• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Erken gebelik testi

Misafir2525

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
22 Ocak 2019
Mesajlar
137
Emoji Skoru
14
Puanlar
98
Yaş
31
16 ocak son adet tarihim adetime 12 13 gün kala sol kasikta iğneleme batma ve agri vardı bide sanki adet olacakmışım gibi bi agri oluşuyordu tuaf olan ben bu kadar erken belirti görmedim sonra neyse ara ara sefaf bi bi akintim oldu durdu sonra ben bu aşamalarda test yaptim hep negatif negatif doktorum bana şuan erken adet döngüne yakin tekrar bakalım dedi gec döllenme olabilir dedi bende son kez dedim adetime 2 gun kala test yaptim 10 dk tuttum sonunda bu sekilde oldu acaba diyorum gec dollenmemi oldu olduysa testte cikarmi yada ne zaman cikar normalde adetim bugun yarın o yuzden gec döllenme olup negatif görüp bir anda pozitif olan varmi yada negatif görüp cok sonra yada ne kadar sonra pozitif oldunuz bu arada testlerin fotosunu koyuyorum
 

Eklentiler

  • 1000296009.webp
    1000296009.webp
    7,8 KB · Görüntüleme: 218
  • 1000296011.webp
    1000296011.webp
    8,2 KB · Görüntüleme: 202
  • 1000296013.webp
    1000296013.webp
    8,2 KB · Görüntüleme: 202
Canım bence kan ver şüphen varsa kesin çıkacaktır bazen testte pozitif görüp kanda negatif olanda çok belki senin tam tersidir inşallah
 
Kan vermeye cesaret edemiyorum o yuzden buraya attım
Testlerin var gibi durmuyor ya da biz göremiyoruz ama kan vermen en güvenlisi varsa erkenden takviyelerine başlarsın riskin varsa progestona başlarsın bence bekleme yarın acile git ver bir saat sonra sonucun çıkar zaten
 
16 ocak son adet tarihim adetime 12 13 gün kala sol kasikta iğneleme batma ve agri vardı bide sanki adet olacakmışım gibi bi agri oluşuyordu tuaf olan ben bu kadar erken belirti görmedim sonra neyse ara ara sefaf bi bi akintim oldu durdu sonra ben bu aşamalarda test yaptim hep negatif negatif doktorum bana şuan erken adet döngüne yakin tekrar bakalım dedi gec döllenme olabilir dedi bende son kez dedim adetime 2 gun kala test yaptim 10 dk tuttum sonunda bu sekilde oldu acaba diyorum gec dollenmemi oldu olduysa testte cikarmi yada ne zaman cikar normalde adetim bugun yarın o yuzden gec döllenme olup negatif görüp bir anda pozitif olan varmi yada negatif görüp cok sonra yada ne kadar sonra pozitif oldunuz bu arada testlerin fotosunu koyuyorum
Bendede 5 gunum gecikmemin test neqativ 4 yildir cocuk istyoruz ama kasgimda hafif bel
 
Selam hanimlar banada yardimci olurmusunuz benimde reglim 5 gun gecikdi amh degerim 1.50 . Icimden aceba dedim diye daha kan vermeye gitmedim . Ama belimde kasgimda hafif agri var ve gouslerim sisdi daha once hic boyle olmadim
 
Ya benim adete 12 13 kala ilk defa adet belirtisi arti igne batma sızısı hissettim sol tarafta sadece hep test yaptim 1 gun 2 3 gun aralıklı ama yok negatif kan vermeye korkuyom o yuzden cesaret yok kanda ama gec döllenme mi yoksa gercekten yokmu diye beklıyım diyorum da bakalım
 
Selam hanimlar banada yardimci olurmusunuz benimde reglim 5 gun gecikdi amh degerim 1.50 . Icimden aceba dedim diye daha kan vermeye gitmedim . Ama belimde kasgimda hafif agri var ve gouslerim sisdi daha once hic boyle olmadim
Test yaptın mi
 
Ya benim adete 12 13 kala ilk defa adet belirtisi arti igne batma sızısı hissettim sol tarafta sadece hep test yaptim 1 gun 2 3 gun aralıklı ama yok negatif kan vermeye korkuyom o yuzden cesaret yok kanda ama gec döllenme mi yoksa gercekten yokmu diye beklıyım diyorum da bakalım
Merhaba adete 12-13 gün kala adet veya gebelik belirtisi olmaz muhtemelen yumurtlama belirtisiydi hissettikleriniz eğer o günleri degerlendirdiyseniz o tarihin üstüne en az 10 gün ekleyip öyle test yapın. Gönlünüze göre olsun vardir inşallah 🌸
 
  • Beğen
Reactions: N24
Back
X