• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Eşimle kavga ettik gitmeli miyim kalmalı mıyım?

Ben konuyu anladım. Bazı yörelerde şöyle bir şey var çiftlerin eşyalarını alırlar düğünlerini yaparlar takılarını da ziynet olarak takarlar anne babalar ama bu davetlilerin getirdiğini vermezler. Benim ailemde de böyle şimdi olur mu öyle şey gelinin o diyenler olabilir herkesin kendi fikri bana saçma gelmez çünkü zamanında onlar götürmüştür emanet kafası vardır. Büyük ihtimalle sizin eşinizin annesi bunu yapıyor ama size söyleyemiyorlar. Masraf ettiniz sizin olsun dedi kardeşimin gelini sen istiyorsun demeye getirmiş.
Bir lira masraf etmediler bakın yemin ediyorum ki abartmadan söylüyorum bir çöp almadılar yapmadılar. Benim evimde bir tane bardakları yok. Gelinlik düğün salonu eve alınan eşya hiç bir şey. Kayınvalidem bana bir tane don almadı. Don biraz kaba tabir oldu kusura bakmayın ama hani deriz bi don parası o anlamda söyledim. Yani kıyafetlerini giyip geldiler. Takı olarakta bileziğin birini görümcem kendi aldı bizde ona gidip aynısını takıcaz. Birde bi 15 gram bilezik aldı babası diğer iki bileziği adım kadar eminim benim eşim aldı verdi onlara takın diye. Birde biz elaleme götürdük onlarıda bize verin diyorsa yok artık. Eşim 18den beri çalışıyor tam 10 yıl o eve yapacağını yapmış. Yarısını o takıların eşim takmış. Eğer kalanıda bizim olsun diyorlarsa aptallıklarında boğulsunlar
 
Kusura bakma ama ben kayın tarafını pek cahil gördüm eşin de keza öyle. Taa annemler evlenirken altınlarını kel alaka teyzem istemiş ne hikmetse. Halamın eşi de demiş ki tamam kızı yani annemi götürün altınları alın o zaman. Altınlar evlenen kişilerindir demiş. Annemle babam almış tabi ki altını.

Biz evlenirken de böyle bir şey yaşanmadı tabi ki hem ben hem de eşim bu konularda net insanlarız zaten her iki tarafın da böyle bir niyeti olmadı. Görümcem ve kardeşimin nişanlısı başında durdu sandığın. Zaten çoğu şey de bize takıldı. Sonra hasılatı aldık geldik.

Bence ilk önce eşinle konuş bak onu ikna et. Bu bir evlilik değil bana kalırsa da senin dediğin gibi. Ortada kocaman bir güven sorunu var. Daha altınların ederini bilmiyorsun yarın bir gün ev araba yazlık vs alınınca ne yapacaksın
 
Kız bi şey istemem diyip durma deli etme insanı onlar senin senin. Niye senin altının annende kayınvalidende dursun koca kadınsın evlenmişsin artık sizin adınıza kimse karar veremez. Mevzu açgözlü olmak falan değil ben de altınlarımın hiçbirini takmadım yeri geldi zor günlerimiz oldu eşimle karar verdik bozdurduk kullandık. Çocuğumuz oldu eşim işsiz kaldı kullandık ve bunun hesabını kimseye vermedik çünkü bizim malımız. Aç gözünü biraz yahu.
Benim annemde çok rahatsız sürekli takılarını götür diyip duruyor bende o getirmeden götürmem diyorum. Siz ne güzel eş olmuşsunuz iyi günde kötü günde birbirinize destek olmuşsunuz keşke bizde öyle olsaydık. Bu arada bana eşime takıldığı kadar takı takılmadı. Bunlar köylü ya çevreleri bizden daha geniş. Birde bize umduğumuz gibi gelmedi. Onların yöresinde ne gidiyorsa herkes onu götürüyor bizde annem 10 yıl önce çeyrek takmış kadın mesela getirmiş bugün 2 bin lira takmış öyle olayda çok yaşadık. Eşim bana kavgada dediki size güvenmiyorum gözümün önünde açmadınız. Ben kayınvalide denen o kadınla konuşmaya gittiğimde bana senin ailen bu kadar mı altın taktı oğlum dediki anne 5 çeyrek 15 bin para takmışlar bu kadar mıydı yani dedi. Aralarında neler konuşmuşlar eşime onlar içinden aldı falan dediği o kadar belli ki yazık o yanımdaki adama benim eşim kayınvalidem kayınbabam onu yapacak insan mı diyememiş. Ama yok bu çok ayıp ben bunu açamıyorum. O kayınvalidem ettiğini bulmadan göçmesin bu dünyadan. Çingeneler. Ben size birşey sormak istiyorum. Bu konu bana çok dert oldu cevabını verdim ama yetmedi. Benim bu konuda yapabileceğim farklı birşey var mı böyle bunlar bunu dediğine pişman olsa rezil olsalar. Benim aileme bana yakıştırdıkları şey yüreğime köz gibi oturdu kafamdan çıkaramıyorum
 
Benim annemde çok rahatsız sürekli takılarını götür diyip duruyor bende o getirmeden götürmem diyorum. Siz ne güzel eş olmuşsunuz iyi günde kötü günde birbirinize destek olmuşsunuz keşke bizde öyle olsaydık. Bu arada bana eşime takıldığı kadar takı takılmadı. Bunlar köylü ya çevreleri bizden daha geniş. Birde bize umduğumuz gibi gelmedi. Onların yöresinde ne gidiyorsa herkes onu götürüyor bizde annem 10 yıl önce çeyrek takmış kadın mesela getirmiş bugün 2 bin lira takmış öyle olayda çok yaşadık. Eşim bana kavgada dediki size güvenmiyorum gözümün önünde açmadınız. Ben kayınvalide denen o kadınla konuşmaya gittiğimde bana senin ailen bu kadar mı altın taktı oğlum dediki anne 5 çeyrek 15 bin para takmışlar bu kadar mıydı yani dedi. Aralarında neler konuşmuşlar eşime onlar içinden aldı falan dediği o kadar belli ki yazık o yanımdaki adama benim eşim kayınvalidem kayınbabam onu yapacak insan mı diyememiş. Ama yok bu çok ayıp ben bunu açamıyorum. O kayınvalidem ettiğini bulmadan göçmesin bu dünyadan. Çingeneler. Ben size birşey sormak istiyorum. Bu konu bana çok dert oldu cevabını verdim ama yetmedi. Benim bu konuda yapabileceğim farklı birşey var mı böyle bunlar bunu dediğine pişman olsa rezil olsalar. Benim aileme bana yakıştırdıkları şey yüreğime köz gibi oturdu kafamdan çıkaramıyorum
Canım bu adamı önceden hiç tanıyamadın mı? Önceden hiç mi konuşmadınız bunları?
 
Kusura bakma ama ben kayın tarafını pek cahil gördüm eşin de keza öyle. Taa annemler evlenirken altınlarını kel alaka teyzem istemiş ne hikmetse. Halamın eşi de demiş ki tamam kızı yani annemi götürün altınları alın o zaman. Altınlar evlenen kişilerindir demiş. Annemle babam almış tabi ki altını.

Biz evlenirken de böyle bir şey yaşanmadı tabi ki hem ben hem de eşim bu konularda net insanlarız zaten her iki tarafın da böyle bir niyeti olmadı. Görümcem ve kardeşimin nişanlısı başında durdu sandığın. Zaten çoğu şey de bize takıldı. Sonra hasılatı aldık geldik.

Bence ilk önce eşinle konuş bak onu ikna et. Bu bir evlilik değil bana kalırsa da senin dediğin gibi. Ortada kocaman bir güven sorunu var. Daha altınların ederini bilmiyorsun yarın bir gün ev araba yazlık vs alınınca ne yapacaksın
Yok ne kusuru keşke sadece cahil olsalarda üstüne paragöz ve açgözlüler. Ben eşimle konuşmayacam o bana gelip konuşalım demediği müddetçe sessizliğime devam edicem. Konuşmak isterse konuşup bu güne kadar ki yanlışları düzeltmesini söylerim düzeltirse bir umut. Aileme olan bana olan saygısızlığını da bir daha yapmayacak kadar pişman olduğunu görmem gerek. İnanın ama karşımdaki adam bunları yapmayacak
 
Yok ne kusuru keşke sadece cahil olsalarda üstüne paragöz ve açgözlüler. Ben eşimle konuşmayacam o bana gelip konuşalım demediği müddetçe sessizliğime devam edicem. Konuşmak isterse konuşup bu güne kadar ki yanlışları düzeltmesini söylerim düzeltirse bir umut. Aileme olan bana olan saygısızlığını da bir daha yapmayacak kadar pişman olduğunu görmem gerek. İnanın ama karşımdaki adam bunları yapmayacak
Çabanı destekliyorum kardeşim umarım muvaffak olursun
 
Canım bu adamı önceden hiç tanıyamadın mı? Önceden hiç mi konuşmadınız bunları?
Bu altın konusunda kazık attı bana resmen kandırdı. Sonrasında kandırdı oyaladı bende salaklığıma doymadım hep kandım oyalandım sonuç bu maymun gözünü açtıda geçmiş olsun işte bana :)
 
Ben konuyu anladım. Bazı yörelerde şöyle bir şey var çiftlerin eşyalarını alırlar düğünlerini yaparlar takılarını da ziynet olarak takarlar anne babalar ama bu davetlilerin getirdiğini vermezler. Benim ailemde de böyle şimdi olur mu öyle şey gelinin o diyenler olabilir herkesin kendi fikri bana saçma gelmez çünkü zamanında onlar götürmüştür emanet kafası vardır. Büyük ihtimalle sizin eşinizin annesi bunu yapıyor ama size söyleyemiyorlar. Masraf ettiniz sizin olsun dedi kardeşimin gelini sen istiyorsun demeye getirmiş.
Bizde öyle bi adet yok ama biz eşimle en başından konuşarak karar verdik mesela ben bana takılanları aileme bırakacağımı söyledim ne geleni istiyorum ne borç ödemek istiyorum sadece kendi ailemin bana taktığını aldım yanıma eşimede dedim senin tarafında takılanları sen ne istersen yap bende ona karışmam karşılıklı birbirimize saygı göstererek hiçbir sorun yaşamadık kayınvalidemlerde yine bizim için saklamışlar sağolsunlar iş kurmayı düşünüyoruz dediğmizde herşeyi getirdiler koydular önümüze ama bu arkadşamızın anlattığı başka bi boyut altınlar sizin sizin deyip gelinden altın saklamaları değer vermeyip söz hakkı tanımamaları asıl mesele
 
Bu altın konusunda kazık attı bana resmen kandırdı. Sonrasında kandırdı oyaladı bende salaklığıma doymadım hep kandım oyalandım sonuç bu maymun gözünü açtıda geçmiş olsun işte bana :)
Bu adamın tek kötü huyu buymus gibi yazıyorsun. Adam düşüncesizin teki, sana bir börek alıp getirmekten aciz birisi. Nereden buldun sen bunu? Hiç mi fark etmedin bu davranışlarını? Hamilesin diye üzmek istemiyorum da çocuğun böyle bir babası ve nenesi vs olacak ona da yazık değil mi su hamilelik işlerine acele etmeseniz keşke...
 
Benim annemde çok rahatsız sürekli takılarını götür diyip duruyor bende o getirmeden götürmem diyorum. Siz ne güzel eş olmuşsunuz iyi günde kötü günde birbirinize destek olmuşsunuz keşke bizde öyle olsaydık. Bu arada bana eşime takıldığı kadar takı takılmadı. Bunlar köylü ya çevreleri bizden daha geniş. Birde bize umduğumuz gibi gelmedi. Onların yöresinde ne gidiyorsa herkes onu götürüyor bizde annem 10 yıl önce çeyrek takmış kadın mesela getirmiş bugün 2 bin lira takmış öyle olayda çok yaşadık. Eşim bana kavgada dediki size güvenmiyorum gözümün önünde açmadınız. Ben kayınvalide denen o kadınla konuşmaya gittiğimde bana senin ailen bu kadar mı altın taktı oğlum dediki anne 5 çeyrek 15 bin para takmışlar bu kadar mıydı yani dedi. Aralarında neler konuşmuşlar eşime onlar içinden aldı falan dediği o kadar belli ki yazık o yanımdaki adama benim eşim kayınvalidem kayınbabam onu yapacak insan mı diyememiş. Ama yok bu çok ayıp ben bunu açamıyorum. O kayınvalidem ettiğini bulmadan göçmesin bu dünyadan. Çingeneler. Ben size birşey sormak istiyorum. Bu konu bana çok dert oldu cevabını verdim ama yetmedi. Benim bu konuda yapabileceğim farklı birşey var mı böyle bunlar bunu dediğine pişman olsa rezil olsalar. Benim aileme bana yakıştırdıkları şey yüreğime köz gibi oturdu kafamdan çıkaramıyorum
Belli ki kocan annesinin ağzına bakıyo yani büyük ihtimalle bunlar kayınvalidenin doldurması üzgünüm eşin anneci sanırım. Kayınpederle aran nasıl yani lafı geçen biri mi aranız iyiyse onunla konuş ben altınları bilezik yapıp koluma takmak istiyorum falan de belki o laf geçirir karısına. Yoksa sen bu kocayla asla alamazsın gibi görünüyor. Laftan sözden utanacak olsa zaten verirdi.
 
Bu adamın tek kötü huyu buymus gibi yazıyorsun. Adam düşüncesizin teki, sana bir börek alıp getirmekten aciz birisi. Nereden buldun sen bunu? Hiç mi fark etmedin bu davranışlarını? Hamilesin diye üzmek istemiyorum da çocuğun böyle bir babası ve nenesi vs olacak ona da yazık değil mi su hamilelik işlerine acele etmeseniz keşke...
Bu konuyu açtığım için bu konu üzerinden konuşuyorum napiyim buraya hayat hikayemi veya şöylede kötü böylede kötü diye mi yaziyim. İnce düşünülmeyen yapılmayan şeyler daha vardır elbet ama bu daha farklı bir boyut ya hani. Ben mesela aile birliği olamadığımızı ne kazandığını kazanmadığını bilmediğimi de buraya yazdım oda baktığım zaman yabana atılacak bir konu değilmiş. Evet harici evliliğim sürecinde böyle ileri boyutta ciddi anlamda can sıkıcı bi olayla karşılaşmadım hiçte bu raddeye gelmedim. Adam düşüncesiniz teki evet. Baba konusuna katılıyorum size ama nene konusuna hiç katılmıyorum. Hiç bir vasfı yok gözümde dünyanın en kötü babaannesi, insanı olsun ben çocuğumu ondan korurum. Belki 1 saat sevmekten öteye gidemez en fazla. Oda emin olun sevmek için can atmıyordur. Börek göndermediğinden beni rahatça karnımda torunu varken üzdüğünden bunu anlayabiliriz.
 
Bizde öyle bi adet yok ama biz eşimle en başından konuşarak karar verdik mesela ben bana takılanları aileme bırakacağımı söyledim ne geleni istiyorum ne borç ödemek istiyorum sadece kendi ailemin bana taktığını aldım yanıma eşimede dedim senin tarafında takılanları sen ne istersen yap bende ona karışmam karşılıklı birbirimize saygı göstererek hiçbir sorun yaşamadık kayınvalidemlerde yine bizim için saklamışlar sağolsunlar iş kurmayı düşünüyoruz dediğmizde herşeyi getirdiler koydular önümüze ama bu arkadşamızın anlattığı başka bi boyut altınlar sizin sizin deyip gelinden altın saklamaları değer vermeyip söz hakkı tanımamaları asıl mesele
Sağ olsunlar onlarda iyi insanlarmış yine evlatlarını düşünmüşler. Böyle temiz insanları duydukça mutlu oluyorum sizin adınıza çok sevindim. Ben bizim durumumuzu kalleşlik olarak adlandırıyorum açıkçası. Eşim bana düğünden önce düğün gecesi takılar aileme gider bende doğru bulmuyorum ama usül böyle diyorlar işte arada kalmiyim idare et ertesi gün takılarımızı alırız dese ardına gerçekten birlik olduğumuzu bilsem işler farklı olurdu. Ben yine ses etmedim yine o takılar oraya gitti şeytana lanet olsun dedim ilk günden huzurunu kaçırma dedim. Ama sonrası fiyasko. Bakın eşim bana hediye 5i bir yerde taktı hediye. Ben onu bile benim diyip kullanamadım çok kırıcı bi durum. Ve hiç böyle derinlemesine düşünmedim. Şimdi diyorum ki bu kadar mı aptalsın bunca zaman getir diyip tamamına inanacağına sorgulasana. Adamı karşına alıp sen bana hediye taktığını layık görmedin diyip yatırsana bu konuyu masaya. Ama bilinçaltım bu konudan tartışma çıkacağını biliyordu bence benim hep konuyu ardıma attım. Çok pişmanım gerçekten bazen insan olayın içinde aptal gibi davranabiliyormuş.
 
Belli ki kocan annesinin ağzına bakıyo yani büyük ihtimalle bunlar kayınvalidenin doldurması üzgünüm eşin anneci sanırım. Kayınpederle aran nasıl yani lafı geçen biri mi aranız iyiyse onunla konuş ben altınları bilezik yapıp koluma takmak istiyorum falan de belki o laf geçirir karısına. Yoksa sen bu kocayla asla alamazsın gibi görünüyor. Laftan sözden utanacak olsa zaten verirdi.
Tabi tabi tamda dediğiniz gibi olay. Kayınpederimde aynı ailecek aynılar. Sadece takıları saydığımız gün şöyle bir durum olmuştu. Ben takıları götürelim dediğimde kayınvalidemin bi bayılmadığı kalmıştı bildiğiniz kadın kalp krizi geçirecekti. Kayınbabamda tepkiliydi ama orda annenlere gidin orayıda sayın onlarıda alın bunları da alın demişti ama lafta yani o an konu kapansın diye yapmış. Oda doğru bi insan değil. Hatta hep şey derim kayınbabalar çok iyi oluyormuş kayınvaliden nefret eden bile kayınbabam iyi diyor benim şansıma oda gülmedi derim :) oda aynı çok paragöz düğünde sandığa yapışmıştı kucaklayıp gezdi. Keşke aklı başında olsaydı ama maalesef onunlada konuşmak bir işe yaramaz.
 
Belli ki kocan annesinin ağzına bakıyo yani büyük ihtimalle bunlar kayınvalidenin doldurması üzgünüm eşin anneci sanırım. Kayınpederle aran nasıl yani lafı geçen biri mi aranız iyiyse onunla konuş ben altınları bilezik yapıp koluma takmak istiyorum falan de belki o laf geçirir karısına. Yoksa sen bu kocayla asla alamazsın gibi görünüyor. Laftan sözden utanacak olsa zaten verirdi.
Bu arada bugün görümcemin çeyizi gidiyor geçen hafta söylemişlerdi hep birlikteyken. Kayınvalidem ne bu olay için aradı nede çeyiz için. Normal zamanda beklemem telefon eşimle normal olsaydık kalkar giderdim geçen hafta söylediler extra bi telefon beklemezdim. Bu şartlarda arasaydıda gidemeyeceğimi söylecektim. 4.güne girdik 4 gündür benimle tek kelime etmeyen iki gündür salonda uyuyan gece eve 12 de gelen adam 9da bi baktım beni dürtüyor bi uyandım gelecek misin diyor bana nereye dedim sadece çeyize dedi sen git dedim uyumaya devam ettim. Eşimle dedikodular yine yapılmış belki heralde eşim iş bitince oraya gidiyor doldurulmaya çok güzel devam ediyor adam bana adım atacağına inadına inat diyor. Eşim demeyede utanıyorum yazıklar olsun böyle adama. Ama bu kadın nasıl bi vicdansız kötü. Böyle kötü bir ananın böyle yetiştirilememiş oğlu olurdu. Ben artık napiyim bu böyle olmayacak günlerce oturup konuşmasını beklemek doğru olur mu. Bende atım atmayacağım kararlıyım napsam gitsem mi dava mı açsam kafam çok karışık
 
Tabi tabi tamda dediğiniz gibi olay. Kayınpederimde aynı ailecek aynılar. Sadece takıları saydığımız gün şöyle bir durum olmuştu. Ben takıları götürelim dediğimde kayınvalidemin bi bayılmadığı kalmıştı bildiğiniz kadın kalp krizi geçirecekti. Kayınbabamda tepkiliydi ama orda annenlere gidin orayıda sayın onlarıda alın bunları da alın demişti ama lafta yani o an konu kapansın diye yapmış. Oda doğru bi insan değil. Hatta hep şey derim kayınbabalar çok iyi oluyormuş kayınvaliden nefret eden bile kayınbabam iyi diyor benim şansıma oda gülmedi derim :) oda aynı çok paragöz düğünde sandığa yapışmıştı kucaklayıp gezdi. Keşke aklı başında olsaydı ama maalesef onunlada konuşmak bir işe yaramaz.
Geçmişler olsun o zaman anca olay boşanmaya gider de hukuken alabilirsin zorla🤷‍♀️
 
Bu arada bugün görümcemin çeyizi gidiyor geçen hafta söylemişlerdi hep birlikteyken. Kayınvalidem ne bu olay için aradı nede çeyiz için. Normal zamanda beklemem telefon eşimle normal olsaydık kalkar giderdim geçen hafta söylediler extra bi telefon beklemezdim. Bu şartlarda arasaydıda gidemeyeceğimi söylecektim. 4.güne girdik 4 gündür benimle tek kelime etmeyen iki gündür salonda uyuyan gece eve 12 de gelen adam 9da bi baktım beni dürtüyor bi uyandım gelecek misin diyor bana nereye dedim sadece çeyize dedi sen git dedim uyumaya devam ettim. Eşimle dedikodular yine yapılmış belki eşim iş bitince oraya gidiyor doldurulmaya çok güzel devam ediyor adam bana adım atacağına inadına inat diyor. Eşim yanlış eşim demeyede utanıyorum. Ama bu kadın nasıl bi vicdansız kötü. Böyle kötü bir ananın böyle yetiştirememiş oğlu olurdu. Ben artık napiyim bu böyle olmayacak günlerce oturup konuşmasını beklemek doğru olur mu. Bende atım atmayacağım kararlıyım napsam gitsem mi dava mı açsam kafam çok karışık
Çocuğun yoksa lütfen çocuk yapma ya
 
Bugün bi arkadaşımızın bebeği oldu eşimle gidecektik işte birşey takalım dedim para veya altın eşimde altın takalım dedi olur dedim ama bizim altınlarımız hala kayınvalidemde ve evleneli 1 yılı geçti. Düğünde de takıyla alakalı sorun yaşadık zaten daha o zamandan başladı. Bende anneme kendi tarafımın taktıklarını emanet ettim eşim getirmiyor diye bende hiç getirmedim. Evlendiğimiz günden beri bunu problem ettim açıkça söylüyorum bunu çünkü kız tarafınınkide oğlanınkide fark etmez evli çiftlerin evine gelir. Önce yeni evlisiniz çalınır muhabbeti sonra annemler daha iyi bakar muhabbeti. Eşime 2 3 sefer söyledim hatta bana beşi bir yerde takmıştı onları getir kendime 2 3 tane bileklik yaptıracam dedim onuda bakalım napacak diye söyledim tamam dedi ama getirmedi tabi. Aradan 6 7 ay geçti 2.söylemem de konu bi yerden açıldı teşekkür ederim çok lafımı önemsediğin için artık önemi yok al sen kullan dahada istemem takım olmasada olmasın dedim kapattım konuyu. Bi düğüne gidiyoruz annesigilden alıyoruz takıyı ortak bi düğüne gidiyoruz annesigil getiriyor bizim takacağımız takıyı. Yani 3 5 kere bunun mevzusu oldu eşimde sende annenlerden getirmiyorsun falan dedi bende sen getir benimki dünden hazır dedim ama o getirene kadar getirmemekte kararlıydım. Bu arada takı umrumda değil bileklik yaptıracak olsam kendi tarafımın takısıylada yaptırırım ama hep napacak diye merak ettim. Bugünde ben annenin kapısından gidip almam yeter artık kendi altınımızı annenden alıyoruz elli kere getir dedim dedim. İnsan hiç bilemezse 10 çeyrek getirir koyar eve sürekli bi yere giderken ordan mı alıcaz dedim. Ama bunu kinayeli sert söyledim ordan başladı tartışma hiçte iyi yerlere gitmedi. Biz bana takılanı onun gözünün önünde açmadık diye bana aileme güvenmiyormuş. Onlar benim gözümün önünde açmış ama takı sandığı düğün gecesi oraya gitti ve biz ertesi gün akşam gittik ne kilitli ne kutu tarzından kapağı açılan bi takı kutusu yani ben gidene kadar içinden 5 10 zarf alsalar ruhum duymaz. Benim yanımda açılması şeffaflık olmuyor yani bende o yüzden eşimi hiç karıştırmadım. Sonra baya iki çocuk gibi birbirimize girdik birşeyler fırlattı bağırdı çağırdı bende aynı keza karşılığını verdim ne dediyse. İşte fesattır odur budur söylenmemesi gereken şeyler söyledi ailem ve benim için. Hiç birşeyin altında kalmadım ama mevzu altta kalmak değil. Gittim öncelikle annesine her şeyi anlattım benim aileme saygısızlık yapamaz ne olduğunu bilin şimdi aileme gidiyorum onlarda öğrensinler dedim. Tabi kayınvalidem annemle babamın nasıl insanlar olduğunu bildiği için tutuştu ailen asla öyle değil nasıl bunu söyler falan kadın baya bozuldu. Sonra yalvardı resmen ailene birşey anlatma eve git ben konuşacam dedi. Bende ben istemiyorum çocuğuma da kendim bakarım alsınn takısını tek başına yesin içsin napıyorsa yapsın dedim. Kaynanamda ya babana birşey olursa yaşlı adam falan dedi kafamı karıştırdı bak ben çok üzülüyorum onlar daha yaşlı falan dedi. Bu arada mevzu asla takıda değil. Mevzu benim bu evlilikte biz olarak hissetmemem. Gözü gönlü aşırı bol bi insanım bugün darda birini görsem cebimde ki son parayı veririm. Ama eşim bu konuda öyle değil ve ona hep bu konu açıldığında şunu dedim mevzu annenlerde değil senin bana o rahatlığı vermemen bu bizim diye hissettirmemen. Lafta bizim ama sadece lafta. Ben bi çeyreği alıp bi kuyumcuya gidip kendime bi kolye bile alamam ama takı bizimmiş. Mevzu kolyede bileklikte değil onun bana biz biriz olarak hissettirmesi. Ve böyle düşünmemek için elimden geleni yaptım ama bir gün oturup sağlıklı düşününce tamda böyle olduğunu anladım. Eve geldim ama aileme gitmeyi düşünüyorum eşyalarımı falan toplayıp. Yani o kadar berbat bi durumun içindeyim ki sağlıklı düşünemiyorum ve bebeğim her şeyden önemli benden bile. Şuan en sağlıklısı ne olur. Aileme anlatmalı mıyım gitmeli miyim yoksa boşansak bile boşanana kadar o mu çeksin gitsin evden.
Tüm altınların sizde olması gerekmiyor mu her yerin çok farklı adetleri var gerçekten. Eşinize gelince de gönlünüzü alıyor mu dediklerinden pişman mı bu önemli? Hemen boşan diyemicem ben bazı insanlar gibi bekara boşanmak kolay. Çok büyük saygısızlık hissediyorsanız ve eşiniz de gönlünüzü almıyorsa tabiki ailenizin desteğini alın. Ayrıca illa boşanıcam evden biri gitsin diyorsanız evinizde kalmak istiyorsanız gidecek olan taraf koca olmalı.
 
Back
X