• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Ertesi gün hapı gebelık

nurello

Yeni Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
1 Kasım 2025
Mesajlar
23
Emoji Skoru
2
Puanlar
1
Yaş
24
Ertesı gün hapı aldım ılıskıden 6 saat sonra falan adete 12 11 gün varken sıyah kahve karısımı daha çok kahve renkli adet sandım 3 gün sürdü bıttı kırmızı olmadı pek sızce ara kanama mı gebelık ihtimali varmı
 
Hap ara kanamalar yapar. Tüm düzenini bozar olabildiğince içmemek için elinden geleni yap.
 
Kızlar merhaba. Ben 6 Nisan günü adet gördüm. 17 Nisanda ilişkim oldu ve 11 saat sonra falan yani 18inde Ella kullandım.

5 mayısta erken gebelik testi
7, 11, 14 mayısta normal gebelik testi
17sinde tekrar erken gebelik testi olmak üzere idrar testleri yaptım hepsi negatif çıktı.

18 Mayıs tarihinde kan testi verdim <1.20

Ayrıca 22 Mayıs tarihinde tekrardan kanda gebelik testi yaptırdım <1.20

27 Mayıs tarihinde tekrardan idrarda gebelik testi yaptırdım negatif çıktı.

Duphaston kullandım bitane kaldı ama hiç adet belirtim de yok.
Tüm bu sonuçlara rağmen halen gebelik ihtimali var mıdır?
 
Back
X