• Merhaba, Kadınlar Kulübü'ne ÜCRETSİZ üye olarak yorumlar ile katkıda bulunabilir veya aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz.

Etiketlenme

Yok çok şükür gayet saglıklıyım 🌸Bu lafı ilk bekar abim yengeme cevap verdiğim için milletin içinde söyledi .Ablam da kanaviçe istemediğim için :(
Her ailenin bir ya da birkac densizi oluyor, idare edildikce kendilerini bi halt sanan, onlari umursadikca şikarlanan, bosvermeli ve yolunuzu cizmeye devam etmelisiniz.

40 yaşındayım, ceyizimde kanavicelerim var bizim oralarda kanavicesiz evlenilmez ama kiyipta bir kez acip kullanmadim, cok gerekli degil daha cok kulturel bir gelenek, edinmek zorunda degilsiniz, ablanizin galiba kanavice isledigi icin para ile ezmek istediği bir komsusu, arkadasi falan var, su donemde cok anlamsiz bir ceyiz esyasi.
 
Dedi lise terk :))
Hadi otur sen canım ya ahaha cahil seni 😂

Aynen canım lise terkim kendi kötü çevrende bi üni okuyan sensin muhtemelen seviyenden belli ama ben 3. kuşağım. 26 yaşında 4 sene iş tecrübem vardı ücretliden aldığım 2 kuruş parayla başardım yeaaa demiyordum aile evinde itilmiş kakılmış gibi dolanmıyordum kuveytli prenslere ağıt yakmıyordum 😂
 
Her ailenin bir ya da birkac densizi oluyor, idare edildikce kendilerini bi halt sanan, onlari umursadikca şikarlanan, bosvermeli ve yolunuzu cizmeye devam etmelisiniz.

40 yaşındayım, ceyizimde kanavicelerim var bizim oralarda kanavicesiz evlenilmez ama kiyipta bir kez acip kullanmadim, cok gerekli degil daha cok kulturel bir gelenek, edinmek zorunda degilsiniz, ablanizin galiba kanavice isledigi icin para ile ezmek istediği bir komsusu, arkadasi falan var, su donemde cok anlamsiz bir ceyiz esyasi.
Çok çok teşekkür ederim.Cidden ailede de hep onlar idare ediliyor . Onlara büyük diye cevap verilmiyor .
 
Aynen canım lise terkim kendi kötü çevrende bi üni okuyan sensin muhtemelen seviyenden belli ama ben 3. kuşağım. 26 yaşında 4 sene iş tecrübem vardı ücretliden aldığım 2 kuruş parayla başardım yeaaa demiyordum aile evinde itilmiş kakılmış gibi dolanmıyordum kuveytli prenslere ağıt yakmıyordum 😂
Hadi Ordan süprüntü lise terk . Sen neler yaptın kim bilir ki saldırıyorsun :))
 
Hadi Ordan süprüntü lise terk . Sen neler yaptın kim bilir ki saldırıyorsun :)) hadi başka yerde itfaiye bul cahillll
Hahahahhahahhahahahhaahahah allah çevrene sabır versin cidden şizoluk olabilir allah bilir kaç senede kazandınnn kaç senede okudunnnn 26 yaşında aile evinde eziyet çekip abinin arkasını topluyorsun küçük dünyanda da kendini bi halt sanıyorsun bugün de şükür ettik hayatımıza
 
Aynen canım lise terkim kendi kötü çevrende bi üni okuyan sensin muhtemelen seviyenden belli ama ben 3. kuşağım. 26 yaşında 4 sene iş tecrübem vardı ücretliden aldığım 2 kuruş parayla başardım yeaaa demiyordum aile evinde itilmiş kakılmış gibi dolanmıyordum kuveytli prenslere ağıt yakmıyordum 😂
Hahahahhahahhahahahhaahahah allah çevrene sabır versin cidden şizoluk olabilir allah bilir kaç senede kazandınnn kaç senede okudunnnn 26 yaşında aile evinde eziyet çekip abinin arkasını topluyorsun küçük dünyanda da kendini bi halt sanıyorsun bugün de şükür ettik hayatımıza
İnsallah bin beteriyle sınav olursun ❤️❤️
 
Kurban psikolojisine girme lütfen.

Kendi sıkıntılarını senin üzerine boşaltıyorlar.

Belli ki kendi psikolojileri bozuk!

Müsaade etme ama yüz göz de olma belli ki terbiyesizliğe vuracaklar.

Evlilik de sanki manavda ki karpuz öyle kolay mı? Bir de belki istemiyorsun yani.. Saygı duymaları lazım.

Sen Eğitimine odaklan. Akademi düşünüyorsan elini çabuk tut. Göreve başlarsan o evden ayrıl.
 
Ücretlilerde KPSS puanı girilerek atanmış oluyor

Atanmış olmuyorsunuz KPSS ye göre ilçenizde bir okula yerleşiyorsunuz. Kadroda ki Öğretmen gelince maalesef sizde ayrılmak zorunda kalıyorsunuz.

Tabi, belki ücretli arkadaşlar arasında atandık diye bir tabir kullanıyorsunuzdur. Ama o, işin mantığı o değil.

Tabi dilerim bir gün gerçekten atanır asıl Öğrencilerinize kavuşursunuz.
 
Evet doğru tespit ev kadını ikisi de . Normalde hani görmüş geçirmiş olmaları lazım. Hayat tecrübesi açısından . Ben hayatı bilmiyormuşum. Gerçekten çok zoruma gidiyor. Allahtan da korkmuyorlar henüz 26 yaşında bir insanı böylesine ciddi bir hastalık yakıştırmaya .Bu arada kendisi benim maaşımı carcur ettiğimi düşünüyor . Benden kahve fıncanı seti / halı yıkama makinesi isterken bunları düşünmüyordu . Annem de hala barıştırmaya çalışıyor. Üzerinde hakkı var diye .Hala diyor ki dediğimin arkasındayım-o yola doğru gidiyor diyor
Ben insanları ev hanımı çalışan kadın diye kategorize edip birini diğerine üstün görmem .Fakat konuya çok sinirlendim .Yengeniz kim oluyor ayrıca dağdan gelmiş bagdakini kovuyor o kendi kardeşlerine din din etsin .Konudaki iki kadına bu nedenle o sözleri sarfettim .Layigida o
 
Kızlar hepinize merhabalar
Hepinizin anneler günü kutlu olsun 🌸❤️Allah evlatlarınızı size/sizi onlara bağışlasın inşallah ❤️🥹🌸🙏
Kızlar ben aileni sorunlarımdan bahsediyorum arada buraya .Maalesef bitmiyor bu sorunlar .Farkındayım herkeste oluyor ama . Kızlar ben artık baskı görmeye başladım.26 yaşındayım ve şu an evlilik / ilişki düşünmüyorum . Ama yengem sürekli evlilikle ilgili abilerimin yanında şakalar yapmaya başladı önce .Cevap verince ben suçlu çıkıyorum .Bekar abim yengemden borç aldığı için - saygısızlık yaptığımı/ bana sadece şaka yaptığını şizofren olduğunu iddia etti .Bu resmen etiketlemek . Geçen hafta da büyük ablam- aldığım maaşa kesinlikle dokunmamamı benim çeyizime kanaviçe alacağını söyledi .Ben de borçlarım olduğunu ve şu an düşünmediğimi söylediğim halde ısrar etti .Karşı çıkınca bana ablalık yaptığını / şizofren olduğumu idda etti resmen etiketledi . Gecen diğer abim de artık niyetini al vs. Konuştu .
Kızlar çok şükür sağlıklıyım .Ags sınavına gireceğim.Yüksek lisans tezi yazıyorum .Ücretli öğretmenlik yapıyorum.
Ama yemin ederim artık bu etiketlenmeye tahammül edemiyorum.Zoruma gidiyor. Bu konuda fikirlerinize ihtiyacım var.
Şimdiden teşekkür ederim 🌸🙏
hiçbiri ile görüşme
asıl şizofren sensin de evden kov
 
Back
X