- Katılım
- 30 Aralık 2009
- Mesajlar
- 25.425
- Emoji Skoru
- 107.309
- Puanlar
- 1.123
- Konu Sahibi angellllll
- #401
Sen kendini düşünmüyorsun diye ben arkandaki şöför olarak niye öleyim ayol ?Otobandaydık o sırada önümüzde kimse yoktu arkadakide dikkat etsin sinir krizi geçirmişim ezdirmicem diye değil o hareketi kabul edemediğimden bilinç dışı olarak böyle davranmışım bizde ölebilirdik sonuçta kendini düşünmeyen başkalarını nasıl düşünsün
Mantığa bak.