• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Erken Hamilelik Belirtileri

Erken gebelik belirtisi emin olun en erken regl günü başlıyor. Öncesindekiler sadece psikolojik. Geçen ay deli gibi belirti yaşadım akıntı kasık çekmesi bel ağrısı göğüs sızlaması ama kocaman bir negatif gördüm. Bu ay sıfır belirtim vardı regl günümden bir gün önce klasik regl sancısı vurdu geçti ne akıntı vardı ne bişi. Elhamdülillah hamileyim. Tek ama tek farkına vardığım sık idrara çıkmamdı. Bu kadar .
Evet genelde öyle oluyor ümitleniyoruz sonra çıkmayınca psikolojik olarak çöküuprıx
 
Selam kızlar,
Yaklaşık 1.5 ay önce evlendim yaşım 39. Yaş itibatiyle hemen çocuk istiyoruz. Bu ay internette satılan ovulasyon testlerinden aldım ve 8 şubatta yumurtlama oldu. O gün ve sonraki günü değerlendirdik. Çok erken biliyorum ama dün ve bugün bacaklarımda aşırı ağrı var. Ayrıca göbeğim ve kasıklarım ağrıyor. Regl olmama daha neredeyse 10 gün var ama daha once hic bukadar erken karın ağrısı yaşamamıştım. Aranızda daha ilk haftadan kasık ağrısı, adet olucakmış hissi ve bacak ağrısı yaşayıp hamile olduğunu öğrenen var mı?
İlk aylardaki bu belirtiler hazırlık evresi oluyor genelde. İnşallah dileğiniz bir an önce gerçekleşir ama bu kadar etken başlayanlar genellikle gebelik olmuyor. Umarım sizinkisi şaşırtır bir an önce olur:) olmazsa da üzülmeyin aynı belirtiler birkaç ay sürüp sonradan vücut sessiz moda geçince hamile kaldığınızı da öğrenebilirsiniz :)
 
Belirtiler konusu ikiye ayrılıyor normalde yaşadığınız regl belirtileri mi yoksa daha önce hiç yaşamadığınız şeyler mi? Ben bel ve karın ağrısı yaşamadan belirtisiz regl olurum ve yumurtlamadan sonra Dpo5 gibi aşırı belim ve karnım ağrıdı meme uçlarıma sızlama girdi ve hamileyim. Her belirti psikolojik değil bence bazılarımız belirtileri erken yaşayabilir
 
İlk aylardaki bu belirtiler hazırlık evresi oluyor genelde. İnşallah dileğiniz bir an önce gerçekleşir ama bu kadar etken başlayanlar genellikle gebelik olmuyor. Umarım sizinkisi şaşırtır bir an önce olur:) olmazsa da üzülmeyin aynı belirtiler birkaç ay sürüp sonradan vücut sessiz moda geçince hamile kaldığınızı da öğrenebilirsiniz :)
Sizin yazdığınızı biyerde daha okumuştum hamilelik belirtisi cektiğiniz ayın ertesi hamile olduğunu ögrenen çok oluyormuş. Daha yeni evliyim ilk denemeler ama biran once de olsun istiyorum 🙏
 
  • Beğen
Reactions: SED
20260224_074823.webp
bu sabah yaptım kızlar testi sanırım hamileyim. 3 ya da 4. Dakikada oluştu cizgi.
 
Selam kızlar,
Yaklaşık 1.5 ay önce evlendim yaşım 39. Yaş itibatiyle hemen çocuk istiyoruz. Bu ay internette satılan ovulasyon testlerinden aldım ve 8 şubatta yumurtlama oldu. O gün ve sonraki günü değerlendirdik. Çok erken biliyorum ama dün ve bugün bacaklarımda aşırı ağrı var. Ayrıca göbeğim ve kasıklarım ağrıyor. Regl olmama daha neredeyse 10 gün var ama daha once hic bukadar erken karın ağrısı yaşamamıştım. Aranızda daha ilk haftadan kasık ağrısı, adet olucakmış hissi ve bacak ağrısı yaşayıp hamile olduğunu öğrenen var mı?
Canım ben de aynı durumdayım sonucunuzu merak ettim
 
Eki Görüntüle 3709820 bu sabah yaptım kızlar testi sanırım hamileyim. 3 ya da 4. Dakikada oluştu cizgi.
Merhaba bende sizin gibi adetten 10 12 gün önce sancılarım başladı kasıklarım bu kadar erkenden ağrımazdı bacağım ağrıyor doygunluk hissi var alt karnımda adetime 8 gün var 8 günden sonra test yapmak istiyorum inşallah gebelik olmuştur 🙏
 
Back
X