- Katılım
- 17 Şubat 2026
- Mesajlar
- 12
- Emoji Skoru
- 1
- Puanlar
- 1
- Yaş
- 37
- Konu Sahibi Misafir2525
- #21
Tam belli olmuyor ama bendede boyle cikdi imsAllah Allahim sizede banada cocuk isteyem her kese nasip eder
Aşağıdaki videoyu izleyerek sitemizi ana ekranınıza web uygulaması olarak nasıl kuracağınızı öğrenebilirsiniz.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda mevcut olmayabilir.
İnşallah soyle diyim 16 ocak da adet bitti biter bitmez yumurtlama günümü bilemediğim icin hemen hemen hergun birliktelik oldu 2 günde bir falan o yuzden merak ettim ama hep negatif testlerMerhaba adete 12-13 gün kala adet veya gebelik belirtisi olmaz muhtemelen yumurtlama belirtisiydi hissettikleriniz eğer o günleri degerlendirdiyseniz o tarihin üstüne en az 10 gün ekleyip öyle test yapın. Gönlünüze göre olsun vardir inşallah![]()
Bat ne zaman yani? Ovulasyon testi yapmayınca net olarak hangi gün yumurtlama olduğu bilinmiyor bende aynıyım bu ay o yüzden adet gelmediği sürece umutsuz olma bence ilişki sık olmuş geç yumurtlama olduysa henüz çıkmazİnşallah soyle diyim 16 ocak da adet bitti biter bitmez yumurtlama günümü bilemediğim icin hemen hemen hergun birliktelik oldu 2 günde bir falan o yuzden merak ettim ama hep negatif testler
Sen de boyle cikinca varmiydi peki ama iste Bn korkuyorum kan verip negatif görmeye bnm küçük oglumu 6 gun kala ogrendim ilk oglumu 7 gun geçti oyle oda silik cizgi ileTam belli olmuyor ama bendede boyle cikdi imsAllah Allahim sizede banada cocuk isteyem her kese nasip eder
Döngü 33Bat ne zaman yani? Ovulasyon testi yapmayınca net olarak hangi gün yumurtlama olduğu bilinmiyor bende aynıyım bu ay o yüzden adet gelmediği sürece umutsuz olma bence ilişki sık olmuş geç yumurtlama olduysa henüz çıkmaz
Cuma günü vericem eğer regl olmazsam. Ama yine de bu testi yaptım. Baya silik bir şey çıktı ama güvenmiyorumkan testı verseniz
Normalde dün ve bugün olmam gerekti bakalım eğer olmazsam pazartesiye kadar kan vercem mecburBat ne zaman yani? Ovulasyon testi yapmayınca net olarak hangi gün yumurtlama olduğu bilinmiyor bende aynıyım bu ay o yüzden adet gelmediği sürece umutsuz olma bence ilişki sık olmuş geç yumurtlama olduysa henüz çıkmaz
Normalde dün ve bugün olmam gerekti bakalım eğer olmazsam pazartesiye kadar kan versem mecburBat ne zaman yani? Ovulasyon testi yapmayınca net olarak hangi gün yumurtlama olduğu bilinmiyor bende aynıyım bu ay o yüzden adet gelmediği sürece umutsuz olma bence ilişki sık olmuş geç yumurtlama olduysa henüz çıkmaz
Hayırlısı olsunCuma günü vericem eğer regl olmazsam. Ama yine de bu testi yaptım. Baya silik bir şey çıktı ama güvenmiyorum
Bende neqativ cikdi sizdeki tam gozukmuyor resimden ama insAllah vardirSen de boyle cikinca varmiydi peki ama iste Bn korkuyorum kan verip negatif görmeye bnm küçük oglumu 6 gun kala ogrendim ilk oglumu 7 gun geçti oyle oda silik cizgi ile
Normalde dün ve bugün olmam gerekti bakalım eğer olmazsam pazartesiye kadar kan versem mecbur
Hayırlısı olsun
İnşallah ama pek sanmam bakalım ovuslasyon testi bide erken gebelik testi sipariş var olmadı ilk defa ovuslasyon deniycem nasil deniycem onuda bilmiyorum o sekilde bi dahaki ay insallahBende neqativ cikdi sizdeki tam gozukmuyor resimden ama insAllah vardir
Her sey guzel gonlunuzce olur imsAllahİnşallah ama pek sanmam bakalım ovuslasyon testi bide erken gebelik testi sipariş var olmadı ilk defa ovuslasyon deniycem nasil deniycem onuda bilmiyorum o sekilde bi dahaki ay insallah
Sizin adete 12-13 kala yaşadığınız yumurtlama dönemine ait bir şry,gebelik belirtileri o kadar erken başlaması imkansız. Eğer o güni tam olarak hatırlıyorsanız üzerine 14 gün koyup o şekilde idrar testi yapmanızı tavsiye ederim. Ben mesela geç döllenme yaşadım ve refli gecikmemin 14. Günü pozitifi gördüm, beliritlerimde gecikemmin daha 7. Güninden sonra başlamıştı.2 gun geciktim adetim 3 ile 7 dk arasi foto bunlar kan verdim bu arada sonuc bekliyorum
Kan sonucunuz ne çıktı acaba2 gun geciktim adetim 3 ile 7 dk arasi foto bunlar kan verdim bu arada sonuc bekliyorum
Adet oldum zatenSizin adete 12-13 kala yaşadığınız yumurtlama dönemine ait bir şry,gebelik belirtileri o kadar erken başlaması imkansız. Eğer o güni tam olarak hatırlıyorsanız üzerine 14 gün koyup o şekilde idrar testi yapmanızı tavsiye ederim. Ben mesela geç döllenme yaşadım ve refli gecikmemin 14. Günü pozitifi gördüm, beliritlerimde gecikemmin daha 7. Güninden sonra başlamıştı.