Ne demek çok geçmiş olsun
Yani haklısın bu duyguları yaşamakta , unutmaz insan tabi bu senin hikayen , ama unutma ki sen zaten bir anne oldun artık

..
Kendini iyi hissetmen çok iyi bişey eğer mental olarak ben bir tedavi daha kaldırabilirim şuan yapabilirim diyosan tabi ki yap. Senin doktorunun ama ne dediği önemli. Benim kuzenimin kaybi 8 aylıkken oldu mesela ona 1 sene oda en az gebelik düşünmemesi önerilmiş. Ama sende farklı olabilir o yüzden doktorunun ne dediği çok önemli. Duygularla hareket etmek değilde tıpla ilerlemek en sağlıklısı olur

Önce Sağlıklı beden= Sağlıklı hayırlı evlat inşallah
Bu arada güzel duaların için teşekkür ederim ,Rabbim bidaha yaşatmasın hayırlı, sağlıklı evlat nasip etsin inşallah güzel günler görceğiz Allahın izniyle