Birbirinizden beklentileriniz olabilir bu gayet normal ama maalesef siz birbirinize göre değilsiniz. Karşı tarafta sürekli bir yenilik görme çabası siz de boş vermişlik var. Bende eşimde bir değişiklik görmek istesem dile getiririm.
Arkadaşımın eşi de bakımlı olmasına çok özen gösterir Allah için adam da sürekli bakımını yapar. Arkadaşımın da hoşuna gitti eşinin talepleri hiç sorun çıkarmadı o da kapalı ama giyim tarzını yeniledi, düzenli olarak saçını boyatır asla tüylerini uzatmaz, hafif makyajını yapar, burnuna estetik yaptırdı ama yazdığım gibi arkadaşım da bu durumdan keyif alıyor. Size zor geliyorsa ileride çatışma yaşayacağınıza ayrılmanız daha iyi olur.