• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Eşime karşı ne yapabilirim YARDIM

Ailemden ötürü be kardeşim bende biliyom gidip boşanmayı onların tavrı, evdekinin hareketleri. Mental sağlığım çöktü. Belki bir fikir beni aydınlatır diye gecenin bu saatinde buraya yazıyorum
Ben anlamıyorum, isimdeyim gucumdeyim diyen bir kadin (para kazandiginizi, ayaklarinizin ustunde durabildiginizi varsayiyorum) nasil olur da bosanamam, ailem kabul etmez der? Ne yapar ki aileniz, dover mi, sover mi? Esimden siddet gordugum icin bosandigimda bu durumu kabullenmeyecek aile (onlara neyse, neyi kabulleniyorlarsa onu da anlamiyorum) benim icin bitmistir. Kabullenmemek derken ne yaparlar mesela? Cunku sizin durumunuzda bosanmaktan baska care yok.
 
Merhaba 5 aylık evliyim, eşim ile severek evlendik.
İkimizde memuruz, eşim benden daha üst pozisyonda.
Ailem bana düğünüm de 200 gram altın yaptı. 2 ay sonra eşim ile araba almak için eşime altınları verdim güvenilir bir kuyumcu arkadaşının kasasına koyacağını boz dediğimizde bozup arabamızı alacağımızı söyledi. 2 ay geçti ne araba beğeniyor ne de ortada altınlar var. Meğerse altınlarımı satıp kumar oynamış bu süreçte öğrenene kadar çokça kez kavga ettik. Öğrendikten sonra da kavgalar devam etti.
Bu esnada telefonunda başka kızlara fake hesaplardan yazdığı, wp de şifreli sohbetler olduğunu öğrendim.
Kısa bir süre düzelir gibi oldu bu sefer telefon şifresi yine değişti bu sefer vermiyor. Ona karışmamamı telefonuna bakmamamı dışarıda ki hayatına karışmamamı istiyor.
Yetmiyor gibi geceleri eve gelmiyor sürekli dışarıda sık sık alkol kullanıyor.
Ailesi de durumu biliyor ve sürekli kavga var sürekli hır gür. Ailesi de gerekeni yapıyor ama ne laf anlıyor ne söz.
Aileme gidip açıklayamıyorum ne diyeceğimi yapabileceği bilmiyorum.
Ağır hakaret küfür ve şiddette var.
Bakımlıyım, çok güzel olduğumu söylerler, evimde işimde gücümdeyim, çevremdeki insanlar parmakla gösterir.
Seviyorum diyen insana ne oldu da bunları yapar? Ben ne yapmalıyım? Ailem boşanmayı kabul edecek aile değil, mental sağlığım çöktü…
Ben ibadetlerinde olan bir insanım, çok ağır bir imtihandayım. Bana tavsiye verin,
Neresi ağır imtihan?? Leş bir adamı seçmiş,dahası ailesi bile bile sizin başınızı yakmış.Siz ise ailenizin size verdiği altını götürüp adamın eline vermiş, sadakatsiz,döven,söven kumarbaz,yalancı,hırsız adamla bir geleceğinizin olduğunu yaratıcının size ders vermek için bu adamı başınıza verdiğini düşünen birisiniz , imtihan bu değildir konu sahibi bu başını bile bile yakmak, ALLAH'IN verdiği aklı kullanmayıp tüm suçu yaratıcıya atarak işten sıyrılmaktır .....
 
Cesaret edemiyorum maddi imkanlarımı elimden aldı. Şu an kendimi toparlamam gerekiyor. Ailem istifaya bile zorlayabilir çünkü ailemden uzak bir şehirdeyim, ailemin maddi durumu iyi. Ama baskıcı bir aile zorla yanlarına getirtebilirler.
Onlarla yaşamak daha iyi değil mi baskı bile olsa. Yoksa yağmurdan kaçarken doluya tutulmak mı
 
Ailemden ötürü be kardeşim bende biliyom gidip boşanmayı onların tavrı, evdekinin hareketleri. Mental sağlığım çöktü. Belki bir fikir beni aydınlatır diye gecenin bu saatinde buraya yazıyorum
Ne yapalım, gidip adamın kulağını mı çekelim?
 
işiniz var gücünüz var boşanmak için aileden izin almanız ne alaka? aileniz boşanmayı hiç mi kabul etmez yoksa bu olayların üstüne ekstra birşeyler daha mı lazım? eğer öyleyse biraz daha kurcalayın deccal kocanız yapmışı bir kaç bir şey daha.
 
Ben anlamıyorum, isimdeyim gucumdeyim diyen bir kadin (para kazandiginizi, ayaklarinizin ustunde durabildiginizi varsayiyorum) nasil olur da bosanamam, ailem kabul etmez der? Ne yapar ki aileniz, dover mi, sover mi? Esimden siddet gordugum icin bosandigimda bu durumu kabullenmeyecek aile (onlara neyse, neyi kabulleniyorlarsa onu da anlamiyorum) benim icin bitmistir. Kabullenmemek derken ne yaparlar mesela? Cunku sizin durumunuzda bosanmaktan baska care yok.
benim aile/akraba çevremdeki epeyce bi ailede (hepsinde olmasa da) boşanmak hayal edilemeyecek bişey
boşanma değil nişan attılar diye hasta olurlar -burada diyorlar ya kimse çocuğu boşandı diye kriz geçirmez hasta olmaz. valla olunuyor gayet. senelerdir kangren olmuş evlilikleri sürdüren de çok.

ancak adamda ne falso ararsan var. kumar, şiddet, küfür, fingirdeşme....

sene de 1950 değil artık, kızını memur yapmış 29 yaşına kadar da zorla filan evlendirmemiş bir aile var burada
milyonlar batıran, eve gelmeyen adamı boşayamazsın diye dövüp sövmez..sanmıyorum yani. makul gelmiyor hiç.

konu sahibi bakın benim öyle işte olmaz boşanamam aile de söyleyemem diye diye eşini senelerce çeken bir kuzenim var
severek evlenmişti yediremedi, onun kocasında da aldatma, kumar her pislik var.
ki bu kız bir de okumamış (o da ayrı bir gerizekalılık da neyse) filan bir kız

yemin ediyorum eniştem asıl tüm bu olanları seneler sonra öğrendiğinde "ben o kadar kötü bir baba mıydım niye söylemedin" diye küt diye kalp krizi geçirdi, ve kurtaramadılar kaybettik.
neye yaradı?
 
benim aile/akraba çevremdeki epeyce bi ailede (hepsinde olmasa da) boşanmak hayal edilemeyecek bişey
boşanma değil nişan attılar diye hasta olurlar -burada diyorlar ya kimse çocuğu boşandı diye kriz geçirmez hasta olmaz. valla olunuyor gayet. senelerdir kangren olmuş evlilikleri sürdüren de çok.

ancak adamda ne falso ararsan var. kumar, şiddet, küfür, fingirdeşme....

sene de 1950 değil artık, kızını memur yapmış 29 yaşına kadar da zorla filan evlendirmemiş bir aile var burada
milyonlar batıran, eve gelmeyen adamı boşayamazsın diye dövüp sövmez..sanmıyorum yani. makul gelmiyor hiç.

konu sahibi bakın benim öyle işte olmaz boşanamam aile de söyleyemem diye diye eşini senelerce çeken bir kuzenim var
severek evlenmişti yediremedi, onun kocasında da aldatma, kumar her pislik var.
ki bu kız bir de okumamış (o da ayrı bir gerizekalılık da neyse) filan bir kız

yemin ediyorum eniştem asıl tüm bu olanları seneler sonra öğrendiğinde "ben o kadar kötü bir baba mıydım niye söylemedin" diye küt diye kalp krizi geçirdi, ve kurtaramadılar kaybettik.
neye yaradı?
Hah iste bunu okusun konu sahibi. Ya ana baba normalse zaten cocugunu bu adamin yaninda birakmaz ki. Normal degilse de herkes kendi yoluna! Artik annelerin babalarin ayilip bayilmasina hayat feda etmenin zamani gecti. Eli ekmek tutan kimse kotu bir evlilige ailesinin zoru ile katlanmak zorunda degil. En buyuk yalnizlik bile kotu bir evlilikten daha iyi, yasamadan bilemiyor insanlar sanirim. Yazik olmamis mi simdi enisteye de ailesine de? Basiniz sag olsun.
 
Ya ben bu çalışan kadınların boşanma konusunda ailem vs demelerini hiç anlamıyorum. Maaşın var gerekirse uygun olsun diye 1+0 1+1 bir ev tutacaksın mis gibi kendini geçindireceksin. Böyle bir adamada aile baskısınada maruz kalmayacaksın. Bir kira ödemek bir karın doyurmak gözde büyüyor böyle şahsiyetsiz adamlarla yaşamaya sabır ediliyor.
 
ailen kumar oynayıp içki içtiği ve seni aldattığı halde boşanmanı istemez mi yani valla bana çok saçma geldi ailen seni okutmuş memurda olmussun yani bu zamana kadar arkanda durup sana destek olan hatta sana 200 gram altın yapan seni böyle seven bir aile boşanmanı istemeyecek öylemi bence boşanmak istemeyen sizsiniz yada yaşadıklarınız kocaman bir yalan hadi herseyde doğru olsun zaten memurmussunuz ailenize yuk olacakta değilsiniz kendi hayatınızı kurarsınız olur biter
 
Neyse sen bulmuşsun bir koca bırakma

Herkesin evliliği güzel olsa mutluluğun anlamı kalmaz ki

Bazı kadınlar da böyle sürünecek tabi
 
Ailemden ötürü be kardeşim bende biliyom gidip boşanmayı onların tavrı, evdekinin hareketleri. Mental sağlığım çöktü. Belki bir fikir beni aydınlatır diye gecenin bu saatinde buraya yazıyorum
Kumar bağımlısı iyileşmez
Sakın gebe kalma
Sonra bebeği bahane eder ve bu platformda en popüler olan iki cümleyi kurarsın:

Eşim çok iyi bir baba
Çocuğum babasına çok düşkün
 
Merhaba 5 aylık evliyim, eşim ile severek evlendik.
İkimizde memuruz, eşim benden daha üst pozisyonda.
Ailem bana düğünüm de 200 gram altın yaptı. 2 ay sonra eşim ile araba almak için eşime altınları verdim güvenilir bir kuyumcu arkadaşının kasasına koyacağını boz dediğimizde bozup arabamızı alacağımızı söyledi. 2 ay geçti ne araba beğeniyor ne de ortada altınlar var. Meğerse altınlarımı satıp kumar oynamış bu süreçte öğrenene kadar çokça kez kavga ettik. Öğrendikten sonra da kavgalar devam etti.
Bu esnada telefonunda başka kızlara fake hesaplardan yazdığı, wp de şifreli sohbetler olduğunu öğrendim.
Kısa bir süre düzelir gibi oldu bu sefer telefon şifresi yine değişti bu sefer vermiyor. Ona karışmamamı telefonuna bakmamamı dışarıda ki hayatına karışmamamı istiyor.
Yetmiyor gibi geceleri eve gelmiyor sürekli dışarıda sık sık alkol kullanıyor.
Ailesi de durumu biliyor ve sürekli kavga var sürekli hır gür. Ailesi de gerekeni yapıyor ama ne laf anlıyor ne söz.
Aileme gidip açıklayamıyorum ne diyeceğimi yapabileceği bilmiyorum.
Ağır hakaret küfür ve şiddette var.
Bakımlıyım, çok güzel olduğumu söylerler, evimde işimde gücümdeyim, çevremdeki insanlar parmakla gösterir.
Seviyorum diyen insana ne oldu da bunları yapar? Ben ne yapmalıyım? Ailem boşanmayı kabul edecek aile değil, mental sağlığım çöktü…
Ben ibadetlerinde olan bir insanım, çok ağır bir imtihandayım. Bana tavsiye verin,
Ortada evlilik yok ki..İmtihan değil bu..Karşıda ki patolojik bir bagımlı ustelık sadece kumarda değil..Alkol ve baska hatunlar..Bundan hayır gelmez
 
Bazı kere etti ufak tefek hataları oldu fakat bu denli asla. Inanamıyorum aklıma gelmezdi, şeytana dönüştü, yada öyleydi hep? Bunu da yaşayarak öğrendim

evet kesinlikle öyle inanın yapmadığı kalmadı, şiddet küfür hakaret aldatma maddi yıpratmalar vs. Zaten yapabileceği pek bir kötülük daha kalmadı. Diyorum düşmanımıydım? Benden intikam mı almaya çalıştı? En kötüsü de NARSİST çıkması oldu. Her şeyde beni suçluyor beni eziyor bana deli muamelesi yapıyor. Allah’ım hiç kimseyi böyle bir insanla karşılaştırma.
Bagımlılıgın en buyuk gostergesı manıpılasyon yapmasıdır..Sureklı karsıyı suclayarak aklını karıstırır karsıdakının..Karsıdakı zekı degılse bu oyunu yıllarca sürdürebılır..Zaten bır sure sonra sızınde ayarınız bozulup dogruyu yanlısı ayırt edemeyeceksınız.
 
Ailenizin bir benzeri gibi koca bulmuşsunuz. Ailenize gidemeyeceğinizi bildiği için hiçbir şeyden çekinmiyor hem maaşınızı hem altınlarınızı yiyor.

Belli ki kendini savunamayan, başkalarının yönlendirmesiyle hareket edebilen ve yalnız kalamayan birisiniz ama bu sebeple yaşadığınız haksızlıkları bir şekilde durdurmanız, karşı koymanız lazım.

Önce ailenize bahsedin, anlayıp anlamamak onlara kalmış. En kısa zamanda maaşınızı geri alarak birikim yapmalısınız. Gerekirse onun ailesinden destek talep ederek gelirinizi geri alın.

Ya özgüvenli bir şekilde adım adım kurtulacaksınız ya da son reddeye gelince bu adam sizi kendisi bırakacak bence. Yine sizi manipüle ederek, suçlayarak "kızınız şöyle kızınız böyle bununla yapamam istemiyorum" deyip ailenizin kapısına bırakarak. O yüzden aileniz sizden öğrenmeli.
 
Ailemden ötürü be kardeşim bende biliyom gidip boşanmayı onların tavrı, evdekinin hareketleri. Mental sağlığım çöktü. Belki bir fikir beni aydınlatır diye gecenin bu saatinde buraya yazıyorum
Senin yaşadıklarını öğrenip de boşanmanı onaylamayacak aileyi de silerim ben.

Bu adam değişmez bir mucize bekleme. Kimsenin elinde sihirli değnek yok bu adamı değiştirecek. Adam gözünü kırpmadan 200 gram altını 5 aylık karısını dolandırıp elinden almış ve kaybetmiş. Adam seni sevmiyor bile sen ancak bir yağlı kapı veya ayaklı cüzsansın onun için. Emin ol daha fazlası değilsin. Seven adam 5 aylık evliliğinde aldatır mı seni hiç mi aklın yok kendine saygın yok. Adamın dediğine bakma yaptığına bak. Bu adam seni kullanabilmek için
yalvarır, gözünün önünde ağlar, timsah gözyaşları döker, intiharla tehdit eder özür diler yapmayacağım der ama ne yapar biliyor musun iki gün sakin durur üçüncü gün özüne döner. Birinin sana bu gerçekleri yüzüne vurması gerekiyor ki kendine gelebil.

Ya bu adamı böyle çekersin ya bu evliliği bitirirsin.
 
Merhaba 5 aylık evliyim, eşim ile severek evlendik.
İkimizde memuruz, eşim benden daha üst pozisyonda.
Ailem bana düğünüm de 200 gram altın yaptı. 2 ay sonra eşim ile araba almak için eşime altınları verdim güvenilir bir kuyumcu arkadaşının kasasına koyacağını boz dediğimizde bozup arabamızı alacağımızı söyledi. 2 ay geçti ne araba beğeniyor ne de ortada altınlar var. Meğerse altınlarımı satıp kumar oynamış bu süreçte öğrenene kadar çokça kez kavga ettik. Öğrendikten sonra da kavgalar devam etti.
Bu esnada telefonunda başka kızlara fake hesaplardan yazdığı, wp de şifreli sohbetler olduğunu öğrendim.
Kısa bir süre düzelir gibi oldu bu sefer telefon şifresi yine değişti bu sefer vermiyor. Ona karışmamamı telefonuna bakmamamı dışarıda ki hayatına karışmamamı istiyor.
Yetmiyor gibi geceleri eve gelmiyor sürekli dışarıda sık sık alkol kullanıyor.
Ailesi de durumu biliyor ve sürekli kavga var sürekli hır gür. Ailesi de gerekeni yapıyor ama ne laf anlıyor ne söz.
Aileme gidip açıklayamıyorum ne diyeceğimi yapabileceği bilmiyorum.
Ağır hakaret küfür ve şiddette var.
Bakımlıyım, çok güzel olduğumu söylerler, evimde işimde gücümdeyim, çevremdeki insanlar parmakla gösterir.
Seviyorum diyen insana ne oldu da bunları yapar? Ben ne yapmalıyım? Ailem boşanmayı kabul edecek aile değil, mental sağlığım çöktü…
Ben ibadetlerinde olan bir insanım, çok ağır bir imtihandayım. Bana tavsiye verin,
Siz, bizim size hayal satmamızı istiyorsunuz. Aileniz baskıcıymış. Eee. Şu yasadıklarınızın her biri ayrı ayrı boşanma sebebi. Aileniz bugün yanınızda olmayacaksa bundan sonrada olmasın zaten. Ben öyle aileden de boşanırım. O adamı öyle de bir kapıya koyarım ki sokağımdan geçemez bir daha. Zaten ikinizde memursunuz. Şiddette varmış. Aklınız olsa şikayetçi olursunuz. Nasıl etekleri tutuşur. Ama siz bahanelerin arkasına saklanmak istiyorsunuz. Bakın bunları size kızmak için değil, silkelemek ve kendinize getirmek için söylüyorum. Çaresiz değilsiniz. Bir avukata danışın. Destek alın. Eli güçlü olan sizsiniz ama farkında değilsiniz.
 
Ailemden ötürü be kardeşim bende biliyom gidip boşanmayı onların tavrı, evdekinin hareketleri. Mental sağlığım çöktü. Belki bir fikir beni aydınlatır diye gecenin bu saatinde buraya yazıyorum
Ailenin değil kendini düşünmelisin..onlar da alışır ,kabullenir boşanmanı...5 ayda kadınlarla muhabbete daldıysa kim bilir daha ne haltlar yiyecek..altın konusunda anladık ki artık en iyi kocanın eline bile altın verilmez..
 
Ailemden ötürü be kardeşim bende biliyom gidip boşanmayı onların tavrı, evdekinin hareketleri. Mental sağlığım çöktü. Belki bir fikir beni aydınlatır diye gecenin bu saatinde buraya yazıyorum
içki içen
sizi döven
kumar oynayan adamı mı boşama diyecekler
mutaassıp aile diyorsunuz ya hani

aileniz boşanma dese de dinlemeyeceksiniz cesaretinizi kırıp
üstelik maddi gücünüz de var
düşünüyorum.. kızıma vuracak da Allah korusun
 
Back
X