ertesi gün hapı

love001

Üye
Kayıtlı Üye
2 Nisan 2014
8
0
merhaba 20 yaşındayımda, ben sürtünme yoluyla ilişkiye girdimde hamilelikten korktuğumdan , 72saatlik ertesi gün hapını içtim. (daha ilişkiye gireli 48 saat olmamıştı). ilacı içtikten sonra acil tuvalet ihtiyacım başladı. ve wc gittiğimde akıntı gördüm. sizce ilaç işe yaramışmıdır, hamilemiyimdir cok korkuyorum
 

hezyaa

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
31 Aralık 2013
241
29
31
o haplar var mı hala kullanılmıyordu diye biliyordum? bir şey olmaz merak etme, hapı içmissin.o haplar adet düzensizliği yapabilir yani bir hafta ya da 10 gün sonra adet görürsen şaşırma korkma. aynı yanlışı bir daha yapma, evlendikten sonra girersin illşkine, acelen yok daha yaşın küçük
 

love001

Üye
Kayıtlı Üye
2 Nisan 2014
8
0
yani bişey yoktur değilmi. çünkü eczaneyede sordum. dedilerki o akıntıyla içindekileri atmışsındır merak etme bişeyin yok dediler. ama içim hala rahat değil.
 

Night owl

Just Love!
Pro Üye
Doğa Severler Kulübü
17 Mayıs 2011
8.116
12.148
31
2 hafta sonra gebelik testi yaparsın
 


love001

Üye
Kayıtlı Üye
2 Nisan 2014
8
0
hiç benle aynı yaşıyan yokmu ya. kahverengi akıntısı olan, sizce ilaç işe yaramışmıdır temizlemişmidir ?
 

love001

Üye
Kayıtlı Üye
2 Nisan 2014
8
0
(3gün geçti) ya şimdide bende isteksizlik başladı. mastürbasyon yapıyorum ama gelmiyor ve mide bulantım var. kahverengi beyaz karışımı akıntımda olmuştu hapı aldığım gün. lütfen yardım