- Katılım
- 2 Ocak 2025
- Mesajlar
- 19
- Emoji Skoru
- 2
- Puanlar
- 6
- Yaş
- 28
Ben de bebeğimi 23 gün önce 25 haftalıkken kaybettim gebeliğimin de hiçbir sıkıntı yaşamadım taki 20. Haftadan sonra mide ağrısı gibi ağrılar yaşamaya başladım tarif edilemez bir ağrıydı birçok doktora gittim buna perinatolog da dahil hepsi gastrit ağrısı diyip durdu meğerse hiç de öyle basit bir gastrit ağrısı değilmiş ben preeklamsiymişim sadece tansiyonlarım yükselmiyormuş diğer tüm belirtiler bunu gösteriyormuş 1 ay boyunca böyle ağrılarla yaşadım taki tansiyonlarım yükselip kan değerlerim bozulana kadar beni acil sezeryana aldılar bebeğim haftasına göre çok küçüktü yaşaması çok zordu benim ise durumum çok kötüymüş help sendromunu birebir yaşıyormuşum gebelikte en kötü tablo bu zaten ölümle bile sonuçlanabiliyormuş çok şükür bana bir şey olmadı ama bebeğim sadece 36 saat yaşayabildi Yenidoğan yoğun bakımda çalışıp bir şey ailenin bebeğinin yaşaması için mücadele eden ben kendi bebeğim için hiçbir şey yapamadım sadece acı çekmesin diye dua ettim ve bebeğim melek oldu şimdi koca bir boşluktayım yaşadığım için şükrediyorum ama bebeğimi kaybetmenin acısı çok başka bu acıyı 2.kez hamile kalarak atlatabilir miyim bilmiyorum ama çevremde benle beraber gebe olup bebeğini kucağına alanlara çok özeniyorum Sezeryan olduğum için ve çok kötü bir süreç atlattığım için rahmim 2.gebeliğe ne zaman hazır olur bilmiyorum bunun yanında yine aynı şeyleri yaşar mıyım Onunda korkusu var tabi ama ben de anne olmak istiyorum başkasının bebeğini değil kendi bebeğimi sevmek istiyorum doktorlar 2 Sezeryan arası ideal süre 2 yıl diyor ama bana bu yaşadıklarıma rağmen 2 yıl çok uzun bir süreymiş gibi geliyor 6 ay sonra bir daha denemek istiyorum belki bu acımın daha taze olup sadece duygusal açıdan düşündüğümdendir ama ben de anne olmak istiyorum