Son kullanma tarihi geçmiş, bayatlamış bir tarayıcı kullanıyorsanız. Mercedes kullanmak yerine tosbaya binmek gibi... Websiteleri düzgün görüntüleyemiyorsanız eh, bi zahmet tarayıcınızı güncelleyiniz. Modern Web standartlarını karşılayan bir tarayıcı alternatifine göz atın.
Eskişehir Ümit Hastanesinde Doğum Yapanlar Bakabilir mi
Ağustos sonu gibi doğumum olacak ve ben sezaryen istiyorum ,doktorumda Abdurrahman Akçay ama daha doğum hakkında konuşmadık.Bu hastanede yakın zamanda doğum yapmış olanlar deneyimlerini paylaşabilir mi ? İlgililer miydi ya da anlayışlılar mıydı vb.
Ağustos sonu gibi doğumum olacak ve ben sezaryen istiyorum ,doktorumda Abdurrahman Akçay ama daha doğum hakkında konuşmadık.Bu hastanede yakın zamanda doğum yapmış olanlar deneyimlerini paylaşabilir mi ? İlgililer miydi ya da anlayışlılar mıydı vb.