• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

El falı ve çocuk

Hayalci

Guru
Kayıtlı Üye
Katılım
20 Ekim 2010
Mesajlar
377
Emoji Skoru
22
Puanlar
318
Mrb internetten araştırdım ama emin olamadım.Elimize bakınca kaç çocuğumuz olacağını belli oluyormuş.Elimizin tam olarak neresine bakıyoruz bulamadım bir türlü ve doğruluk payı var mı acaba?
 
Mrb internetten araştırdım ama emin olamadım.Elimize bakınca kaç çocuğumuz olacağını belli oluyormuş.Elimizin tam olarak neresine bakıyoruz bulamadım bir türlü ve doğruluk payı var mı acaba?
Yıllarv oncesi bir batırmıştım 2 çocuğum olacağını söylemişti herkes tuttuğunu söylüyor du ama benim 4 çocuğum var şu an yani istatistik olarak 2 çocuk olma oranı yüksek diye herkese öyle diyormuş aslında
 
elin neresine bakmıştı.Aslında inanmam ama bugunlerde merak sardı.
 
Yıllarv oncesi bir batırmıştım 2 çocuğum olacağını söylemişti herkes tuttuğunu söylüyor du ama benim 4 çocuğum var şu an yani istatistik olarak 2 çocuk olma oranı yüksek diye herkese öyle diyormuş aslında
elin neresine bakmıştı.Aslında inanmam ama bugunlerde merak sardı.
 
elin neresine bakmıştı.Aslında inanmam ama bugunlerde merak sardı.
Hatırlamıyorum ki çok uzun yıllar geçti
inandığımdan değil arkadaşlarıma bakarken bana da ücretsiz baktı sürümden sanırım 🤣
 
Back
X