• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Eş tarafı

Çok doğru ama benim kayınvalidem görümcem kayınbabam böyle mesafe koyabileceğiniz biri değiller, yoksa ben de mesafeli bir insanım böyle samimi olmayı sevmem
Eşiniz yüzünden mi.İnsan isterse içinden bile mesafe koyar .Severek yapmaz gönüllü yapmaz tam yapmaz.Zamanla yan yollar bulur aaa unuttum aaa olmamismi aaaa yapmıştım.Onemli olan farketmeniz .
 
Görümcemle altlı üstlü oturuyoruz ve görümcem her gün sabah saat 10.00-11 gibi eşimi arar ne yapıyorsun ne ediyorsun diye, normalde de zaten iki güne bir muhakkak bize gelir çaya kahveye ya sadece bu bir haftadır işte hiç uğramadı arayıp sormadı yani tabii ki de biliyor görümcem bilmez olur mu altlı üstlü oturuyoruz, kocama asla acımıyorum yapsın tabii ki ne incisi dökülecek ben iyiyken de yapıyorum 😂😂
Tamam o zaman bildikleri halde yapmamışlar akılları çıkmış bir faydamız dokunur diye.
Siz de bundan sonra ona göre davranırsınız artık.
 
Her insan aynı değil ki, kimisi menfaatçidir. Eşiniz evin işlerini görmeye devam etsin, siz de bu fırsat ile sağlam bir mesafe koyun. Herkes kendi yemeğini yapsın.
 
Aslında çok da beklentisizm hani yemek de şu da budu beklemedim ben sadece bilip de bilmiyormuş gibi davranmaları beni çok rahatsız ettiAslında çok da beklentisizm hani yemek de şu da budu beklemedim ben sadece bilip de bilmiyormuş gibi davranmaları beni çok rahatsız etti
Beklentiniz de yokmuş mis gibi işte kendinizi geri çekin artık rahatınıza bakın cidden ayıp etmişler, bazı şeyler bazı insanların üstüne oturmaz eğreti durur sizin iyiliğiniz de onlara yaramamış oturmamış bu da size ders olmuş oldu, bundan sonra kartları tekrar dağıtıp öyle devam edin hayatınıza.
 
Görevleri kendime üstlenmedim aslında onlar hani biz böyleyiz falan dediler ben de onlar gibi olmaya çalıştım hani biraz da eşimin gönlü olsun diye eşim de istiyordu çünkü, ama fark etmeden ben bu görevi üstüme yapıştırmışım yani çünkü dikkat ediyorum şu an kayınvalidem en ufak şeyde görümceni aradın mı ay görümcene de yemek yap falan diyor
Kendin üstlenmişsin işte, kimse bana bunları yaptıramaz mesela. Bana ne hizmetçi miyim ben ailesine hizmet ettim diye gönlü olan kocayı da koyarım kapının önüne. Bu kadar yaranmaya çalışmayın.
Görümcen geldiğinde dizinde dışarıdan pek şey görmedi muhtemelen düşmüşsün vurmussun bunu gidip anne babasına söylemese bile şaşırmazdım. Dizinin içini nereden bilsin?
Eşinin de incileri dökülmez merak etme yapacak tabiki
 
Geçmiş olsun. Evet sen arayıp sorarken onların sana aynı ilgiyi göstermemesi kırıcı. Ama yemek filan bekleme olayını ben anlamıyorum. Eşin var işte, onun yapması gerekmiyo mu
 
Yapılır mı yapılır hani, yapmak zorundalar mi değiller hani, arasalar iyiymis ama arayıp sormamislar ya hani, sen de bundan sonra öyle davranır ilgilenirsin hani yeri gelince de söylersin lafını sözünü olur biter
 
BENCE ÇOK ŞANSLISINIZ , KISA ZAMANDA GERÇEKLERİ GÖRMÜŞSÜNÜZ. 15 YIL KENDİNİZİZ HEBA EDİP farketebilirdiniz.
bu fırsatı iyi değerlendieirn bundan sonraki sorumluluklardan kurtuun
 
Hayır ben görümcemle yemek falan beklemedim hani onlar öyleler bir şey olduğundan yemek yapar falan diye düşünürler o yüzden onlar gibi düşündüm, eşim ailesine aslında savunmaz yani haklıyı haksızı doğru bir şekilde söyler, yani yemek falan yaptım ama ne bileyim ben hani çalışıyordu Ramazan'da ne bilim abla diyorum falan hani o yüzden yapmıştım,
Gereksiz vazife edinmişsiniz, yapmayın bundan sonra.
 
Ya tamam haklısınız evet ilgilenmek bakmak zorunda bir şeyler beklemek zorunda da değiliz ama şimdi karşı taraf böyle bir beklentisi var ve sen karşı tarafa yapıyorsun işte hasta olduğunda yemeğini yapıyorsun bir ihtiyacı olduğunda gidiyorsun o istemeden bir şeyler yapıyorsun ediyorsun, şu şu sözleri de duyuyorsun ya senin de ihtiyacın olursa biz sana yaparız sen şöylesin seni böyle seviyoruz aman sen şöylesin sen bizim için çok önemlisin çok değerlisin gibi cümleler de duyuyorsun yani
Bilemiyorum sizin yaptıklarınız da bana ters herkesin aile ilişki dinamiği farklı ama böylesi de çok yorucu kolaylıklar dilerim
 
Aslında çok da beklentisizm hani yemek de şu da budu beklemedim ben sadece bilip de bilmiyormuş gibi davranmaları beni çok rahatsız ettiAslında çok da beklentisizm hani yemek de şu da budu beklemedim ben sadece bilip de bilmiyormuş gibi davranmaları beni çok rahatsız etti
bence dizini çarpmış demiştir tam olarak detayını bilmiyorlardır. Üstü kapalı söylendiyse ciddi bir durum olarak anlaşılmaz çünkü
 
Gorumce soylememis de es de mi soylememis boyle oldu hastaneye gittik falan diye. Bu profildeki aileler gunde en az 2 kez konusur islerine gelmemis belli ki. Firsat olsun vur yuzlerine bi arayip sormadiniz de
 
Görevleri kendime üstlenmedim aslında onlar hani biz böyleyiz falan dediler ben de onlar gibi olmaya çalıştım hani biraz da eşimin gönlü olsun diye eşim de istiyordu çünkü, ama fark etmeden ben bu görevi üstüme yapıştırmışım yani çünkü dikkat ediyorum şu an kayınvalidem en ufak şeyde görümceni aradın mı ay görümcene de yemek yap falan diyor
Kv Görümcene yemek yap mı diyordu😳 bunu bana empoze etmeye çalışsa yapacağım varsa da yapmam. Ne münasebet ben neden görümceme yemek yapayım demediniz mi?
Bu durum size ders olmuş elinizi ayağınızı çekersiniz.
 
Çok haklısınız ama şöyle bir şey de var çok ince düşünceli olduklarını söylüyorlar sürekli yani böyle söyleyen birisini de ince düşünceli olmadığını düşünemezsiniz ki, mesele yemek işte değil zaten hani bilip de bilmiyormuş gibi davranmaları beni rahatsız etti
Kimin ne kadar ince olduğunu ve kimse için kendinizi parçalamanın alemi olmadığı yaşayarak öğrenmiş oldunuz.
 
Beklentiniz de yokmuş mis gibi işte kendinizi geri çekin artık rahatınıza bakın cidden ayıp etmişler, bazı şeyler bazı insanların üstüne oturmaz eğreti durur sizin iyiliğiniz de onlara yaramamış oturmamış bu da size ders olmuş oldu, bundan sonra kartları tekrar dağıtıp öyle devam edin hayatınıza.
Burda okuduğum en iyi yorumlardan biri şuan çok güzel özetlemişsiniz
 
Kendin üstlenmişsin işte, kimse bana bunları yaptıramaz mesela. Bana ne hizmetçi miyim ben ailesine hizmet ettim diye gönlü olan kocayı da koyarım kapının önüne. Bu kadar yaranmaya çalışmayın.
Görümcen geldiğinde dizinde dışarıdan pek şey görmedi muhtemelen düşmüşsün vurmussun bunu gidip anne babasına söylemese bile şaşırmazdım. Dizinin içini nereden bilsin?
Eşinin de incileri dökülmez merak etme yapacak tabiki
Kız kim diyor eşimin incileri dökülür diye zaten tabi yapacak, ben kimseden benim yemeğimi yapsın beklemedim, insan gibi arayıp geçmiş olsun demedikleri için şaşırdım, ayrıca yemeklerini üstlenmedim sonuçta abla diyorum üst katımda oturuyor diye kendimce samimi olmaya çalıştım, ama ben biraz abartmışım
 
Geçmiş olsun. Evet sen arayıp sorarken onların sana aynı ilgiyi göstermemesi kırıcı. Ama yemek filan bekleme olayını ben anlamıyorum. Eşin var işte, onun yapması gerekmiyo mu
Ay benim yanlış anlatmışım galiba ben zaten kimseden yemek istemiyorum beklemiyorum, ben böyle olunca görümcemin gelmeyi kesmesi, normalde sürekli arayıp duran kv ve kb nin aramaması bana garip geldi acaba benmi abartıyorum diye düşündüm
 
Öncelikle eşinizin işten gelip yemek yapması bulaşıkları toplaması falan gayet normal. Eşiniz varken görümceden beklemeniz saçma.

İkincisi kimse sizden bir talepte bulunmadığı halde onlar için bir şeyler yapmaktan vazgeçin. Gördüğünüz gibi hiç kıymeti olmamış.
 
Ramazanda yemek götürmeyin hasta olunca yemek beklemeyin.

Her küçük hastalıkta aramayın her şeyde aranma beklemeyin.

Arasalar güzel olurdu ama belki durumun farkında değiller. Ciddi değil diye düşündüler.

İsterseniz nedenini sorabilir, kırıldım diye bilirsiniz.
Sesssizce mesafe koyabilirsiniz.
Hiçbir şey olmamış gibi devam edebilirsiniz.
 
Back
X