- Katılım
- 28 Ağustos 2014
- Mesajlar
- 33
- Emoji Skoru
- 27
- Puanlar
- 88
- Yaş
- 40
- Konu Sahibi leylak_leylak
- #1
Iyi günler. Ben 2 hafta önce ertesi gun hapı aldım.1 hafta öncede regl oldum. Yaklaşık 2 hafta erken oldum. Ancak 1 hafta geçmesine rağmen kanamam hala bitmedi . İlaçtan kaynaklı bi durum mu acaba. Bilenler yazabilir mi
geçmiş olsun.