- Katılım
- 12 Temmuz 2006
- Mesajlar
- 62.464
- Emoji Skoru
- 238.728
- Puanlar
- 1.223
- Yaş
- 54
Kahve fincanı mıİnsan çok üzülüyor sayın moderatörüm .Hani dokundu bana .Evet valla ceyiz alacakmışben paramı çarcur ediyormuşum .Hayatı bilmiyormuşum .Kendisi naftalinden ziyade fincan seti istiyor .Arkadaslarına hava atacakmış öğretmen kardeşim aldı diye
![]()
Valla hiiiç üzülmeyin aile de bir yere kadar her dediklerine üzülmemek lazım, kardeşleri için istedikleri şey mantıklı olsa neyse, kardeşimiz kariyer yapsın dünyayı gezsin hayallerini gerçekleştirsin demiyorlar da henüz 26 yaşında olan bir kadına evlenme baskısı yapıyorlar asıl kendi akıl sağlıklarına baksınlar, ablanız evlenmiş de başı göğe mi ermiş, kardeşine çeyiz yapmaktan başka bir şey bilmiyor onu da kendi parasıyla değil kardeşinin parasıyla yapacak, hem de kanaviçe hey Ya Rabbim