Aynı durumu bende yaşadım küçük bir hastanede 0.85 çıktı. Medikal de yaptırdım 2 gün sonra çıktı 1.70. Güvenilir bir test olduğunu düşünmüyorum ultrasonda kac yumurtaniz vardı?Arkadaşlar merhaba. 26 yaşındayım. Aralık ayında düşük yaptım. Bu ay bir hafta önce genel değerlerine baktırmak için doktora gittim. Hormon testi yapıldı. Amh 0,76 çıktı. Doktora bu sonuçları attığımda vakit kaybetmeden tup bebek yapmalısın yumurta rezervin çok az dedi. Bunun üzerine birkaç gün sonra kontrol muayenesine gittim. Once asilama sonra tup bebek vs karar verecektik. Ama doktoe ultrasonda yumurta rezervinin iyi gözüktüğünü ve bu testi başka labaratuarda tekrar yaptirmami istedi. Bugün testi tekrar yaptırdım ve sonuç 1.26. Bu yüzden buraya yazmak istedim. Amh düşük çıkınca muhakkak başka doktora gidin gerekirse testi tekrar yaptırın. Çünkü yanlış çıkabiliyor
Benim de iyidi. Yanlis çıkabiliyor bende 0.85 çıkınca çok üzüldüm ama 2 katı çıktı. O yüzden yanlış çıkabileceği dusuk çıkan arkadaşlar için umut olsun burda.Sayı olarak bilmiyorum ama doktorum gayet güzel dedi onun özeline testi tekrarlamamı istemişti
Merhaba. Aynı durumu yaşadım. Amh 0.99 çıktı. Doktor tüp bebek dedi. Farklı bir doktora gidip yumurtalıklarıma baktırdım ve bana dediği çok iyi durumda neden test istemişler anlamadım dedi.Arkadaşlar merhaba. 26 yaşındayım. Aralık ayında düşük yaptım. Bu ay bir hafta önce genel değerlerine baktırmak için doktora gittim. Hormon testi yapıldı. Amh 0,76 çıktı. Doktora bu sonuçları attığımda vakit kaybetmeden tup bebek yapmalısın yumurta rezervin çok az dedi. Bunun üzerine birkaç gün sonra kontrol muayenesine gittim. Once asilama sonra tup bebek vs karar verecektik. Ama doktoe ultrasonda yumurta rezervinin iyi gözüktüğünü ve bu testi başka labaratuarda tekrar yaptirmami istedi. Bugün testi tekrar yaptırdım ve sonuç 1.26. Bu yüzden buraya yazmak istedim. Amh düşük çıkınca muhakkak başka doktora gidin gerekirse testi tekrar yaptırın. Çünkü yanlış çıkabiliyor
Amh bebek için belirleyici bir sonuç değil ama yumurtalık rezervin için bir sinyal çok takılmamak lazım. O ay yumurtalıkta gözüken yumurtan diyelim atıyorum dört anti müller hormonu yani amh 1 in üzerine çıkabilir diğer ay gözüken yumurta sayın 1 bu sefer 0,5 in altında çıkar. Amh fsh e2 bunlara çok takılma vücudun stres yaptıkça rahim küser derki bu daha kendine bakamıyor çocuğa nasıl baksın o nedenle kafanızı rahat tutun önce Allah’a sonra kendinize güvenin. Bunu sadece bir yumurtamla doğal yoldan hamile kaldığım için söylüyorumArkadaşlar merhaba. 26 yaşındayım. Aralık ayında düşük yaptım. Bu ay bir hafta önce genel değerlerine baktırmak için doktora gittim. Hormon testi yapıldı. Amh 0,76 çıktı. Doktora bu sonuçları attığımda vakit kaybetmeden tup bebek yapmalısın yumurta rezervin çok az dedi. Bunun üzerine birkaç gün sonra kontrol muayenesine gittim. Once asilama sonra tup bebek vs karar verecektik. Ama doktoe ultrasonda yumurta rezervinin iyi gözüktüğünü ve bu testi başka labaratuarda tekrar yaptirmami istedi. Bugün testi tekrar yaptırdım ve sonuç 1.26. Bu yüzden buraya yazmak istedim. Amh düşük çıkınca muhakkak başka doktora gidin gerekirse testi tekrar yaptırın. Çünkü yanlış çıkabiliyor
Orada referans aralığında normal gözüküyor benim de 0:55 ama normal değilBen de mi tekrar yaptırsam acaba? 8 gün sonra çıktı mübarek ve 0.55 çıktı. Ama referans aralığı internettekilerden çok farklı, 0.55 i normal kabul etmiş anlayamadım ki ben de...
Merhabalar ultrasonda ne kadar yumurta göründü . Umutlandım biraz ama benim de 0.44 0.890 0.48 çıktı en son doktoruma söylediğimde biri yanlıştır Amh değişmez dedi 0.890 olan özel bir laboratuvar diğerleri devlet.Arkadaşlar merhaba. 26 yaşındayım. Aralık ayında düşük yaptım. Bu ay bir hafta önce genel değerlerine baktırmak için doktora gittim. Hormon testi yapıldı. Amh 0,76 çıktı. Doktora bu sonuçları attığımda vakit kaybetmeden tup bebek yapmalısın yumurta rezervin çok az dedi. Bunun üzerine birkaç gün sonra kontrol muayenesine gittim. Once asilama sonra tup bebek vs karar verecektik. Ama doktoe ultrasonda yumurta rezervinin iyi gözüktüğünü ve bu testi başka labaratuarda tekrar yaptirmami istedi. Bugün testi tekrar yaptırdım ve sonuç 1.26. Bu yüzden buraya yazmak istedim. Amh düşük çıkınca muhakkak başka doktora gidin gerekirse testi tekrar yaptırın. Çünkü yanlış çıkabiliyor