• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Erkendoğum kaybından sonra tekrar gebelik istiyorum

Ben de bebeğimi 23 gün önce 25 haftalıkken kaybettim gebeliğimin de hiçbir sıkıntı yaşamadım taki 20. Haftadan sonra mide ağrısı gibi ağrılar yaşamaya başladım tarif edilemez bir ağrıydı birçok doktora gittim buna perinatolog da dahil hepsi gastrit ağrısı diyip durdu meğerse hiç de öyle basit bir gastrit ağrısı değilmiş ben preeklamsiymişim sadece tansiyonlarım yükselmiyormuş diğer tüm belirtiler bunu gösteriyormuş 1 ay boyunca böyle ağrılarla yaşadım taki tansiyonlarım yükselip kan değerlerim bozulana kadar beni acil sezeryana aldılar bebeğim haftasına göre çok küçüktü yaşaması çok zordu benim ise durumum çok kötüymüş help sendromunu birebir yaşıyormuşum gebelikte en kötü tablo bu zaten ölümle bile sonuçlanabiliyormuş çok şükür bana bir şey olmadı ama bebeğim sadece 36 saat yaşayabildi Yenidoğan yoğun bakımda çalışıp bir şey ailenin bebeğinin yaşaması için mücadele eden ben kendi bebeğim için hiçbir şey yapamadım sadece acı çekmesin diye dua ettim ve bebeğim melek oldu şimdi koca bir boşluktayım yaşadığım için şükrediyorum ama bebeğimi kaybetmenin acısı çok başka bu acıyı 2.kez hamile kalarak atlatabilir miyim bilmiyorum ama çevremde benle beraber gebe olup bebeğini kucağına alanlara çok özeniyorum Sezeryan olduğum için ve çok kötü bir süreç atlattığım için rahmim 2.gebeliğe ne zaman hazır olur bilmiyorum bunun yanında yine aynı şeyleri yaşar mıyım Onunda korkusu var tabi ama ben de anne olmak istiyorum başkasının bebeğini değil kendi bebeğimi sevmek istiyorum doktorlar 2 Sezeryan arası ideal süre 2 yıl diyor ama bana bu yaşadıklarıma rağmen 2 yıl çok uzun bir süreymiş gibi geliyor 6 ay sonra bir daha denemek istiyorum belki bu acımın daha taze olup sadece duygusal açıdan düşündüğümdendir ama ben de anne olmak istiyorum
 
Ben de bebeğimi 23 gün önce 25 haftalıkken kaybettim gebeliğimin de hiçbir sıkıntı yaşamadım taki 20. Haftadan sonra mide ağrısı gibi ağrılar yaşamaya başladım tarif edilemez bir ağrıydı birçok doktora gittim buna perinatolog da dahil hepsi gastrit ağrısı diyip durdu meğerse hiç de öyle basit bir gastrit ağrısı değilmiş ben preeklamsiymişim sadece tansiyonlarım yükselmiyormuş diğer tüm belirtiler bunu gösteriyormuş 1 ay boyunca böyle ağrılarla yaşadım taki tansiyonlarım yükselip kan değerlerim bozulana kadar beni acil sezeryana aldılar bebeğim haftasına göre çok küçüktü yaşaması çok zordu benim ise durumum çok kötüymüş help sendromunu birebir yaşıyormuşum gebelikte en kötü tablo bu zaten ölümle bile sonuçlanabiliyormuş çok şükür bana bir şey olmadı ama bebeğim sadece 36 saat yaşayabildi Yenidoğan yoğun bakımda çalışıp bir şey ailenin bebeğinin yaşaması için mücadele eden ben kendi bebeğim için hiçbir şey yapamadım sadece acı çekmesin diye dua ettim ve bebeğim melek oldu şimdi koca bir boşluktayım yaşadığım için şükrediyorum ama bebeğimi kaybetmenin acısı çok başka bu acıyı 2.kez hamile kalarak atlatabilir miyim bilmiyorum ama çevremde benle beraber gebe olup bebeğini kucağına alanlara çok özeniyorum Sezeryan olduğum için ve çok kötü bir süreç atlattığım için rahmim 2.gebeliğe ne zaman hazır olur bilmiyorum bunun yanında yine aynı şeyleri yaşar mıyım Onunda korkusu var tabi ama ben de anne olmak istiyorum başkasının bebeğini değil kendi bebeğimi sevmek istiyorum doktorlar 2 Sezeryan arası ideal süre 2 yıl diyor ama bana bu yaşadıklarıma rağmen 2 yıl çok uzun bir süreymiş gibi geliyor 6 ay sonra bir daha denemek istiyorum belki bu acımın daha taze olup sadece duygusal açıdan düşündüğümdendir ama ben de anne olmak istiyorum
Öncelikle başınız sağolsun… Kaybınız için çok üzgünüm. Benimde 25. haftamın sonlarına doğru ağrısız, acısız bir anda açılmam olmuştu, Kasım 2025’te. Bir anda beni de acil sezaryene aldılar. Bebeğim 700 gram doğdu ama ne yazık ki 2 gün yaşayabildi. Çok travmatikti… Son kez kalp atışını duymuşum… Bir kerecik eline dokunabildim. Kalbimdeki fırtınayı anlatmam mümkün değil. İlk aylarda bende hep ikinci çocuk dedim ama şimdi rahmime biraz zaman tanıdım. Sezaryeni yapan doktor bana 6 ay sonra deneyebilirsin dedi ama ben en az 1 yıl koymaya karar verdim. Bu 1 yıl içinde vücudumu kan değerlerimi yeni gebeliğe hazırlamaya karar verdim. Tekrar aynı şeyi yaşamamak için. Bunlarla alakası yok, benimki rahim ağzı yetmezliği ve tekrar edecek mutlaka ama en azından daha sağlıklı bir gebelik için zaman önemli. Acınız ne hafifliyor ne geçiyor. Zamanla o acıyla yaşamaya alışıyoruz. Acı bana oğlumdan kalan tek bağ. İnsan acıya bile sıkı sıkı sarılıyor. Umarım yaralarınız iyileşir. Size kocaman sarılıyorum..
 
Ben de bebeğimi 23 gün önce 25 haftalıkken kaybettim gebeliğimin de hiçbir sıkıntı yaşamadım taki 20. Haftadan sonra mide ağrısı gibi ağrılar yaşamaya başladım tarif edilemez bir ağrıydı birçok doktora gittim buna perinatolog da dahil hepsi gastrit ağrısı diyip durdu meğerse hiç de öyle basit bir gastrit ağrısı değilmiş ben preeklamsiymişim sadece tansiyonlarım yükselmiyormuş diğer tüm belirtiler bunu gösteriyormuş 1 ay boyunca böyle ağrılarla yaşadım taki tansiyonlarım yükselip kan değerlerim bozulana kadar beni acil sezeryana aldılar bebeğim haftasına göre çok küçüktü yaşaması çok zordu benim ise durumum çok kötüymüş help sendromunu birebir yaşıyormuşum gebelikte en kötü tablo bu zaten ölümle bile sonuçlanabiliyormuş çok şükür bana bir şey olmadı ama bebeğim sadece 36 saat yaşayabildi Yenidoğan yoğun bakımda çalışıp bir şey ailenin bebeğinin yaşaması için mücadele eden ben kendi bebeğim için hiçbir şey yapamadım sadece acı çekmesin diye dua ettim ve bebeğim melek oldu şimdi koca bir boşluktayım yaşadığım için şükrediyorum ama bebeğimi kaybetmenin acısı çok başka bu acıyı 2.kez hamile kalarak atlatabilir miyim bilmiyorum ama çevremde benle beraber gebe olup bebeğini kucağına alanlara çok özeniyorum Sezeryan olduğum için ve çok kötü bir süreç atlattığım için rahmim 2.gebeliğe ne zaman hazır olur bilmiyorum bunun yanında yine aynı şeyleri yaşar mıyım Onunda korkusu var tabi ama ben de anne olmak istiyorum başkasının bebeğini değil kendi bebeğimi sevmek istiyorum doktorlar 2 Sezeryan arası ideal süre 2 yıl diyor ama bana bu yaşadıklarıma rağmen 2 yıl çok uzun bir süreymiş gibi geliyor 6 ay sonra bir daha denemek istiyorum belki bu acımın daha taze olup sadece duygusal açıdan düşündüğümdendir ama ben de anne olmak istiyorum
Kaybınız için çok üzgünüm ne desem teselli etmez çok yeni sizin de preklemsi olunca bı r dahaki gebelikte sorun yasamaman için gebeliğe hazırlıkta bazı testler isteniyor birde çok erken hamile kalırsan tekrar o durumu yaşaman daha yüksek risk taşıyor iyce araştır gerekli olan bütün testleri yap ve biraz daha beklemelisin en az 1 yıl öneriyorlar hepimiz çok istiyoruz bebeklerimiz olsun bizde sevelim ugrasalim ama tekrar gebelik olupta yine böyle kayıp yaşarsan daha zor gececektir inşallah olmazsın tabi öyle ama gebelik planlamadan önce testleri yaptir ve şuan sadece kendine zaman tanı :)
 
Öncelikle başınız sağolsun… Kaybınız için çok üzgünüm. Benimde 25. haftamın sonlarına doğru ağrısız, acısız bir anda açılmam olmuştu, Kasım 2025’te. Bir anda beni de acil sezaryene aldılar. Bebeğim 700 gram doğdu ama ne yazık ki 2 gün yaşayabildi. Çok travmatikti… Son kez kalp atışını duymuşum… Bir kerecik eline dokunabildim. Kalbimdeki fırtınayı anlatmam mümkün değil. İlk aylarda bende hep ikinci çocuk dedim ama şimdi rahmime biraz zaman tanıdım. Sezaryeni yapan doktor bana 6 ay sonra deneyebilirsin dedi ama ben en az 1 yıl koymaya karar verdim. Bu 1 yıl içinde vücudumu kan değerlerimi yeni gebeliğe hazırlamaya karar verdim. Tekrar aynı şeyi yaşamamak için. Bunlarla alakası yok, benimki rahim ağzı yetmezliği ve tekrar edecek mutlaka ama en azından daha sağlıklı bir gebelik için zaman önemli. Acınız ne hafifliyor ne geçiyor. Zamanla o acıyla yaşamaya alışıyoruz. Acı bana oğlumdan kalan tek bağ. İnsan acıya bile sıkı sıkı sarılıyor. Umarım yaralarınız iyileşir. Size kocaman sarılıyorum..
Sizin sebep ne dendi rahim ağzı yetmezliği mi?
 
Öncelikle başınız sağolsun… Kaybınız için çok üzgünüm. Benimde 25. haftamın sonlarına doğru ağrısız, acısız bir anda açılmam olmuştu, Kasım 2025’te. Bir anda beni de acil sezaryene aldılar. Bebeğim 700 gram doğdu ama ne yazık ki 2 gün yaşayabildi. Çok travmatikti… Son kez kalp atışını duymuşum… Bir kerecik eline dokunabildim. Kalbimdeki fırtınayı anlatmam mümkün değil. İlk aylarda bende hep ikinci çocuk dedim ama şimdi rahmime biraz zaman tanıdım. Sezaryeni yapan doktor bana 6 ay sonra deneyebilirsin dedi ama ben en az 1 yıl koymaya karar verdim. Bu 1 yıl içinde vücudumu kan değerlerimi yeni gebeliğe hazırlamaya karar verdim. Tekrar aynı şeyi yaşamamak için. Bunlarla alakası yok, benimki rahim ağzı yetmezliği ve tekrar edecek mutlaka ama en azından daha sağlıklı bir gebelik için zaman önemli. Acınız ne hafifliyor ne geçiyor. Zamanla o acıyla yaşamaya alışıyoruz. Acı bana oğlumdan kalan tek bağ. İnsan acıya bile sıkı sıkı sarılıyor. Umarım yaralarınız iyileşir. Size kocaman sarılıyorum.

Öncelikle başınız sağolsun… Kaybınız için çok üzgünüm. Benimde 25. haftamın sonlarına doğru ağrısız, acısız bir anda açılmam olmuştu, Kasım 2025’te. Bir anda beni de acil sezaryene aldılar. Bebeğim 700 gram doğdu ama ne yazık ki 2 gün yaşayabildi. Çok travmatikti… Son kez kalp atışını duymuşum… Bir kerecik eline dokunabildim. Kalbimdeki fırtınayı anlatmam mümkün değil. İlk aylarda bende hep ikinci çocuk dedim ama şimdi rahmime biraz zaman tanıdım. Sezaryeni yapan doktor bana 6 ay sonra deneyebilirsin dedi ama ben en az 1 yıl koymaya karar verdim. Bu 1 yıl içinde vücudumu kan değerlerimi yeni gebeliğe hazırlamaya karar verdim. Tekrar aynı şeyi yaşamamak için. Bunlarla alakası yok, benimki rahim ağzı yetmezliği ve tekrar edecek mutlaka ama en azından daha sağlıklı bir gebelik için zaman önemli. Acınız ne hafifliyor ne geçiyor. Zamanla o acıyla yaşamaya alışıyoruz. Acı bana oğlumdan kalan tek bağ. İnsan acıya bile sıkı sıkı sarılıyor. Umarım yaralarınız iyileşir. Size kocaman sarılıyorum..
Acısı hiç geçmiyor her elimi karnıma attığımda sanki bebeğim hareket edecekmiş gibi ama içim bomboş 1 ay boyunca çektiklerim aklıma geliyor sadece bir kez dokunabildim bebeğime
 
Kaybınız için çok üzgünüm ne desem teselli etmez çok yeni sizin de preklemsi olunca bı r dahaki gebelikte sorun yasamaman için gebeliğe hazırlıkta bazı testler isteniyor birde çok erken hamile kalırsan tekrar o durumu yaşaman daha yüksek risk taşıyor iyce araştır gerekli olan bütün testleri yap ve biraz daha beklemelisin en az 1 yıl öneriyorlar hepimiz çok istiyoruz bebeklerimiz olsun bizde sevelim ugrasalim ama tekrar gebelik olupta yine böyle kayıp yaşarsan daha zor gececektir inşallah olmazsın tabi öyle ama gebelik planlamadan önce testleri yaptir ve şuan sadece kendine zaman tanı

Kaybınız için çok üzgünüm ne desem teselli etmez çok yeni sizin de preklemsi olunca bı r dahaki gebelikte sorun yasamaman için gebeliğe hazırlıkta bazı testler isteniyor birde çok erken hamile kalırsan tekrar o durumu yaşaman daha yüksek risk taşıyor iyce araştır gerekli olan bütün testleri yap ve biraz daha beklemelisin en az 1 yıl öneriyorlar hepimiz çok istiyoruz bebeklerimiz olsun bizde sevelim ugrasalim ama tekrar gebelik olupta yine böyle kayıp yaşarsan daha zor gececektir inşallah olmazsın tabi öyle ama gebelik planlamadan önce testleri yaptir ve şuan sadece kendine zaman tanı :)
Bir daha aynı şeyleri yine yaşamak istemiyorum ama ben de anne olmak istiyorum doktor araştırıyorum şimdiden bir daha aynı şeyleri yaşamamak için yine gebe kalmak istiyorum en kısa zamanda tabi rahmimin buna hazır olması lazım bunu da doktor kontrollerinde öğreneceğiz şuan kaybım daha yeni olduğu için biraz duygusal düşünüyorum ama ben de bir sağlıkçı olarak bir çok şeyin farkındayım Allah anne olmak isteyen herkese sağlıklı gebelik ve sağlıklı bebekler nasip etsin
 
Bir daha aynı şeyleri yine yaşamak istemiyorum ama ben de anne olmak istiyorum doktor araştırıyorum şimdiden bir daha aynı şeyleri yaşamamak için yine gebe kalmak istiyorum en kısa zamanda tabi rahmimin buna hazır olması lazım bunu da doktor kontrollerinde öğreneceğiz şuan kaybım daha yeni olduğu için biraz duygusal düşünüyorum ama ben de bir sağlıkçı olarak bir çok şeyin farkındayım Allah anne olmak isteyen herkese sağlıklı gebelik ve sağlıklı bebekler nasip etsin
Rabbim en sağlıklı şekilde bize isteyen herkese nasip etsin inşallah sizi çok iyi anlıyorum ama beklemekten başka çare olmuyor bazen bende aynı süreçlerden geçtim daha yeni yeni kendime geliyorum
 
Back
X