ailem tuttu onlar da müzik olayını biz ayarlariz demişlerdi. Ama işte öğrendim ki mekanın ücretiyle aynı. Bende bugün gidip bir organizasyon şirketiyle görüştüm daha düşük bir fiyat teklifi aldım. Kayınvalidemi aradım onları iptal edelim ben daha uygununu buldum dedim. Buraya kadar sorun yok. Nişanlımla konuştum bana rahata erdin mi şeklinde bir tepki verdi. Neden bu şekilde yaklasiyorsun yapınca da sen haklısın doğru ben hiç haklı olamam dedi. Soğuk yaptı, iyi kapatıyorum deyince de tamam dedi kapattık. Ben yine iletişim kurmaya meyilli bir insanım tekrar yazdım kirildigimi söyledim. Her şeye takildigimi, sürekli kafama bir şeyleri takip laf dinlemedigimi söyledi. Artık basit konular gibi gelse de çok bunaldigimi hissediyorum. Haftaici çalışıp haftasonu evimizi kurmaya çalışıyorum. Örneğin o an perdeleri ascak oluyorum bana takma uğraşma haftaici annem gelir siler takar diyor. Odayı süpürecek oluyorum uğraşma su an ona vakit yok sonra yapılır diyor. Düğün salonuna gidip müzikleri konuşalım soralım diyorum abartiyorsun çalarlar onlar düşünme diyor. En son yine İmam nikahı konusunda bile tartıştık. Nikah ve düğüne iki hafta kaldı bende İmam nikahını ne zaman yapacağız dedim iki üç sefer daha sormuştum. Ona da aynısını söyledi. Neymiş bu kadar sorunun içinde en az düşündüğü şey İmam nikahiymis 10 dakikalık işmiş. Bende ona İmam nikahınin benim için en az düşünülecek değil en önemli şeylerden biri olduğunu söyledim. Hallederiz şimdi o kadar şeyin içinde kafanı ona yorma dedi yine. Kendimi çok bunalmış ve kaçmak istiyor halde buluyorum. Sürekli yanlış mı yapıyorum diye sorguluyorum. Ne düşünsem burnumdan geliyor gibi. Kendi evini nişanlım yorulma etme hallederiz demesin diye acele acele kaçak gocek topladım. Bir de bana sürekli titizlik hastasi gibi muamele yaptığını hissediyorum. İnsanların ayakkabıyla girdiği eve halı koymadan yerleri silmek istemem bile onun için aşırı geliyor. İnşaat tozunda gezilen kir içindeki terlikleri yıkayacagim diye bana takıntılıymis gibi guluyor. Bilmiyorum kafam çok karışık. Yanlış bir tercih yapmaktan korkuyorum. Bunlar 1 yıldır sürekli oluyor ve ben bu kişiyle bir çocuk sahibi olunca nasıl yaşayacağım kestiremiyorum. Herkes düğün stresidir diyor ama nisandan önce başladı bu durumlar. Ne yapsam elim kolum bağlanacak gibi hissediyorum, yardım etmediği gibi tüm yorgunlugum da önemsiz.
Ortak noktanız neler evlilikte ortak zevkler çok önemli. Nişanlınla dini görüş, siyasi görüş, zevkler bir hayat geçecek sonuçta bu adamla sen disiplinlisin planlı programlısın ama o sorumluluktan kaçıyor. Sen perde asmak isteyince en basiti onun sana yardım etmesi lazım. Bir tabağını olsun kaldırması lazım. Yeni yerler görmeniz lazım birlikte gezip eğlenmeniz lazım. Düğün kına onunda düğünü kınası o olsun bitsin kafasında hiç bir şey umrunda değil hiç sorumluluk almamış.
 
Yani kadınlar zaten bu süreçlerde daha detaycı oluyor ama karşınızdaki insanın sürekli boşver uğraşma demesi de heves kırıcı. Tartışma stresten çok oluyor evet ailelerle bir şeyler yapılıyor çünkü ama bazı şeyler de net. Evlendikten sonra düzelir diye beklememek lazım böyle kabulleniyorsanız evlenin.
 
Kendimi çok bunalmış ve kaçmak istiyor halde buluyorum. Sürekli yanlış mı yapıyorum diye sorguluyorum.
Bakın siz de hissediyorsunuz bunu. Bedeniniz ve ruhunuz tepki veriyor bu duruma. Evlenirseniz hayatınızı mahvedeceksiniz,bin pişman olacaksınız aha da yazıyorum şuraya. Ağlaya ağlaya kafanızı duvara vura vura evlendiğiniz güne lanet okuyacak ve kendinizden nefret eder hâle geleceksiniz. Bu sorumsuz, ilgisiz ve çocuk gibi davranan herife ihtiyacınız yok. Ne güzel erken yaşta çalışmaya başlayıp ayrı eve çıkmışsınız. Belli ki cesur, elinden her iş gelen , becerikli bir kadınsınız. Lütfen kalbinizle değil aklınızla düşünün sadece olur mu
 
Ortak noktanız neler evlilikte ortak zevkler çok önemli. Nişanlınla dini görüş, siyasi görüş, zevkler bir hayat geçecek sonuçta bu adamla sen disiplinlisin planlı programlısın ama o sorumluluktan kaçıyor. Sen perde asmak isteyince en basiti onun sana yardım etmesi lazım. Bir tabağını olsun kaldırması lazım. Yeni yerler görmeniz lazım birlikte gezip eğlenmeniz lazım. Düğün kına onunda düğünü kınası o olsun bitsin kafasında hiç bir şey umrunda değil hiç sorumluluk almamış.
Birbirimizle iyi anlaştığımızı düşünerek bu yola girdik, ama ne olduysa bu andan sonra oldu işte. Benim söylemem lazım, bardağını kaldır kelimesini bile benim kurmam lazım. Sen söylersen yaparım gocunmam diyor ama bu yaştaki insana masanın üzerinde çöp bırakma, bardağıni koy, kalk yemek hazırlayalım diye sürekli direktif vererek ne yapacağımı bilmiyorum. Evet söyleyince yapıyor ama ben onun annesi değilim ki. Evlenince bende çalışacağım ve bu düşünceler beni boğuyor bir de eve gelip o televizyona dalıp gidince onu kalkıp bir seyler yapmaya ikna etmeye çalışacağım akşamlari düşünüyorum. Nereye kadar böyle yönerge verebilirim
 
Merhabalar yaklaşık 2 yıla yaklaşan bir ilişkim var 1 yıldır nişanlıyız. İlk baştan beri ciddi düşünerek görüşüyor gibi olduk. İki ay sevgili olduğumuzda evlenmek istediğimize emin olmustuk. Yaklaşık 1 yıl aramızda hiç tartisma vs olmadı hatta ben sürekli hiç kavga etmiyoruz farkında mısın diye espri yapıyordum. Evlenmeye karar verdik aileler tanıştı ne olduysa o zamandan sonra bizim aramizda hep tartışmalar başladı. Nişanlımi seviyorum o da beni seviyor biliyorum ama eften puften her şeye günde birkaç kez tartışıyoruz. O aşırı rahat biri ben daha planlı programlı bir insanım. 28 yaşındayım ve 7 yıldır çalıştığım için ailemden ayrı hayatını idame ettiriyorum. Yalnız yaşıyorum. Nişanlım 31 yaşında hiç ailesinden ayrı yaşamamış. Yani yediği yemeğin tabağını bile masada bırakıp kalkıyor ikimizde çalışıyoruz şunu yaparız bunu yaparız diyor ama her şey niyette. Şu an evlilik sürecinde inanılmaz yoruldum. Evimizi temizliyorum, sen çok takıyorsun. Düğünde çalacak şarkıları seçeyim diyorum ne olacak düşünme stres yapma abartma diyor. Ayakkabı seçiyorum ne farkeder kafana takma birini al yapıyor. Yani ben heves ediyorum aslında ama onun için hiçbir şeye uğraşmaya gerek yok gibi o otursun bilgisayar oyunu oynasın yeter düğündur evdir bir şekilde olur kafasinda. Bu sorunumu ona açtığımda ben senin yorulmani istemiyorum evlenmek önemli olan başka şeyler değil diyor. Ama bence mesele bunlar değil. Uzun süredir maddi manevi bir sürü zorluk atlatiyoruz ama karsimdaki 31 yaşındaki erkeğe oyun oynamayi bırak da valizleri toplayalım demek zorunda kalıyorum. Lafa gelince seni düşünüyorum dese de bana öyle gelmiyor. Bugun yine tartıştık, kına gecesi için ailesi pahalı bir müzisyen ayarlamış bende bunun içime sinmedigini söyledim. Çünkü ailesi ıvır zıvır istemediğim bir sürü masrafa giriyorlar ve sanırım düğün sonrası borçları ödeyemeyince altınları istemenin yolunu yapıyorlar gibi. Kına mekanini kendi ailem tuttu onlar da müzik olayını biz ayarlariz demişlerdi. Ama işte öğrendim ki mekanın ücretiyle aynı. Bende bugün gidip bir organizasyon şirketiyle görüştüm daha düşük bir fiyat teklifi aldım. Kayınvalidemi aradım onları iptal edelim ben daha uygununu buldum dedim. Buraya kadar sorun yok. Nişanlımla konuştum bana rahata erdin mi şeklinde bir tepki verdi. Neden bu şekilde yaklasiyorsun yapınca da sen haklısın doğru ben hiç haklı olamam dedi. Soğuk yaptı, iyi kapatıyorum deyince de tamam dedi kapattık. Ben yine iletişim kurmaya meyilli bir insanım tekrar yazdım kirildigimi söyledim. Her şeye takildigimi, sürekli kafama bir şeyleri takip laf dinlemedigimi söyledi. Artık basit konular gibi gelse de çok bunaldigimi hissediyorum. Haftaici çalışıp haftasonu evimizi kurmaya çalışıyorum. Örneğin o an perdeleri ascak oluyorum bana takma uğraşma haftaici annem gelir siler takar diyor. Odayı süpürecek oluyorum uğraşma su an ona vakit yok sonra yapılır diyor. Düğün salonuna gidip müzikleri konuşalım soralım diyorum abartiyorsun çalarlar onlar düşünme diyor. En son yine İmam nikahı konusunda bile tartıştık. Nikah ve düğüne iki hafta kaldı bende İmam nikahını ne zaman yapacağız dedim iki üç sefer daha sormuştum. Ona da aynısını söyledi. Neymiş bu kadar sorunun içinde en az düşündüğü şey İmam nikahiymis 10 dakikalık işmiş. Bende ona İmam nikahınin benim için en az düşünülecek değil en önemli şeylerden biri olduğunu söyledim. Hallederiz şimdi o kadar şeyin içinde kafanı ona yorma dedi yine. Kendimi çok bunalmış ve kaçmak istiyor halde buluyorum. Sürekli yanlış mı yapıyorum diye sorguluyorum. Ne düşünsem burnumdan geliyor gibi. Kendi evini nişanlım yorulma etme hallederiz demesin diye acele acele kaçak gocek topladım. Bir de bana sürekli titizlik hastasi gibi muamele yaptığını hissediyorum. İnsanların ayakkabıyla girdiği eve halı koymadan yerleri silmek istemem bile onun için aşırı geliyor. İnşaat tozunda gezilen kir içindeki terlikleri yıkayacagim diye bana takıntılıymis gibi guluyor. Bilmiyorum kafam çok karışık. Yanlış bir tercih yapmaktan korkuyorum. Bunlar 1 yıldır sürekli oluyor ve ben bu kişiyle bir çocuk sahibi olunca nasıl yaşayacağım kestiremiyorum. Herkes düğün stresidir diyor ama nisandan önce başladı bu durumlar. Ne yapsam elim kolum bağlanacak gibi hissediyorum, yardım etmediği gibi tüm yorgunlugum da önemsiz.
Çok kavgalar olacak buna hazırlıklı ol. Nerden biliyorsun siye sorma 😄 şaka bir yana bu adam asla değişmeyecek aynı eve girincede ampul patlıcak sana diyecek ki dur bakalım acele etme alırız bir kaç gün ay sonra alacak diyecek ki dur bakalım takarız bu en basit bir örnek. Allah yardımcın olsun
 
Nişanlınıza hak verdiğim tek konu imam nikahı konusu gerçekten 10 dklık iş ve zaten artık reesmi nikahı olmayan kişiye imam nikahı kıyılması yasak ha yapan var mı vardır. Ailem çok muhafazakar olmasına rağmen resmi nikah olmadan imam nikahı asla istemedi mesela. Bu konu hariç hepsinde haklsınız çok zıtsınız daha şimdiden bu haldeyse ilişkiniz, evlilik sonrası büyük bir mutsuzluk yaşarsınız.
 
rahat büyütülmüş demek ki. çok pahalı müzisyen ayarlayabiliyorlarsa durumları da var demek ki. bazı görevleri direkt ona teslim et hiç karışma. yapmak zorunda kalsın. gereksiz yere paralanıyorsun gibi geldi. böyle rahat insanların güvendiği bir şeyler oluyor genelde. bence ailesine güveniyor.
 
rahat büyütülmüş demek ki. çok pahalı müzisyen ayarlayabiliyorlarsa durumları da var demek ki. bazı görevleri direkt ona teslim et hiç karışma. yapmak zorunda kalsın. gereksiz yere paralanıyorsun gibi geldi. böyle rahat insanların güvendiği bir şeyler oluyor genelde. bence ailesine güveniyor.
Yapamaz yapsa da elinin ucuyla olur daha çok kavga çıkar. Her şey takma diyen adam bi işi bitirebilir sizce kaldı ki 31 yaşında küçük çocuk değil
 
Yapamaz yapsa da elinin ucuyla olur daha çok kavga çıkar. Her şey takma diyen adam bi işi bitirebilir sizce kaldı ki 31 yaşında küçük çocuk değil
yapamaz yapamaz derseniz her şeyi siz yaparsınız ömür boyu böyle mi olacak bi şekilde yapması lazım gaza getirin sen yaparsın sen edersin diyin
 
Ömrünü yer ömrünü şimdi iş bozulmasın die heheliyor seni. Annesine olumlu bişey söylemişsin daha uygunu var die ona bile hemen tribe kalkmış perdeyi annem takar falan nedir ya ? Evlendıkten sonra da annem yapar diyip evınızın anahtarını verir özelim falan kalmaz . seni yalnız başına bi hayat bekliyor bununla evlenırsen
 
Back
X