• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Eş ailesi nedeniyle evliliğimi benimseyemiyorum

Ayrica cevredeki insanlarin soylediklerine kulaklarinizi tikayin, soyle soyluyorlarmis, boyle demisler, duyum aldim vb diye soyledikleriniz ve bunlarla bileylenmeniz cok garip. Kimse bu fitneci dedikoducular onlari da cikarin hayatinizdan.
 
Hayat konusunda çok ham olduğunu düşünüyorum şahsen 25 yaşındayım 3 senelik evliyim eşimle 3 haftalık bir tanışma sonrası nişan yoluna ve tanışma dahil 8 ay içerisinde evlendim görüşmediğim aslında tanımadığım bi adamla evlenmiş oldum iş hayatı yüzünden ve izinler dolayısıyla görüşemiyordukişin özüne gelirsek bir erkek okusana okumasa da hayat tarafından yeterince pişmemişse ailesi tarafından hayatı boyunca ıstismara uğramaya açıktır aslında eşinin ailesi sana değil eşine yapıyor öncelikle seni tanımayan sofrana oturmayan seninle iki kelam etmeyen bir yabancının derdi seninle olamaz bu tavırları kişisel algılamamlısın bence diğer konu şu eşinin karakterli bi duruş sergileyip annesinin ve babasının üzerinde kuramaya çalıştığı yada bu zamana kadar kurduğu otoriteyi sarsan birisin çünkü belkide ilk defa onların istediği değil de eşinin istediği oldu onlar sarılan otoriteleri ve kişisel yetiştirdikleri uşakların kaybetmeye başladılar bu otoriteyi korkutmaya çalışsalar da buna boyun etmemiş ve eşine de eğdirmemişsin Süreç seni yıpratmış yıpranmak çok normal üniversite okudum dedin okula gitmeden ders çalışmadan vizelerin finallerin stresini yaşamadan mezun oldun mu çok merak ediyorum dini inancı olan birisine benziyorsun hayatın kendisi bir sınav bir imtihandan sen kendinden ve eşinden dörtlük bir hayat beklemeyezsin çünkü hayat bir şekilde seni bir yerlerden zorlayacak zorlamaya da devam edecek eşimle normal zamanda çlk iyiyiz bana sevgisini belli ediyor diyorsun evlilik zaten sosyal medyada dizi de filmlerdeki gibi geçmeyeceğini sende biliyorsun bence kendine de eşine de fazla yüklenmelisin anne ve baba dünya kötüsü de olsa atamaz sen onun karsında sürekli senin annen senin baban diye söylendikce ve bu haklılığı eşinin zamn içerisinde kabul etmesi senin taraf benim taraf mevzusuna çekiliyor ve bu konudan emin ol belkide en çok onun canı yanıyor düşünsene bir yanda ailesi onu ezen bir yanda da eşinin yanında sürekli küçük düşünülen bir adam ilişkim buna değer bu da bir evre diyorsan sadece ilişkinize önem verin çünkü bu hayatta belki de eğer nasibinde varsa yanına kalan insanın eşi oluyor ama eş olmakda aman dört dörtlük geçimim olsun aldatmasın benim dizimin dibinde dursun benim dediğimi yapsın benim güvende olmamı sağlasın la olmuyor birbirine o güvenli alanı siz yapacaksınız onlar da zamanla ve ya değil öyle yada böyle sana alışmak zorunda alışmak istemiyorlarsa oğullarıyla istedikleri ve dinledikleri gibi görüşebilirler ama bu görüşmeye kendi katmamalısın ve eşin evin dışındaki hiç bir problem bu kadar çok meşgul etmesin beynini belki de yaşan olaylara bu denli hassas bir yaklaşım sergilediğin için bu kadar çok darbe yiyor olabilirsin unutma ki bi ağaç kesmek için en zayıf noktasına vurmaya çalışırsın devrilmesi kolay olsun diye hayata insanlara bu kadar önem verme belki de herşey çok boştur belki de evliliğin de içi boştur bilemeyiz zaman gösterir ama yaşadığın müddetçe vücuduna ağrı yapacak sana dert olacak kadar benimsemek bu hayatı çünkü geçiyor bugünüm değin dünde kalıyor dünüm değin unutulmaya mahkum kalıyo yarın şaibe belki çıkmayız demem o ki eşin seviyorsa sen seviyorsan bir şeyler düzelecek gibiyse özellikle bu ilişkiye değer diyorsan birbiriniz için fedakarlık yapmaktan kaçınmayın ama yaptığın fedakarlık sana dert olmasın mesleğin var anladığım kadarıyla para bu yerine koyulur herşey yolunu bulur bulmacada buluşmayı öğrenmelisin hiç bir olay ve kişi bu kadar önemli olmasın belki de bu davranışların altında kişilerin kendileriyle olan sorunları ve travmaları vardır herkes sen değil ki senin pencerenden görsün yada sen onların penceresinden kendini göresin
Vakit ayırıp uzun uzun açıkladığınız için çok teşekkür ederim. Söylediklerinizi çok haklı buldum. Senelerdir çalışma hayatı, akademik hayat derken bir baktım gerçek hayatla bağım kopmuş. İnsanlarla siz-bizden öteye gitmeyen saygı çerçeveli ilişkilerim burada da devam eder diye düşünürken annem babam yaşındaki insanların savaş açıp istenmeyen ilan ettiği, arkamdan iş çevirdikleri biri oluverdim. Böyle olunca da çok panikledim, ne yapacağımı bilemedim. Eşimi yaralamaktan korktuğum için kendi sınırlarımı unuttum, her şeyi yoksaydım. Böyle dışarıdan bir gözün olanları yorumlaması o kadar kıymetli ki. İnsan işin içerisindeyken kaybolup gidiyor, büyük resmi unutuyor. Onlarla bir daha görüşmeme kararı aldığım gün bütün vücut ağrılarım dindi. Farkında olmadan sırtlanmışım bütün problemlerini. Beni tanımayan, soframa oturup iki kelam etmeyen insanların dertlerini üstlenmeyeceğim. Bu sözünüzü zihnime kazıyorum. Tekrar teşekkür ederim değerli yorumunuz için.
 
Ayrica cevredeki insanlarin soylediklerine kulaklarinizi tikayin, soyle soyluyorlarmis, boyle demisler, duyum aldim vb diye soyledikleriniz ve bunlarla bileylenmeniz cok garip. Kimse bu fitneci dedikoducular onlari da cikarin hayatinizdan.
Haklısınız, onların da iyi niyetli olmadıkları ortada. Normalde böyle şeyler başıma gelmediğinden elimde olmadan çok etkisi altına girdim ama duyduklarım içten içe bana çok zarar verdi.
 
Merhaba, merak ettim sadece suan eşinizle nasılsınız? Nasıl gidiyor hayatınız
 
Back
X