- Katılım
- 15 Temmuz 2021
- Mesajlar
- 776
- Emoji Skoru
- 329
- Puanlar
- 53
- Yaş
- 26
Kızlar hepinize merhabalar
Hepinizin anneler günü kutlu olsun
Allah evlatlarınızı size/sizi onlara bağışlasın inşallah 



Kızlar ben aileni sorunlarımdan bahsediyorum arada buraya .Maalesef bitmiyor bu sorunlar .Farkındayım herkeste oluyor ama . Kızlar ben artık baskı görmeye başladım.26 yaşındayım ve şu an evlilik / ilişki düşünmüyorum . Ama yengem sürekli evlilikle ilgili abilerimin yanında şakalar yapmaya başladı önce .Cevap verince ben suçlu çıkıyorum .Bekar abim yengemden borç aldığı için - saygısızlık yaptığımı/ bana sadece şaka yaptığını şizofren olduğunu iddia etti .Bu resmen etiketlemek . Geçen hafta da büyük ablam- aldığım maaşa kesinlikle dokunmamamı benim çeyizime kanaviçe alacağını söyledi .Ben de borçlarım olduğunu ve şu an düşünmediğimi söylediğim halde ısrar etti .Karşı çıkınca bana ablalık yaptığını / şizofren olduğumu idda etti resmen etiketledi . Gecen diğer abim de artık niyetini al vs. Konuştu .
Kızlar çok şükür sağlıklıyım .Ags sınavına gireceğim.Yüksek lisans tezi yazıyorum .Ücretli öğretmenlik yapıyorum.
Ama yemin ederim artık bu etiketlenmeye tahammül edemiyorum.Zoruma gidiyor. Bu konuda fikirlerinize ihtiyacım var.
Şimdiden teşekkür ederim

Hepinizin anneler günü kutlu olsun
Kızlar ben aileni sorunlarımdan bahsediyorum arada buraya .Maalesef bitmiyor bu sorunlar .Farkındayım herkeste oluyor ama . Kızlar ben artık baskı görmeye başladım.26 yaşındayım ve şu an evlilik / ilişki düşünmüyorum . Ama yengem sürekli evlilikle ilgili abilerimin yanında şakalar yapmaya başladı önce .Cevap verince ben suçlu çıkıyorum .Bekar abim yengemden borç aldığı için - saygısızlık yaptığımı/ bana sadece şaka yaptığını şizofren olduğunu iddia etti .Bu resmen etiketlemek . Geçen hafta da büyük ablam- aldığım maaşa kesinlikle dokunmamamı benim çeyizime kanaviçe alacağını söyledi .Ben de borçlarım olduğunu ve şu an düşünmediğimi söylediğim halde ısrar etti .Karşı çıkınca bana ablalık yaptığını / şizofren olduğumu idda etti resmen etiketledi . Gecen diğer abim de artık niyetini al vs. Konuştu .
Kızlar çok şükür sağlıklıyım .Ags sınavına gireceğim.Yüksek lisans tezi yazıyorum .Ücretli öğretmenlik yapıyorum.
Ama yemin ederim artık bu etiketlenmeye tahammül edemiyorum.Zoruma gidiyor. Bu konuda fikirlerinize ihtiyacım var.
Şimdiden teşekkür ederim