• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Erkek aradaşımın dediklerini abartiyor muyum?

habibico

Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
18 Kasım 2025
Mesajlar
184
Emoji Skoru
18
Puanlar
13
Yaş
28
Bunu herkese anlatamadığım için burayla paylaşmak istedim. Erkek arkadaşım son zamanlarda dış görünüşüme fazla mânâ vermeye başladı söylemediği şeyleri söylüyor. Ben tesettürlüyüm ve yeni nesil tesettürlüler gibi değilim öyle süslü püslü makyajlı biri değilim spor giyiniyorum genellikle ve temiz ama hep aynı şeyleri giyiniyorum param yok mu var alma işini hep erteliyorum ayrıca alırsam çokta güzel yakıştırırım kendime fiziğim güzel fit sadece son zamanlarda fazla kilo aldım vermem gerekiyor kendimi o kiloda iyi hissetmediğim için he merak eden olursa 68 boy 74 kiloyum. Sevgilimle dışarı çıktığımızda avm ye gittiğimizde özellikle orda çok kız oluyor ve hepsi süslü makyajlı kendine bakan saçlar makyajlar kıyafetler o biçim açık kapalı aynı ama açıklar daha çok dikkat çekici duruyor tabi. Ve genellikle hep beni zorla birseyler almaya götürür en son çanta aldık ve orda da sürüyle kız vardı ordan çıktık biraz dolaştık yine aynı şekilde güzel güzel kızlar illa ki sevgilimde görüyor kalabalık çünkü bir onlara bakıyorum bir kendime kendimi küçük görüyorum yerin dibine giresim geliyor ama belli etmiyorum ben köyden indim şehire gibi giderken onların o halleri. Neyse arabaya bindim eve dönüyoruz bana yolda birden demesin mi burnunu da yaptirirsak tamam diye o an şok geçirdim evet burnum yamuk yandan da çok bariz belli o da tam yan tarafıma düşüyor zaten ama ilk kez bana böyle bir şey söyledi şoka girdim sonrasında kızdım madem öyle git başkasını bul ileride sen beni begenmemezlik yaparsın git başkasını bul ben böyleyim ben zaten yamuk olduğunu biliyorum ameliyatta olmam gerekiyor çünkü kemiği yamuk doktor söylemişti dedim o şekilde kapattık çok kızdım o da ne var bunda herkes oluyo ben sadece söyledim beraber giderdik dedi herkes oluyor şimdi akrabam bile oldu dedi. Neyse aradan birkaç gün geçti bugün yapay zekadan bana ikimizin olduğu komik bi foto atmış bende fotoğraf böyle yapılır diye ikimizi yan yana getirip çok güzel manzaralı bir portre yaptım ona attım bana o yanımdaki kim dedi bana benzemiyor anlamında sonra güldü şaka yapsa da çok zoruma gitti sonra gönlümü almaya çalıştı valla şaka yaptım diye ki o kız halbuki bana benziyordu yani yapay zeka ancak o kadar benzetebilirdi ona rağmen bana bunu söyledi ben mi alınganlık yapıyorum bilmiyorum ki foto o kadar da düzgün değildi ona rağmen böyle demesi ben o kadar mı çirkinim diye düşündürüyor o yüzden bakımlı süslü püslü kadınları gördükçe ve onunda gördüğünü düşündükçe çok ozgüvenim düşüyor beni keşke böyle kabul edp o şekilde yaklaşsa ben asla bu düşüncelere girmem o istiyor diye kendimi de değiştiremem ben full makyaj şey biri değilim bazen bana makyaj yap falan derdi ama son zamanlar biraz abartti işi is için İzmire gittiğinden beri oradaki kızları görüpte gözümü açıldı beni mi begenmemeye başladı ben anlayamadım birkaç aydır orda ayrıca çokta yüksek miktar alıyor ve her koşulda destek olan yanında olan beni küçük görüyor. Bundan çok önce bana şey demişti kuzenim bir süslü bir süslü her zaman yeni kıyafetler alıyor bi makyaj yapıyor sen niye böylesin tarzında mi konuştu pek anlayamadım ama ona getirdi lafı o istiyor ki bende takip takistirayim renkli renkli farklı giyineyim makyaj yapayım öyle kadınları beğeniyor galiba ben kendi halimde kendi yaginda kavrulan biriyim az bi yüzüme birşeyler sürerim abartmam o dur ama şeytan diyor ki zayıfla güzel kıyafetler al giyin dışarıdaki adamlar bana baktıkça kdursun sabahtan beri moralim çok bozuk
 
Son düzenleme:
bir onlara bakıyorum bir kendime kendimi küçük görüyorum yerin dibine giresim geliyor ama belli etmiyorum ben köyden indim şehire gibi giderken onların o halleri.
Kendinizle ilgili neyi beğenmiyorsanız bakım olsun giysi olsun bunları değiştirme imkanınız var. Sevgiliniz durup dururken burnunu yaptır diyerek çok saçmalamış sanki fikrini sormuşsunuz
 
Bunu herkese anlatamadığım için burayla paylaşmak istedim. Erkek arkadaşım son zamanlarda dış görünüşüme fazla mânâ vermeye başladı söylemediği şeyleri söylüyor. Ben tesettürlüyüm ve yeni nesil tesettürlüler gibi değilim öyle süslü püslü makyajlı biri değilim spor giyiniyorum genellikle ve temiz ama hep aynı şeyleri giyiniyorum param yok mu var alma işini hep erteliyorum ayrıca alırsam çokta güzel yakıştırırım kendime fiziğim güzel fit sadece son zamanlarda fazla kilo aldım vermem gerekiyor kendimi o kiloda iyi hissetmediğim için he merak eden olursa 68 boy 74 kiloyum. Sevgilimle dışarı çıktığımızda avm ye gittiğimizde özellikle orda çok kız oluyor ve hepsi süslü makyajlı kendine bakan saçlar makyajlar kıyafetler o biçim açık kapalı aynı ama açıklar daha çok dikkat çekici duruyor tabi. Ve genellikle hep beni zorla birseyler almaya götürür en son çanta aldık ve orda da sürüyle kız vardı ordan çıktık biraz dolaştık yine aynı şekilde güzel güzel kızlar illa ki sevgilimde görüyor kalabalık çünkü bir onlara bakıyorum bir kendime kendimi küçük görüyorum yerin dibine giresim geliyor ama belli etmiyorum ben köyden indim şehire gibi giderken onların o halleri. Neyse arabaya bindim eve dönüyoruz bana yolda birden demesin mi burnunu da yaptirirsak tamam diye o an şok geçirdim evet burnum yamuk yandan da çok bariz belli o da tam yan tarafıma düşüyor zaten ama ilk kez bana böyle bir şey söyledi şoka girdim sonrasında kızdım madem öyle git başkasını bul ileride sen beni begenmemezlik yaparsın git başkasını bul ben böyleyim ben zaten yamuk olduğunu biliyorum ameliyatta olmam gerekiyor çünkü kemiği yamuk doktor söylemişti dedim o şekilde kapattık çok kızdım o da ne var bunda herkes oluyo ben sadece söyledim beraber giderdik dedi herkes oluyor şimdi akrabam bile oldu dedi. Neyse aradan birkaç gün geçti bugün yapay zekadan bana ikimizin olduğu komik bi foto atmış bende fotoğraf böyle yapılır diye ikimizi yan yana getirip çok güzel manzaralı bir portre yaptım ona attım bana o yanımdaki kim dedi bana benzemiyor anlamında sonra güldü şaka yapsa da çok zoruma gitti sonra gönlümü almaya çalıştı valla şaka yaptım diye ki o kız halbuki bana benziyordu yani yapay zeka ancak o kadar benzetebilirdi ona rağmen bana bunu söyledi ben mi alınganlık yapıyorum bilmiyorum ki foto o kadar da düzgün değildi ona rağmen böyle demesi ben o kadar mı çirkinim diye düşündürüyor o yüzden bakımlı süslü püslü kadınları gördükçe ve onunda gördüğünü düşündükçe çok ozgüvenim düşüyor beni keşke böyle kabul edp o şekilde yaklaşsa ben asla bu düşüncelere girmem o istiyor diye kendimi de değiştiremem ben full makyaj şey biri değilim bazen bana makyaj yap falan derdi ama son zamanlar biraz abartti işi is için İzmire gittiğinden beri oradaki kızları görüpte gözümü açıldı beni mi begenmemeye başladı ben anlayamadım birkaç aydır orda ayrıca çokta yüksek miktar alıyor ve her koşulda destek olan yanında olan beni küçük görüyor. Bundan çok önce bana şey demişti kuzenim bir süslü bir süslü her zaman yeni kıyafetler alıyor bi makyaj yapıyor sen niye böylesin tarzında mi konuştu pek anlayamadım ama ona getirdi lafı o istiyor ki bende takip takistirayim renkli renkli farklı giyineyim makyaj yapayım öyle kadınları beğeniyor galiba ben kendi halimde kendi yaginda kavrulan biriyim az bi yüzüme birşeyler sürerim abartmam o dur ama şeytan diyor ki zayıfla güzel kıyafetler al giyin dışarıdaki adamlar bana baktıkça kdursun sabahtan beri moralim çok bozuk
Sözde sevdiği kadının orasını burasını yaptırmayı düşünen adam gitsin kendine yapılmış olanı bulsun.Hiç değişmez bu tipler,siz onun için ne yaparsanız yapın yetmez o bir sonraki değişimi düşünür asla memnun olmaz sonra gider aldatır......
 
Burnunu yaptırsan onun istediği kıyafetleri alsan yine memnun olmaz daha fazlasını ister. Bence insan sevdiği kişiye güzel görünmek için cabalayabilir bu normal ama sizin iliskinizde manipülasyon var. Bu adamın isteklerini yaparsan içten içe mutsuz olacaksın çünkü seni istemediğin bir tarza zorluyor. Akli başında birisin bence yazdıklarına göre ilişkini gözden geçir.
Ayrıca kendini aşırı ezikliyorsun. Yani güzelliğin sonu yok ki disarda her zaman daha güzeli olacak.
Diğer kızlarla bu kadar kıyaslama kendini ama köyden indim şehire gibi de giyinmeye gerek yok.
 
Bunu herkese anlatamadığım için burayla paylaşmak istedim. Erkek arkadaşım son zamanlarda dış görünüşüme fazla mânâ vermeye başladı söylemediği şeyleri söylüyor. Ben tesettürlüyüm ve yeni nesil tesettürlüler gibi değilim öyle süslü püslü makyajlı biri değilim spor giyiniyorum genellikle ve temiz ama hep aynı şeyleri giyiniyorum param yok mu var alma işini hep erteliyorum ayrıca alırsam çokta güzel yakıştırırım kendime fiziğim güzel fit sadece son zamanlarda fazla kilo aldım vermem gerekiyor kendimi o kiloda iyi hissetmediğim için he merak eden olursa 68 boy 74 kiloyum. Sevgilimle dışarı çıktığımızda avm ye gittiğimizde özellikle orda çok kız oluyor ve hepsi süslü makyajlı kendine bakan saçlar makyajlar kıyafetler o biçim açık kapalı aynı ama açıklar daha çok dikkat çekici duruyor tabi. Ve genellikle hep beni zorla birseyler almaya götürür en son çanta aldık ve orda da sürüyle kız vardı ordan çıktık biraz dolaştık yine aynı şekilde güzel güzel kızlar illa ki sevgilimde görüyor kalabalık çünkü bir onlara bakıyorum bir kendime kendimi küçük görüyorum yerin dibine giresim geliyor ama belli etmiyorum ben köyden indim şehire gibi giderken onların o halleri. Neyse arabaya bindim eve dönüyoruz bana yolda birden demesin mi burnunu da yaptirirsak tamam diye o an şok geçirdim evet burnum yamuk yandan da çok bariz belli o da tam yan tarafıma düşüyor zaten ama ilk kez bana böyle bir şey söyledi şoka girdim sonrasında kızdım madem öyle git başkasını bul ileride sen beni begenmemezlik yaparsın git başkasını bul ben böyleyim ben zaten yamuk olduğunu biliyorum ameliyatta olmam gerekiyor çünkü kemiği yamuk doktor söylemişti dedim o şekilde kapattık çok kızdım o da ne var bunda herkes oluyo ben sadece söyledim beraber giderdik dedi herkes oluyor şimdi akrabam bile oldu dedi. Neyse aradan birkaç gün geçti bugün yapay zekadan bana ikimizin olduğu komik bi foto atmış bende fotoğraf böyle yapılır diye ikimizi yan yana getirip çok güzel manzaralı bir portre yaptım ona attım bana o yanımdaki kim dedi bana benzemiyor anlamında sonra güldü şaka yapsa da çok zoruma gitti sonra gönlümü almaya çalıştı valla şaka yaptım diye ki o kız halbuki bana benziyordu yani yapay zeka ancak o kadar benzetebilirdi ona rağmen bana bunu söyledi ben mi alınganlık yapıyorum bilmiyorum ki foto o kadar da düzgün değildi ona rağmen böyle demesi ben o kadar mı çirkinim diye düşündürüyor o yüzden bakımlı süslü püslü kadınları gördükçe ve onunda gördüğünü düşündükçe çok ozgüvenim düşüyor beni keşke böyle kabul edp o şekilde yaklaşsa ben asla bu düşüncelere girmem o istiyor diye kendimi de değiştiremem ben full makyaj şey biri değilim bazen bana makyaj yap falan derdi ama son zamanlar biraz abartti işi is için İzmire gittiğinden beri oradaki kızları görüpte gözümü açıldı beni mi begenmemeye başladı ben anlayamadım birkaç aydır orda ayrıca çokta yüksek miktar alıyor ve her koşulda destek olan yanında olan beni küçük görüyor. Bundan çok önce bana şey demişti kuzenim bir süslü bir süslü her zaman yeni kıyafetler alıyor bi makyaj yapıyor sen niye böylesin tarzında mi konuştu pek anlayamadım ama ona getirdi lafı o istiyor ki bende takip takistirayim renkli renkli farklı giyineyim makyaj yapayım öyle kadınları beğeniyor galiba ben kendi halimde kendi yaginda kavrulan biriyim az bi yüzüme birşeyler sürerim abartmam o dur ama şeytan diyor ki zayıfla güzel kıyafetler al giyin dışarıdaki adamlar bana baktıkça kdursun sabahtan beri moralim çok bozuk
Fit değilsin ki biraz tombiksin

Önce kilo ver giyin süslen sonra o düşünsün
 
Ya gitsin kendine begendigi tarz da kiz bulsun ozaman. Kendini uzmene degmez.
Misilleme yapabilirsin, sende suna buna benzemiuorsun, orani burani yaptir die ama ugrasmaya degmez
 
Bunu herkese anlatamadığım için burayla paylaşmak istedim. Erkek arkadaşım son zamanlarda dış görünüşüme fazla mânâ vermeye başladı söylemediği şeyleri söylüyor. Ben tesettürlüyüm ve yeni nesil tesettürlüler gibi değilim öyle süslü püslü makyajlı biri değilim spor giyiniyorum genellikle ve temiz ama hep aynı şeyleri giyiniyorum param yok mu var alma işini hep erteliyorum ayrıca alırsam çokta güzel yakıştırırım kendime fiziğim güzel fit sadece son zamanlarda fazla kilo aldım vermem gerekiyor kendimi o kiloda iyi hissetmediğim için he merak eden olursa 68 boy 74 kiloyum. Sevgilimle dışarı çıktığımızda avm ye gittiğimizde özellikle orda çok kız oluyor ve hepsi süslü makyajlı kendine bakan saçlar makyajlar kıyafetler o biçim açık kapalı aynı ama açıklar daha çok dikkat çekici duruyor tabi. Ve genellikle hep beni zorla birseyler almaya götürür en son çanta aldık ve orda da sürüyle kız vardı ordan çıktık biraz dolaştık yine aynı şekilde güzel güzel kızlar illa ki sevgilimde görüyor kalabalık çünkü bir onlara bakıyorum bir kendime kendimi küçük görüyorum yerin dibine giresim geliyor ama belli etmiyorum ben köyden indim şehire gibi giderken onların o halleri. Neyse arabaya bindim eve dönüyoruz bana yolda birden demesin mi burnunu da yaptirirsak tamam diye o an şok geçirdim evet burnum yamuk yandan da çok bariz belli o da tam yan tarafıma düşüyor zaten ama ilk kez bana böyle bir şey söyledi şoka girdim sonrasında kızdım madem öyle git başkasını bul ileride sen beni begenmemezlik yaparsın git başkasını bul ben böyleyim ben zaten yamuk olduğunu biliyorum ameliyatta olmam gerekiyor çünkü kemiği yamuk doktor söylemişti dedim o şekilde kapattık çok kızdım o da ne var bunda herkes oluyo ben sadece söyledim beraber giderdik dedi herkes oluyor şimdi akrabam bile oldu dedi. Neyse aradan birkaç gün geçti bugün yapay zekadan bana ikimizin olduğu komik bi foto atmış bende fotoğraf böyle yapılır diye ikimizi yan yana getirip çok güzel manzaralı bir portre yaptım ona attım bana o yanımdaki kim dedi bana benzemiyor anlamında sonra güldü şaka yapsa da çok zoruma gitti sonra gönlümü almaya çalıştı valla şaka yaptım diye ki o kız halbuki bana benziyordu yani yapay zeka ancak o kadar benzetebilirdi ona rağmen bana bunu söyledi ben mi alınganlık yapıyorum bilmiyorum ki foto o kadar da düzgün değildi ona rağmen böyle demesi ben o kadar mı çirkinim diye düşündürüyor o yüzden bakımlı süslü püslü kadınları gördükçe ve onunda gördüğünü düşündükçe çok ozgüvenim düşüyor beni keşke böyle kabul edp o şekilde yaklaşsa ben asla bu düşüncelere girmem o istiyor diye kendimi de değiştiremem ben full makyaj şey biri değilim bazen bana makyaj yap falan derdi ama son zamanlar biraz abartti işi is için İzmire gittiğinden beri oradaki kızları görüpte gözümü açıldı beni mi begenmemeye başladı ben anlayamadım birkaç aydır orda ayrıca çokta yüksek miktar alıyor ve her koşulda destek olan yanında olan beni küçük görüyor. Bundan çok önce bana şey demişti kuzenim bir süslü bir süslü her zaman yeni kıyafetler alıyor bi makyaj yapıyor sen niye böylesin tarzında mi konuştu pek anlayamadım ama ona getirdi lafı o istiyor ki bende takip takistirayim renkli renkli farklı giyineyim makyaj yapayım öyle kadınları beğeniyor galiba ben kendi halimde kendi yaginda kavrulan biriyim az bi yüzüme birşeyler sürerim abartmam o dur ama şeytan diyor ki zayıfla güzel kıyafetler al giyin dışarıdaki adamlar bana baktıkça kdursun sabahtan beri moralim çok bozuk
Sen ne yap biliyor musun. Bu davarı bırak acilen. Sonra bir güzel spor başla kilo falan ver fitleş giyim tarzını değiştir makyaja falan da başla hafiften ve başkasını bul. Çünkü bu adam seni haketmiyor güzel kızım.
 
Bunu herkese anlatamadığım için burayla paylaşmak istedim. Erkek arkadaşım son zamanlarda dış görünüşüme fazla mânâ vermeye başladı söylemediği şeyleri söylüyor. Ben tesettürlüyüm ve yeni nesil tesettürlüler gibi değilim öyle süslü püslü makyajlı biri değilim spor giyiniyorum genellikle ve temiz ama hep aynı şeyleri giyiniyorum param yok mu var alma işini hep erteliyorum ayrıca alırsam çokta güzel yakıştırırım kendime fiziğim güzel fit sadece son zamanlarda fazla kilo aldım vermem gerekiyor kendimi o kiloda iyi hissetmediğim için he merak eden olursa 68 boy 74 kiloyum. Sevgilimle dışarı çıktığımızda avm ye gittiğimizde özellikle orda çok kız oluyor ve hepsi süslü makyajlı kendine bakan saçlar makyajlar kıyafetler o biçim açık kapalı aynı ama açıklar daha çok dikkat çekici duruyor tabi. Ve genellikle hep beni zorla birseyler almaya götürür en son çanta aldık ve orda da sürüyle kız vardı ordan çıktık biraz dolaştık yine aynı şekilde güzel güzel kızlar illa ki sevgilimde görüyor kalabalık çünkü bir onlara bakıyorum bir kendime kendimi küçük görüyorum yerin dibine giresim geliyor ama belli etmiyorum ben köyden indim şehire gibi giderken onların o halleri. Neyse arabaya bindim eve dönüyoruz bana yolda birden demesin mi burnunu da yaptirirsak tamam diye o an şok geçirdim evet burnum yamuk yandan da çok bariz belli o da tam yan tarafıma düşüyor zaten ama ilk kez bana böyle bir şey söyledi şoka girdim sonrasında kızdım madem öyle git başkasını bul ileride sen beni begenmemezlik yaparsın git başkasını bul ben böyleyim ben zaten yamuk olduğunu biliyorum ameliyatta olmam gerekiyor çünkü kemiği yamuk doktor söylemişti dedim o şekilde kapattık çok kızdım o da ne var bunda herkes oluyo ben sadece söyledim beraber giderdik dedi herkes oluyor şimdi akrabam bile oldu dedi. Neyse aradan birkaç gün geçti bugün yapay zekadan bana ikimizin olduğu komik bi foto atmış bende fotoğraf böyle yapılır diye ikimizi yan yana getirip çok güzel manzaralı bir portre yaptım ona attım bana o yanımdaki kim dedi bana benzemiyor anlamında sonra güldü şaka yapsa da çok zoruma gitti sonra gönlümü almaya çalıştı valla şaka yaptım diye ki o kız halbuki bana benziyordu yani yapay zeka ancak o kadar benzetebilirdi ona rağmen bana bunu söyledi ben mi alınganlık yapıyorum bilmiyorum ki foto o kadar da düzgün değildi ona rağmen böyle demesi ben o kadar mı çirkinim diye düşündürüyor o yüzden bakımlı süslü püslü kadınları gördükçe ve onunda gördüğünü düşündükçe çok ozgüvenim düşüyor beni keşke böyle kabul edp o şekilde yaklaşsa ben asla bu düşüncelere girmem o istiyor diye kendimi de değiştiremem ben full makyaj şey biri değilim bazen bana makyaj yap falan derdi ama son zamanlar biraz abartti işi is için İzmire gittiğinden beri oradaki kızları görüpte gözümü açıldı beni mi begenmemeye başladı ben anlayamadım birkaç aydır orda ayrıca çokta yüksek miktar alıyor ve her koşulda destek olan yanında olan beni küçük görüyor. Bundan çok önce bana şey demişti kuzenim bir süslü bir süslü her zaman yeni kıyafetler alıyor bi makyaj yapıyor sen niye böylesin tarzında mi konuştu pek anlayamadım ama ona getirdi lafı o istiyor ki bende takip takistirayim renkli renkli farklı giyineyim makyaj yapayım öyle kadınları beğeniyor galiba ben kendi halimde kendi yaginda kavrulan biriyim az bi yüzüme birşeyler sürerim abartmam o dur ama şeytan diyor ki zayıfla güzel kıyafetler al giyin dışarıdaki adamlar bana baktıkça kdursun sabahtan beri moralim çok bozuk
Aldatılmanız yakındır .
Gözü dışarı kaymış .

Ayrıca kendiniz için giyinin , süslenin .
Üç beş takı bile insanın havasını değiştiriyor .

Ki boy kilo olarak da fit değilsiniz .
Onu da belirtmek isterim .
 
Sizin dış görünüşünüz sadece sadelikten ibaret değil ki, inancınız için aşırıdan kaçıp sadeliği yaşamıyor musunuz? Bunu ciddi soruyorum bu arada. Çünkü inancı doğrultusunda giyinen insanlar erkeklerin beğenisini önemsemiyor, karşısındaki erkekte kendi gibi değerlere sahip olduğu için aksine bu durumdan hoşnut oluyor.
Siz bu durumda en baştan denk değilsiniz, burnunu yaptırsan açılıp saçılsanda yada kapalı olup süslensende fark etmez, yinede aynı kulvarda olmazsınız, tabi inanç doğrultusunda ilerliyorsan, bu yüzden değilde gerçekten süsten püsten anlamıyor yada üşeniyorsan orası başka.
Ayrıca senin gibi olup evlenen bir çok kişiyi tanıyorum evde şort askılı takılırlar, saçları ombre vs olur yani evde eşleriyle dışardaki kadınlar gibi süslü püslüler, ben olsam bu eleştiriyi duyduğumda süsüm püsüm eşime olacak o yüzden umrumda değil derdim, e bu kafada değilsenizde biraz kendinize bakın, giyinin süslenin yani.
Dip not: 168e 74te çok bir kilo 55-65 aralığı fit bi görüntüyü sağlar.
 
Bunu herkese anlatamadığım için burayla paylaşmak istedim. Erkek arkadaşım son zamanlarda dış görünüşüme fazla mânâ vermeye başladı söylemediği şeyleri söylüyor. Ben tesettürlüyüm ve yeni nesil tesettürlüler gibi değilim öyle süslü püslü makyajlı biri değilim spor giyiniyorum genellikle ve temiz ama hep aynı şeyleri giyiniyorum param yok mu var alma işini hep erteliyorum ayrıca alırsam çokta güzel yakıştırırım kendime fiziğim güzel fit sadece son zamanlarda fazla kilo aldım vermem gerekiyor kendimi o kiloda iyi hissetmediğim için he merak eden olursa 68 boy 74 kiloyum. Sevgilimle dışarı çıktığımızda avm ye gittiğimizde özellikle orda çok kız oluyor ve hepsi süslü makyajlı kendine bakan saçlar makyajlar kıyafetler o biçim açık kapalı aynı ama açıklar daha çok dikkat çekici duruyor tabi. Ve genellikle hep beni zorla birseyler almaya götürür en son çanta aldık ve orda da sürüyle kız vardı ordan çıktık biraz dolaştık yine aynı şekilde güzel güzel kızlar illa ki sevgilimde görüyor kalabalık çünkü bir onlara bakıyorum bir kendime kendimi küçük görüyorum yerin dibine giresim geliyor ama belli etmiyorum ben köyden indim şehire gibi giderken onların o halleri. Neyse arabaya bindim eve dönüyoruz bana yolda birden demesin mi burnunu da yaptirirsak tamam diye o an şok geçirdim evet burnum yamuk yandan da çok bariz belli o da tam yan tarafıma düşüyor zaten ama ilk kez bana böyle bir şey söyledi şoka girdim sonrasında kızdım madem öyle git başkasını bul ileride sen beni begenmemezlik yaparsın git başkasını bul ben böyleyim ben zaten yamuk olduğunu biliyorum ameliyatta olmam gerekiyor çünkü kemiği yamuk doktor söylemişti dedim o şekilde kapattık çok kızdım o da ne var bunda herkes oluyo ben sadece söyledim beraber giderdik dedi herkes oluyor şimdi akrabam bile oldu dedi. Neyse aradan birkaç gün geçti bugün yapay zekadan bana ikimizin olduğu komik bi foto atmış bende fotoğraf böyle yapılır diye ikimizi yan yana getirip çok güzel manzaralı bir portre yaptım ona attım bana o yanımdaki kim dedi bana benzemiyor anlamında sonra güldü şaka yapsa da çok zoruma gitti sonra gönlümü almaya çalıştı valla şaka yaptım diye ki o kız halbuki bana benziyordu yani yapay zeka ancak o kadar benzetebilirdi ona rağmen bana bunu söyledi ben mi alınganlık yapıyorum bilmiyorum ki foto o kadar da düzgün değildi ona rağmen böyle demesi ben o kadar mı çirkinim diye düşündürüyor o yüzden bakımlı süslü püslü kadınları gördükçe ve onunda gördüğünü düşündükçe çok ozgüvenim düşüyor beni keşke böyle kabul edp o şekilde yaklaşsa ben asla bu düşüncelere girmem o istiyor diye kendimi de değiştiremem ben full makyaj şey biri değilim bazen bana makyaj yap falan derdi ama son zamanlar biraz abartti işi is için İzmire gittiğinden beri oradaki kızları görüpte gözümü açıldı beni mi begenmemeye başladı ben anlayamadım birkaç aydır orda ayrıca çokta yüksek miktar alıyor ve her koşulda destek olan yanında olan beni küçük görüyor. Bundan çok önce bana şey demişti kuzenim bir süslü bir süslü her zaman yeni kıyafetler alıyor bi makyaj yapıyor sen niye böylesin tarzında mi konuştu pek anlayamadım ama ona getirdi lafı o istiyor ki bende takip takistirayim renkli renkli farklı giyineyim makyaj yapayım öyle kadınları beğeniyor galiba ben kendi halimde kendi yaginda kavrulan biriyim az bi yüzüme birşeyler sürerim abartmam o dur ama şeytan diyor ki zayıfla güzel kıyafetler al giyin dışarıdaki adamlar bana baktıkça kdursun sabahtan beri moralim çok bozuk
Bundan ayrıl o konu tartışmaya bile kapalı.
Ek olarak paranız varsa alın alın giyinin yahu. Hep aynı şeyleri de girmeyin yani.
 
Sizin görünüşünüzü kesinlikle beğenmiyor. Halinizden memnunsanız bu çocuktan ayrılın evliliği de düşünmeyin. Şimdi bunları söyleyen evlenince neler der. Ama halinizden memnun değilseniz makyaj vs öğrenin, kilo verin kendiniz için. Sizin de özgüveniniz düşük gibi geldi bana.
 
Sizin dış görünüşünüz sadece sadelikten ibaret değil ki, inancınız için aşırıdan kaçıp sadeliği yaşamıyor musunuz? Bunu ciddi soruyorum bu arada. Çünkü inancı doğrultusunda giyinen insanlar erkeklerin beğenisini önemsemiyor, karşısındaki erkekte kendi gibi değerlere sahip olduğu için aksine bu durumdan hoşnut oluyor.
Siz bu durumda en baştan denk değilsiniz, burnunu yaptırsan açılıp saçılsanda yada kapalı olup süslensende fark etmez, yinede aynı kulvarda olmazsınız, tabi inanç doğrultusunda ilerliyorsan, bu yüzden değilde gerçekten süsten püsten anlamıyor yada üşeniyorsan orası başka.
Ayrıca senin gibi olup evlenen bir çok kişiyi tanıyorum evde şort askılı takılırlar, saçları ombre vs olur yani evde eşleriyle dışardaki kadınlar gibi süslü püslüler, ben olsam bu eleştiriyi duyduğumda süsüm püsüm eşime olacak o yüzden umrumda değil derdim, e bu kafada değilsenizde biraz kendinize bakın, giyinin süslenin yani.
Dip not: 168e 74te çok bir kilo 55-65 aralığı fit bi görüntüyü sağlar.
Çok doğru söylüyorsunuz, kesinlikle dini bir tartışma açmak istemiyorum ama inancı gereği kapanmak nasıl dikkat çekecek şekilde göz alıcı biçimde süslenmeyi getiriyor anlamıyorum...
 
şeytan diyor ki zayıfla güzel kıyafetler al giyin dışarıdaki adamlar bana baktıkça kdursun

İşte olaya bakış açınız çok yanlış. Ne olacak ki başka erkekler size baktığında ve o da kıskandığında(!)
Beni beğenmeyen özgüvenimi aşağı çeken beni düzeltmeye çalışan birine hayat boyu kendimi beğendirmek için uğraşamam yolları ayırırım olur biter. Herkes mutlu olduğu/olacağı kişilerle ilerlemeli. Bir şeyleri oldurmaya çalışmak gereksiz.

Ayrıca siz sadeliği seviyor olabilirsiniz bu bir kusur değil ki. İçinizden gelmiyorsa nereye kadar onun için makyaj yapıp renkli giyineceksiniz. O zaman aynaya baktığınızda gördüğünüz kişi size mutlu hissettirecek mi ? Rol yapar gibi ilişki mi olur.
 
Çok doğru söylüyorsunuz, kesinlikle dini bir tartışma açmak istemiyorum ama inancı gereği kapanmak nasıl dikkat çekecek şekilde göz alıcı biçimde süslenmeyi getiriyor anlamıyorum...
Belkide inancından değilde hem üşendiği hemde aile baskısı için böyledir diye düşündüm. Gerçekten inancı için tesettüre giren kadınlar tanıyorum, böyle erkeklere sümüklerini bile atmaz, çenelerini kapatırlar.
 
Bahsi geçen organizma hakkında fikir dahi beyan etmek istemiyorum, size sorum başka yönde olacak. Gerçekten tesettürlü mutlu musunuz? Sanki içinizde uhte kalan birşeyler var gibi hissettim.
 
Back
X