• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Erken gebelik testi

Tam belli olmuyor ama bendede boyle cikdi imsAllah Allahim sizede banada cocuk isteyem her kese nasip eder
 
Merhaba adete 12-13 gün kala adet veya gebelik belirtisi olmaz muhtemelen yumurtlama belirtisiydi hissettikleriniz eğer o günleri degerlendirdiyseniz o tarihin üstüne en az 10 gün ekleyip öyle test yapın. Gönlünüze göre olsun vardir inşallah 🌸
İnşallah soyle diyim 16 ocak da adet bitti biter bitmez yumurtlama günümü bilemediğim icin hemen hemen hergun birliktelik oldu 2 günde bir falan o yuzden merak ettim ama hep negatif testler
 
İnşallah soyle diyim 16 ocak da adet bitti biter bitmez yumurtlama günümü bilemediğim icin hemen hemen hergun birliktelik oldu 2 günde bir falan o yuzden merak ettim ama hep negatif testler
Bat ne zaman yani? Ovulasyon testi yapmayınca net olarak hangi gün yumurtlama olduğu bilinmiyor bende aynıyım bu ay o yüzden adet gelmediği sürece umutsuz olma bence ilişki sık olmuş geç yumurtlama olduysa henüz çıkmaz
 
Tam belli olmuyor ama bendede boyle cikdi imsAllah Allahim sizede banada cocuk isteyem her kese nasip eder
Sen de boyle cikinca varmiydi peki ama iste Bn korkuyorum kan verip negatif görmeye bnm küçük oglumu 6 gun kala ogrendim ilk oglumu 7 gun geçti oyle oda silik cizgi ile
 
Bat ne zaman yani? Ovulasyon testi yapmayınca net olarak hangi gün yumurtlama olduğu bilinmiyor bende aynıyım bu ay o yüzden adet gelmediği sürece umutsuz olma bence ilişki sık olmuş geç yumurtlama olduysa henüz çıkmaz
Döngü 33
 
Bat ne zaman yani? Ovulasyon testi yapmayınca net olarak hangi gün yumurtlama olduğu bilinmiyor bende aynıyım bu ay o yüzden adet gelmediği sürece umutsuz olma bence ilişki sık olmuş geç yumurtlama olduysa henüz çıkmaz
Normalde dün ve bugün olmam gerekti bakalım eğer olmazsam pazartesiye kadar kan vercem mecbur
 
Bat ne zaman yani? Ovulasyon testi yapmayınca net olarak hangi gün yumurtlama olduğu bilinmiyor bende aynıyım bu ay o yüzden adet gelmediği sürece umutsuz olma bence ilişki sık olmuş geç yumurtlama olduysa henüz çıkmaz
Normalde dün ve bugün olmam gerekti bakalım eğer olmazsam pazartesiye kadar kan versem mecbur
Cuma günü vericem eğer regl olmazsam. Ama yine de bu testi yaptım. Baya silik bir şey çıktı ama güvenmiyorum
Hayırlısı olsun
 
Sen de boyle cikinca varmiydi peki ama iste Bn korkuyorum kan verip negatif görmeye bnm küçük oglumu 6 gun kala ogrendim ilk oglumu 7 gun geçti oyle oda silik cizgi ile
Bende neqativ cikdi sizdeki tam gozukmuyor resimden ama insAllah vardir
 
ben aslinda regl olurken ne agri ne gous hassasiyeti olmuyor simdi hepsi var sivilce flnda cikmadi normalda bir yada iki tane cikardi
 
Normalde dün ve bugün olmam gerekti bakalım eğer olmazsam pazartesiye kadar kan versem mecbur

Hayırlısı olsun

Bende neqativ cikdi sizdeki tam gozukmuyor resimden ama insAllah vardir
İnşallah ama pek sanmam bakalım ovuslasyon testi bide erken gebelik testi sipariş var olmadı ilk defa ovuslasyon deniycem nasil deniycem onuda bilmiyorum o sekilde bi dahaki ay insallah
 
İnşallah ama pek sanmam bakalım ovuslasyon testi bide erken gebelik testi sipariş var olmadı ilk defa ovuslasyon deniycem nasil deniycem onuda bilmiyorum o sekilde bi dahaki ay insallah
Her sey guzel gonlunuzce olur imsAllah
 
2 gun geciktim adetim 3 ile 7 dk arasi foto bunlar kan verdim bu arada sonuc bekliyorum
 

Eklentiler

  • 1000297733.webp
    1000297733.webp
    12,2 KB · Görüntüleme: 55
  • 1000297731.webp
    1000297731.webp
    4,7 KB · Görüntüleme: 54
  • 1000297727.webp
    1000297727.webp
    6,8 KB · Görüntüleme: 52
  • 1000297725.webp
    1000297725.webp
    5,6 KB · Görüntüleme: 47
  • 1000297721.webp
    1000297721.webp
    3,8 KB · Görüntüleme: 46
  • 1000297723.webp
    1000297723.webp
    5,1 KB · Görüntüleme: 44
  • 1000297729.webp
    1000297729.webp
    7,1 KB · Görüntüleme: 53
2 gun geciktim adetim 3 ile 7 dk arasi foto bunlar kan verdim bu arada sonuc bekliyorum
Sizin adete 12-13 kala yaşadığınız yumurtlama dönemine ait bir şry,gebelik belirtileri o kadar erken başlaması imkansız. Eğer o güni tam olarak hatırlıyorsanız üzerine 14 gün koyup o şekilde idrar testi yapmanızı tavsiye ederim. Ben mesela geç döllenme yaşadım ve refli gecikmemin 14. Günü pozitifi gördüm, beliritlerimde gecikemmin daha 7. Güninden sonra başlamıştı.
 
Sizin adete 12-13 kala yaşadığınız yumurtlama dönemine ait bir şry,gebelik belirtileri o kadar erken başlaması imkansız. Eğer o güni tam olarak hatırlıyorsanız üzerine 14 gün koyup o şekilde idrar testi yapmanızı tavsiye ederim. Ben mesela geç döllenme yaşadım ve refli gecikmemin 14. Günü pozitifi gördüm, beliritlerimde gecikemmin daha 7. Güninden sonra başlamıştı.
Adet oldum zaten
 
Back
X