• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Etiketlenme

Kahvely

Aktif Üye
Kayıtlı Üye
Katılım
15 Temmuz 2021
Mesajlar
776
Emoji Skoru
329
Puanlar
53
Yaş
26
Kızlar hepinize merhabalar
Hepinizin anneler günü kutlu olsun 🌸❤️Allah evlatlarınızı size/sizi onlara bağışlasın inşallah ❤️🥹🌸🙏
Kızlar ben aileni sorunlarımdan bahsediyorum arada buraya .Maalesef bitmiyor bu sorunlar .Farkındayım herkeste oluyor ama . Kızlar ben artık baskı görmeye başladım.26 yaşındayım ve şu an evlilik / ilişki düşünmüyorum . Ama yengem sürekli evlilikle ilgili abilerimin yanında şakalar yapmaya başladı önce .Cevap verince ben suçlu çıkıyorum .Bekar abim yengemden borç aldığı için - saygısızlık yaptığımı/ bana sadece şaka yaptığını şizofren olduğunu iddia etti .Bu resmen etiketlemek . Geçen hafta da büyük ablam- aldığım maaşa kesinlikle dokunmamamı benim çeyizime kanaviçe alacağını söyledi .Ben de borçlarım olduğunu ve şu an düşünmediğimi söylediğim halde ısrar etti .Karşı çıkınca bana ablalık yaptığını / şizofren olduğumu idda etti resmen etiketledi . Gecen diğer abim de artık niyetini al vs. Konuştu .
Kızlar çok şükür sağlıklıyım .Ags sınavına gireceğim.Yüksek lisans tezi yazıyorum .Ücretli öğretmenlik yapıyorum.
Ama yemin ederim artık bu etiketlenmeye tahammül edemiyorum.Zoruma gidiyor. Bu konuda fikirlerinize ihtiyacım var.
Şimdiden teşekkür ederim 🌸🙏
 
Ya sübbüüüü
Kariyer sahibi olmak için çabalayan birini evlen diye darlayan aileyi de ilk defa görüyorum.

Lütfen bakın lütfen onları dinlemeyin ve kendi ekonomik özgürlüğünüzü kazanmadan da evlenmeyin. Karşınıza çıkacak olan insan dünyanın en mükemmel insanı da olsa bir kadının ekonomik özgürlüğü olmaması yeri geliyor en büyük sıkıntı olabiliyor. (kendimden biliyorum.)

Bu aile, evliliğiniz sıkıntıya düştüğünde maddi yada manevi destek olacak bir aileye benzemiyor. O yüzden onların ne dediğini değil kendi kariyerinizi düşünün.
 
Son düzenleme:
Kızlar hepinize merhabalar
Hepinizin anneler günü kutlu olsun 🌸❤️Allah evlatlarınızı size/sizi onlara bağışlasın inşallah ❤️🥹🌸🙏
Kızlar ben aileni sorunlarımdan bahsediyorum arada buraya .Maalesef bitmiyor bu sorunlar .Farkındayım herkeste oluyor ama . Kızlar ben artık baskı görmeye başladım.26 yaşındayım ve şu an evlilik / ilişki düşünmüyorum . Ama yengem sürekli evlilikle ilgili abilerimin yanında şakalar yapmaya başladı önce .Cevap verince ben suçlu çıkıyorum .Bekar abim yengemden borç aldığı için - saygısızlık yaptığımı/ bana sadece şaka yaptığını şizofren olduğunu iddia etti .Bu resmen etiketlemek . Geçen hafta da büyük ablam- aldığım maaşa kesinlikle dokunmamamı benim çeyizime kanaviçe alacağını söyledi .Ben de borçlarım olduğunu ve şu an düşünmediğimi söylediğim halde ısrar etti .Karşı çıkınca bana ablalık yaptığını / şizofren olduğumu idda etti resmen etiketledi . Gecen diğer abim de artık niyetini al vs. Konuştu .
Kızlar çok şükür sağlıklıyım .Ags sınavına gireceğim.Yüksek lisans tezi yazıyorum .Ücretli öğretmenlik yapıyorum.
Ama yemin ederim artık bu etiketlenmeye tahammül edemiyorum.Zoruma gidiyor. Bu konuda fikirlerinize ihtiyacım var.
Şimdiden teşekkür ederim 🌸🙏
Başka kelime bilmiyor herhalde şizofren aşağı şizofren yukarı, ver ağızlarının payını geç evet ben saygısızım de.

Kanaviçe ne be onla mı ablalık ediyormuş size kendi maaşıyla değil sizin maaşınızla bir de.
 
Ya sübbüüüü
Kariyer sahibi olmak için çabalayan birini evlen diye darlayan aileyi de ilk defa görüyorum.

Lütfen bakın lütfen onları dinlemeyin ve kendi ekonomik özgürlüğünüzü kazanmadan da evlenmeyin. Karşınıza çıkacak olan insan dünyanın en mükemmel insanı da olsa bir kadının ekonomik özgürlüğü olmaması yeri geliyor en büyük sıkıntı olabiliyor. (kendimden biliyorum.)

Bu aile evliliğiniz maddi yada manevi destek olacak bir aileye benzemiyor. O yüzden onların ne dediğini değil kendi kariyerinizi düşünün.
Kendi öz ablamın /abimin beni şizofren siye etiketlemesi çok zoruma gidiyor. Bir de bu bekar abim daha kaç yaşına kadar okuyacaksın ? 40 yaşına geldin yüksek lisans yapıyorsun ya bi de tekrar akademi diyorsun diyor .İkisinin farklı olduğunu dahi anlatamıyorum .
 
Başka kelime bilmiyor herhalde şizofren aşağı şizofren yukarı, ver ağızlarının payını geç evet ben saygısızım de.

Kanaviçe ne be onla mı ablalık ediyormuş size kendi maaşıyla değil sizin maaşınızla bir de.
Evet .Yemin ederim çok zoruma gidiyor.Çok şükür öyle bir sağlık problemim yok.Öz ablam öz abim bu etiketlemeyi yapan . Ben hayatı bilmiyormuşum öyle söylüyor.
 
Kendi öz ablamın /abimin beni şizofren siye etiketlemesi çok zoruma gidiyor. Bir de bu bekar abim daha kaç yaşına kadar okuyacaksın ? 40 yaşına geldin yüksek lisans yapıyorsun ya bi de tekrar akademi diyorsun diyor .İkisinin farklı olduğunu dahi anlatamıyorum .
26 yaşındasın daha ya.
Asıl şizofren size o damgayı vuranlar.
Ne kadar fikirsiz olduklarını kendin de idrak etmişsin zaten. O evden ayrılma gibi durumun var mı ? Aile değil de zebani ordusuyla yaşıyorsun sanki
 
Evet .Yemin ederim çok zoruma gidiyor.Çok şükür öyle bir sağlık problemim yok.Öz ablam öz abim bu etiketlemeyi yapan . Ben hayatı bilmiyormuşum öyle söylüyor.
Bilmiyorsam bilmiyorum böyle boyuna hakaret ederek mi öğreteceklermiş, hem onlara ne ana babanız yok mu onlar ne diyor?
 
26 yaşındasın daha ya.
Asıl şizofren size o damgayı vuranlar.
Ne kadar fikirsiz olduklarını kendin de idrak etmişsin zaten. O evden ayrılma gibi durumun var mı ? Aile değil de zebani ordusuyla yaşıyorsun sanki
İnşallah ags sınavını kazanınca İstanbul’a gideceğim .Peşimden gelmezlerse .
 
Bilmiyorsam bilmiyorum böyle boyuna hakaret ederek mi öğreteceklermiş, hem onlara ne ana babanız yok mu onlar ne diyor?
Annem benim yanımdayken beni savunuyor .Kac kez barıştırma ağır konuştu beni etiketledi dedim .Az önce barıştırmaya çalıştı .Hala ablam bana diyor ki - o yola doğru gidiyor işte diyor .Sevgiyi hak etmediğimi söylüyor .
 
Annem benim yanımdayken beni savunuyor .Kac kez barıştırma ağır konuştu beni etiketledi dedim .Az önce barıştırmaya çalıştı .Hala ablam bana diyor ki - o yola doğru gidiyor işte diyor .Sevgiyi hak etmediğimi söylüyor .
Kız sende tutturdun etikette etiket , kocaman kadınsın muhatap olma he he de geç işte.
 
Kız sende tutturdun etikette etiket , kocaman kadınsın muhatap olma he he de geç işte.
İşte ben bunu yapınca da abim üzerime yürüyor . Ortalık karışıyor .Annem herseyde susmamı bekliyor.Amaan boşver diyor .
 
Uzmanlıkları ne?
Milletin şu açıkla desem aciklayamayacagi terimleri kullanması da beni hasta ediyor.

Ne bakıyorsun takıyorsun, dersini çalış yüzlerine bakma, kaç yaşında insansın Parana mi cokecekler, verme kimseye bı kuruş.
 
Uzmanlıkları ne?
Milletin şu açıkla desem aciklayamayacagi terimleri kullanması da beni hasta ediyor.
Abim üni terk .Ablam lise .
Ne kadar acı değil mi ? Bir ablanın abinin kardeşine bu yaftayı yapıştırması . Ablamı heryerden engellediğim için bile o senin ablam diye tepki görüyorum.
 
Abim üni terk .Ablam lise .
Ne kadar acı değil mi ? Bir ablanın abinin kardeşine bu yaftayı yapıştırması . Ablamı heryerden engellediğim için bile o senin ablam diye tepki görüyorum.
Acı maci değil. Sen biraz dramadan besleniyorsun, kimseyi umursama, biraz kendi işine bak millete gereken sınırı çiz, bak drama kalıyor mu.!?
 
Acı maci değil. Sen biraz dramadan besleniyorsun, kimseyi umursama, biraz kendi işine bak millete gereken sınırı çiz, bak drama kalıyor mu.!?
Zoruma gidiyor gerçekten .Bunu psıkolog arkadaşıma anlattım kız acıdı . O yüzden dısardan öyle duruyor galiba . Ablamı engelledim .Annemin hala barıştırmaya -üzerinde hakkı var demesine rağmen .Haklısınız herkes yerini bilmeli
 
allah askina aldigin maas asgariyse 28 bindir 28 bini kumaşa, kanaviçeye gömmek isteyen zeka seviyesinde insanin sana verdigi sizofreni teshisine mi onem veriyorsun?
hani paranla tava tencere alalim dese yine neyse. kanavice ne ya
kara para mi aklayacak parayi birine verip kanavice yaptirip:)
ayrica cok ablaysa senden para almadan yapsin ceyizini. nerede gorulmus oz ablanin kardese yaptigi / yaptirdigi havludan vs para almasi? ne ayıp
 
allah askina aldigin maas asgariyse 28 bindir 28 bini kumaşa, kanaviçeye gömmek isteyen zeka seviyesinde insanin sana verdigi sizofreni teshisine mi onem veriyorsun?
hani paranla tava tencere alalim dese yine neyse. kanavice ne ya
kara para mi aklayacak parayi birine verip kanavice yaptirip:)
ayrica cok ablaysa senden para almadan yapsin ceyizini. nerede gorulmus oz ablanin kardese yaptigi / yaptirdigi havludan vs para almasi? ne ayıp
Evet asgari ücret alıyorum .Ama çok zoruma gitti.Gecen de aynı lafı abimden duydum .Sanki anlaşmış gibiler . Hani çok şükür sağlığımda bişey yok . Sırf şu an düşünüyorum istemiyorum diye resmen psıkolojik baskı yapılıyor .
 
Evet asgari ücret alıyorum .Ama çok zoruma gitti.Gecen de aynı lafı abimden duydum .Sanki anlaşmış gibiler . Hani çok şükür sağlığımda bişey yok . Sırf şu an düşünüyorum istemiyorum diye resmen psıkolojik baskı yapılıyor .
Kimseyi umursamayın, evet söyledikleri laf kırıcı ve şuursuzca ama sizi sinir etmek için söylemeye devam edecekleri için evet ben deliyim deliyle uğraşılmaz deyin, ablanız sizin paranızla çeyizinize kanaviçe mi alacakmış😂😂😂

Bu devirde çeyiz çimen mi kalmış hele bir de kanaviçe 🤦‍♀️ siz ondan önce davranıp kendisine 1 paket naftalin alıp hediye edin, fikirlerini naftalinlesin de güveler yemesin 😂
 
Son düzenleme:
Annem benim yanımdayken beni savunuyor .Kac kez barıştırma ağır konuştu beni etiketledi dedim .Az önce barıştırmaya çalıştı .Hala ablam bana diyor ki - o yola doğru gidiyor işte diyor .Sevgiyi hak etmediğimi söylüyor .

Kimseyi umursamayın, evet söyledikleri laf kırıcı ve şuursuzca ama sizi sinir etmek için söylemeye devam edecekleri için evet ben deliyim deliyle uğraşılmaz deyin, ablanız sizin paranızla çeyinize kanaviçe mi alacakmış😂😂😂

Bu devirde çeyiz çimen mi kalmış hele bir de kanaviçe 🤦‍♀️ siz ondan önce davranıp kendisine 1 paket naftalin alıp hediye edin, fikirlerini naftalinlesin de güveler yemesin 😂
İnsan çok üzülüyor sayın moderatörüm .Hani dokundu bana .Evet valla ceyiz alacakmış 😂😂 ben paramı çarcur ediyormuşum .Hayatı bilmiyormuşum .Kendisi naftalinden ziyade fincan seti istiyor .Arkadaslarına hava atacakmış öğretmen kardeşim aldı diye 😂
 
Ne kıskanç ablaniz ne şirret yengeniz var .İşleri yokmu .Ev kadınımi İkiside .Bak tabiki sokak kadını olacak değiller .Fakat al size etiket .Etiket böyle olur .Eğer zorbalık yaparsan hakedersin .
Kanaviçe mi kaldı napcan kanaviçeyi .Olmayınca noluyormus Bin sekiz yüz elli de kalmış ablaniza sorsaniza bı.İkiside sıkıntılı ay aklıma pencere önü koca bekleyen tipler geldi yada yere mendil atan zevce diyen falan.Yapay zekaya gectik ama çoğunda normal zeka bile yokki naparsin .Şans sizinkide ayrı ev imkanı yokmu öğretmen arkadaşlarınızla falan .Kanaviçeyi kafasına örtüsün zeka eksikligi farkedilmez böylece.Sizofren demiş birde kendine bakmadan kanaviçe meraklısı kadincagiz .Komikler
 
Back
X