ertesi gün hapı (ella) kullandığı halde hamile kalan biri veya tanıdıgınız var mı?

esmakara999

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
20 Ocak 2021
149
28
26
nişanlımla ilk defa cinsel ilişkiye girdik. korunmadık sadece boşalacağı an geri çekildi. yine de ertesi gün hapı kullandım 16 saat sonra. yine de hamile kalır mıyım? ertesi gün hapının etkinliği koruması yuzde kaçtır?
 

Sansli03

Yeni Üye
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
25 Ocak 2021
34
10
25
nişanlımla ilk defa cinsel ilişkiye girdik. korunmadık sadece boşalacağı an geri çekildi. yine de ertesi gün hapı kullandım 16 saat sonra. yine de hamile kalır mıyım? ertesi gün hapının etkinliği koruması yuzde kaçtır?
Canim o haplar ilk 12 saatte koruyo genelde.12 saat icinde kullanip hamile kalan bile var yani.haplara guvenme derim ben
 

Agrasifkadin30

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
25 Şubat 2021
3
-2
29
Canim o haplar ilk 12 saatte koruyo genelde.12 saat icinde kullanip hamile kalan bile var yani.haplara guvenme derim ben
Bişey sorabilirmyim bende Şubat 13 te sevgilimle biri ilişki yasadm malesef biraz boşaldı içime bende 5 saat sonra hemen Ella kullandım bu ara adet olma günüm ama herhangi bir belirtim yok aşırı streslyim berbat haldeyim biliyorum niye korunmadn diceksiniz ben nasıl oldu nasl boşaldı son anda anladm ama acayip kotyum eczacı arkadlasrim var sordum ama beş saat içinde aldysan sıkıntı olmaz Ella etkili bir ilaç adet gecikmesi de yapar dediler ne olur kokrtgum şey olmasın cnku doğurma gbi bir drumum yok evlenme olamaz bin pismanim zaten :KK43: bilgisi olan varsa bana yazabilir mi ?
 

Sansli03

Yeni Üye
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
25 Ocak 2021
34
10
25
Bişey sorabilirmyim bende Şubat 13 te sevgilimle biri ilişki yasadm malesef biraz boşaldı içime bende 5 saat sonra hemen Ella kullandım bu ara adet olma günüm ama herhangi bir belirtim yok aşırı streslyim berbat haldeyim biliyorum niye korunmadn diceksiniz ben nasıl oldu nasl boşaldı son anda anladm ama acayip kotyum eczacı arkadlasrim var sordum ama beş saat içinde aldysan sıkıntı olmaz Ella etkili bir ilaç adet gecikmesi de yapar dediler ne olur kokrtgum şey olmasın cnku doğurma gbi bir drumum yok evlenme olamaz bin pismanim zaten :KK43: bilgisi olan varsa bana yazabilir mi ?
 

Sansli03

Yeni Üye
Anneler Kulübü
Kayıtlı Üye
25 Ocak 2021
34
10
25
Erken saatte almissin insallah engellemistir gebeligi.adet gecikmesi yapiyo o haplar.ama %100 korumuyo o haplar bidaha güvenme derim
 

Agrasifkadin30

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
25 Şubat 2021
3
-2
29
Erken saatte almissin insallah engellemistir gebeligi.adet gecikmesi yapiyo o haplar.ama %100 korumuyo o haplar bidaha güvenme derim
Yok adetimi bir olursam asla güvenmem ki normalde kullanan biri değilim öyle bir olay olduğu için risk almak istemedim içtim yatıp kalkıp dua ediyorum umarım olurum :KK43:
 

pelataly

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
16 Mart 2021
25
9
33
Merhaba benim bir tanıdığım ertesi gün hapı kullandığı halde hamile kalmıştı. Bu tür ilaçlara çok güven olmuyor maalesef dikkatli olmak gerekir
 

esmakara999

Geçici Olarak Hesap Pasiftir !
ÜZGÜN
Kayıtlı Üye
20 Ocak 2021
149
28
26
Canim o haplar ilk 12 saatte koruyo genelde.12 saat icinde kullanip hamile kalan bile var yani.haplara guvenme derim ben
ilişkiden 11 gün sonra regl oldum. 7 gün normal yogunlukta ağrılıydı. bu ayki regl 1 gun gecikti idrar testi yaptım 3 tane hepsi negatif çıktı bakalım artık çok korkuyorum