Aşağıdaki videoyu izleyerek sitemizi ana ekranınıza web uygulaması olarak nasıl kuracağınızı öğrenebilirsiniz.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda mevcut olmayabilir.
nurcan85 tatlım kanaman varmı? kendini üzme ve kendini alıştırma benim doktorumun çok güzel bir cümlesi oldu ben düşük yaptığımda bak rahim zayıf canlıyı dünyaya getirmemek için atıyormuş doktorum dediki Allah korusun sakat bir bebek dünyaya getirmek yerine onu düşürüyorsun hayırlısı böyleymiş üzülme dedi zaten sağlıklı bir bebek rahmine güzelce tutunurdu ben düşükten 2 ay sonra yine kaldım bak şimdi 10. haftamın içindeyim kafana takma sadece bu dönemi kolay geçirmeye bak düşükte çok zor çünkü vücudu yıpratıyor folik aside devam edersin bak gör Allahın izniyle bu olmazsa bundan sonraki çok sağlıklı olacak arkadaşım büyükler hep der düşüğün bir ayağı içerdedir diye yaşadıklarını paylaş ki tecrübelerimizden azda olsa yardımcı olalım öpüyorum seni![]()
merhaba arkadaşlar,
belki hatırlarsınız çok yakın bir tarihte düşük yağmıştım ve yine hamileyim hemde süpriz oldu yani bilinçli yapılmadı ama şunu çok iyi öğrendimki düşükten sonra doktorların ve büyüklerin dediği gibi çok çabuk arkasından hamile kalınıyor düşük yapanlar üzülmeyin tevekkül edene Rabbim yardım ediyor dün doktora gittim ultrasonla gördüm kalp atışlarını dinledim ama ilki düşük olduğu için çok şey hissedemedim bende tuhaflıkmı var korktum hiç bişi hissetmiyorum sonra hissedermiyim,6.haftamın içindeyim![]()
nurcan85 tatlım kanaman varmı? kendini üzme ve kendini alıştırma benim doktorumun çok güzel bir cümlesi oldu ben düşük yaptığımda bak rahim zayıf canlıyı dünyaya getirmemek için atıyormuş doktorum dediki Allah korusun sakat bir bebek dünyaya getirmek yerine onu düşürüyorsun hayırlısı böyleymiş üzülme dedi zaten sağlıklı bir bebek rahmine güzelce tutunurdu ben düşükten 2 ay sonra yine kaldım bak şimdi 10. haftamın içindeyim kafana takma sadece bu dönemi kolay geçirmeye bak düşükte çok zor çünkü vücudu yıpratıyor folik aside devam edersin bak gör Allahın izniyle bu olmazsa bundan sonraki çok sağlıklı olacak arkadaşım büyükler hep der düşüğün bir ayağı içerdedir diye yaşadıklarını paylaş ki tecrübelerimizden azda olsa yardımcı olalım öpüyorum seni![]()
geçmil olsun yeni bebeğin hayırlı uğurlu olsun. allahımın izniyle sağlıklı bir şekilde kucağına al inşallah. düşükten 2ay sonra hamiile kaldığını yazmışsın. bende 20 şubatta kaybettim meleğimi benimde hemen olur inşallah tekrar.tekrar hamile kalmak hayallerime kaldığım yerden devam etmek istiyorum.kürtaj olmuşmuydun onu mersk etttim. ben evde düşürdüm meleğimi 8 haftalıktı ama dr. içerde bişey kalmasın diye vakumla temizledi tabi çok acı bir şekilde hiç anestezi yapma gereği bile duymadı .ben nasıl bir acı olduğunu bilmediğim için öle durdum karşısında ama allajım düşmanıma bile vermesin böle acıyı. inşallah bende senin gibi hemen kavuşurum tekrardan bebeğime. allah tüm hamilelere ve hamile kalmak isteyenlere sağlıklı bir şekilde bebeklerini kucaklarına almayı nasip etsinn
nurcan85 tatlım kanaman varmı? kendini üzme ve kendini alıştırma benim doktorumun çok güzel bir cümlesi oldu ben düşük yaptığımda bak rahim zayıf canlıyı dünyaya getirmemek için atıyormuş doktorum dediki Allah korusun sakat bir bebek dünyaya getirmek yerine onu düşürüyorsun hayırlısı böyleymiş üzülme dedi zaten sağlıklı bir bebek rahmine güzelce tutunurdu ben düşükten 2 ay sonra yine kaldım bak şimdi 10. haftamın içindeyim kafana takma sadece bu dönemi kolay geçirmeye bak düşükte çok zor çünkü vücudu yıpratıyor folik aside devam edersin bak gör Allahın izniyle bu olmazsa bundan sonraki çok sağlıklı olacak arkadaşım büyükler hep der düşüğün bir ayağı içerdedir diye yaşadıklarını paylaş ki tecrübelerimizden azda olsa yardımcı olalım öpüyorum seni![]()
merhaba arkadaşlar,
belki hatırlarsınız çok yakın bir tarihte düşük yağmıştım ve yine hamileyim hemde süpriz oldu yani bilinçli yapılmadı ama şunu çok iyi öğrendimki düşükten sonra doktorların ve büyüklerin dediği gibi çok çabuk arkasından hamile kalınıyor düşük yapanlar üzülmeyin tevekkül edene Rabbim yardım ediyor dün doktora gittim ultrasonla gördüm kalp atışlarını dinledim ama ilki düşük olduğu için çok şey hissedemedim bende tuhaflıkmı var korktum hiç bişi hissetmiyorum sonra hissedermiyim,6.haftamın içindeyim![]()