• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Erkendoğum kaybından sonra tekrar gebelik istiyorum

Prenssess

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
12 Nisan 2023
Mesajlar
225
Emoji Skoru
89
Puanlar
48
Merhaba güzel anne adayları bugün birazcık kendi konumdan bahsetmek istiyorum tecrübelerinize ihtiyacım var umarım kimse yaşamaz böyle şeyler ama böyle şeyler yaşayanlar var mı merak ediyorum 6 yıllık evliyim bu süreçte çok denedik olsun diye ama olmadı Malesef eşimde bir problem yok bende polikistikover sendromu var her ay adet görmeme rağmen hiç gebe kalamadım artık tüp bebek tedavisi almaya karar verdik ve 6 yılın sonunda başladık herşey çok güzel ilerledi yumurta falan toplandı güzel de sonuç aldık ilk transferim de oldu 5aa kalitede embryo transfer edildi pozitif de oldu ama 22 haftamda karın ağrısıyla hastaneye gittim çok şiddetli değildi bende normal sanıyordum o zaman artık bebeğimin hareketlerini hissediyordum bebek buyuduğuniçin normal sanıyordum meğersem ben doğum sancısı çekiyormuşum gittiğimde bana 3 cm açıklık olduğunu artık bebeğin kesesi dışarı çıkmış burda birşey yapamayız hemen daha büyük bir hastaneye gitmem gerekiyor dedi yaşadığım ilçe küçük hemen eğitim araştırma hastanesine gittim apar topar orda da artık yapabileceğim hiçbirşey yok dikiş atılsa dahi artık doğumun başladığını söyledi o an ne yapacağım bilemedim çok kötüydüm eşim ve kızlardeşi hemen özel bi hastanedeki doktorla konuştular doktor getirk bakayım dedi perinatolog du evet rahim ağzı açılmış kese dışarımsarkmış ama bi şansımızı deneyelim serklaj deneyelim dedi o ana serklaj nedir bilmiyorum hemen kabul ettim ama bana dedi ki suyuda patlatabilir enfeksiyon da olabilir ben kabul ettim hemen aldılar beni ameliyata genel anestezi ile oldu 20 30 dk sürdü yarını doktorum 07 mm dedi kapanmış dedi sürekli yatmam lazım dedi hastane özel olduğu için maddi durumuız hastanede kalmaya yeterli değildi bizde develet hastanesinde gittik yatışım yapıldı 3 gün sonra taburcu oldum 2 gün evde kaldım sonra akıntımın su gibi olduğunu farkettim direk hastane ye gittim doktor bebeğin suyu olduğunu söyledi başka hastaneye sevk etti orda da 17 gün kaldım sonra rahim ağzı tekrar açılmış sadece dikiş tutuyo dedi 17 günün sonund artık hem sancım hemde kanama başladı artık doğumu istedim o kadar yıprandım ki hastanede her gün bi doktor gelip işte doğum olursa bebek yaşa ihtimali çok düşük her an doğum yapabilirsin dedi artım bu dikiş seni haftalarca götürmez işte dikiş rahim ağzını kopartırsa bi daha anne olamazsın dediler artık herşey bitti dedim ben anne olamayacağım bebeğimde ölücek ellerim boş döneceğim eve Sezeryan oldum bi ihtimal bebek yaşar diye ama olmadı 21 gün dayandı ama o günlerde de bebek çok kötüydü beyin kanaması geçirmişti diyalize bağlandı oda acı çekti sonra melek oldu gitti çok üzülüyorum bazen artık anne olmıcam diyorum kendimi suçluyorum benim yüzümden oldu diyorum dikkat etmedim mi acaba diyorum nasıl erken farketmedim iki ay oldu acı hiç geçmiyor ama tekrar denemek istiyorum bir yandan deli gibi korkuyorum yine aynı şeyleri yaşarsam diye ya tekrar dikiş olursa oda tutmazsa diyorum ikinci gebelik için bekle diyorlar en az 6 ay 1 yıl ben 6 aydan sonra tekrar denemek istiyorum o kadar zaman geçsin istemiyorum ama birşey olur diye de çok korkuyorum sizce 6 ay yeterli bi zaman mı Sezeryan dikişlerinin iyileşmesi açısından ?
 
Sezeryan dikişlerinin iyileşip iyileşmeyeceğini biz bilemeyiz bir hekime danışmakta fayda var. Ben seni çok iyi anlıyorum. Ben de 3 sene önce 22.haftamı doldurduğumda erken doğum yaşadım ne bir karın ağrım vardı ne de sancım, sadece içimde bir huzursuzluk vardı. Doktora gittiğimde 4 cm açıklık olduğunu artık doğumun başladığını söyledi. Birkaç saat içinde de vajinal bir doğum yaptım zaten, 15-20 dakika yaşamış sonra kaybettik. Taburcu olurken 1 yıl bekle hamile kalma denildi, 4-5 ay sonra kontrole başka doktorlara doktora gittiğimde amh düşüklüğüm olduğunu öğrendik. Senin beklemene gerek yok diyip tüp bebeğe yönlendirdiler. Yani bu bekleme süreci bence kişiden kişiye değişiyor. Eğer tekrar tüp bebek düşünüyorsan tüp bebek doktorunla sürecini değerlendirebilirsin belki
 
Başınız sağolsun yaşadığınız acının ne demek olduğunu biliyorum. sezareynle bebek alındığı için rahmin iyileşmesi için bir süre mutlaka geçmeli. Bu süre 6 ay mı 1 yıl mı bunun cevabını size ancak iyi bir perinatolog verebilir. Bu esnada vüdunuzu hamilelik için hazırlayın. sizin tüm depolarınız boşalmıştır, vitamin takviyeleri kullanın ve sağlıklı beslenin. egzersiz yapın bol bol. Bir sonraki gebeliğinizde de ne yazık ki erken doğum riskiniz yüksek kabul edilecek ve bunun için zamanında önlemler alacak iyi bir hekim araaştırın. Tüm güzel dileklerim sizinle
 
Teşekkür ederim ☺️ evet net bi kararı doktor verecektir bunu biliyorum sadece erken olursa bi sorun olur mu bunu yaşayanların süreçlerini merak ediyorum siz ondan sonraki gebeliğinizde serklaj oldunuz mu yada sadece progestanla takip mi ediliyor
 
Sezeryan dikişlerinin iyileşip iyileşmeyeceğini biz bilemeyiz bir hekime danışmakta fayda var. Ben seni çok iyi anlıyorum. Ben de 3 sene önce 22.haftamı doldurduğumda erken doğum yaşadım ne bir karın ağrım vardı ne de sancım, sadece içimde bir huzursuzluk vardı. Doktora gittiğimde 4 cm açıklık olduğunu artık doğumun başladığını söyledi. Birkaç saat içinde de vajinal bir doğum yaptım zaten, 15-20 dakika yaşamış sonra kaybettik. Taburcu olurken 1 yıl bekle hamile kalma denildi, 4-5 ay sonra kontrole başka doktorlara doktora gittiğimde amh düşüklüğüm olduğunu öğrendik. Senin beklemene gerek yok diyip tüp bebeğe yönlendirdiler. Yani bu bekleme süreci bence kişiden kişiye değişiyor. Eğer tekrar tüp bebek düşünüyorsan tüp bebek doktorunla sürecini değerlendirebilirsin belki
Teşekkür ederim ☺️ evet net bi kararı doktor verecektir bunu biliyorum sadece erken olursa bi sorun olur mu bunu yaşayanların süreçlerini merak ediyorum siz ondan sonraki gebeliğinizde serklaj oldunuz mu yada sadece progestanla takip mi ediliyor
 
Başınız sağolsun yaşadığınız acının ne demek olduğunu biliyorum. sezareynle bebek alındığı için rahmin iyileşmesi için bir süre mutlaka geçmeli. Bu süre 6 ay mı 1 yıl mı bunun cevabını size ancak iyi bir perinatolog verebilir. Bu esnada vüdunuzu hamilelik için hazırlayın. sizin tüm depolarınız boşalmıştır, vitamin takviyeleri kullanın ve sağlıklı beslenin. egzersiz yapın bol bol. Bir sonraki gebeliğinizde de ne yazık ki erken doğum riskiniz yüksek kabul edilecek ve bunun için zamanında önlemler alacak iyi bir hekim araaştırın. Tüm güzel dileklerim sizinle
Allah razı olsun evet doktorum buna karar verecektir ama şuan daha çok yeni olduğu için biraz daha geçsin en az bi 6 ayndolsun sonradan doktorumla bunları konuşacağım sizin de mi erken doğum olmuştu tekrar dan hamile kaldığınızda ne gibi önlemler alındı ister istemez aklıma geliyor hep bi araştırma içerisindeyim
 
Sonraki gebeliklerimde farklı sebeplerden ötürü farklı süreçler yaşadım; düşük, dış gebelik gibi... Şimdiki gebeliğimde erken doğum riskine önlem olarak henüz açılma olmadan gebeliğin 13. Haftasında serklaj atıldı. Eğer dikiş atılmasaydı bu gebeliği de kaybedermişiz denildi en son. Muhtemelen size de öyle söyleyecekler yani gebeliğin başında serklaj önerebilirler. Bunun için rahim ağzını fln ölçüyorlar, enfeksiyon araştırması yapılıyor. Benim tavsiyem tüp bebek yaptırmayı düşünüyorsanız transferden önce lavaj aldırıp rahimde enfeksiyon fln var mı diye baktırın, rahim bağışıklığınıza da baktırın.
 
Sonraki gebeliklerimde farklı sebeplerden ötürü farklı süreçler yaşadım; düşük, dış gebelik gibi... Şimdiki gebeliğimde erken doğum riskine önlem olarak henüz açılma olmadan gebeliğin 13. Haftasında serklaj atıldı. Eğer dikiş atılmasaydı bu gebeliği de kaybedermişiz denildi en son. Muhtemelen size de öyle söyleyecekler yani gebeliğin başında serklaj önerebilirler. Bunun için rahim ağzını fln ölçüyorlar, enfeksiyon araştırması yapılıyor. Benim tavsiyem tüp bebek yaptırmayı düşünüyorsanız transferden önce lavaj aldırıp rahimde enfeksiyon fln var mı diye baktırın, rahim bağışıklığınıza da baktırın.
İnşallah sağlıklı ve vaktinde hayırla kucağına alırsın 🤲🤗 ya evet muhtemelen serkalj yapılacak zaten şuan doktora gitmedim daha gitsem de bekle diyeceğini biliyorum ama bir yandan da şimdiden rahimi iyileştirmek için vücudumun daha çabuk toparlanması için gerekli vitaminleri almak istiyorum gerekli kontroller tetkikler yapılacak ona göre karar vericektir doktor ama bu korku hep içimde var ya erken serklaj yapılırsa ya yine aynı sonuçları alırsam diye çok korkuyorum birde tekrar hamile kalabilirmiyim diye korkuyorum ya artık hiç olmazsa of bunyüzden yazıyorum benim gibi olan varmı varsa neler yaşadı ikinci hamileliği nasıl geçti sağlıklı bi şekilde evladını kucağına aldılar mı birinin hikayesinde evladını sağlıkla kucağına alan oluyorsa çok seviniyorum düşünmemeye çalışıyorum ama hep bakıyorum böyle iştee 😞 Allah tekrar nasip eder inşallah
 
İnşallah sağlıklı ve vaktinde hayırla kucağına alırsın 🤲🤗 ya evet muhtemelen serkalj yapılacak zaten şuan doktora gitmedim daha gitsem de bekle diyeceğini biliyorum ama bir yandan da şimdiden rahimi iyileştirmek için vücudumun daha çabuk toparlanması için gerekli vitaminleri almak istiyorum gerekli kontroller tetkikler yapılacak ona göre karar vericektir doktor ama bu korku hep içimde var ya erken serklaj yapılırsa ya yine aynı sonuçları alırsam diye çok korkuyorum birde tekrar hamile kalabilirmiyim diye korkuyorum ya artık hiç olmazsa of bunyüzden yazıyorum benim gibi olan varmı varsa neler yaşadı ikinci hamileliği nasıl geçti sağlıklı bi şekilde evladını kucağına aldılar mı birinin hikayesinde evladını sağlıkla kucağına alan oluyorsa çok seviniyorum düşünmemeye çalışıyorum ama hep bakıyorum böyle iştee 😞 Allah tekrar nasip eder inşallah
Bu şekilde olup son gebeliklerinde sağlıkla kucağına alan çok anne var. Sen şuan sadece kendine odaklan, eşinle beslenmenizi düzenleyin, lif ağırlıklı Akdeniz tipi beslenmeye uygun beslenin, her gün kefir iç, fazla kafeinden uzak durun, paketli gıda tüketmeyin evde kendin alternatifler yap, biliyorum zor ama bu işleri pek düşünmemeye çalış yeni hobiler edin, kafayı başka şeylere yor, bazen oluruna bırakmak en iyisi.
 
Bu şekilde olup son gebeliklerinde sağlıkla kucağına alan çok anne var. Sen şuan sadece kendine odaklan, eşinle beslenmenizi düzenleyin, lif ağırlıklı Akdeniz tipi beslenmeye uygun beslenin, her gün kefir iç, fazla kafeinden uzak durun, paketli gıda tüketmeyin evde kendin alternatifler yap, biliyorum zor ama bu işleri pek düşünmemeye çalış yeni hobiler edin, kafayı başka şeylere yor, bazen oluruna bırakmak en iyisi.
İnşallah bizde onlardan biri oluruz aynen öyle bazen oluruna bırakmak gerekiyor :)
 
Allah razı olsun evet doktorum buna karar verecektir ama şuan daha çok yeni olduğu için biraz daha geçsin en az bi 6 ayndolsun sonradan doktorumla bunları konuşacağım sizin de mi erken doğum olmuştu tekrar dan hamile kaldığınızda ne gibi önlemler alındı ister istemez aklıma geliyor hep bi araştırma içerisindeyim
Benimki erken doğum değil ama 21. haftada gebeliğim sonlandırıldı. İkinci gebelikte kontroller daha sıkı yapılıyor elbette. Bu süreçte kendinize iyi bakın gerekiyorsa psikolojik destek alın.
 
Merhaba güzel anne adayları bugün birazcık kendi konumdan bahsetmek istiyorum tecrübelerinize ihtiyacım var umarım kimse yaşamaz böyle şeyler ama böyle şeyler yaşayanlar var mı merak ediyorum 6 yıllık evliyim bu süreçte çok denedik olsun diye ama olmadı Malesef eşimde bir problem yok bende polikistikover sendromu var her ay adet görmeme rağmen hiç gebe kalamadım artık tüp bebek tedavisi almaya karar verdik ve 6 yılın sonunda başladık herşey çok güzel ilerledi yumurta falan toplandı güzel de sonuç aldık ilk transferim de oldu 5aa kalitede embryo transfer edildi pozitif de oldu ama 22 haftamda karın ağrısıyla hastaneye gittim çok şiddetli değildi bende normal sanıyordum o zaman artık bebeğimin hareketlerini hissediyordum bebek buyuduğuniçin normal sanıyordum meğersem ben doğum sancısı çekiyormuşum gittiğimde bana 3 cm açıklık olduğunu artık bebeğin kesesi dışarı çıkmış burda birşey yapamayız hemen daha büyük bir hastaneye gitmem gerekiyor dedi yaşadığım ilçe küçük hemen eğitim araştırma hastanesine gittim apar topar orda da artık yapabileceğim hiçbirşey yok dikiş atılsa dahi artık doğumun başladığını söyledi o an ne yapacağım bilemedim çok kötüydüm eşim ve kızlardeşi hemen özel bi hastanedeki doktorla konuştular doktor getirk bakayım dedi perinatolog du evet rahim ağzı açılmış kese dışarımsarkmış ama bi şansımızı deneyelim serklaj deneyelim dedi o ana serklaj nedir bilmiyorum hemen kabul ettim ama bana dedi ki suyuda patlatabilir enfeksiyon da olabilir ben kabul ettim hemen aldılar beni ameliyata genel anestezi ile oldu 20 30 dk sürdü yarını doktorum 07 mm dedi kapanmış dedi sürekli yatmam lazım dedi hastane özel olduğu için maddi durumuız hastanede kalmaya yeterli değildi bizde develet hastanesinde gittik yatışım yapıldı 3 gün sonra taburcu oldum 2 gün evde kaldım sonra akıntımın su gibi olduğunu farkettim direk hastane ye gittim doktor bebeğin suyu olduğunu söyledi başka hastaneye sevk etti orda da 17 gün kaldım sonra rahim ağzı tekrar açılmış sadece dikiş tutuyo dedi 17 günün sonund artık hem sancım hemde kanama başladı artık doğumu istedim o kadar yıprandım ki hastanede her gün bi doktor gelip işte doğum olursa bebek yaşa ihtimali çok düşük her an doğum yapabilirsin dedi artım bu dikiş seni haftalarca götürmez işte dikiş rahim ağzını kopartırsa bi daha anne olamazsın dediler artık herşey bitti dedim ben anne olamayacağım bebeğimde ölücek ellerim boş döneceğim eve Sezeryan oldum bi ihtimal bebek yaşar diye ama olmadı 21 gün dayandı ama o günlerde de bebek çok kötüydü beyin kanaması geçirmişti diyalize bağlandı oda acı çekti sonra melek oldu gitti çok üzülüyorum bazen artık anne olmıcam diyorum kendimi suçluyorum benim yüzümden oldu diyorum dikkat etmedim mi acaba diyorum nasıl erken farketmedim iki ay oldu acı hiç geçmiyor ama tekrar denemek istiyorum bir yandan deli gibi korkuyorum yine aynı şeyleri yaşarsam diye ya tekrar dikiş olursa oda tutmazsa diyorum ikinci gebelik için bekle diyorlar en az 6 ay 1 yıl ben 6 aydan sonra tekrar denemek istiyorum o kadar zaman geçsin istemiyorum ama birşey olur diye de çok korkuyorum sizce 6 ay yeterli bi zaman mı Sezeryan dikişlerinin iyileşmesi açısından ?
Bebeğimi kaybedeli daha 3 saat oldu. Erken doğumdu 23 haftalık doğum oldu. 3 cm acilmam vardı ve sadece bir gün tutabildim onu sonra 1 Şubat'ta dogdu ve hiç bir sorunu yokken bir hafta önce cigerlerde sorun çıktı. Bu gün de kötüleşti ve kalbi durmuş. Bebeğim 21 gün sonra Melek oldu. İkinci gebelik için değil ama acina o kadar ortgim ki o kadar seni iyi anlıyorum ki gözüme uyku girmiyor ve düşündüm bende bir sonra ki gebeliği ne zaman istiyor bilirim diye. Belki insanlar bize diycekelr ki acıları çok taze ama insan kucağını doldurmak istiyor...
 
Bebeğimi kaybedeli daha 3 saat oldu. Erken doğumdu 23 haftalık doğum oldu. 3 cm acilmam vardı ve sadece bir gün tutabildim onu sonra 1 Şubat'ta dogdu ve hiç bir sorunu yokken bir hafta önce cigerlerde sorun çıktı. Bu gün de kötüleşti ve kalbi durmuş. Bebeğim 21 gün sonra Melek oldu. İkinci gebelik için değil ama acina o kadar ortgim ki o kadar seni iyi anlıyorum ki gözüme uyku girmiyor ve düşündüm bende bir sonra ki gebeliği ne zaman istiyor bilirim diye. Belki insanlar bize diycekelr ki acıları çok taze ama insan kucağını doldurmak istiyor...
Başınız sağolsun inşallah muradına erişirain bir gün
 
Bebeğimi kaybedeli daha 3 saat oldu. Erken doğumdu 23 haftalık doğum oldu. 3 cm acilmam vardı ve sadece bir gün tutabildim onu sonra 1 Şubat'ta dogdu ve hiç bir sorunu yokken bir hafta önce cigerlerde sorun çıktı. Bu gün de kötüleşti ve kalbi durmuş. Bebeğim 21 gün sonra Melek oldu. İkinci gebelik için değil ama acina o kadar ortgim ki o kadar seni iyi anlıyorum ki gözüme uyku girmiyor ve düşündüm bende bir sonra ki gebeliği ne zaman istiyor bilirim diye. Belki insanlar bize diycekelr ki acıları çok taze ama insan kucağını doldurmak istiyor...
Geçirdiğiniz süreçleri geçirdim ben de kucağına almak bambaşka bir duygudur eminim... Benim kucağıma vermemişlerdi, görmemi de istemediler zaten ben ısrar edene kadar da kaybetmişiz.

Başınız sağolsun, gerçekten büyük sabır diliyorum 🙏🙏🙏 Gerekirse psikolojik destek alın, hatta gerekirse değil mutlaka alın bence. Çünkü ileriki gebeliklerde kendini kaybetme noktasında çok kontrolcü oluyorsunuz, hiçbir doktorla güvenemiyordum ben mesela, asla tatmin olamıyordum ki şimdi bile 26 haftalık gebeliğimde 2 doktora birden gidiyorum yine olamıyorum mesela. O yüzden mutlaka profesyonel bir destek alın ve kimseyle kendinizi kıyaslamayın....
Hastanede ve dışında normal hayata döndüğünğzde çevrenizde kucağında, pusetinde bebek gördüğünüz insanlardan tiksineceksiniz mesela sonra anında kendinize kızacaksınız gibi gibi şeyler... O yüzden mutlaka destek almanızı öneririm.
Ben lohusalık sürecini de travmatik atlatmıştım hem Şehir Hastanesi dolayısıyla fizyolojik olarak hem de orası kaynaklı psikolojik olarak. Göğüslerinizi sıkıca bağlamanızı söylediler mi? Doğum olduğu için süt üretimi başlamıştır onu durdurmak için.

Çok geçmiş olsun ve başınız sağolsun, en önemlisi şuan kendinizsiniz, kendinizi ihmal etmeyin 🙏
 
Benimki erken doğum değil ama 21. haftada gebeliğim sonlandırıldı. İkinci gebelikte kontroller daha sıkı yapılıyor elbette. Bu süreçte kendinize iyi bakın gerekiyorsa psikolojik destek alın.
Evet daha sıkı takip yapılıcaktır
 
Bebeğimi kaybedeli daha 3 saat oldu. Erken doğumdu 23 haftalık doğum oldu. 3 cm acilmam vardı ve sadece bir gün tutabildim onu sonra 1 Şubat'ta dogdu ve hiç bir sorunu yokken bir hafta önce cigerlerde sorun çıktı. Bu gün de kötüleşti ve kalbi durmuş. Bebeğim 21 gün sonra Melek oldu. İkinci gebelik için değil ama acina o kadar ortgim ki o kadar seni iyi anlıyorum ki gözüme uyku girmiyor ve düşündüm bende bir sonra ki gebeliği ne zaman istiyor bilirim diye. Belki insanlar bize diycekelr ki acıları çok taze ama insan kucağını doldurmak istiyor...
Başın sağolsun canım Aynı şeyleri yaşamışız benimde kızım 21 gün yaşadı bir günde böyle oldu kalbi dayanmadı durdu o kadar ağır ki insanların ne dediği umrumda değil bunu yaşayan bilir mesela ben artık beneğim olucak evde bir başıma olmicam diyordum bizim evde de bebek sesi olucak bende artık kızımı büyüteceğim diyordum ama nerden bilebilirdimki hamileşiğin yarısından fazlasını da geçirip kızımı kaybedeceğimi onu çok özlüyorum o benim hep ilk göz ağrım kalacak iki ay oldu hala hergün ağlıyorum onun için hiç aklımdan çıkmıyor yeri asla dolmaz ama tekrar dan istiyorum anne olmak istiyorum içim ancak böyle soğuyabilir diye düşünüyorum çünkü başka çaresi yok gibi geliyor bana Allah kucağımızı boşbırakmasın inşallah
 
Geçirdiğiniz süreçleri geçirdim ben de kucağına almak bambaşka bir duygudur eminim... Benim kucağıma vermemişlerdi, görmemi de istemediler zaten ben ısrar edene kadar da kaybetmişiz.

Başınız sağolsun, gerçekten büyük sabır diliyorum 🙏🙏🙏 Gerekirse psikolojik destek alın, hatta gerekirse değil mutlaka alın bence. Çünkü ileriki gebeliklerde kendini kaybetme noktasında çok kontrolcü oluyorsunuz, hiçbir doktorla güvenemiyordum ben mesela, asla tatmin olamıyordum ki şimdi bile 26 haftalık gebeliğimde 2 doktora birden gidiyorum yine olamıyorum mesela. O yüzden mutlaka profesyonel bir destek alın ve kimseyle kendinizi kıyaslamayın....
Hastanede ve dışında normal hayata döndüğünğzde çevrenizde kucağında, pusetinde bebek gördüğünüz insanlardan tiksineceksiniz mesela sonra anında kendinize kızacaksınız gibi gibi şeyler... O yüzden mutlaka destek almanızı öneririm.
Ben lohusalık sürecini de travmatik atlatmıştım hem Şehir Hastanesi dolayısıyla fizyolojik olarak hem de orası kaynaklı psikolojik olarak. Göğüslerinizi sıkıca bağlamanızı söylediler mi? Doğum olduğu için süt üretimi başlamıştır onu durdurmak için.

Çok geçmiş olsun ve başınız sağolsun, en önemlisi şuan kendinizsiniz, kendinizi ihmal etmeyin 🙏
Siz bu psikolojik desteği ne kadar süre aldınız ne zaman başladınız sanırım bende aynı şeyleri yaşıyorum özellikle sanki o kadar hamilelik haberleri duyuyorum ki sanki hepsi ben üzüleyim diye bana söyleniyor gibi hissediyorum çok acı bi durum
 
Siz bu psikolojik desteği ne kadar süre aldınız ne zaman başladınız sanırım bende aynı şeyleri yaşıyorum özellikle sanki o kadar hamilelik haberleri duyuyorum ki sanki hepsi ben üzüleyim diye bana söyleniyor gibi hissediyorum çok acı bi durum
Ben almadım atlatırım dedim ama zor atlattım şimdş bile hala etkilerini görüyor tetikleniyorum çoğu zaman... Doğum takibimi 2-3 doktorla beraber yapıp ama hiçbirine güvenmemem mesela şuan aklıma ilk geleni... O yüzden mutlaka bş destek alın 🙏
 
Bebeğimi kaybedeli daha 3 saat oldu. Erken doğumdu 23 haftalık doğum oldu. 3 cm acilmam vardı ve sadece bir gün tutabildim onu sonra 1 Şubat'ta dogdu ve hiç bir sorunu yokken bir hafta önce cigerlerde sorun çıktı. Bu gün de kötüleşti ve kalbi durmuş. Bebeğim 21 gün sonra Melek oldu. İkinci gebelik için değil ama acina o kadar ortgim ki o kadar seni iyi anlıyorum ki gözüme uyku girmiyor ve düşündüm bende bir sonra ki gebeliği ne zaman istiyor bilirim diye. Belki insanlar bize diycekelr ki acıları çok taze ama insan kucağını doldurmak istiyor...
Mayıs anneleri grubunda ben de vardım ve 22 haftalıkken 19 ocakta rahim ağzı yetmezliği sebebiyle kızımı kaybettim. Gerçekten kızım yazarken bile boğazım düğümleniyor. Sizi çok iyi anlıyorum Rabbim şu mübarek ayda içinizi ferahlatsın inşaallah. En kısa zamanda hayırla sağlıkla kucağımızı doldursun inşaallah.
 
Back
X