Merhaba güzel anne adayları bugün birazcık kendi konumdan bahsetmek istiyorum tecrübelerinize ihtiyacım var umarım kimse yaşamaz böyle şeyler ama böyle şeyler yaşayanlar var mı merak ediyorum 6 yıllık evliyim bu süreçte çok denedik olsun diye ama olmadı Malesef eşimde bir problem yok bende polikistikover sendromu var her ay adet görmeme rağmen hiç gebe kalamadım artık tüp bebek tedavisi almaya karar verdik ve 6 yılın sonunda başladık herşey çok güzel ilerledi yumurta falan toplandı güzel de sonuç aldık ilk transferim de oldu 5aa kalitede embryo transfer edildi pozitif de oldu ama 22 haftamda karın ağrısıyla hastaneye gittim çok şiddetli değildi bende normal sanıyordum o zaman artık bebeğimin hareketlerini hissediyordum bebek buyuduğuniçin normal sanıyordum meğersem ben doğum sancısı çekiyormuşum gittiğimde bana 3 cm açıklık olduğunu artık bebeğin kesesi dışarı çıkmış burda birşey yapamayız hemen daha büyük bir hastaneye gitmem gerekiyor dedi yaşadığım ilçe küçük hemen eğitim araştırma hastanesine gittim apar topar orda da artık yapabileceğim hiçbirşey yok dikiş atılsa dahi artık doğumun başladığını söyledi o an ne yapacağım bilemedim çok kötüydüm eşim ve kızlardeşi hemen özel bi hastanedeki doktorla konuştular doktor getirk bakayım dedi perinatolog du evet rahim ağzı açılmış kese dışarımsarkmış ama bi şansımızı deneyelim serklaj deneyelim dedi o ana serklaj nedir bilmiyorum hemen kabul ettim ama bana dedi ki suyuda patlatabilir enfeksiyon da olabilir ben kabul ettim hemen aldılar beni ameliyata genel anestezi ile oldu 20 30 dk sürdü yarını doktorum 07 mm dedi kapanmış dedi sürekli yatmam lazım dedi hastane özel olduğu için maddi durumuız hastanede kalmaya yeterli değildi bizde develet hastanesinde gittik yatışım yapıldı 3 gün sonra taburcu oldum 2 gün evde kaldım sonra akıntımın su gibi olduğunu farkettim direk hastane ye gittim doktor bebeğin suyu olduğunu söyledi başka hastaneye sevk etti orda da 17 gün kaldım sonra rahim ağzı tekrar açılmış sadece dikiş tutuyo dedi 17 günün sonund artık hem sancım hemde kanama başladı artık doğumu istedim o kadar yıprandım ki hastanede her gün bi doktor gelip işte doğum olursa bebek yaşa ihtimali çok düşük her an doğum yapabilirsin dedi artım bu dikiş seni haftalarca götürmez işte dikiş rahim ağzını kopartırsa bi daha anne olamazsın dediler artık herşey bitti dedim ben anne olamayacağım bebeğimde ölücek ellerim boş döneceğim eve Sezeryan oldum bi ihtimal bebek yaşar diye ama olmadı 21 gün dayandı ama o günlerde de bebek çok kötüydü beyin kanaması geçirmişti diyalize bağlandı oda acı çekti sonra melek oldu gitti çok üzülüyorum bazen artık anne olmıcam diyorum kendimi suçluyorum benim yüzümden oldu diyorum dikkat etmedim mi acaba diyorum nasıl erken farketmedim iki ay oldu acı hiç geçmiyor ama tekrar denemek istiyorum bir yandan deli gibi korkuyorum yine aynı şeyleri yaşarsam diye ya tekrar dikiş olursa oda tutmazsa diyorum ikinci gebelik için bekle diyorlar en az 6 ay 1 yıl ben 6 aydan sonra tekrar denemek istiyorum o kadar zaman geçsin istemiyorum ama birşey olur diye de çok korkuyorum sizce 6 ay yeterli bi zaman mı Sezeryan dikişlerinin iyileşmesi açısından ?