- Katılım
- 8 Şubat 2024
- Mesajlar
- 10.052
- Emoji Skoru
- 14.830
- Puanlar
- 228
Eşiniz yüzünden mi.İnsan isterse içinden bile mesafe koyar .Severek yapmaz gönüllü yapmaz tam yapmaz.Zamanla yan yollar bulur aaa unuttum aaa olmamismi aaaa yapmıştım.Onemli olan farketmeniz .Çok doğru ama benim kayınvalidem görümcem kayınbabam böyle mesafe koyabileceğiniz biri değiller, yoksa ben de mesafeli bir insanım böyle samimi olmayı sevmem