Kızlar merhaba. Ben 6 Nisan günü adet gördüm. 17 Nisanda ilişkim oldu ve 11 saat sonra falan yani 18inde Ella kullandım.
5 mayısta erken gebelik testi
7, 11, 14 mayısta normal gebelik testi
17sinde tekrar erken gebelik testi olmak üzere idrar testleri yaptım hepsi negatif çıktı.
18 Mayıs tarihinde kan testi verdim <1.20
Ayrıca 22 Mayıs tarihinde tekrardan kanda gebelik testi yaptırdım <1.20
27 Mayıs tarihinde tekrardan idrarda gebelik testi yaptırdım negatif çıktı.
Duphaston kullandım bitane kaldı ama hiç adet belirtim de yok.
Tüm bu sonuçlara rağmen halen gebelik ihtimali var mıdır?