• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Erkek aradaşımın dediklerini abartiyor muyum?

Hem özgüven sorunun var hem de yeterince sevildiğini beğenildiğini hissetmiyorsun sevgilin tarafından, bu yüzden de kendini başkalarıyla kıyaslayıp canını sıkıyorsun, sevgilini de kıskanıyorsun haliyle. İlişkini gözden geçirmeni öneriyorum.
Evet tam olarak bu. O kadar kısa ve öz net anlatmissin ki içimdeki şeyi. Tam olarak bu ne eksik ne fazla
 
Birbirinizden beklentileriniz olabilir bu gayet normal ama maalesef siz birbirinize göre değilsiniz. Karşı tarafta sürekli bir yenilik görme çabası siz de boş vermişlik var. Bende eşimde bir değişiklik görmek istesem dile getiririm.

Arkadaşımın eşi de bakımlı olmasına çok özen gösterir Allah için adam da sürekli bakımını yapar. Arkadaşımın da hoşuna gitti eşinin talepleri hiç sorun çıkarmadı o da kapalı ama giyim tarzını yeniledi, düzenli olarak saçını boyatır asla tüylerini uzatmaz, hafif makyajını yapar, burnuna estetik yaptırdı ama yazdığım gibi arkadaşım da bu durumdan keyif alıyor. Size zor geliyorsa ileride çatışma yaşayacağınıza ayrılmanız daha iyi olur.
Ya aslında bende isterim ama biraz dürtülmeyeihtiyacim var malesef o benden daha farklı harekete geçen atik sosyal biri
 
Bunu herkese anlatamadığım için burayla paylaşmak istedim. Erkek arkadaşım son zamanlarda dış görünüşüme fazla mânâ vermeye başladı söylemediği şeyleri söylüyor. Ben tesettürlüyüm ve yeni nesil tesettürlüler gibi değilim öyle süslü püslü makyajlı biri değilim spor giyiniyorum genellikle ve temiz ama hep aynı şeyleri giyiniyorum param yok mu var alma işini hep erteliyorum ayrıca alırsam çokta güzel yakıştırırım kendime fiziğim güzel fit sadece son zamanlarda fazla kilo aldım vermem gerekiyor kendimi o kiloda iyi hissetmediğim için he merak eden olursa 68 boy 74 kiloyum. Sevgilimle dışarı çıktığımızda avm ye gittiğimizde özellikle orda çok kız oluyor ve hepsi süslü makyajlı kendine bakan saçlar makyajlar kıyafetler o biçim açık kapalı aynı ama açıklar daha çok dikkat çekici duruyor tabi. Ve genellikle hep beni zorla birseyler almaya götürür en son çanta aldık ve orda da sürüyle kız vardı ordan çıktık biraz dolaştık yine aynı şekilde güzel güzel kızlar illa ki sevgilimde görüyor kalabalık çünkü bir onlara bakıyorum bir kendime kendimi küçük görüyorum yerin dibine giresim geliyor ama belli etmiyorum ben köyden indim şehire gibi giderken onların o halleri. Neyse arabaya bindim eve dönüyoruz bana yolda birden demesin mi burnunu da yaptirirsak tamam diye o an şok geçirdim evet burnum yamuk yandan da çok bariz belli o da tam yan tarafıma düşüyor zaten ama ilk kez bana böyle bir şey söyledi şoka girdim sonrasında kızdım madem öyle git başkasını bul ileride sen beni begenmemezlik yaparsın git başkasını bul ben böyleyim ben zaten yamuk olduğunu biliyorum ameliyatta olmam gerekiyor çünkü kemiği yamuk doktor söylemişti dedim o şekilde kapattık çok kızdım o da ne var bunda herkes oluyo ben sadece söyledim beraber giderdik dedi herkes oluyor şimdi akrabam bile oldu dedi. Neyse aradan birkaç gün geçti bugün yapay zekadan bana ikimizin olduğu komik bi foto atmış bende fotoğraf böyle yapılır diye ikimizi yan yana getirip çok güzel manzaralı bir portre yaptım ona attım bana o yanımdaki kim dedi bana benzemiyor anlamında sonra güldü şaka yapsa da çok zoruma gitti sonra gönlümü almaya çalıştı valla şaka yaptım diye ki o kız halbuki bana benziyordu yani yapay zeka ancak o kadar benzetebilirdi ona rağmen bana bunu söyledi ben mi alınganlık yapıyorum bilmiyorum ki foto o kadar da düzgün değildi ona rağmen böyle demesi ben o kadar mı çirkinim diye düşündürüyor o yüzden bakımlı süslü püslü kadınları gördükçe ve onunda gördüğünü düşündükçe çok ozgüvenim düşüyor beni keşke böyle kabul edp o şekilde yaklaşsa ben asla bu düşüncelere girmem o istiyor diye kendimi de değiştiremem ben full makyaj şey biri değilim bazen bana makyaj yap falan derdi ama son zamanlar biraz abartti işi is için İzmire gittiğinden beri oradaki kızları görüpte gözümü açıldı beni mi begenmemeye başladı ben anlayamadım birkaç aydır orda ayrıca çokta yüksek miktar alıyor ve her koşulda destek olan yanında olan beni küçük görüyor. Bundan çok önce bana şey demişti kuzenim bir süslü bir süslü her zaman yeni kıyafetler alıyor bi makyaj yapıyor sen niye böylesin tarzında mi konuştu pek anlayamadım ama ona getirdi lafı o istiyor ki bende takip takistirayim renkli renkli farklı giyineyim makyaj yapayım öyle kadınları beğeniyor galiba ben kendi halimde kendi yaginda kavrulan biriyim az bi yüzüme birşeyler sürerim abartmam o dur ama şeytan diyor ki zayıfla güzel kıyafetler al giyin dışarıdaki adamlar bana baktıkça kdursun sabahtan beri moralim çok bozuk
Öncelikle eminim çok guzelsinizdir, kimseyle kendinizi kıyaslamayın. Ayna karşısına geçin ve kendiniz için giyinip süslenin.. ve asla kendinizi küçük, basit ve sıradan görmeyin. Siz kendinizi o şekilde görürseniz erkek arkadaşınız bunu fark edip üzerinizde daha çok baskı kuracak. Sınır çizin ve onun bunları söylemesine izin vermeyin.
 
Sen ne yap biliyor musun. Bu davarı bırak acilen. Sonra bir güzel spor başla kilo falan ver fitleş giyim tarzını değiştir makyaja falan da başla hafiften ve başkasını bul. Çünkü bu adam seni haketmiyor güzel kızım.
İyi de bunları şimdi yapsın o zaman. Sizin söylediklerinizin çocuktan ne farkı var ki.
 
Konu sahibi sanırım kendini görmüşsün, bak bazı yorumlar hemen seni eleştirmeye başlamış. Sakın özellikle sevgilinin yanında kendini eleştirme.
Ben de dışarıya süslenip çıkmam, makyaja kıyafete zaman harcamam. Kapalı değilim. Yani kızın tarzı bu olabilir, neden bazı üyeler sorulmuş gibi söyle giyin, böyle giyin demiş anlamadım. Herkesin kendi zevki.
 
96 kilodan 66ya indim boyum 163 30 kilo verdim hala senden şişman gorunuyorumdur boyum senden kısa. Erkek arkadaşım 96yken bile çok güzelsin ama sağlığın için zayıfla diyordu en fazla. Bana çirkin hissettirseydi bu motivasyonum azmim kötü etkilenirdi muhtemelen. Etrafinda seni yukarı çeken nazik tatlı dilli insanlar bulundurmak çok önemli 🥰🥰 nazik destekleyici tatlı dilli sevgi dolu gelmiyorsa sana bi erkek, o ilişki yeniden düşünülmeli. Çocuğun genel tarzı tavrı nasıl? Bazen en iyi erkek arkadaşlar bile arada odunluk edebiliyor. Ama sen bu hissi aldıysan muhtemelen sana böyle hissettiren bi tavrı da var sanki.

Tesettür anlayışına uygun giyinmek de senin en doğal hakkın. Kendi içine sinecek bir şekilde tarzını modifiye edebilirsin ama istiyorsan tabi.
 
Son düzenleme:
Ailesinin istedigi derken kendisi gordu tanışmak istedi ailesi görmedi ki ailesi beni aylar sonra gördü evet belki de garantiyim. Aslında önceden de bu işleri varmış yyrt dışına bile çıkmış sonra normal işçi şeklinde ise girmiş orda çalıştı bi süre şimdi bu işe başladı kısa süredir iyi para alıyor bi nevi patron oldu çekip çeviriyor hersey buna bakıyor ne olduysa ondan sonra oldu bundan kaç ay önce asla böyle değildi ki beni bu kadar yargılamaz begenmemezlik yapmazdi hatırlıyorum daha çok yazardı arardi ama şimdi söylesem ona bu iş başka her şey bana bakıyor ben kosturuyorum ben yapıyorum ondan böyle diyecek
Benim gozumde bu soylediklerinin bir cogu bahane. gun icerisinde yogun olup yazmayabilir bunu anlarim. Ben de mesela gun icerisinde cok yogunum ve kocama yazamiyorum, o da ayni sekilde ama aksam eve dondugumuzde gunun butun herseyini birbirimize anlatiriz, oturururuz konusuruz saatlerce. Ayri ulkelerde de oldugumuzda aksamlari saatlerce konusurduk. Herkesin bir isi var herkes cok yogun ama seven deger veren, ozleyen insan bunlari yapmaz.
ben sizin kilonuza ya da giyim tarziniza yorum yapamayacagim. Cunku sevgiliniz ilk basta sizi boyle gormus boyle begenmis. Kendisi kilo alsa siz de ayn sekilde ona boyle yorumlar yapar miydiniz diye bir sorun kendinize. Ondan sonra kendisinin tutumunu tavrini oyle degerlendirin.
 
Ya o da beni arıyor ama 5 dk kadar haber vermek için ama biri bu kadar yoğun olabilir mi ben bunu anlamıyorum . Şehir dışındaydı geldi burda da aynı yani değişen birşey olmadı. Arıyorum ya da o arıyor devamlı böyle biraz konuşuyoruz kapatmam lazım işim var konuşamıyorum yoldayım şuraya geldim surdan çıktım hep böyle son zamanlarda konuşmak da istememeye başladı önceden 7 6 çalışırken böyle değildi başkasının işinde de eziliyordu ama en azından bana bu hareketleri yapmıyordu şimdi ne konuşmak istiyor resmen telefonu kapatmaya çalışıyor tahammulsuzlesti. Akşam olunca da biraz konuşup yatıyor. Mesaj bile atmıyor. Cimrilesti bana karşı disarida kendisi yiyip iciyor ama bana cimrilesti.
Ayy ayril direkt ayril. ne demek ya cimrilesti. Insan sevdigi ile kazandigi parayi yiyemeyecekse ne anladim o paradan. yok ayrilin. bilemiyorum direkt ayrilamiyorsaniz kendinizi geri cekin. O ararsa arayin aramazsa aramayin, mesaj atmayin. inceldigi yerden kopsun
 
Back
X