Gezmeye gelince benden daha sosyal bir yapısı var. Ama yalnız gezmemiz pek olmuyor. Hep arkadaşları veya akrabaları oluyor nişan zamanindan sonra ilk bu konu için tartismistik aylarca her yaptığımız şeyde kuzenleri, arkadaşları, annesi babası vs vs oluyordu. Yani biz iki laf etmiyordum yine o konuda uyardım sert bir şekilde hatta o zamanda nişanı atacaktım çünkü 24 saat yan yana olsak bile iki kelam etmiyorduk. İnsanlar gidince telefonuyla ya da PlayStation ile vakit geçiriyordu. O konuda bana sorarak hareket etmeyi 6-7 ayda kavga çıka çıka oturttu. Ama hala çok bir farklilik yok bu sefer tanıdıklarını o kadar dahil etmiyor ama yine bizim düzen aynı. Evde koliler yigiliyken arkadaşlarım gelecek oyun oynayacağız dedi ben gittim yine haftasonu hasta hasta o işleri yaptim. Ağrıma giden dinlenmesi çevresi olması felan değil. İnsan hayatı ortak paylaşmak istiyor