• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Eskişehir Ümit Hastanesinde Doğum Yapanlar Bakabilir mi

Fbdc78

Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
26 Mayıs 2025
Mesajlar
45
Emoji Skoru
7
Puanlar
6
Yaş
28
Ağustos sonu gibi doğumum olacak ve ben sezaryen istiyorum ,doktorumda Abdurrahman Akçay ama daha doğum hakkında konuşmadık.Bu hastanede yakın zamanda doğum yapmış olanlar deneyimlerini paylaşabilir mi ? İlgililer miydi ya da anlayışlılar mıydı vb.
 
Ağustos sonu gibi doğumum olacak ve ben sezaryen istiyorum ,doktorumda Abdurrahman Akçay ama daha doğum hakkında konuşmadık.Bu hastanede yakın zamanda doğum yapmış olanlar deneyimlerini paylaşabilir mi ? İlgililer miydi ya da anlayışlılar mıydı vb.
Benim de ağustos başı gibi ben de orda yapacağım nasip olursa yapan arkadaşlarım var memnunlar ama bilemiyorum yine de
 
Dilek Ulusoy evet memnunum ama sizin doktorunuzu da duydum kuzenim ona gidiyordu memnundu
 
Back
X