Bunu herkese anlatamadığım için burayla paylaşmak istedim. Erkek arkadaşım son zamanlarda dış görünüşüme fazla mânâ vermeye başladı söylemediği şeyleri söylüyor. Ben tesettürlüyüm ve yeni nesil tesettürlüler gibi değilim öyle süslü püslü makyajlı biri değilim spor giyiniyorum genellikle ve temiz ama hep aynı şeyleri giyiniyorum param yok mu var alma işini hep erteliyorum ayrıca alırsam çokta güzel yakıştırırım kendime fiziğim güzel fit sadece son zamanlarda fazla kilo aldım vermem gerekiyor kendimi o kiloda iyi hissetmediğim için he merak eden olursa 68 boy 74 kiloyum. Sevgilimle dışarı çıktığımızda avm ye gittiğimizde özellikle orda çok kız oluyor ve hepsi süslü makyajlı kendine bakan saçlar makyajlar kıyafetler o biçim açık kapalı aynı ama açıklar daha çok dikkat çekici duruyor tabi. Ve genellikle hep beni zorla birseyler almaya götürür en son çanta aldık ve orda da sürüyle kız vardı ordan çıktık biraz dolaştık yine aynı şekilde güzel güzel kızlar illa ki sevgilimde görüyor kalabalık çünkü bir onlara bakıyorum bir kendime kendimi küçük görüyorum yerin dibine giresim geliyor ama belli etmiyorum ben köyden indim şehire gibi giderken onların o halleri. Neyse arabaya bindim eve dönüyoruz bana yolda birden demesin mi burnunu da yaptirirsak tamam diye o an şok geçirdim evet burnum yamuk yandan da çok bariz belli o da tam yan tarafıma düşüyor zaten ama ilk kez bana böyle bir şey söyledi şoka girdim sonrasında kızdım madem öyle git başkasını bul ileride sen beni begenmemezlik yaparsın git başkasını bul ben böyleyim ben zaten yamuk olduğunu biliyorum ameliyatta olmam gerekiyor çünkü kemiği yamuk doktor söylemişti dedim o şekilde kapattık çok kızdım o da ne var bunda herkes oluyo ben sadece söyledim beraber giderdik dedi herkes oluyor şimdi akrabam bile oldu dedi. Neyse aradan birkaç gün geçti bugün yapay zekadan bana ikimizin olduğu komik bi foto atmış bende fotoğraf böyle yapılır diye ikimizi yan yana getirip çok güzel manzaralı bir portre yaptım ona attım bana o yanımdaki kim dedi bana benzemiyor anlamında sonra güldü şaka yapsa da çok zoruma gitti sonra gönlümü almaya çalıştı valla şaka yaptım diye ki o kız halbuki bana benziyordu yani yapay zeka ancak o kadar benzetebilirdi ona rağmen bana bunu söyledi ben mi alınganlık yapıyorum bilmiyorum ki foto o kadar da düzgün değildi ona rağmen böyle demesi ben o kadar mı çirkinim diye düşündürüyor o yüzden bakımlı süslü püslü kadınları gördükçe ve onunda gördüğünü düşündükçe çok ozgüvenim düşüyor beni keşke böyle kabul edp o şekilde yaklaşsa ben asla bu düşüncelere girmem o istiyor diye kendimi de değiştiremem ben full makyaj şey biri değilim bazen bana makyaj yap falan derdi ama son zamanlar biraz abartti işi is için İzmire gittiğinden beri oradaki kızları görüpte gözümü açıldı beni mi begenmemeye başladı ben anlayamadım birkaç aydır orda ayrıca çokta yüksek miktar alıyor ve her koşulda destek olan yanında olan beni küçük görüyor. Bundan çok önce bana şey demişti kuzenim bir süslü bir süslü her zaman yeni kıyafetler alıyor bi makyaj yapıyor sen niye böylesin tarzında mi konuştu pek anlayamadım ama ona getirdi lafı o istiyor ki bende takip takistirayim renkli renkli farklı giyineyim makyaj yapayım öyle kadınları beğeniyor galiba ben kendi halimde kendi yaginda kavrulan biriyim az bi yüzüme birşeyler sürerim abartmam o dur ama şeytan diyor ki zayıfla güzel kıyafetler al giyin dışarıdaki adamlar bana baktıkça kdursun sabahtan beri moralim çok bozuk
Son düzenleme: