En uzun Gece-Ahmet Altan

bigsize83

Popüler Üye
Kayıtlı Üye
14 Ağustos 2006
1.128
12
40
arkadaşlar ahmet altanın en uzun gece adlı kitabını tvsiye ediyorum.mutlaka okuyun çok sürükleyici
 
canım tavsiyen için teşekkürler. ben de sana ahmet altan ın kristal denizaltı kitabını tavsiye ederim. bence güzel bir kitap sevgilerimle...
 
bıgsıze .!.:
arkadaşlar ahmet altanın en uzun gece adlı kitabını tavsiye ediyorum.mutlaka okuyun çok sürükleyici

Merhaba,
Yazınızın başılığı ahmet altan yerine "Ahmet Altan'dan gecelere uzanan sürükleyici bir kitap" veya "Ahmet Altan 'En Uzun Gece' kitabın da ...." diye can alıcı başlıklar kullansaydınız daha hoş olmazmıydı ? Şimdiki başlık ahmet altan lütfen kusuruma bakmayın ama sarı çizmeli mehmet ağa ben sandım ki köy kahvesinden biri ve onun hayatını anlatan bir yazı :KK43: haksız isem lütfen düzeltin ama haklıyım ! yazılarınız da ve başlılarda gerekli özeni gösterirseniz sevinirim,
saygılarımla
 
1950 yılında doğdu. Orta ve lise öğrenimini çeşitli okullarda dolaşarak tamamladıktan sonra Orta Doğu Teknik Üniversitesine devam etti, İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesini bitirdi. Yirmi dört yaşında gazeteciliğe başladı. Gece muhabirliğinden, genel yayın müdürlüğüne kadar gazeteciliğin hemen hemen bütün kademelerinde çalıştı. 1987 yılında köşe yazarı oldu. 1990'da genel yayın müdürüyken gazeteciliğe ara verdi. Çeşitli televizyon programları hazırladı.Birçok yazısından dolayı yargılandı ve 1995 yılında bir buçuk yıla mahkûm edildi.

ESERLERİ: * Dört Mevsim Sonbahar (roman) 1982 yılında yayınlandı. * Sudaki İz (roman) 1985 yılında yayınlandı, toplatıldı ve müstehcenlikten yargılanarak mahkeme kararıyla toplatıldı. * Yalnızlığın Özel Tarihi (roman) 1991'de basıldı. * Tehlikeli Masallar (roman) 1996 Ekim'inde yayımlandı ve rekor sayılacak baskı sayısına ulaştı. * Karanlıkta Sabah Kuşları (deneme) Kasım 1997'de yayınlandı.
 
Kazen çok haklı bundan sonra seçtiğiniz başlıklara biraz daha özen gösterin.
sevgilerimle...
 
ah bi kiş daha çıktı..:dance:bu kadar insan içinde tek benmi severek okuyorum diyordum bende.aşkı onun kadar güzel anlatan bi yazar daha okumadım ben,insanın içindeki diğer kişiyi ortaya çıkartıyo,ya gerçekten bende böyle düşünüyorum diyorum okurkena.s
 
kesinlikle bende çok beyenerek okudum kitaplarını aldatmak, en uzun gece bayılarak okudum bende :)
 
denemelerinden geceyarısı şarkıları,
romanlardan isyan günlerinde aşk,kılıç yarası gibi..
kızlar okumadıysanız kesinlikle tavsiye ederim...
 
bende okudum bu kitapları ve çok beğendim...hatta aklımdan silinmedi şu sözü..aşk kılıç yarası gibidir,yara kapansa da izi mutlaka kalır..
 
Ahmet Altanın tüm kitaplarını okudum ama...
isyan günlerinde aşk,kılıç yarası gibi..en sevdiklerim.
 
KELIME HAZINESI COK GENIS BIR YAZAR EN UZUN GECEYI BEGENEREK OKUDUM KITAPLARINDA CINSELLIGI ON PLANA CEKINMEDEN CIKARIYOR .BABASININ YANI CETIN ALTANINDA BIR KITABINI OKUMUSTUM YILLAR ONCE BIR AVUC GOK YUZU ILGINC BIR KITAPTI ODA BABASINI TAKIP EDIYOR ONUN YAZILARINI HEMEN TANIYA BILIRIM ...
 
Arkadaşlar ben Ahmet Altan hakkında söylediklerinize pek katılamayacağım.1,5 yıl önce bir arkadaşımdan tehlikeli masallar adlı kitabını aldım.Benim okuduğum ilk ve son Ahmet A. kitabı oldu.Hayatımda okuduğum en saçma kitaptı bir adamın 2 kadın arasındaki ilişkisini anlatıyordu ve sonu çok saçma bitti.Kitabı sırf başladığım bir şeyi yarım bırakmamak adına sıkılarak bitirdim.o gün kararımı verdim okunacak o kadar yazar kitap varken Ahmet Altan niye

Bende bu konudaki fikrimi söylemek istedim.
 
Bende koyu bir Ahmet Altan hayranıyım. Okumadığım kitabı yoktur. Kadını en güzel anlatan ve anlayan yazardır bana göre. Tehlikeli Masallar en beğendiğim kitabıydı hatta.
 
en uzun gece enteresan bi ilişkiyi ele almış. iki insan hem birbirini bu kadar tutkuyla sevip aynı anda -öc alma gerekçesiyle- nasıl bu kadar duygulara ihanet edebiliyolar enteresan doğrusu. kitabın sonunda selim'in ölmesine üzüldüm.
 
X