• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Düğünüme az kaldı ve kafam karışık

yooooo
senin kadar detaylı bilmeyebilir yol yordam gösterebilirsin çünkü biz küçüklükten beri hem itiliyoruz hem annemizden görüyoruz ama kendi arkanı temizlemek olgun ve düzgün insan dürtüsüdür
annesine temizlikte destek olan sofra kurup kaldıran erkekler var bu adam perde bile takmıyor ki klasik erkek işidir bu
zaten tek mesele temizlik de değil adam genel olarak kadını yalnız bırakıp kendine paşa muamelesi isteyen bir tip
sizinki düzeldiyse ne mutlu maşallah neden mutsuz olalım ama herkesin şansı bir değil 2 yıldır bu siteyi okurum senelerdir evli kadınlar hala bu konudan şikayet ediyorlar ve temizlik yapan erkekler gerçek 😄
 
Bu kadar yalnız yaşadıktan sonra bana biriyle yaşamaya çalışmak mı zor geliyor acaba diye de düşünüyorum.
hayır canım kimisi var ki o yalnızlıktan sonra çok iyi gelir bugüne kadar neredeydin dedirtir her şeyi kolaylaştırır yanında olması bile içine huzur verir işte öyle insan lazım
konu içerisinde bir üye yazmış sana aynen bunu
 
Şuan nişanlından mutlu musun? Evlenince bunlar daha da artacak çünkü. Zaten evlendik artık mecbur kabul edecek diye düşünüp iyice salacak kendini. Çok iyi düşün.
 
Ömrünü yer ömrünü şimdi iş bozulmasın die heheliyor seni. Annesine olumlu bişey söylemişsin daha uygunu var die ona bile hemen tribe kalkmış perdeyi annem takar falan nedir ya ? Evlendıkten sonra da annem yapar diyip evınızın anahtarını verir özelim falan kalmaz . seni yalnız başına bi hayat bekliyor bununla evlenırsen
Katılıyorum
 
İşte çok uzun süredir kendi başımayım, ailemle ayda bir iki kere görüşüyorum şehir dışında oldugumdan. Birbirleriyle hiçbir zaman anlasamadilar soğuğum biraz. Bu kadar yalnız yaşadıktan sonra bana biriyle yaşamaya çalışmak mı zor geliyor acaba diye de düşünüyorum.
Yok canım hiç öyle değil gerçekten yaşayabileceğim birini bulduğunda yalnızlıktan da daha iyi bir seçenek varmış diyeceksin sakın hak ettiğinden daha azından razı olma Allah daha güzel insanlarla karşılaştırsın Seni hiçbir şey hayatın sonu değil biz kadınlar her zaman güçlü ve yetenekliyiz hiç kimseye ezdirme kendini ileride bu pasiflikler pasif agresiflik olacak Ve sana çok batacak tahammül edemeyeceksin. Yaşını bilmiyorum canım ama muhtemelen çok gençsin. bunu kendine yapma bak. Çok benzer şeyler yaşadım hiç kimse sana yardımcı olamıyor kendi derdine yanıyorsun Bir de kendim ettim kendim buldum diyorsun sonuçta kimse zorla seni bu kişiye vermiyor kendin isteyerek evleniyorsun kimseye şikayet de edemiyorsun. Belki üzüleceksin ama yol yakınken kurtul diyeceğim sana.
 
Gezmeye gelince benden daha sosyal bir yapısı var. Ama yalnız gezmemiz pek olmuyor. Hep arkadaşları veya akrabaları oluyor nişan zamanindan sonra ilk bu konu için tartismistik aylarca her yaptığımız şeyde kuzenleri, arkadaşları, annesi babası vs vs oluyordu. Yani biz iki laf etmiyordum yine o konuda uyardım sert bir şekilde hatta o zamanda nişanı atacaktım çünkü 24 saat yan yana olsak bile iki kelam etmiyorduk. İnsanlar gidince telefonuyla ya da PlayStation ile vakit geçiriyordu. O konuda bana sorarak hareket etmeyi 6-7 ayda kavga çıka çıka oturttu. Ama hala çok bir farklilik yok bu sefer tanıdıklarını o kadar dahil etmiyor ama yine bizim düzen aynı. Evde koliler yigiliyken arkadaşlarım gelecek oyun oynayacağız dedi ben gittim yine haftasonu hasta hasta o işleri yaptim. Ağrıma giden dinlenmesi çevresi olması felan değil. İnsan hayatı ortak paylaşmak istiyor
Canım bizi haberdar eder misin durumundan? İnşallah evlenmemişsindir?
 
oyun bağımlısı mı ?
devamlı çocuk gibi oyun oynuyor
 
Back
X