Merhabalar fikir alabilmek için size sürecimden bahsetmek istiyorum bu süreçte gerçekten çok yıprandım öylesine gittiğim randevu da yapılan kan tahlilimde amh 0,10 olduğunu ve prolaktinim çok yüksek olduğunu öğrendim ve beyin tümörü olabilir mi diye emar çekildim 1 ay sonrasına randevu verdiler ve sonuç temiz çıktı daha sonra tekrar aynı hastane de bi 2 ay sonra tahlil verdim (bu süreçte sanırım stresten adet gecikmesi yaşadım) o tahlilimde amh 0,61 fsh 11 ve prolaktinim normal seviyeye gelmişti ve bizi tüp bebeğe yönlendirdiler yaşadığım il de olmayınca yakın bi ildeki araştırma hastanesinin tüp bebek merkezine gittim muayene ve tahlillerime baktılar muayene de 7 folikül görüldü ve tahlillerim de de fsh 11 çıktı ve dosya açtılar vs. O hafta bir de rahim filmi çekildim süreç hızlı ilerliyordu rahim filminde Hidroselpenks ten şüphelendiler daha sonra ultrasonda önemli bi boyutta olmadığını söylediler bi sonraki adetinde gel başlayalım dediler bu süreçte folik asite başladım adetimde gittim tahlilde fsh ım 15 çıktı ve bu değerle başlayamayacaklarını yanıt alamayacaklarını söylediler ve cyclo prognova verdiler bir ay kullan adetinde gel dediler adetimde gittim tahlilde fsh ım 40 a çıkmıştı ve tabiki başlamadılar 2 ay sonra gel dediler ve 2 kutu tekrar cyclo prognova hapından verdi ve biz oradan çıktık kafamız allak bullak olmuştu ve biz aynı gün yakın bi ildeki özel bi kliniğe gittik görüştük sürecimden bahsettim ve doktor muayene edip hemen başlamam gerektiğini söyledi ve biz kafamız karışık bi şekilde başladık iğne tedavisine adetimin 3.günüydü 4.günü kontrole gittiğinde 3 folükül olduğunu ve cevap vermediklerini söyledi devam etmemi söyledi doz değişimi ek ilaç vererek(genotropin verdi) tekrar 3 gün sonra gittiğimde yanıt vermeye başladığını söyledi devam ettim son kontrolde 2 sinin büyümediğini birinin ise 14 mm ye ulaştığını söyledi yalnız bu süreçte doktorum hiç kan tahlili yapmadı bana bu normal mi sizce ? ve 6 gün sonra opuya girdim ve o büyüyen yumurtam boş çıktı ve bu benim için büyük travmaydı ağlama krizine girdim kendime gelemedim bu ilk denemem böyle bitmiş oldu keşke başlamasaydım keşke bir ay daha bekleseydim diye diye kendimi yiyorum başlamasam da keşke deneseydim mi derdim bilemiyorum sizin de başınıza böyle şeyler geldi mi bundan sonra nasıl bi yol izlemeliyim tecrübelerinize ihtiyacım var doktorlar çok olumsuz konuşuyor yumurtalarınız nerdeyse bitmiş şansınız yüzde 5 falan diyorlar ve ben çok kötü oluyorum bunları duydukça donasyon yaptır diyorlar o kadar kötü mü durumum diye düşünüyorum.