• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Erken Hamilelik Belirtileri

elmaliturta48

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
16 Ağustos 2025
Mesajlar
70
Emoji Skoru
40
Puanlar
3
Yaş
35
Selam kızlar,
Yaklaşık 1.5 ay önce evlendim yaşım 39. Yaş itibatiyle hemen çocuk istiyoruz. Bu ay internette satılan ovulasyon testlerinden aldım ve 8 şubatta yumurtlama oldu. O gün ve sonraki günü değerlendirdik. Çok erken biliyorum ama dün ve bugün bacaklarımda aşırı ağrı var. Ayrıca göbeğim ve kasıklarım ağrıyor. Regl olmama daha neredeyse 10 gün var ama daha once hic bukadar erken karın ağrısı yaşamamıştım. Aranızda daha ilk haftadan kasık ağrısı, adet olucakmış hissi ve bacak ağrısı yaşayıp hamile olduğunu öğrenen var mı?
 
vücudun bazen kandırıyor özellikle çoçuk istediğimiz için adet geçmeden belli olmuyor maalesef belirtilere takılmayın beyın yanıltıyor
 
Selam kızlar,
Yaklaşık 1.5 ay önce evlendim yaşım 39. Yaş itibatiyle hemen çocuk istiyoruz. Bu ay internette satılan ovulasyon testlerinden aldım ve 8 şubatta yumurtlama oldu. O gün ve sonraki günü değerlendirdik. Çok erken biliyorum ama dün ve bugün bacaklarımda aşırı ağrı var. Ayrıca göbeğim ve kasıklarım ağrıyor. Regl olmama daha neredeyse 10 gün var ama daha once hic bukadar erken karın ağrısı yaşamamıştım. Aranızda daha ilk haftadan kasık ağrısı, adet olucakmış hissi ve bacak ağrısı yaşayıp hamile olduğunu öğrenen var mı?
canım bunlar progestron belirtisi. yani yumurta çatladığı için de bu tarz durumlar yaşayabilirsin. tabii temennimiz döllenmiş olmasından yana. yani döllenmiş olsa bile bunu bu belirtilerle ayırt edemezsin gebeliği şu aşamada
 
Selam kızlar,
Yaklaşık 1.5 ay önce evlendim yaşım 39. Yaş itibatiyle hemen çocuk istiyoruz. Bu ay internette satılan ovulasyon testlerinden aldım ve 8 şubatta yumurtlama oldu. O gün ve sonraki günü değerlendirdik. Çok erken biliyorum ama dün ve bugün bacaklarımda ağrı var. Ayrıca göbeğim ve kasıklarım ağrıyor. Regl olmama daha neredeyse 10 gün var ama daha once hic bukadar erken karın agrisi yasamamistim. Aranizda daha ilk haftadan kasık ağrısı, adet olucakmış hissi ve bacak ağrısı yaşayıp hamile olduğunu öğremen var mı?
Benimde yumurtlamadan beri geçmeyen kasık ağrım var. Hep tek taraflı ağrı bacağıma vuruyor hatta. Hiç böyle olmamıştı. Ama sanırım korunmayı bırakınca vücudun verdiği tepkilermiş. Bi de bebek planlamaya başladığımızda vücudu daha çok dinliyoruz. En erken belirtiler beklenen adet tarihinde başlıyormuş umutlanmak istemedim açıkcası🙏 umarım güzel haberleri alırız🥰
 
canım bunlar progestron belirtisi. yani yumurta çatladığı için de bu tarz durumlar yaşayabilirsin. tabii temennimiz döllenmiş olmasından yana. yani döllenmiş olsa bile bunu bu belirtilerle ayırt edemezsin gebeliği şu aşamada
Daha önce hic benzer sekilde göbeğe kadar vuran ağrı yaşamamıştım. Beklemem gerekiyor biraz daha ama çok zor beklemek 😬
 
Benimde yumurtlamadan beri geçmeyen kasık ağrım var. Hep tek taraflı ağrı bacağıma vuruyor hatta. Hiç böyle olmamıştı. Ama sanırım korunmayı bırakınca vücudun verdiği tepkilermiş. Bi de bebek planlamaya başladığımızda vücudu daha çok dinliyoruz. En erken belirtiler beklenen adet tarihinde başlıyormuş umutlanmak istemedim açıkcası🙏 umarım güzel haberleri alırız🥰
İnşallah hamileyizdir 😊🙏 Yaşımdan dolayı çocugum olmaz diye fazla gerginim bu da yalancı belirtilere sebep oluyor sanırım bende. Biraz daha bekleyip öğrenicez.
 
İnşallah hamileyizdir 😊🙏 Yaşımdan dolayı çocugum olmaz diye fazla gerginim bu da yalancı belirtilere sebep oluyor sanırım bende. Biraz daha bekleyip öğrenicez.
Aynı yaştayız bende 8 aydır deniyorum. Her ay regli olunca yaşanan o hayal kırıklığı ve regli olana kadar sürekli kendinde belirti aramak çok zor bir süreç. Allah isteyen herkese kolaylıkla nasip etsin. Yaş faktörü de eklenince ister istemez strez oluyoruz geç kalıyoruz diye. Tez zamanda hepimize bu mutluluğu yaşamak nasip olsun
 
İnşallah hamileyizdir 😊🙏 Yaşımdan dolayı çocugum olmaz diye fazla gerginim bu da yalancı belirtilere sebep oluyor sanırım bende. Biraz daha bekleyip öğrenicez.

Stress yapmamaya çalışın o da çok etkiliyor malesef :( kafadan attığım ay hamileydim diyor herkes. En doğru en hayırlı zamanda olsun inşallah.
 
Aynı yaştayız bende 8 aydır deniyorum. Her ay regli olunca yaşanan o hayal kırıklığı ve regli olana kadar sürekli kendinde belirti aramak çok zor bir süreç. Allah isteyen herkese kolaylıkla nasip etsin. Yaş faktörü de eklenince ister istemez strez oluyoruz geç kalıyoruz diye. Tez zamanda hepimize bu mutluluğu yaşamak nasip olsun
en yakın yakın zamanda birlikte güzel haberler alırız inşallah🙏
 
Stress yapmamaya çalışın o da çok etkiliyor malesef :( kafadan attığım ay hamileydim diyor herkes. En doğru en hayırlı zamanda olsun inşallah.
Bu ay denedik ama nedense bu aydan umutlu degildim cok yorcucuydu benim için çünkü. Ama ağrılar başlayınca içime şüphe düştü😬😬😬
 
benim de yumurtlama 6 şubattı belirti hiç yok henüz, zaten olan kasık ağrılarını falan bizim beynimizin oynadıgı bir oyun bence kendimizi ikna etmeye çalısıyoruz en iyisi azıcık daha sabredip regle 3-4 kala test yapmak
 
Merhaba arkadaşlar ben 3 yıllık evliyim bende vajinismus vardı daha yeni atlattım 3-4 ay oluyor ve çocuk istiyoruz size bir kaç birşey soracağım daha önce hamile kalmadığım için bilmiyorum ilk defa da böyle oldu benim son regl tarihim 17 ocak tı ve sonra ki yumurtlama günlerinde korunmasız ilişki oldu uygulamadan takip ediyorum yumurtlama gününü ne kadar doğru bilemem 2-3 kez korunmasız ilişki oldu yumurtlama gününden bir kaç gün önce birde yumurtlama gününden ve iki gün sonra bende aşırı derece bel ağrısı kuyruk sokumu bölgesi çok ağrıdı boynuma kadar vurdu o ağrı 2 gün sürdü geçti ve ardından hemen göğüslerim dolgunlaştı yan tarafları çok acımaya başladı dokunamıyorum o derce yatakta sağa sola bile dönerken zorlanıyorum normalde adet günü olurdu böyle ama adete 10 varken başladı hala göğüs hassasiyeti ve ağrısı devam ediyor bel ağrısı hafif var bide dün kadın ağrısı başladı regl olacakmışım gibi aynı ağrı ve daha 4 gün var reglime 5 gün önceden başladı normalde hep regl olduğum gün oluyordu bu belirtiler ama bu sefer çok başka bana hamile olup bilen ablalarım cevap versin lütfen 🤗
 
benim de yumurtlama 6 şubattı belirti hiç yok henüz, zaten olan kasık ağrılarını falan bizim beynimizin oynadıgı bir oyun bence kendimizi ikna etmeye çalısıyoruz en iyisi azıcık daha sabredip regle 3-4 kala test yapmak
muhtemelen kafamda kuruyorum o yuzden karnim bacaklarim her yerim agriyor ama regl olana kadar umut kesmek yok 😊
 
Merhaba arkadaşlar ben 3 yıllık evliyim bende vajinismus vardı daha yeni atlattım 3-4 ay oluyor ve çocuk istiyoruz size bir kaç birşey soracağım daha önce hamile kalmadığım için bilmiyorum ilk defa da böyle oldu benim son regl tarihim 17 ocak tı ve sonra ki yumurtlama günlerinde korunmasız ilişki oldu uygulamadan takip ediyorum yumurtlama gününü ne kadar doğru bilemem 2-3 kez korunmasız ilişki oldu yumurtlama gününden bir kaç gün önce birde yumurtlama gününden ve iki gün sonra bende aşırı derece bel ağrısı kuyruk sokumu bölgesi çok ağrıdı boynuma kadar vurdu o ağrı 2 gün sürdü geçti ve ardından hemen göğüslerim dolgunlaştı yan tarafları çok acımaya başladı dokunamıyorum o derce yatakta sağa sola bile dönerken zorlanıyorum normalde adet günü olurdu böyle ama adete 10 varken başladı hala göğüs hassasiyeti ve ağrısı devam ediyor bel ağrısı hafif var bide dün kadın ağrısı başladı regl olacakmışım gibi aynı ağrı ve daha 4 gün var reglime 5 gün önceden başladı normalde hep regl olduğum gün oluyordu bu belirtiler ama bu sefer çok başka bana hamile olup bilen ablalarım cevap versin lütfen 🤗
Benimde benzer sekilde belirtilerim var ama regl gunu gelip test yapmadan anlayamacagiz sanirim. Siz de stres yapmayin hayirlisiysa olsum insallah 🙏
 
Herkesin hamilelik süreci farklı ama tavsiyem vücudunu dinleme çünkü seni yanıltır ve stres yaptırır. Ovülasyon sürecini değerlendirdikten sonra ( ki ovülasyon testleriyle ilerlemeni tavsiye ederim) vücudunu dinlemeyi bırak ve adet dönemine kadar düşünmemeye çalış. Stres en büyük faktör bence ve insan düşündükçe ister istemez stres yapıyor. Ben öyle yaptım, adet günü her zaman yaşadığım adet ağrımın daha hafifini yaşadım. Gecikmemin ikinci günü test yapıp öğrendim hamileliği.
Merhaba arkadaşlar ben 3 yıllık evliyim bende vajinismus vardı daha yeni atlattım 3-4 ay oluyor ve çocuk istiyoruz size bir kaç birşey soracağım daha önce hamile kalmadığım için bilmiyorum ilk defa da böyle oldu benim son regl tarihim 17 ocak tı ve sonra ki yumurtlama günlerinde korunmasız ilişki oldu uygulamadan takip ediyorum yumurtlama gününü ne kadar doğru bilemem 2-3 kez korunmasız ilişki oldu yumurtlama gününden bir kaç gün önce birde yumurtlama gününden ve iki gün sonra bende aşırı derece bel ağrısı kuyruk sokumu bölgesi çok ağrıdı boynuma kadar vurdu o ağrı 2 gün sürdü geçti ve ardından hemen göğüslerim dolgunlaştı yan tarafları çok acımaya başladı dokunamıyorum o derce yatakta sağa sola bile dönerken zorlanıyorum normalde adet günü olurdu böyle ama adete 10 varken başladı hala göğüs hassasiyeti ve ağrısı devam ediyor bel ağrısı hafif var bide dün kadın ağrısı başladı regl olacakmışım gibi aynı ağrı ve daha 4 gün var reglime 5 gün önceden başladı normalde hep regl olduğum gün oluyordu bu belirtiler ama bu sefer çok başka bana hamile olup bilen ablalarım cevap versin lütfen 🤗
 
Erken gebelik belirtisi emin olun en erken regl günü başlıyor. Öncesindekiler sadece psikolojik. Geçen ay deli gibi belirti yaşadım akıntı kasık çekmesi bel ağrısı göğüs sızlaması ama kocaman bir negatif gördüm. Bu ay sıfır belirtim vardı regl günümden bir gün önce klasik regl sancısı vurdu geçti ne akıntı vardı ne bişi. Elhamdülillah hamileyim. Tek ama tek farkına vardığım sık idrara çıkmamdı. Bu kadar .
 
Herkesin hamilelik süreci farklı ama tavsiyem vücudunu dinleme çünkü seni yanıltır ve stres yaptırır. Ovülasyon sürecini değerlendirdikten sonra ( ki ovülasyon testleriyle ilerlemeni tavsiye ederim) vücudunu dinlemeyi bırak ve adet dönemine kadar düşünmemeye çalış. Stres en büyük faktör bence ve insan düşündükçe ister istemez stres yapıyor. Ben öyle yaptım, adet günü her zaman yaşadığım adet ağrımın daha hafifini yaşadım. Gecikmemin ikinci günü test yapıp öğrendim hamileliği.
Herkesin hamilelik süreci farklı ama tavsiyem vücudunu dinleme çünkü seni yanıltır ve stres yaptırır. Ovülasyon sürecini değerlendirdikten sonra ( ki ovülasyon testleriyle ilerlemeni tavsiye ederim) vücudunu dinlemeyi bırak ve adet dönemine kadar düşünmemeye çalış. Stres en büyük faktör bence ve insan düşündükçe ister istemez stres yapıyor. Ben öyle yaptım, adet günü her zaman yaşadığım adet ağrımın daha hafifini yaşadım. Gecikmemin ikinci günü test yapıp öğrendim hamileliği.
Çok sağol teşekkür ederim inşallah bizimde olur
 
Back
X