• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Düşük amh ile ilk tüp bebek denemem olumsuz

umut3266

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
31 Ocak 2026
Mesajlar
13
Emoji Skoru
2
Puanlar
1
Yaş
34
Merhabalar fikir alabilmek için size sürecimden bahsetmek istiyorum bu süreçte gerçekten çok yıprandım öylesine gittiğim randevu da yapılan kan tahlilimde amh 0,10 olduğunu ve prolaktinim çok yüksek olduğunu öğrendim ve beyin tümörü olabilir mi diye emar çekildim 1 ay sonrasına randevu verdiler ve sonuç temiz çıktı daha sonra tekrar aynı hastane de bi 2 ay sonra tahlil verdim (bu süreçte sanırım stresten adet gecikmesi yaşadım) o tahlilimde amh 0,61 fsh 11 ve prolaktinim normal seviyeye gelmişti ve bizi tüp bebeğe yönlendirdiler yaşadığım il de olmayınca yakın bi ildeki araştırma hastanesinin tüp bebek merkezine gittim muayene ve tahlillerime baktılar muayene de 7 folikül görüldü ve tahlillerim de de fsh 11 çıktı ve dosya açtılar vs. O hafta bir de rahim filmi çekildim süreç hızlı ilerliyordu rahim filminde Hidroselpenks ten şüphelendiler daha sonra ultrasonda önemli bi boyutta olmadığını söylediler bi sonraki adetinde gel başlayalım dediler bu süreçte folik asite başladım adetimde gittim tahlilde fsh ım 15 çıktı ve bu değerle başlayamayacaklarını yanıt alamayacaklarını söylediler ve cyclo prognova verdiler bir ay kullan adetinde gel dediler adetimde gittim tahlilde fsh ım 40 a çıkmıştı ve tabiki başlamadılar 2 ay sonra gel dediler ve 2 kutu tekrar cyclo prognova hapından verdi ve biz oradan çıktık kafamız allak bullak olmuştu ve biz aynı gün yakın bi ildeki özel bi kliniğe gittik görüştük sürecimden bahsettim ve doktor muayene edip hemen başlamam gerektiğini söyledi ve biz kafamız karışık bi şekilde başladık iğne tedavisine adetimin 3.günüydü 4.günü kontrole gittiğinde 3 folükül olduğunu ve cevap vermediklerini söyledi devam etmemi söyledi doz değişimi ek ilaç vererek(genotropin verdi) tekrar 3 gün sonra gittiğimde yanıt vermeye başladığını söyledi devam ettim son kontrolde 2 sinin büyümediğini birinin ise 14 mm ye ulaştığını söyledi yalnız bu süreçte doktorum hiç kan tahlili yapmadı bana bu normal mi sizce ? ve 6 gün sonra opuya girdim ve o büyüyen yumurtam boş çıktı ve bu benim için büyük travmaydı ağlama krizine girdim kendime gelemedim bu ilk denemem böyle bitmiş oldu keşke başlamasaydım keşke bir ay daha bekleseydim diye diye kendimi yiyorum başlamasam da keşke deneseydim mi derdim bilemiyorum sizin de başınıza böyle şeyler geldi mi bundan sonra nasıl bi yol izlemeliyim tecrübelerinize ihtiyacım var doktorlar çok olumsuz konuşuyor yumurtalarınız nerdeyse bitmiş şansınız yüzde 5 falan diyorlar ve ben çok kötü oluyorum bunları duydukça donasyon yaptır diyorlar o kadar kötü mü durumum diye düşünüyorum.
 
Merhabalar fikir alabilmek için size sürecimden bahsetmek istiyorum bu süreçte gerçekten çok yıprandım öylesine gittiğim randevu da yapılan kan tahlilimde amh 0,10 olduğunu ve prolaktinim çok yüksek olduğunu öğrendim ve beyin tümörü olabilir mi diye emar çekildim 1 ay sonrasına randevu verdiler ve sonuç temiz çıktı daha sonra tekrar aynı hastane de bi 2 ay sonra tahlil verdim (bu süreçte sanırım stresten adet gecikmesi yaşadım) o tahlilimde amh 0,61 fsh 11 ve prolaktinim normal seviyeye gelmişti ve bizi tüp bebeğe yönlendirdiler yaşadığım il de olmayınca yakın bi ildeki araştırma hastanesinin tüp bebek merkezine gittim muayene ve tahlillerime baktılar muayene de 7 folikül görüldü ve tahlillerim de de fsh 11 çıktı ve dosya açtılar vs. O hafta bir de rahim filmi çekildim süreç hızlı ilerliyordu rahim filminde Hidroselpenks ten şüphelendiler daha sonra ultrasonda önemli bi boyutta olmadığını söylediler bi sonraki adetinde gel başlayalım dediler bu süreçte folik asite başladım adetimde gittim tahlilde fsh ım 15 çıktı ve bu değerle başlayamayacaklarını yanıt alamayacaklarını söylediler ve cyclo prognova verdiler bir ay kullan adetinde gel dediler adetimde gittim tahlilde fsh ım 40 a çıkmıştı ve tabiki başlamadılar 2 ay sonra gel dediler ve 2 kutu tekrar cyclo prognova hapından verdi ve biz oradan çıktık kafamız allak bullak olmuştu ve biz aynı gün yakın bi ildeki özel bi kliniğe gittik görüştük sürecimden bahsettim ve doktor muayene edip hemen başlamam gerektiğini söyledi ve biz kafamız karışık bi şekilde başladık iğne tedavisine adetimin 3.günüydü 4.günü kontrole gittiğinde 3 folükül olduğunu ve cevap vermediklerini söyledi devam etmemi söyledi doz değişimi ek ilaç vererek(genotropin verdi) tekrar 3 gün sonra gittiğimde yanıt vermeye başladığını söyledi devam ettim son kontrolde 2 sinin büyümediğini birinin ise 14 mm ye ulaştığını söyledi yalnız bu süreçte doktorum hiç kan tahlili yapmadı bana bu normal mi sizce ? ve 6 gün sonra opuya girdim ve o büyüyen yumurtam boş çıktı ve bu benim için büyük travmaydı ağlama krizine girdim kendime gelemedim bu ilk denemem böyle bitmiş oldu keşke başlamasaydım keşke bir ay daha bekleseydim diye diye kendimi yiyorum başlamasam da keşke deneseydim mi derdim bilemiyorum sizin de başınıza böyle şeyler geldi mi bundan sonra nasıl bi yol izlemeliyim tecrübelerinize ihtiyacım var doktorlar çok olumsuz konuşuyor yumurtalarınız nerdeyse bitmiş şansınız yüzde 5 falan diyorlar ve ben çok kötü oluyorum bunları duydukça donasyon yaptır diyorlar o kadar kötü mü durumum diye düşünüyorum.
Öncelikle geçmiş olsun.Rabbim en kısa zamanda kolaylıkla nasip etsin.sizdem kesinlikle kan almaları lazımdı opudan önce genelde E2 kanına bakıyorlar yumurtanın içi boş mu dolumu şeklinde ben bir kaç defa kan verip sonuçlara göre opu işlemi uygulanıuo sizden nasıl lan almadılar gerçekten çok şaşırdım benim ilk 500 yumurtalıklar büyüdüğü süreçte 2000 kere kadar çıkmıştı buda yumurta doluluğunu her yumurta için 150 200 şeklinde değer artıldını belirtmişti doktor hem maddi manevi zor bir süreç resmen baştan salma yapmışlar 😐
 
Öncelikle geçmiş olsun.Rabbim en kısa zamanda kolaylıkla nasip etsin.sizdem kesinlikle kan almaları lazımdı opudan önce genelde E2 kanına bakıyorlar yumurtanın içi boş mu dolumu şeklinde ben bir kaç defa kan verip sonuçlara göre opu işlemi uygulanıuo sizden nasıl lan almadılar gerçekten çok şaşırdım benim ilk 500 yumurtalıklar büyüdüğü süreçte 2000 kere kadar çıkmıştı buda yumurta doluluğunu her yumurta için 150 200 şeklinde değer artıldını belirtmişti doktor hem maddi manevi zor bir süreç resmen baştan salma yapmışlar 😐
 
Çok teşekkür ederim 🙏🏼zaten çok ümitsiz baktı hemen başlanması gerekiyor deyince bizde başlayalım madem dedik ve başladık hüsran oldu maddi ve manevi yıprandık bende bilmiyodum açıkçası buradaki yorumlardan öğrendim E 2 değerine bakıldığını 🙁
 
Çok teşekkür ederim 🙏🏼zaten çok ümitsiz baktı hemen başlanması gerekiyor deyince bizde başlayalım madem dedik ve başladık hüsran oldu maddi ve manevi yıprandık bende bilmiyodum açıkçası buradaki yorumlardan öğrendim E 2 değerine bakıldığını 🙁
Demekki nasip değilmiş ümidinizi kaybetmeyin bidahakine daha temkinli araştırarak ilerleyin ☺️🤲
 
Merhabalar fikir alabilmek için size sürecimden bahsetmek istiyorum bu süreçte gerçekten çok yıprandım öylesine gittiğim randevu da yapılan kan tahlilimde amh 0,10 olduğunu ve prolaktinim çok yüksek olduğunu öğrendim ve beyin tümörü olabilir mi diye emar çekildim 1 ay sonrasına randevu verdiler ve sonuç temiz çıktı daha sonra tekrar aynı hastane de bi 2 ay sonra tahlil verdim (bu süreçte sanırım stresten adet gecikmesi yaşadım) o tahlilimde amh 0,61 fsh 11 ve prolaktinim normal seviyeye gelmişti ve bizi tüp bebeğe yönlendirdiler yaşadığım il de olmayınca yakın bi ildeki araştırma hastanesinin tüp bebek merkezine gittim muayene ve tahlillerime baktılar muayene de 7 folikül görüldü ve tahlillerim de de fsh 11 çıktı ve dosya açtılar vs. O hafta bir de rahim filmi çekildim süreç hızlı ilerliyordu rahim filminde Hidroselpenks ten şüphelendiler daha sonra ultrasonda önemli bi boyutta olmadığını söylediler bi sonraki adetinde gel başlayalım dediler bu süreçte folik asite başladım adetimde gittim tahlilde fsh ım 15 çıktı ve bu değerle başlayamayacaklarını yanıt alamayacaklarını söylediler ve cyclo prognova verdiler bir ay kullan adetinde gel dediler adetimde gittim tahlilde fsh ım 40 a çıkmıştı ve tabiki başlamadılar 2 ay sonra gel dediler ve 2 kutu tekrar cyclo prognova hapından verdi ve biz oradan çıktık kafamız allak bullak olmuştu ve biz aynı gün yakın bi ildeki özel bi kliniğe gittik görüştük sürecimden bahsettim ve doktor muayene edip hemen başlamam gerektiğini söyledi ve biz kafamız karışık bi şekilde başladık iğne tedavisine adetimin 3.günüydü 4.günü kontrole gittiğinde 3 folükül olduğunu ve cevap vermediklerini söyledi devam etmemi söyledi doz değişimi ek ilaç vererek(genotropin verdi) tekrar 3 gün sonra gittiğimde yanıt vermeye başladığını söyledi devam ettim son kontrolde 2 sinin büyümediğini birinin ise 14 mm ye ulaştığını söyledi yalnız bu süreçte doktorum hiç kan tahlili yapmadı bana bu normal mi sizce ? ve 6 gün sonra opuya girdim ve o büyüyen yumurtam boş çıktı ve bu benim için büyük travmaydı ağlama krizine girdim kendime gelemedim bu ilk denemem böyle bitmiş oldu keşke başlamasaydım keşke bir ay daha bekleseydim diye diye kendimi yiyorum başlamasam da keşke deneseydim mi derdim bilemiyorum sizin de başınıza böyle şeyler geldi mi bundan sonra nasıl bi yol izlemeliyim tecrübelerinize ihtiyacım var doktorlar çok olumsuz konuşuyor yumurtalarınız nerdeyse bitmiş şansınız yüzde 5 falan diyorlar ve ben çok kötü oluyorum bunları duydukça donasyon yaptır diyorlar o kadar kötü mü durumum diye düşünüyorum.
Benim de amh düşük 2 kere tüp bebek yaptim tutmadi bir doktor buldum şimdilik cok iyi insallah bukez olur
 
Merhabalar fikir alabilmek için size sürecimden bahsetmek istiyorum bu süreçte gerçekten çok yıprandım öylesine gittiğim randevu da yapılan kan tahlilimde amh 0,10 olduğunu ve prolaktinim çok yüksek olduğunu öğrendim ve beyin tümörü olabilir mi diye emar çekildim 1 ay sonrasına randevu verdiler ve sonuç temiz çıktı daha sonra tekrar aynı hastane de bi 2 ay sonra tahlil verdim (bu süreçte sanırım stresten adet gecikmesi yaşadım) o tahlilimde amh 0,61 fsh 11 ve prolaktinim normal seviyeye gelmişti ve bizi tüp bebeğe yönlendirdiler yaşadığım il de olmayınca yakın bi ildeki araştırma hastanesinin tüp bebek merkezine gittim muayene ve tahlillerime baktılar muayene de 7 folikül görüldü ve tahlillerim de de fsh 11 çıktı ve dosya açtılar vs. O hafta bir de rahim filmi çekildim süreç hızlı ilerliyordu rahim filminde Hidroselpenks ten şüphelendiler daha sonra ultrasonda önemli bi boyutta olmadığını söylediler bi sonraki adetinde gel başlayalım dediler bu süreçte folik asite başladım adetimde gittim tahlilde fsh ım 15 çıktı ve bu değerle başlayamayacaklarını yanıt alamayacaklarını söylediler ve cyclo prognova verdiler bir ay kullan adetinde gel dediler adetimde gittim tahlilde fsh ım 40 a çıkmıştı ve tabiki başlamadılar 2 ay sonra gel dediler ve 2 kutu tekrar cyclo prognova hapından verdi ve biz oradan çıktık kafamız allak bullak olmuştu ve biz aynı gün yakın bi ildeki özel bi kliniğe gittik görüştük sürecimden bahsettim ve doktor muayene edip hemen başlamam gerektiğini söyledi ve biz kafamız karışık bi şekilde başladık iğne tedavisine adetimin 3.günüydü 4.günü kontrole gittiğinde 3 folükül olduğunu ve cevap vermediklerini söyledi devam etmemi söyledi doz değişimi ek ilaç vererek(genotropin verdi) tekrar 3 gün sonra gittiğimde yanıt vermeye başladığını söyledi devam ettim son kontrolde 2 sinin büyümediğini birinin ise 14 mm ye ulaştığını söyledi yalnız bu süreçte doktorum hiç kan tahlili yapmadı bana bu normal mi sizce ? ve 6 gün sonra opuya girdim ve o büyüyen yumurtam boş çıktı ve bu benim için büyük travmaydı ağlama krizine girdim kendime gelemedim bu ilk denemem böyle bitmiş oldu keşke başlamasaydım keşke bir ay daha bekleseydim diye diye kendimi yiyorum başlamasam da keşke deneseydim mi derdim bilemiyorum sizin de başınıza böyle şeyler geldi mi bundan sonra nasıl bi yol izlemeliyim tecrübelerinize ihtiyacım var doktorlar çok olumsuz konuşuyor yumurtalarınız nerdeyse bitmiş şansınız yüzde 5 falan diyorlar ve ben çok kötü oluyorum bunları duydukça donasyon yaptır diyorlar o kadar kötü mü durumum diye düşünüyorum.
Kaç yaşındasın canım
 
Sizin Amh kaç acaba ? Neden başarısız oldu bir de bulduğunuz doktor kim ve nerede ?
 
Öncelikle geçmiş olsun.Rabbim en kısa zamanda kolaylıkla nasip etsin.sizdem kesinlikle kan almaları lazımdı opudan önce genelde E2 kanına bakıyorlar yumurtanın içi boş mu dolumu şeklinde ben bir kaç defa kan verip sonuçlara göre opu işlemi uygulanıuo sizden nasıl lan almadılar gerçekten çok şaşırdım benim ilk 500 yumurtalıklar büyüdüğü süreçte 2000 kere kadar çıkmıştı buda yumurta doluluğunu her yumurta için 150 200 şeklinde değer artıldını belirtmişti doktor hem maddi manevi zor bir süreç resmen baştan salma yapmışlar 😐
Slm e2 düşük olunca bos mu oluyor yüksek olunca dolumu oluyor bende 3 denemedeyim
 
Slm e2 düşük olunca bos mu oluyor yüksek olunca dolumu oluyor bende 3 denemedeyim
Benim estradiol opudan 3 gün önce 3000 civarındaydı ultrasonda 4 yumurta gorunuyordu ama opuda 15 yumurta toplandi sanirim cikolata kistinden dolayi net görülmedi. Bende asenkron buyume oldu bir de
 
Merhabalar fikir alabilmek için size sürecimden bahsetmek istiyorum bu süreçte gerçekten çok yıprandım öylesine gittiğim randevu da yapılan kan tahlilimde amh 0,10 olduğunu ve prolaktinim çok yüksek olduğunu öğrendim ve beyin tümörü olabilir mi diye emar çekildim 1 ay sonrasına randevu verdiler ve sonuç temiz çıktı daha sonra tekrar aynı hastane de bi 2 ay sonra tahlil verdim (bu süreçte sanırım stresten adet gecikmesi yaşadım) o tahlilimde amh 0,61 fsh 11 ve prolaktinim normal seviyeye gelmişti ve bizi tüp bebeğe yönlendirdiler yaşadığım il de olmayınca yakın bi ildeki araştırma hastanesinin tüp bebek merkezine gittim muayene ve tahlillerime baktılar muayene de 7 folikül görüldü ve tahlillerim de de fsh 11 çıktı ve dosya açtılar vs. O hafta bir de rahim filmi çekildim süreç hızlı ilerliyordu rahim filminde Hidroselpenks ten şüphelendiler daha sonra ultrasonda önemli bi boyutta olmadığını söylediler bi sonraki adetinde gel başlayalım dediler bu süreçte folik asite başladım adetimde gittim tahlilde fsh ım 15 çıktı ve bu değerle başlayamayacaklarını yanıt alamayacaklarını söylediler ve cyclo prognova verdiler bir ay kullan adetinde gel dediler adetimde gittim tahlilde fsh ım 40 a çıkmıştı ve tabiki başlamadılar 2 ay sonra gel dediler ve 2 kutu tekrar cyclo prognova hapından verdi ve biz oradan çıktık kafamız allak bullak olmuştu ve biz aynı gün yakın bi ildeki özel bi kliniğe gittik görüştük sürecimden bahsettim ve doktor muayene edip hemen başlamam gerektiğini söyledi ve biz kafamız karışık bi şekilde başladık iğne tedavisine adetimin 3.günüydü 4.günü kontrole gittiğinde 3 folükül olduğunu ve cevap vermediklerini söyledi devam etmemi söyledi doz değişimi ek ilaç vererek(genotropin verdi) tekrar 3 gün sonra gittiğimde yanıt vermeye başladığını söyledi devam ettim son kontrolde 2 sinin büyümediğini birinin ise 14 mm ye ulaştığını söyledi yalnız bu süreçte doktorum hiç kan tahlili yapmadı bana bu normal mi sizce ? ve 6 gün sonra opuya girdim ve o büyüyen yumurtam boş çıktı ve bu benim için büyük travmaydı ağlama krizine girdim kendime gelemedim bu ilk denemem böyle bitmiş oldu keşke başlamasaydım keşke bir ay daha bekleseydim diye diye kendimi yiyorum başlamasam da keşke deneseydim mi derdim bilemiyorum sizin de başınıza böyle şeyler geldi mi bundan sonra nasıl bi yol izlemeliyim tecrübelerinize ihtiyacım var doktorlar çok olumsuz konuşuyor yumurtalarınız nerdeyse bitmiş şansınız yüzde 5 falan diyorlar ve ben çok kötü oluyorum bunları duydukça donasyon yaptır diyorlar o kadar kötü mü durumum diye düşünüyorum.
Merhabalar fikir alabilmek için size sürecimden bahsetmek istiyorum bu süreçte gerçekten çok yıprandım öylesine gittiğim randevu da yapılan kan tahlilimde amh 0,10 olduğunu ve prolaktinim çok yüksek olduğunu öğrendim ve beyin tümörü olabilir mi diye emar çekildim 1 ay sonrasına randevu verdiler ve sonuç temiz çıktı daha sonra tekrar aynı hastane de bi 2 ay sonra tahlil verdim (bu süreçte sanırım stresten adet gecikmesi yaşadım) o tahlilimde amh 0,61 fsh 11 ve prolaktinim normal seviyeye gelmişti ve bizi tüp bebeğe yönlendirdiler yaşadığım il de olmayınca yakın bi ildeki araştırma hastanesinin tüp bebek merkezine gittim muayene ve tahlillerime baktılar muayene de 7 folikül görüldü ve tahlillerim de de fsh 11 çıktı ve dosya açtılar vs. O hafta bir de rahim filmi çekildim süreç hızlı ilerliyordu rahim filminde Hidroselpenks ten şüphelendiler daha sonra ultrasonda önemli bi boyutta olmadığını söylediler bi sonraki adetinde gel başlayalım dediler bu süreçte folik asite başladım adetimde gittim tahlilde fsh ım 15 çıktı ve bu değerle başlayamayacaklarını yanıt alamayacaklarını söylediler ve cyclo prognova verdiler bir ay kullan adetinde gel dediler adetimde gittim tahlilde fsh ım 40 a çıkmıştı ve tabiki başlamadılar 2 ay sonra gel dediler ve 2 kutu tekrar cyclo prognova hapından verdi ve biz oradan çıktık kafamız allak bullak olmuştu ve biz aynı gün yakın bi ildeki özel bi kliniğe gittik görüştük sürecimden bahsettim ve doktor muayene edip hemen başlamam gerektiğini söyledi ve biz kafamız karışık bi şekilde başladık iğne tedavisine adetimin 3.günüydü 4.günü kontrole gittiğinde 3 folükül olduğunu ve cevap vermediklerini söyledi devam etmemi söyledi doz değişimi ek ilaç vererek(genotropin verdi) tekrar 3 gün sonra gittiğimde yanıt vermeye başladığını söyledi devam ettim son kontrolde 2 sinin büyümediğini birinin ise 14 mm ye ulaştığını söyledi yalnız bu süreçte doktorum hiç kan tahlili yapmadı bana bu normal mi sizce ? ve 6 gün sonra opuya girdim ve o büyüyen yumurtam boş çıktı ve bu benim için büyük travmaydı ağlama krizine girdim kendime gelemedim bu ilk denemem böyle bitmiş oldu keşke başlamasaydım keşke bir ay daha bekleseydim diye diye kendimi yiyorum başlamasam da keşke deneseydim mi derdim bilemiyorum sizin de başınıza böyle şeyler geldi mi bundan sonra nasıl bi yol izlemeliyim tecrübelerinize ihtiyacım var doktorlar çok olumsuz konuşuyor yumurtalarınız nerdeyse bitmiş şansınız yüzde 5 falan diyorlar ve ben çok kötü oluyorum bunları duydukça donasyon yaptır diyorlar o kadar kötü mü durumum diye düşünüyorum.
Merhaba,öncelikle umudunuzu hiç yitirmeyin benzer süreçten geçtim sizinle Amh düşüklüğü nedeni ile doktorlar %20 doğal gebelik olacağını söylediler tüp bebek sürecinde toplamda 5 yumurta toplandı en yüksek dozda iğneler kullanarak 5 güne giden sayı 3 taneydi transfer oldum ve negatif sonuçlandı akabinde 1 ay sonra doğal yoldan gebe kaldım bebeğimde sorunlar çıktı ve gebelik sonlandırıldı sonrasında da 3 ay sonra tekrar doğal yol ile gebe kaldım şimdi 6 aylık kızım var şükürler olsun diyeceğim umudunuz yitirmeyin biraz akışına ve Allah teslim edin kendinizi hiç beklemediğiniz anda size mucizelerini gösteriyor ben fazlasıyla teslim oldum kafamı rahat bıraktıktan sonra geldi mucizem
 
Merhabalar fikir alabilmek için size sürecimden bahsetmek istiyorum bu süreçte gerçekten çok yıprandım öylesine gittiğim randevu da yapılan kan tahlilimde amh 0,10 olduğunu ve prolaktinim çok yüksek olduğunu öğrendim ve beyin tümörü olabilir mi diye emar çekildim 1 ay sonrasına randevu verdiler ve sonuç temiz çıktı daha sonra tekrar aynı hastane de bi 2 ay sonra tahlil verdim (bu süreçte sanırım stresten adet gecikmesi yaşadım) o tahlilimde amh 0,61 fsh 11 ve prolaktinim normal seviyeye gelmişti ve bizi tüp bebeğe yönlendirdiler yaşadığım il de olmayınca yakın bi ildeki araştırma hastanesinin tüp bebek merkezine gittim muayene ve tahlillerime baktılar muayene de 7 folikül görüldü ve tahlillerim de de fsh 11 çıktı ve dosya açtılar vs. O hafta bir de rahim filmi çekildim süreç hızlı ilerliyordu rahim filminde Hidroselpenks ten şüphelendiler daha sonra ultrasonda önemli bi boyutta olmadığını söylediler bi sonraki adetinde gel başlayalım dediler bu süreçte folik asite başladım adetimde gittim tahlilde fsh ım 15 çıktı ve bu değerle başlayamayacaklarını yanıt alamayacaklarını söylediler ve cyclo prognova verdiler bir ay kullan adetinde gel dediler adetimde gittim tahlilde fsh ım 40 a çıkmıştı ve tabiki başlamadılar 2 ay sonra gel dediler ve 2 kutu tekrar cyclo prognova hapından verdi ve biz oradan çıktık kafamız allak bullak olmuştu ve biz aynı gün yakın bi ildeki özel bi kliniğe gittik görüştük sürecimden bahsettim ve doktor muayene edip hemen başlamam gerektiğini söyledi ve biz kafamız karışık bi şekilde başladık iğne tedavisine adetimin 3.günüydü 4.günü kontrole gittiğinde 3 folükül olduğunu ve cevap vermediklerini söyledi devam etmemi söyledi doz değişimi ek ilaç vererek(genotropin verdi) tekrar 3 gün sonra gittiğimde yanıt vermeye başladığını söyledi devam ettim son kontrolde 2 sinin büyümediğini birinin ise 14 mm ye ulaştığını söyledi yalnız bu süreçte doktorum hiç kan tahlili yapmadı bana bu normal mi sizce ? ve 6 gün sonra opuya girdim ve o büyüyen yumurtam boş çıktı ve bu benim için büyük travmaydı ağlama krizine girdim kendime gelemedim bu ilk denemem böyle bitmiş oldu keşke başlamasaydım keşke bir ay daha bekleseydim diye diye kendimi yiyorum başlamasam da keşke deneseydim mi derdim bilemiyorum sizin de başınıza böyle şeyler geldi mi bundan sonra nasıl bi yol izlemeliyim tecrübelerinize ihtiyacım var doktorlar çok olumsuz konuşuyor yumurtalarınız nerdeyse bitmiş şansınız yüzde 5 falan diyorlar ve ben çok kötü oluyorum bunları duydukça donasyon yaptır diyorlar o kadar kötü mü durumum diye düşünüyorum.
canım çok geçmiş olsun yaşın genç sağlıklı beslenme takviye ve sporla bu durumun üstesinden gelip iyi bir klinik bulmanı tavsiye ederim kesinlikle oraya gitme benim geçenlerde 21 mm yumurtam vardı toplatalım dedim doktor kan çıksın sonra değerlendirelim dedi kan 28 geldi en az 150 ve üstü olması gerekiyor ve toplamadan vazgeçildi sağlıklı değil diye
 
Merhaba,öncelikle umudunuzu hiç yitirmeyin benzer süreçten geçtim sizinle Amh düşüklüğü nedeni ile doktorlar %20 doğal gebelik olacağını söylediler tüp bebek sürecinde toplamda 5 yumurta toplandı en yüksek dozda iğneler kullanarak 5 güne giden sayı 3 taneydi transfer oldum ve negatif sonuçlandı akabinde 1 ay sonra doğal yoldan gebe kaldım bebeğimde sorunlar çıktı ve gebelik sonlandırıldı sonrasında da 3 ay sonra tekrar doğal yol ile gebe kaldım şimdi 6 aylık kızım var şükürler olsun diyeceğim umudunuz yitirmeyin biraz akışına ve Allah teslim edin kendinizi hiç beklemediğiniz anda size mucizelerini gösteriyor ben fazlasıyla teslim oldum kafamı rahat bıraktıktan sonra geldi mucizem
Merhaba acaba Amh ve Fsh kaçtı sizin ? Gebe kalmak için bişeyler yaptınız mı Ovulasyon takibi vitamin filan ya da sağlıklı beslenme ?
 
Merhabalar fikir alabilmek için size sürecimden bahsetmek istiyorum bu süreçte gerçekten çok yıprandım öylesine gittiğim randevu da yapılan kan tahlilimde amh 0,10 olduğunu ve prolaktinim çok yüksek olduğunu öğrendim ve beyin tümörü olabilir mi diye emar çekildim 1 ay sonrasına randevu verdiler ve sonuç temiz çıktı daha sonra tekrar aynı hastane de bi 2 ay sonra tahlil verdim (bu süreçte sanırım stresten adet gecikmesi yaşadım) o tahlilimde amh 0,61 fsh 11 ve prolaktinim normal seviyeye gelmişti ve bizi tüp bebeğe yönlendirdiler yaşadığım il de olmayınca yakın bi ildeki araştırma hastanesinin tüp bebek merkezine gittim muayene ve tahlillerime baktılar muayene de 7 folikül görüldü ve tahlillerim de de fsh 11 çıktı ve dosya açtılar vs. O hafta bir de rahim filmi çekildim süreç hızlı ilerliyordu rahim filminde Hidroselpenks ten şüphelendiler daha sonra ultrasonda önemli bi boyutta olmadığını söylediler bi sonraki adetinde gel başlayalım dediler bu süreçte folik asite başladım adetimde gittim tahlilde fsh ım 15 çıktı ve bu değerle başlayamayacaklarını yanıt alamayacaklarını söylediler ve cyclo prognova verdiler bir ay kullan adetinde gel dediler adetimde gittim tahlilde fsh ım 40 a çıkmıştı ve tabiki başlamadılar 2 ay sonra gel dediler ve 2 kutu tekrar cyclo prognova hapından verdi ve biz oradan çıktık kafamız allak bullak olmuştu ve biz aynı gün yakın bi ildeki özel bi kliniğe gittik görüştük sürecimden bahsettim ve doktor muayene edip hemen başlamam gerektiğini söyledi ve biz kafamız karışık bi şekilde başladık iğne tedavisine adetimin 3.günüydü 4.günü kontrole gittiğinde 3 folükül olduğunu ve cevap vermediklerini söyledi devam etmemi söyledi doz değişimi ek ilaç vererek(genotropin verdi) tekrar 3 gün sonra gittiğimde yanıt vermeye başladığını söyledi devam ettim son kontrolde 2 sinin büyümediğini birinin ise 14 mm ye ulaştığını söyledi yalnız bu süreçte doktorum hiç kan tahlili yapmadı bana bu normal mi sizce ? ve 6 gün sonra opuya girdim ve o büyüyen yumurtam boş çıktı ve bu benim için büyük travmaydı ağlama krizine girdim kendime gelemedim bu ilk denemem böyle bitmiş oldu keşke başlamasaydım keşke bir ay daha bekleseydim diye diye kendimi yiyorum başlamasam da keşke deneseydim mi derdim bilemiyorum sizin de başınıza böyle şeyler geldi mi bundan sonra nasıl bi yol izlemeliyim tecrübelerinize ihtiyacım var doktorlar çok olumsuz konuşuyor yumurtalarınız nerdeyse bitmiş şansınız yüzde 5 falan diyorlar ve ben çok kötü oluyorum bunları duydukça donasyon yaptır diyorlar o kadar kötü mü durumum diye düşünüyorum.
Geçmiş olsun cnm benimde Amh 003 ile bende tüp bebek denedim 2 yumurta vardı ikiside gelişmedi tedavimi iptal ettiler ardından 10 gün sonra adet oldum kendi kendine büyüyüp kist olmuşlar kist operasyonu ve yanında prp işlemi yaptılar. Fsh de yüksek benim. 3 senedir ne doğal ne tüp bebek malesef gebe kalamadım olmuyor bir sürü vitaminler kürler ne varsa denedim sağlıklı beslenme o bu şu yok sonuç yok. Sonra tekrar tüp bebek denedim 2 yumurta yine ve ikiside yine gelişmedi tedavimi iptal ettiler şimdi ne durumdayım bilmiyorum ilaçla adet olmaya başladım ne yazık ki ve en son doktor yumurta göremeyince olmaz dedi geçen sene ramazan bayramı arefesinde gitmiştim donasyon yaptır dediler bana da çok ağladım artık tüp bebeğe bile gidesim gelmiyor malesef ki cesaretim hiç yok.Ne yapacağımı bende bilmiyorum sen hangi sehirdesin ?
 
Geçmiş olsun cnm benimde Amh 003 ile bende tüp bebek denedim 2 yumurta vardı ikiside gelişmedi tedavimi iptal ettiler ardından 10 gün sonra adet oldum kendi kendine büyüyüp kist olmuşlar kist operasyonu ve yanında prp işlemi yaptılar. Fsh de yüksek benim. 3 senedir ne doğal ne tüp bebek malesef gebe kalamadım olmuyor bir sürü vitaminler kürler ne varsa denedim sağlıklı beslenme o bu şu yok sonuç yok. Sonra tekrar tüp bebek denedim 2 yumurta yine ve ikiside yine gelişmedi tedavimi iptal ettiler şimdi ne durumdayım bilmiyorum ilaçla adet olmaya başladım ne yazık ki ve en son doktor yumurta göremeyince olmaz dedi geçen sene ramazan bayramı arefesinde gitmiştim donasyon yaptır dediler bana da çok ağladım artık tüp bebeğe bile gidesim gelmiyor malesef ki cesaretim hiç yok.Ne yapacağımı bende bilmiyorum sen hangi sehirdesin ?
 
Back
X